Diskuze
KOMENTÁŘ: S nebezpečím rally jezdci počítají, ostatní to musí přijmout
Děkujeme za pochopení.
V82e47r35o92n55i91k37a 61H78u13b63á70č95k27o60v19á
ano, to je velmi rozumný a nezaujatý komentář. díky. za mě
J42i43ř74í 33D91v93o53ř90á71k
Někde jsem slyšel , že v severních státech , Švédsko , Norsko , Finsko mají tzv . přípravku pro ralky. Jezdci od zhruba 15.let , uzavřený okruh , a závodní auto nesmí mít větší hodnotu než 100 euro. Nejezdí 150 km/h. , ale naučí se ovládat auto .Proč to nejde u nás ?
M49i44r22o76s14l57a75v 86F33r83i70š
Pochybná zábava pro vypatlance s narušeným egem....
D76a29v90i63d 82N85o85v26o81t71n21ý
Proč mám jenom pocit, že vypatlanec s narušeným egem jste zrovna vy...
L56a34d29i88s76l67a74v 71P12r11o51t39i97v30a
Závodit v přírodě je stupidnost. Omezuje to život lidí, zvířat, ničí to přírodu. Když se chtějí magoři zabijet, tak prosím ale na uzavřených umělých tratích. I tak škodí vzduchu a životnímu prostředí vůbec. Nejdebilnější jsou snad závody náklaďáků ! Lidská vzpupnost a nezohlednost. Žádného potom není škoda
M96i28r43o27s66l66a87v 51B67u80d64a
Tvoje příjmení se nezapře
" I tak škodí vzduchu a životnímu prostředí vůbec"...těch pár aut Na tom je vidět, jaký jsi zaslepenec!
T47o63m52a29s 88N52o29v38o35t65n52y
Dobře napsáno, na rozdíl od různých senzacechtivých bulvárních článků o každé nehodě (viz např. kauza Lopeník)
M58i21l67a75n 77T60r64i61b87u66č81e63k
Jenomze Vagner, zas tak zkuseny jezdec nebyl. Jeho hlavni cinnosti byla mechanicina, kde spolupracoval s nejlepsimi republice. Zavodnik byl prilezitostni.
M15i53l29a15n 66T47r34i38b13u31č52e22k
A zase minus. Proc? Vzdyt je to pravda. Zavodit zacal v roce 2001, ale odjel pouze 43 zavodu. To neni velezkuseny zavodnik, jak pise autor clanku.
L57u31k11á71š 64V54a43ň74u27r46a
Problém dnešních závodů je ve velmi silných vozech a často dostatečně nezajištěných tratích. Pak stačí drobná nepozornost a nebo špatný odhad či povrch a pokud není úniková zóna a naopak je zeď nebo roh domu, dopadne to vždy špatně. Moje teta má chalupu na Kokořínsku, pod Houskou a když se jezdil Mšenský okruh, sousedovi vždy někdo projel vraty do dvora. Tak nechal jednou vrata na dvůr otevřená a jeden bIb mu projel zahradou a rozbil vrata od stodoly. Prostě automobilové závody patří na okruh a ne na silnice a už vůbec né do chráněné přírody.
P76e82t91r 13M13i82c11h63a61l
Místa, která jsou extrémně nebezpečná (zvlášť v obcích), bývají řešena pomocí retardérů. Jenže všechno a všude se tak udělat nedá. ... Mimochodem, kdyby to ten soused řešil s pořadatelem hned po prvním projetí vrat, tak by určitě našli nějaký kompromis.
A jinak automobilové závody na okruh patří, ale ne rally. Ta patří ven. Ovšem souhlasím s tím, že v chráněných oblastech by se jezdit nemělo.
T17o87m24á83š 16F59o85j46t
Jan Mohyla: v textu jsem nenapsal nic, co by nebylo pravdou, ale zrejme jste ujetej na minusy. Kdyz nevite, o cem je rec, ktera bije, tak se radeji nijak nevyjadrujte! Vam bych teda mohylu nepostavil...
J25a36n 68M54o27h55y59l92a
A) Dát mínus nemusí být poukazem na nějakou nepravdu, kterou jste mohl/nemusel napsat, ale např. pouhým nesdílením stejného pohledu na věc. Výklad mínusu zde není nikde striktně definován a útočit na mne jen proto, že ho chápete jinak, je (z mého pohledu) přinejmenším dětinské. B) Hned v úvodu jste napsal, že "...na zacatku bylo napsano velezkuseny jezdec, v textu je to potom popreno, ale nechtene.." - to je nepravda. Ono to není nechtěně popřeno, není to tam popřeno vůbec. Jen je napsáno, že byl velezkušený a jinde je napsáno, že se za volant dostávají i jezdci, kteří tam nepatří - dvě odlišné, spolu nesouvisející informace v jednom článku, které jedna druhou nijak nezpochybňují. Takže ano, je mi líto, ale nepravdu jste (byť věřím, že nechtěně) napsal. C) O mých zkušenostech/vědomostech stran rally nevíte zhola nic (stejně jako já o vašich), proto bych doporučoval se k nim nevyjadřovat, neboť nejmenší opravdu nejsou. D) Vtipná narážka na mé jméno, nicméně já bych vás do křesla starosty taky nejspíše neposadil.
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....