Diskuze

KOMENTÁŘ: S nebezpečím rally jezdci počítají, ostatní to musí přijmout

Motorsport je nebezpečný, právě proto je tak krásný. Víkendová tragédie ale ukázala, že neštěstí se nevyhýbá ani nejzkušenějším.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JK

J65a27n 97K63o89n25e24č11n18ý

11. 11. 2014 11:11

Poznámka pod textem pobavila...;-D

0 0
možnosti
VH

ano, to je velmi rozumný a nezaujatý komentář. díky. za mě R^

7 0
možnosti
SP

Nelze než souhlasit.

7 0
možnosti
JD

Někde jsem slyšel , že v severních státech , Švédsko , Norsko , Finsko mají tzv . přípravku pro ralky. Jezdci od zhruba 15.let , uzavřený okruh , a závodní auto nesmí mít větší hodnotu než 100 euro. Nejezdí 150 km/h. , ale naučí se ovládat auto .Proč to nejde u nás ?

4 0
možnosti
JD

pardon "rally" omlouvám se , překlep.

0 0
možnosti
MF

Pochybná zábava pro vypatlance s narušeným egem....

0 18
možnosti
DN

Proč mám jenom pocit, že vypatlanec s narušeným egem jste zrovna vy...

18 0
možnosti
LP

Závodit v přírodě je stupidnost. Omezuje to život lidí, zvířat, ničí to přírodu. Když se chtějí magoři zabijet, tak prosím ale na uzavřených umělých tratích. I tak škodí vzduchu a životnímu prostředí vůbec. Nejdebilnější jsou snad závody náklaďáků ! Lidská vzpupnost a nezohlednost. Žádného potom není škoda

5 19
možnosti
MB

Tvoje příjmení se nezapře:-P

" I tak škodí vzduchu a životnímu prostředí vůbec"...těch pár aut8-o Na tom je vidět, jaký jsi zaslepenec!

9 0
možnosti
TN

Dobře napsáno, na rozdíl od různých senzacechtivých bulvárních článků o každé nehodě (viz např. kauza Lopeník)

12 0
možnosti
MT

Jenomze Vagner, zas tak zkuseny jezdec nebyl. Jeho hlavni cinnosti byla mechanicina, kde spolupracoval s nejlepsimi republice. Zavodnik byl prilezitostni.

7 3
možnosti
MT

A zase minus. Proc? Vzdyt je to pravda. Zavodit zacal v roce 2001, ale odjel pouze 43 zavodu. To neni velezkuseny zavodnik, jak pise autor clanku.

4 0
možnosti
LV

Problém dnešních závodů je ve velmi silných vozech a často dostatečně nezajištěných tratích. Pak stačí drobná nepozornost a nebo špatný odhad či povrch a pokud není úniková zóna a naopak je zeď nebo roh domu, dopadne to vždy špatně. Moje teta má chalupu na Kokořínsku, pod Houskou a když se jezdil Mšenský okruh, sousedovi vždy někdo projel vraty do dvora. Tak nechal jednou vrata na dvůr otevřená a jeden bIb mu projel zahradou a rozbil vrata od stodoly. Prostě automobilové závody patří na okruh a ne na silnice a už vůbec né do chráněné přírody.

11 19
možnosti
PM

P76e82t91r 13M13i82c11h63a61l

10. 11. 2014 16:39

Místa, která jsou extrémně nebezpečná (zvlášť v obcích), bývají řešena pomocí retardérů. Jenže všechno a všude se tak udělat nedá. ... Mimochodem, kdyby to ten soused řešil s pořadatelem hned po prvním projetí vrat, tak by určitě našli nějaký kompromis.

A jinak automobilové závody na okruh patří, ale ne rally. Ta patří ven. Ovšem souhlasím s tím, že v chráněných oblastech by se jezdit nemělo.

4 1
možnosti
TF

T17o87m24á83š 16F59o85j46t

10. 11. 2014 16:13

Jan Mohyla: v textu jsem nenapsal nic, co by nebylo pravdou, ale zrejme jste ujetej na minusy. Kdyz nevite, o cem je rec, ktera bije, tak se radeji nijak nevyjadrujte! Vam bych teda mohylu nepostavil...

0 0
možnosti
JM

J25a36n 68M54o27h55y59l92a

10. 11. 2014 19:29

A) Dát mínus nemusí být poukazem na nějakou nepravdu, kterou jste mohl/nemusel napsat, ale např. pouhým nesdílením stejného pohledu na věc. Výklad mínusu zde není nikde striktně definován a útočit na mne jen proto, že ho chápete jinak, je (z mého pohledu) přinejmenším dětinské. B) Hned v úvodu jste napsal, že "...na zacatku bylo napsano velezkuseny jezdec, v textu je to potom popreno, ale nechtene.." - to je nepravda. Ono to není nechtěně popřeno, není to tam popřeno vůbec. Jen je napsáno, že byl velezkušený a jinde je napsáno, že se za volant dostávají i jezdci, kteří tam nepatří - dvě odlišné, spolu nesouvisející informace v jednom článku, které jedna druhou nijak nezpochybňují. Takže ano, je mi líto, ale nepravdu jste (byť věřím, že nechtěně) napsal. C) O mých zkušenostech/vědomostech stran rally nevíte zhola nic (stejně jako já o vašich), proto bych doporučoval se k nim nevyjadřovat, neboť nejmenší opravdu nejsou. D) Vtipná narážka na mé jménoR^, nicméně já bych vás do křesla starosty taky nejspíše neposadil.

3 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední

21. března 2024

Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...

Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz

28. března 2024

Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...

Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší

28. března 2024

V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!