Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Nový Ford Mondeo: základní verze jezdí skvěle, je to ale nenasyta

Atletická mondea předchozích generací nahrazuje důstojný elegán. Stále jezdí výborně, ale už vás neponouká ke skopičinám. Ohromí hlavně komfortem.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MS

Ta maska je oskliva, stary mondeo se mi libi vic.

0 0
možnosti
MH

Konečně, alespoň slušný a kvalitní interiér, který snese i přísnější měřítko. Škoda, že na tom podobně není i nový Ford Focus, který sice nevypadá špatně a možná bych do něj i šel, ale tím interierem to zase pohřbili.:-/ Zkrátka klasický Ford a interiér ala 10 let starý korejský auta. Nevím, někomu se to možná líbí, ale mě ty jejich interiéry přijdou strašne lacinný a tak nějak prapodivně vyřešený, zkrátka tak nějak po Korejsku. Je mi jasný, že tu sklidím velkou kritiku od lidí co např. nesnáší koncern VW, ale přesto si neodpustím, že v tomhle jsou u VW zkrátka někde úplně jinde. Je to škoda, protože interier je asi jediným důvodem proč bych si Focuse nekoupil.

0 0
možnosti
JD

J83a77n 62D55l60o73u27h46ý

5. 12. 2014 18:21

Bych chtel pripomenout ze slehkou nohou jezdilo mondeo ve 2.5l V6 za 8,5l/100km. Kdyz to clovek hodne trapil jezdilo za 12. Jenze ta V6 mela jak peknej zvuk, tak poradnej zatah. Tohle nove mondeo je za ty penize k smichu...

1 0
možnosti
JS

až na to, že toto s lehkou nohou bude jezdit za 7 a když se na to vznese "požadavek", tak to zatáhne stejně jako ten starý V6, jen s tou výhodou, že při mnohem nižších otáčkách ;-)

1 1
možnosti
PM

Jeden a půl tunové auto a přeplňovaná patnáctistovka, no, žádná hitparáda. Ale když jsem dočetl do bodu, že tam chystají foukaný litrový tříhrnek, tak jsem šel málem do kolen. Papírově to bude mít nízkou spotřebu i emise, ekoteroristé budou ukojeni, ale v realitě to bude žrát i trávu kolem cesty.

3 0
možnosti
MP

Jezdím v Mondeu MK IV po faceliftu s motorem 1.6 EcoBoost, předtím jsem měl Modeo MK II s 1.8 benzínem se spotřebou 7.8 l.

Za dva a půl roku je průměrná reálná spotřeba u 1.6 EcoBoost 6.22 l (počítač hlásí 5.7 l km). S opravdu lehkou nohou na plynu se dá jet podle počítače za 4.8 l - ověřeno cestou do Prahy na veletrh, cca 60 % cesty mimo město, 15 % Praha, 25 % dálnice. Ano, v obci se jelo 55 km/h, v zatáčkách na Dubou 75 - 85 km/h, na dálnici max. 140 km/h. Obsazenost auta byla 3 dospělé osoby.

Samozřejmě jsou borci, kteří jezdí brzda plyn s rychlostí hodně vzdálenou za rychlostními limity. Opravdu je to s tímto motorem zábava, ale s tím logicky roste spotřeba. Ano dá se s ním jezdit za 10 l, jak autor článku uvádí, ale určitě si jízdu náležitě užíval jinak to není možné ani u nezajetého motoru.

Co se týká životnosti ukáže čas. Nevěřím tomu, že vydrží tolik jako staré atmosférické motory. Ale máme dnes nějakou jinou možnost? Diesel? To je snad ještě větší zlo - EGR, vstřiky, DPF filtr a co to teď dávají, aby splnili EURO 6? K tomu česká nafta a vyšší pořizovací náklady. Děkuji nechci...:-)

4 0
možnosti
JS

no konečně jeden z mála rozumných názorů na benzínová turba R^

2 0
možnosti
LV

Benzínové turbomotory jsou pokrokové, ale musí se brát v úvahu, v jak těžkém autě budou běhat. Každý motor je stavěný na optimální zatížení. Když je zatížení větší jak optimální, tak motor má moc velkou spotřebu a malou životnost, když je pod optimální, tak je životnost v pořádku, ale většinou je vyšší spotřeba.

1 0
možnosti
MV

jakou životnost může mít takový motor ,když tahá takovou váhu ?? kamarád měl 3litr jak svýho času měla i policie a to auto mělo tah R^ v podobné paralele by se měla fiesta prodávat jako šlapací auto8-o8-o

1 0
možnosti
JK

Třílitrové Mondeo ST 220? Vynikající. Ideální jako kombi - prostorný a praktický sporťák.

1 0
možnosti
JK

Fordy jsem měl vždy rád. Za deset let jsem měl tři. Nejlepší z nich bylo Mondeo s 1.8 atmosférickým benzínem. Tichý, silný a pružný motor bez zbytečných kur.ítek. Shodou okolností a díky svému nadšení pro jinou značku jsem si opatřil vůz s třílitrovým turbodieselem. Hmotnostně a velikostně je to srovnatelné s novým Mondeem. Třílitr je pro tohle auto naprosto optimální. Nedovedu si představit, že s takovou krávou by dokázal pohnout motor o třetinovém objemu. 

A ještě bych zmínil jednu věc. Bytostně se mi příčí současné ekoteroristické tendence. Downsizing, filtry pevných částic, biosr.čky v palivu apod.... Neskutečně si pak užívám, když můžu prošlápnout plyn k podlaze a zmizet v oblaku černých sazí ;-D a nechat za sebou všechny EcoBoosty, EcoTecy, TSI, apod.

0 1
možnosti
LV

Doporučuju se odstěhovat do nějaké rozvojové země, tam si oblaků černých sazí můžete užívat ve velkém. Ale naši malou českou zemi nám prosím nezamořujte. Myslete na svoje děti a jejich děti.

2 0
možnosti
BS

Nemozem si pomoct ale ten predok na mna posobi nejak disproporcne... uzke svetla vedla masivneho chladiaceho otvoru... vobec mi to neladi. Rv

1 0
možnosti
JS

ale v létě to bude dobře chladit, uchladit nějakých 100kW - 150 kW není žádná sranda ;-)

0 0
možnosti
MJ

Váží 15 centů. Už dloho jsem nic takového nečetl. Jinak, maska je neskutečně odporná.

0 1
možnosti
  • Nejčtenější

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě

24. dubna 2024

Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...

Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí

26. dubna 2024

V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...

Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu

26. dubna 2024

Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid

25. dubna 2024

Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...

Jak na rychlou a jednoduchou večeři s rýží?
Jak na rychlou a jednoduchou večeři s rýží?

Díky své všestrannosti se rýže LAGRIS už dlouho stávají nedílnou součástí mnoha pokrmů z celého světa. Bez ohledu na to, zda se používají k...