- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Třeba se dočkáme nových dopravních značek "Silnice smrti", když nejsou peníze na opravu - úpravu
nový objev že dálnice je bezpečnější :o
kolik stojí 1 km dálnice ve všech evropských zemích?
není někde nějaká tabulka
nejlépe za 1 km v "běžném" terénu
Nebezpečné nejsou silnice, ale "lidé" kteří po nich jezdí.
Mate pravdu. Ale pokud cca 1/3 lidi za volantem realne vubec neumi ridit, je vhodne ty silnice tomuto tristnimu stavu aspon trochu prizpusobit.
Nejbezpečnější by byl automobil bez pedálů a volantu... zadám GPS a jedu... nevidím problém... stát by ušetřil nejen na silnicích, ale i zdravotnictví, policii, hasičích...
Když jsou nejbezpečnější dálnice, tak to můžou poldové strčit ty stíhací Passaty do garáže, ne?
Mapa je výstup tak na úrovni diplomky. Neskutečně málo zpracovaných údajů. Dost by mně zajímalo kolik to stálo.
V článku je, že nemají peníze. Tak co byste chtěl?
Nejbezpečnější jsou dálnice. Tak proč sakra ten stát pořád přešlapuje na místě a nestaví je? R35, pořád se o ní jen mluví, už 20 let, okruh Prahy také v nedohlednu, protože si stát nedovede poradit s NIMBYstama, D3 u Prahy to samé, R52, D8, jeden obrovský bordel.
Možná proto, ze dálnice se nepostavi aama, ale je potřeba zaplatit?
Už jsem to nevydržel:
Diskuze o ničem. Nebezpečné nejsou silnice, ale řidiči, kteří po nich jezdí. A žádná mapa silnic smrti tenhle fakt nezmění!
To toho moc nevydržíte. Možná proto o problematice bezpečnosti silnic ani nic nevíte.
Sakra. Zrovna silnice na kterých mě baví řídit, mají vysoké a středně vysoké riziko. Ale k věci. Je na řidiči, aby jezdil se zapnutým mozkem. Pokud silnici nezná, jsou zhoršené povětrnostní podmínky, zhuštěný provoz apod nepojede nadoraz. Skutečnost je ovšem přesně opačná. Závěr je, že spousta řidičů je nezodpovědná množina potenciálních vrahů.Paradoxně pokud silnici napřímíte a rozšíříte může se stát nebezpečnější, jelikož otevírá příležitost k většímu hazardu. Např vynucování předjíždění a výsledek: tři vozy vedle sebe
Plnohodnotné posouzení podle pravidel EuroRAPu je o nebezpečnosti samotné silnice, nikoli chování řidičů na ní. Přesněji je zohledněno jen ve formě nehodových statistik.
Takže policie teď bude měřit rychlost na okreskách? ;-)
Nebo ty jsou nebezpečné kvůli tomu, že policie na nich řeší _jenom_ rychlost?;-)
Okresky, přesněji silnice 1. třídy jsou nebezpečné především díky vysoké intenzitě dopravy, tendenci k rychlejší jízdě než jakou podmínky dovolují, absence svodidel, směrového rozdělení a další.