Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Hyundai i20 je sebevědomý soupeř pro fabii

Nejhlasitější vyzyvatel Škody Fabia je tady. Auto, které v Česku bere stříbro v počtu prodaných malých vozů, přijíždí ve druhé generaci. Oproti té první poskočilo o pořádný kus dopředu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P52a77v69e94l 71S49o49r52e61j88s 7803628585741

Nevim, co je vic iritujici vzheld toho auta nebo ta reklama co bezi v televizi. Hundai se tu prodva jen diky tomu, ze cesi nemaji vkus, jinak by si takove auto fadnim designem  niko nekoupil :-P

0/−3
4.1.2015 16:18

M25i12c29h83a23l 58H97o78r66s33k87y 2912196776600

!! jo ale ten super rozvor. je jen o 5mm kratší než oktávka 2!!teda u i20

+2/0
30.11.2014 23:02

P93e35t36r 42M80i81c16h70a39l 2370584741662

No jo, ona nám ta auta pořád rostou. Je to vidět už třeba na těch zmíněných Oktávkách (jednička vedle trojky je o poznání menší). A co teprve takový Golf první a poslední generace, to je nebe a dudy. :-)

0/0
30.11.2014 23:18

F75i69l67i33p 24K20o79h75o21u14t 7900903217720

Oproti předchozí generaci je to fakt pěkný auto "pro ženské" :)  Stojí cca stejně v základní výbavě Premium jako Fabie cca 400 000. A to je prostě pro mě moc. Furt budu jezdit v ojetinách dokud auta typu Fabia a Hyundai i20 budou stát 400 000.

+1/−2
30.11.2014 10:51

A20l45e16š 78L39i70s91o66v63s54k29ý 9772924193408

Škodovku si koupí jen naprostý dement!!! říkají odborníci, co ještě před pár lety honili tátovo orezlé fávo a machrovali před holkama. Já měl fábku TDI a moc rád na ní vzpomínám. Nájezd přes 300tis. km, špičkový motor s minimem závad a dlouhodobá spotřeba 4,67, a to jsem to občas prohnal.

+3/−2
29.11.2014 22:13

L88u55k64á83š 41V12a95ň65u63r77a 1985974843813

Ty motory, to je bída. Dříve se z litrového motoru tahalo 40kW, ale hýbal s velkým autem. Snižování objemu vyřešil VW přeplňováním, ale ostatní bojují a hledají, jak s atmosférou udělat malou spotřebu a emise a pak motor vůbec nejde. A nebo se musí hodně točit a pak zase žere.

+2/−1
28.11.2014 18:18

L30u44k50á68š 18V94a35ň32u58r28a 1135744183163

Soused má KiaCeed s motorem 1.6GDI. Přecházel na něj z Felicie 1.9D a je z něj šílený. Motor nejede a žere. Když se hodně vytočí (nad 4000ot), tak jede, ale hrozně žere.

+3/−2
28.11.2014 18:22

P22. 13N45o26v69á44k 1325579366

No pokud někdo přejde z dieselu na benzin, ať se nediví, že " to žere "! Kdo tomu rozumí aspoň minimálně, tak to chápe, škoda že ten soused je mimoň. Já mám taky autíčko s 1,6GDI, a kromě kvalitních audin jsou všechny koncernové šunky včetně škodovek mimo, jede super dobře.  Ale možná  řidič dieselškodovky ani jezdit neumí... ;-D;-D;-D;-D

+3/−3
29.11.2014 0:02

J17a79n 69B24u79r51i10a40n 5729177837424

tady někdo přišel z hospody dost pod vlivem, co? ;-D;-D;-D

+2/−2
29.11.2014 11:04

M19a77r18e83k 23J15a65n96e45č79k66a 1937886523591

Ten mimoň nebude soused ;-D

+1/−2
29.11.2014 12:03

J41a81r37o49s59l71a18v 43D88r47o79b55n79ý 6576878407667

já mám Toytou Corollu 1.3 VVTi, 74 kW ( 6k otáček ), dá se jezdít na dlouhé trase ( cca 1200km ) v létě za 5litrů.  Na zimní stejné trase je to skoro o 0,8 víc ve městě za 6,9. Ale opravdu musíte mít lehkou nohu

0/0
29.11.2014 18:02

P34e72t12r 34M37a42r56e39č65e60k 1893371239758

Jak je to staré ?

+1/0
29.11.2014 23:28

Z34d36e91n68ě58k 44M67o33r69á11v44e28k 5457428588843

Tak soused především vyměnil nízkou spotřebu za komfort a bezpečnost. Jinak charakter těchto motorů je hodně rozdílný a jestli na to nepřišel při zkušební jízdě, třeba se mohl aspoň někoho zeptat. Teď je nešťastný, ale hlavně vlastní vinou. Ale osobně si myslím, že by ani být něšťastný nemusel, stačilo by, kdyby si nechal vysvětlit ty rozdíly. Nemyslím si, že by 1.6 GDI jelo hůř než 1.9 D (těžký diesel bez turba). On jede hlavně jinak. A to, že mu nejede a žere, naznačuje, že ho dusí v příliš nízkých otáčkách, jak byl zvyklý jezdit "úsporně" s tou Feldou. Takový motor bude v pohodě jezdit s rozumnou spotřebou mezi 2000-4000 otáček.

+1/0
1.12.2014 12:26

M49a57r49e98k 69J25a49n34e14č49k80a 1197936213271

Exteriér povedený, ale ten interiér s tou hnědou barvou žádná sláva. Pokud to bude mít stejnou výdrž a bude to provozu schopné i po více jak 5 letech, bez nutnosti do toho sypat neustále finance do nových dílů, čili kvalita bude tady srovnatelná se Škodovkou, pak bude opravdu silně šlapat Škodovce na paty, což vzhledem k cenové politice Škodovky by bylo jenom dobře. Ale s tím velmi žádaným tříválcem autor vážně pobavil ;-D Co těmhle Korejcům ale nelze upřít je opravdu nadstandardní výbava u takových městských vozítek. Pokud z těch aut nebudou šroty po 5 letech provozu a půjdou s kvalitou dílů výše, tak potom jako nějaké druhé auto, čistě na lítačku po městě proč ne. Ale pokud po skončení záruky, by to byla akorát černá díra na peníze za servisní opravy, čímž je tahle značka celkem pověstná, není zrovna můj ideál spolehlivého vozu. Třeba už ale zapracovali i na tomhle a tahle generace jim ostudu už dělat nebude.

+1/−1
28.11.2014 11:11

D16e75n71i54s 28W87i88t39z94k98u 5103122119897

pověstná je stejně jako škoda.nevím co všichni čekáte od levných aut, že do něj deset let nekoupíte žádný náhradní díl? ta kvalita je stejná a navíc jsou to auta pro důchodce na cestu do kauflandu a jednou ročně na hřbitov, takže se u nich s pořádným nájezdem ani nepočítá

0/0
28.11.2014 16:25

M18a95r23e80k 79J21a42n86e23č16k19a 1867666643191

Poslední větou jste akorát potvrdil, co jsem psal, "jsou to auta pro důchodce na cestu do kauflandu a jednou ročně na hřbitov, takže se u nich s pořádným nájezdem ani nepočítá" a to je právě ten rozdíl. Fabie mají ale běžně poměrně velké nájezdy a furt to drží pohromadě s minimálními náklady na servis nebo nové díly.

+4/0
29.11.2014 12:06

P63e57t39r 58N82e38s52v73a87d40b95a 2594275546989

Kam ty " malá" auta ještě porostou? Dnes už je třeba Clio na úrovni prvního Megana a Twingo naopak dohnalo první Clio. Tak trochu mi uniká smysl si kupovat i 20 když je velikostí o chlup za i30 a Fabii která šlape na paty Rapidu :-/

0/0
28.11.2014 10:27

J69a23r47o44s94l52a67v 38D23r10o83b28n61ý 6646458417317

i20 vypadá dobře, ale i30 je levnější a větší. Uvidímě nový model i30

0/0
29.11.2014 18:04

M33i30c40h51a69l 53K28l60e65m32e35n50t 9829606248429

ix20 má o třídu lepší interiér než Fábia.

+5/−5
27.11.2014 23:51

M24i46r94o48s31l68a65v 95S29v25o57b97o20d89a 1185518970744

Jo? :D :D :D :D

0/0
30.11.2014 11:28

P36e96t23r 57K98u68l29i83c38h 9290421872405

"A když se prokoušete seznamem výbav, zjistíte, že za obě auta s podobně silným motorem a klimatizací dáte vždy zhruba stejně." - proč teda kupovat za stejný nebo podobný prachy Koreu fakt nevím....

+4/−3
27.11.2014 22:16

P49e68t84r47a 28M49a92l10á 7641638441315

třeba se někomu prostě líbí více

+3/0
27.11.2014 22:56

P53e94t29r 50M75i24c82h51a18l 2340274291662

Tak jistě, když budou dvě podobná auta od dvou výrobců, s podobnou výbavou, cenou, kvalitou i dostupným servisem, pak může být subjektivní pocit že "se více líbí" tím rozhodujícím faktorem pro nákup vozu.

0/0
27.11.2014 22:59

D46a36v29i46d 39H46o63l40m84a18n 7385345523899

A co takhle : za pár let se lépe prodá (nebo taky neprodá....)

0/0
30.11.2014 7:32

P11e15t73r 70M43i78c35h55a73l 2980434621152

Ano, i to může být argument. Jenže tak daleko spousta lidí nepřemýšlí.

0/0
30.11.2014 8:22

M58a45r31e25k 51H65r80u80b23y 6737622341268

Nejspis proto, ze je korejska asi jako fabie nemecka ;-):-P

+2/0
28.11.2014 9:35

L80u89d68v85í89k 25G33a33j81d46o43š62í82k 2505403904612

1. Škodovky se u nás daleko víc kradou.

2. Hyundai je v podstatě německé auto. Vývoj probíhá téměř kompletně v Německu.

0/0
28.11.2014 9:55

M29a13r75e40k 14J94a62n92e86č68k70a 1197866413201

Sice nejsem fanda korejských vozů a ze slabosti k vozům Škoda už jsem taky dávno vystřízlivěl, ale je fakt, že zrovna před pár dny jsem viděl novku Huyndai i20 v plné výbavě sice se 4 AT za cenu kolem 270 000kč, což ve srovnání s jejich ceníkem na stránkách bylo o hodně levnější. Tohle už pak může být pro některé, kteří chtějí pouze nový vůz dosti lákavá nabídka a je jim pak jedno jestli je to Korejec nebo Rumun. Ale samozřejmě, pokud by chtěl někdo za stejné prachy Fabii nebo i30 bylo by rozumnější šáhnout i z hlediska výdrže vozu po Škodovce a také při pozdějším prodeji se cena vozu tak rapidně nepropadne, jako u Huyndai.

+1/0
28.11.2014 11:27

P46e26t97r 44B86á86č18a 8275396805765

Rozhodne na pohled hezci nez tuctovka fabie.

Ale pres to bych se poohlizel jinde.

+1/−1
27.11.2014 18:34

P98e86t61r 68M25i49c88h60a53l 2590574851752

Líbivost je pouze subjektivní dojem.

+2/0
27.11.2014 18:56

Z94d15e92n13ě56k 61M24o93r15á33v26e65k 5527948148743

Korejci v designu ušli dlouhý kus cesty a rozhodně je vidět, že se poučili na rozdíl třeba od Mercedesu, který na novou B-klasse naordinoval honě divné prolisy do dveří.

+1/0
27.11.2014 20:03

M20a84r46e59k 37J94a74n41e27č52k31a 1297356863601

Chtě nechtě musím souhlasit. Naopak u některých značek s dobrým jménem jde design (exteriér) s každou novější generací spíše do kopru, např. Alfa Romeo, Subaru.

+1/0
29.11.2014 12:10

P87e40t31r 48M80a93r14e70č77e66k 1813931639458

Mercedes toho poslední dobou zmrvil víc. Ty šílené křivky a prolisy musel odkoukat právě od Korejců . :-) No ono BMW na tom není o moc lépe. Po té hrůze co tam nechali napáchat toho ujetého amíka to pořád nějak nemohou trefit. Jediné co je pěkné je X5 a 6

0/0
29.11.2014 23:33
Foto

I13v71a53n 83K85o42p73t21a 5357472101397

To je subjektivní. Za mne, v designu vede Fabia.

Ale musím uznat ze novej design H už je pro mne akceptovatelny i když usedlejší Kia mi je sympatičtější.

+1/0
27.11.2014 21:48

Z60d85e13n40ě93k 67M27o71r38á34v30e55k 5337808158243

Ty vysokopevné oceli nejsou nějak extra lehké, ale díky jejich vlastnostem je možné vyrobit stejně tuhou karoserii lehčí, než při použití běžné konstrukční oceli. Nebo při stejné váze může být konstrukce celkově pevnější.

0/0
27.11.2014 17:36

P68e92t54r 11M21i94c24h79a76l 2450494531852

Tak to jistě. Ale na srovnatelně tuhou karoserii je potřeba té vysokopevnostní oceli méně, proto výsledná váha auta vychází nižší. Jenže to by pak někteří lidi nepochopili a takhle (byť to není zcela správně napsané) je to obecně srozumitelné.

0/−1
27.11.2014 18:51

Z75d14e82n48ě51k 42M28o66r47á71v24e76k 5907178778513

Tu druhou větu jsem napsal ve své příspěvku už já, nebylo nutné to psát jinými slovy. A jinak - myslím si, že to zase tak složité není, pochopí to téměř každý a raději šířit správné informace než psát nepravdy a ohánět se srozumitelností.

+1/0
27.11.2014 20:01

P97e60t15r 36M59i52c42h92a98l 2280654701322

Napsal jsi, že se dá ta karoserie vyrobit lehčí, ale nenapsal jsi proč, to jsem v podstatě jenom doplnil, právě třeba pro lidi, kteří se tak neorientují. Ale nemíním se hádat, víš o čem je řeč a máme na věc asi shodný názor. :-)

0/−1
27.11.2014 21:49

Z62d58e27n72ě85k 61M29o46r16á81v47e86k 5567318308403

Tak si to přečti pořádně, je to tam všecho i to proč. Konkrétně "díky jejich vlastnostem" a "stejně tuhou karoserii". A to že jsou vysokopevné, to už mají snad v názvu.

+1/−1
27.11.2014 22:02

P33e29t87r 45M38i78c84h44a27l 2350334711892

Šmarjá, když už chceš slovíčkařit, tak jsi nenapsal, že díky těm vlastnostem lze použít méně materiálu, například tím, že se použijí tenší profily, případně se na výztuhy použijí dvě vrstvy místo tří. To jediné jsem tam doplnil, jinak jsi měl samozřejmě pravdu. Už?

+1/−1
27.11.2014 22:57

J49o32s76e56f 44V83o22s95i13c15k55y 4573147906783

Nehadejte se. I ta mrnava Fabie je tezsi nez ten elegantni Peugeot 405 z 90. let. Vazil pod tunu. A to byla vyssi stredni trida!

0/0
28.11.2014 2:17

V66í49ť13a 30K22r61u74t98i76š 1350934835737

A motorizace začínala na 1.4 47 kW ...

0/0
28.11.2014 9:28

Z82d55e59n37ě57k 56M66o58r70á39v22e46k 5177438308233

No však bezpečnost v tom Peugeotu byla čistě iluzorní.

0/0
28.11.2014 10:14

M42a86r33e87k 16H76r76u32b13y 6587372741338

Driv se vyrabely auta na jezdeni. Dneska na bourani ;-)

0/0
28.11.2014 14:38

Z98d31e50n10ě48k 23M57o55r27á10v57e33k 5297958198903

Na tom sice něco je, ale popravdě dřív byly ty smrťáky docela běžné a nebyla k tomu potřeba ani vysoká rychlost.

0/0
28.11.2014 15:36

Z82d14e28n54ě84k 43M47o69r94á67v15e77k 5367348978283

Jo, tak přesně tomu co tady předvádíš, tomu se říká slovíčkaření. Já to všechno napsal, akorát ne tvýma slovama. Takhle se realizuješ?

+1/−2
28.11.2014 10:13

P90e35t70r 18M70i46c67h30a71l 2670244861752

Zkus si celé to vlákno přečíst ještě jednou a pomalu, možná Ti to dojde.

0/0
30.11.2014 8:26

P63. 85N80o67v41á29k 1545199306

Pane Michale, mohl byste mi prosím objasnit, co jiného než snížení potřebného množství oceli se dá předpokládat po přečtení věty "Ty vysokopevné oceli nejsou nějak extra lehké, ale díky jejich vlastnostem je možné vyrobit stejně tuhou karoserii lehčí" ? Jak to můžou lidi nepochopit ? Není každý jako Vy. Vy si asi myslíte, že někdo v té pevnější oceli vynechá díry, když mu to nevysvětlíte,  že jo ? ;-D;-D;-D Ale to je Váš problém s IQ, ne těch ostatních. ;-D;-D;-D

0/0
30.11.2014 17:31

P47e65t82r 80M14i80c17h79a28l 2920114391412

Nedošlo, ale ani jsem to nečekal.

0/0
30.11.2014 19:12

Z93d35e10n29ě46k 45M96o81r27á29v60e93k 5407808348193

Nečekal jsem, že by tvoje kecy ještě někdo četl, ale když tu přibývají hlasy proti tobě, tak by ses nad tím mohl zamyslet. Něco na tom asi bude, když je jen jeden hlas pro a více hlasů proti.

0/0
1.12.2014 10:35







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.