Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Hyundai i20 je sebevědomý soupeř pro fabii

Nejhlasitější vyzyvatel Škody Fabia je tady. Auto, které v Česku bere stříbro v počtu prodaných malých vozů, přijíždí ve druhé generaci. Oproti té první poskočilo o pořádný kus dopředu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P68a48v86e34l 81S54o15r25e74j56s 7433238445971

Nevim, co je vic iritujici vzheld toho auta nebo ta reklama co bezi v televizi. Hundai se tu prodva jen diky tomu, ze cesi nemaji vkus, jinak by si takove auto fadnim designem  niko nekoupil :-P

0/−3
4.1.2015 16:18

M73i80c55h66a90l 63H94o94r29s19k42y 2752606936510

!! jo ale ten super rozvor. je jen o 5mm kratší než oktávka 2!!teda u i20

+2/0
30.11.2014 23:02

P55e89t10r 61M70i86c56h65a94l 2370114671752

No jo, ona nám ta auta pořád rostou. Je to vidět už třeba na těch zmíněných Oktávkách (jednička vedle trojky je o poznání menší). A co teprve takový Golf první a poslední generace, to je nebe a dudy. :-)

0/0
30.11.2014 23:18

F10i90l16i43p 32K45o44h94o66u54t 7920593827730

Oproti předchozí generaci je to fakt pěkný auto "pro ženské" :)  Stojí cca stejně v základní výbavě Premium jako Fabie cca 400 000. A to je prostě pro mě moc. Furt budu jezdit v ojetinách dokud auta typu Fabia a Hyundai i20 budou stát 400 000.

+1/−2
30.11.2014 10:51

A52l67e24š 48L77i54s31o32v10s53k23ý 9812374853338

Škodovku si koupí jen naprostý dement!!! říkají odborníci, co ještě před pár lety honili tátovo orezlé fávo a machrovali před holkama. Já měl fábku TDI a moc rád na ní vzpomínám. Nájezd přes 300tis. km, špičkový motor s minimem závad a dlouhodobá spotřeba 4,67, a to jsem to občas prohnal.

+3/−2
29.11.2014 22:13

L88u70k63á61š 36V29a28ň27u36r41a 1375584173603

Ty motory, to je bída. Dříve se z litrového motoru tahalo 40kW, ale hýbal s velkým autem. Snižování objemu vyřešil VW přeplňováním, ale ostatní bojují a hledají, jak s atmosférou udělat malou spotřebu a emise a pak motor vůbec nejde. A nebo se musí hodně točit a pak zase žere.

+2/−1
28.11.2014 18:18

L54u68k20á13š 81V22a36ň22u61r88a 1305774683163

Soused má KiaCeed s motorem 1.6GDI. Přecházel na něj z Felicie 1.9D a je z něj šílený. Motor nejede a žere. Když se hodně vytočí (nad 4000ot), tak jede, ale hrozně žere.

+3/−2
28.11.2014 18:22

P89. 19N62o17v18á42k 1645319956

No pokud někdo přejde z dieselu na benzin, ať se nediví, že " to žere "! Kdo tomu rozumí aspoň minimálně, tak to chápe, škoda že ten soused je mimoň. Já mám taky autíčko s 1,6GDI, a kromě kvalitních audin jsou všechny koncernové šunky včetně škodovek mimo, jede super dobře.  Ale možná  řidič dieselškodovky ani jezdit neumí... ;-D;-D;-D;-D

+3/−3
29.11.2014 0:02

J31a46n 33B48u96r22i46a26n 5729257497294

tady někdo přišel z hospody dost pod vlivem, co? ;-D;-D;-D

+2/−2
29.11.2014 11:04

M67a22r26e81k 51J76a44n50e98č47k97a 1497586293511

Ten mimoň nebude soused ;-D

+1/−2
29.11.2014 12:03

J27a94r98o51s90l89a47v 24D81r44o88b86n25ý 6496518137157

já mám Toytou Corollu 1.3 VVTi, 74 kW ( 6k otáček ), dá se jezdít na dlouhé trase ( cca 1200km ) v létě za 5litrů.  Na zimní stejné trase je to skoro o 0,8 víc ve městě za 6,9. Ale opravdu musíte mít lehkou nohu

0/0
29.11.2014 18:02

P52e66t69r 51M49a89r36e90č87e86k 1553311989348

Jak je to staré ?

+1/0
29.11.2014 23:28

Z98d47e92n94ě97k 76M25o97r38á76v74e12k 5987168868563

Tak soused především vyměnil nízkou spotřebu za komfort a bezpečnost. Jinak charakter těchto motorů je hodně rozdílný a jestli na to nepřišel při zkušební jízdě, třeba se mohl aspoň někoho zeptat. Teď je nešťastný, ale hlavně vlastní vinou. Ale osobně si myslím, že by ani být něšťastný nemusel, stačilo by, kdyby si nechal vysvětlit ty rozdíly. Nemyslím si, že by 1.6 GDI jelo hůř než 1.9 D (těžký diesel bez turba). On jede hlavně jinak. A to, že mu nejede a žere, naznačuje, že ho dusí v příliš nízkých otáčkách, jak byl zvyklý jezdit "úsporně" s tou Feldou. Takový motor bude v pohodě jezdit s rozumnou spotřebou mezi 2000-4000 otáček.

+1/0
1.12.2014 12:26

M34a59r94e94k 44J15a62n80e75č55k19a 1247986123601

Exteriér povedený, ale ten interiér s tou hnědou barvou žádná sláva. Pokud to bude mít stejnou výdrž a bude to provozu schopné i po více jak 5 letech, bez nutnosti do toho sypat neustále finance do nových dílů, čili kvalita bude tady srovnatelná se Škodovkou, pak bude opravdu silně šlapat Škodovce na paty, což vzhledem k cenové politice Škodovky by bylo jenom dobře. Ale s tím velmi žádaným tříválcem autor vážně pobavil ;-D Co těmhle Korejcům ale nelze upřít je opravdu nadstandardní výbava u takových městských vozítek. Pokud z těch aut nebudou šroty po 5 letech provozu a půjdou s kvalitou dílů výše, tak potom jako nějaké druhé auto, čistě na lítačku po městě proč ne. Ale pokud po skončení záruky, by to byla akorát černá díra na peníze za servisní opravy, čímž je tahle značka celkem pověstná, není zrovna můj ideál spolehlivého vozu. Třeba už ale zapracovali i na tomhle a tahle generace jim ostudu už dělat nebude.

+1/−1
28.11.2014 11:11

D68e60n45i64s 87W76i55t56z14k38u 5363682409737

pověstná je stejně jako škoda.nevím co všichni čekáte od levných aut, že do něj deset let nekoupíte žádný náhradní díl? ta kvalita je stejná a navíc jsou to auta pro důchodce na cestu do kauflandu a jednou ročně na hřbitov, takže se u nich s pořádným nájezdem ani nepočítá

0/0
28.11.2014 16:25

M74a87r36e84k 10J39a30n70e13č38k63a 1427396233321

Poslední větou jste akorát potvrdil, co jsem psal, "jsou to auta pro důchodce na cestu do kauflandu a jednou ročně na hřbitov, takže se u nich s pořádným nájezdem ani nepočítá" a to je právě ten rozdíl. Fabie mají ale běžně poměrně velké nájezdy a furt to drží pohromadě s minimálními náklady na servis nebo nové díly.

+4/0
29.11.2014 12:06

P31e16t82r 39N74e23s43v48a69d31b67a 2564135486899

Kam ty " malá" auta ještě porostou? Dnes už je třeba Clio na úrovni prvního Megana a Twingo naopak dohnalo první Clio. Tak trochu mi uniká smysl si kupovat i 20 když je velikostí o chlup za i30 a Fabii která šlape na paty Rapidu :-/

0/0
28.11.2014 10:27

J15a78r93o49s12l80a31v 87D24r11o30b47n88ý 6426358337447

i20 vypadá dobře, ale i30 je levnější a větší. Uvidímě nový model i30

0/0
29.11.2014 18:04

M26i42c81h17a30l 84K11l97e60m53e86n24t 9779716738669

ix20 má o třídu lepší interiér než Fábia.

+5/−5
27.11.2014 23:51

M63i48r58o62s45l73a29v 49S84v93o24b72o92d95a 1585368950434

Jo? :D :D :D :D

0/0
30.11.2014 11:28

P21e86t16r 17K97u57l18i48c13h 9300761102985

"A když se prokoušete seznamem výbav, zjistíte, že za obě auta s podobně silným motorem a klimatizací dáte vždy zhruba stejně." - proč teda kupovat za stejný nebo podobný prachy Koreu fakt nevím....

+4/−3
27.11.2014 22:16

P33e57t72r31a 78M86a74l80á 7801688621665

třeba se někomu prostě líbí více

+3/0
27.11.2014 22:56

P44e90t86r 34M66i57c37h87a81l 2370614791572

Tak jistě, když budou dvě podobná auta od dvou výrobců, s podobnou výbavou, cenou, kvalitou i dostupným servisem, pak může být subjektivní pocit že "se více líbí" tím rozhodujícím faktorem pro nákup vozu.

0/0
27.11.2014 22:59

D40a59v15i36d 34H25o29l18m92a24n 7495445323369

A co takhle : za pár let se lépe prodá (nebo taky neprodá....)

0/0
30.11.2014 7:32

P57e18t67r 39M16i46c54h40a23l 2270604771622

Ano, i to může být argument. Jenže tak daleko spousta lidí nepřemýšlí.

0/0
30.11.2014 8:22

M28a72r21e50k 30H20r51u30b55y 6247752531438

Nejspis proto, ze je korejska asi jako fabie nemecka ;-):-P

+2/0
28.11.2014 9:35

L46u46d36v96í71k 84G32a35j10d40o72š69í31k 2735203854282

1. Škodovky se u nás daleko víc kradou.

2. Hyundai je v podstatě německé auto. Vývoj probíhá téměř kompletně v Německu.

0/0
28.11.2014 9:55

M72a47r66e88k 30J13a98n24e21č84k36a 1627526623611

Sice nejsem fanda korejských vozů a ze slabosti k vozům Škoda už jsem taky dávno vystřízlivěl, ale je fakt, že zrovna před pár dny jsem viděl novku Huyndai i20 v plné výbavě sice se 4 AT za cenu kolem 270 000kč, což ve srovnání s jejich ceníkem na stránkách bylo o hodně levnější. Tohle už pak může být pro některé, kteří chtějí pouze nový vůz dosti lákavá nabídka a je jim pak jedno jestli je to Korejec nebo Rumun. Ale samozřejmě, pokud by chtěl někdo za stejné prachy Fabii nebo i30 bylo by rozumnější šáhnout i z hlediska výdrže vozu po Škodovce a také při pozdějším prodeji se cena vozu tak rapidně nepropadne, jako u Huyndai.

+1/0
28.11.2014 11:27

P13e17t93r 85B29á88č92a 8405926715805

Rozhodne na pohled hezci nez tuctovka fabie.

Ale pres to bych se poohlizel jinde.

+1/−1
27.11.2014 18:34

P77e59t87r 77M19i68c95h83a44l 2690984791462

Líbivost je pouze subjektivní dojem.

+2/0
27.11.2014 18:56

Z32d31e63n32ě17k 27M92o56r78á26v43e18k 5237488528303

Korejci v designu ušli dlouhý kus cesty a rozhodně je vidět, že se poučili na rozdíl třeba od Mercedesu, který na novou B-klasse naordinoval honě divné prolisy do dveří.

+1/0
27.11.2014 20:03

M17a32r78e55k 76J67a43n29e65č12k89a 1707786543841

Chtě nechtě musím souhlasit. Naopak u některých značek s dobrým jménem jde design (exteriér) s každou novější generací spíše do kopru, např. Alfa Romeo, Subaru.

+1/0
29.11.2014 12:10

P54e54t50r 27M45a63r52e89č18e85k 1253681889948

Mercedes toho poslední dobou zmrvil víc. Ty šílené křivky a prolisy musel odkoukat právě od Korejců . :-) No ono BMW na tom není o moc lépe. Po té hrůze co tam nechali napáchat toho ujetého amíka to pořád nějak nemohou trefit. Jediné co je pěkné je X5 a 6

0/0
29.11.2014 23:33
Foto

I73v69a21n 66K46o62p45t12a 5267122541627

To je subjektivní. Za mne, v designu vede Fabia.

Ale musím uznat ze novej design H už je pro mne akceptovatelny i když usedlejší Kia mi je sympatičtější.

+1/0
27.11.2014 21:48

Z30d12e51n24ě12k 84M98o70r57á62v68e97k 5347848538793

Ty vysokopevné oceli nejsou nějak extra lehké, ale díky jejich vlastnostem je možné vyrobit stejně tuhou karoserii lehčí, než při použití běžné konstrukční oceli. Nebo při stejné váze může být konstrukce celkově pevnější.

0/0
27.11.2014 17:36

P87e46t90r 51M73i39c69h38a30l 2590224171322

Tak to jistě. Ale na srovnatelně tuhou karoserii je potřeba té vysokopevnostní oceli méně, proto výsledná váha auta vychází nižší. Jenže to by pak někteří lidi nepochopili a takhle (byť to není zcela správně napsané) je to obecně srozumitelné.

0/−1
27.11.2014 18:51

Z18d51e33n24ě89k 10M32o86r66á70v23e82k 5897338268163

Tu druhou větu jsem napsal ve své příspěvku už já, nebylo nutné to psát jinými slovy. A jinak - myslím si, že to zase tak složité není, pochopí to téměř každý a raději šířit správné informace než psát nepravdy a ohánět se srozumitelností.

+1/0
27.11.2014 20:01

P51e68t22r 76M91i32c38h65a62l 2210554711802

Napsal jsi, že se dá ta karoserie vyrobit lehčí, ale nenapsal jsi proč, to jsem v podstatě jenom doplnil, právě třeba pro lidi, kteří se tak neorientují. Ale nemíním se hádat, víš o čem je řeč a máme na věc asi shodný názor. :-)

0/−1
27.11.2014 21:49

Z85d81e35n86ě63k 34M53o27r73á19v94e52k 5567108798303

Tak si to přečti pořádně, je to tam všecho i to proč. Konkrétně "díky jejich vlastnostem" a "stejně tuhou karoserii". A to že jsou vysokopevné, to už mají snad v názvu.

+1/−1
27.11.2014 22:02

P38e89t49r 45M21i24c17h53a93l 2540264281942

Šmarjá, když už chceš slovíčkařit, tak jsi nenapsal, že díky těm vlastnostem lze použít méně materiálu, například tím, že se použijí tenší profily, případně se na výztuhy použijí dvě vrstvy místo tří. To jediné jsem tam doplnil, jinak jsi měl samozřejmě pravdu. Už?

+1/−1
27.11.2014 22:57

J58o36s87e75f 24V84o83s41i57c13k69y 4903617346933

Nehadejte se. I ta mrnava Fabie je tezsi nez ten elegantni Peugeot 405 z 90. let. Vazil pod tunu. A to byla vyssi stredni trida!

0/0
28.11.2014 2:17

V13í81ť49a 75K37r84u42t82i64š 1320454735667

A motorizace začínala na 1.4 47 kW ...

0/0
28.11.2014 9:28

Z27d43e68n79ě37k 97M78o59r67á63v79e84k 5937458968423

No však bezpečnost v tom Peugeotu byla čistě iluzorní.

0/0
28.11.2014 10:14

M46a74r30e62k 82H58r90u71b75y 6527672731938

Driv se vyrabely auta na jezdeni. Dneska na bourani ;-)

0/0
28.11.2014 14:38

Z15d20e91n49ě20k 73M39o69r11á21v33e36k 5257528248853

Na tom sice něco je, ale popravdě dřív byly ty smrťáky docela běžné a nebyla k tomu potřeba ani vysoká rychlost.

0/0
28.11.2014 15:36

Z94d51e89n95ě85k 32M84o70r53á14v44e83k 5767178608543

Jo, tak přesně tomu co tady předvádíš, tomu se říká slovíčkaření. Já to všechno napsal, akorát ne tvýma slovama. Takhle se realizuješ?

+1/−2
28.11.2014 10:13

P20e85t72r 58M68i92c54h35a32l 2120764721182

Zkus si celé to vlákno přečíst ještě jednou a pomalu, možná Ti to dojde.

0/0
30.11.2014 8:26

P38. 56N43o47v57á89k 1565269826

Pane Michale, mohl byste mi prosím objasnit, co jiného než snížení potřebného množství oceli se dá předpokládat po přečtení věty "Ty vysokopevné oceli nejsou nějak extra lehké, ale díky jejich vlastnostem je možné vyrobit stejně tuhou karoserii lehčí" ? Jak to můžou lidi nepochopit ? Není každý jako Vy. Vy si asi myslíte, že někdo v té pevnější oceli vynechá díry, když mu to nevysvětlíte,  že jo ? ;-D;-D;-D Ale to je Váš problém s IQ, ne těch ostatních. ;-D;-D;-D

0/0
30.11.2014 17:31

P97e28t87r 16M77i65c69h94a84l 2330144711802

Nedošlo, ale ani jsem to nečekal.

0/0
30.11.2014 19:12

Z14d66e50n37ě36k 57M45o69r63á30v18e96k 5447748878493

Nečekal jsem, že by tvoje kecy ještě někdo četl, ale když tu přibývají hlasy proti tobě, tak by ses nad tím mohl zamyslet. Něco na tom asi bude, když je jen jeden hlas pro a více hlasů proti.

0/0
1.12.2014 10:35







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.