Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Hyundai i20 je sebevědomý soupeř pro fabii

Nejhlasitější vyzyvatel Škody Fabia je tady. Auto, které v Česku bere stříbro v počtu prodaných malých vozů, přijíždí ve druhé generaci. Oproti té první poskočilo o pořádný kus dopředu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P63a17v71e30l 28S27o15r68e77j38s 1609174602176

Nevim, co je vic iritujici vzheld toho auta nebo ta reklama co bezi v televizi. Hundai se tu prodva jen diky tomu, ze cesi nemaji vkus, jinak by si takove auto fadnim designem  niko nekoupil :-P

0/−3
4.1.2015 16:18

M39i14c59h56a80l 36H88o72r98s66k46y 2632846696180

!! jo ale ten super rozvor. je jen o 5mm kratší než oktávka 2!!teda u i20

+2/0
30.11.2014 23:02

P77e73t56r 54M48i46c38h44a39l 2470534681592

No jo, ona nám ta auta pořád rostou. Je to vidět už třeba na těch zmíněných Oktávkách (jednička vedle trojky je o poznání menší). A co teprve takový Golf první a poslední generace, to je nebe a dudy. :-)

0/0
30.11.2014 23:18


F23i34l75i90p 71K64o66h36o49u85t 7950733917810

Oproti předchozí generaci je to fakt pěkný auto "pro ženské" :)  Stojí cca stejně v základní výbavě Premium jako Fabie cca 400 000. A to je prostě pro mě moc. Furt budu jezdit v ojetinách dokud auta typu Fabia a Hyundai i20 budou stát 400 000.

+1/−2
30.11.2014 10:51

A80l82e57š 29L60i67s14o91v68s51k39ý 9862604843658

Škodovku si koupí jen naprostý dement!!! říkají odborníci, co ještě před pár lety honili tátovo orezlé fávo a machrovali před holkama. Já měl fábku TDI a moc rád na ní vzpomínám. Nájezd přes 300tis. km, špičkový motor s minimem závad a dlouhodobá spotřeba 4,67, a to jsem to občas prohnal.

+3/−2
29.11.2014 22:13

L22u27k45á95š 51V28a39ň17u33r39a 1195784463233

Ty motory, to je bída. Dříve se z litrového motoru tahalo 40kW, ale hýbal s velkým autem. Snižování objemu vyřešil VW přeplňováním, ale ostatní bojují a hledají, jak s atmosférou udělat malou spotřebu a emise a pak motor vůbec nejde. A nebo se musí hodně točit a pak zase žere.

+2/−1
28.11.2014 18:18

L16u30k15á61š 50V64a52ň57u65r70a 1205394613653

Soused má KiaCeed s motorem 1.6GDI. Přecházel na něj z Felicie 1.9D a je z něj šílený. Motor nejede a žere. Když se hodně vytočí (nad 4000ot), tak jede, ale hrozně žere.

+3/−2
28.11.2014 18:22

P71. 97N13o22v37á48k 1885119406

No pokud někdo přejde z dieselu na benzin, ať se nediví, že " to žere "! Kdo tomu rozumí aspoň minimálně, tak to chápe, škoda že ten soused je mimoň. Já mám taky autíčko s 1,6GDI, a kromě kvalitních audin jsou všechny koncernové šunky včetně škodovek mimo, jede super dobře.  Ale možná  řidič dieselškodovky ani jezdit neumí... ;-D;-D;-D;-D

+3/−3
29.11.2014 0:02

J61a73n 46B83u40r38i88a53n 5449747827884

tady někdo přišel z hospody dost pod vlivem, co? ;-D;-D;-D

+2/−2
29.11.2014 11:04

M15a25r79e39k 78J13a71n62e92č48k84a 1577286763701

Ten mimoň nebude soused ;-D

+1/−2
29.11.2014 12:03

J72a47r79o42s10l78a80v 26D60r19o13b77n20ý 6806398817507

já mám Toytou Corollu 1.3 VVTi, 74 kW ( 6k otáček ), dá se jezdít na dlouhé trase ( cca 1200km ) v létě za 5litrů.  Na zimní stejné trase je to skoro o 0,8 víc ve městě za 6,9. Ale opravdu musíte mít lehkou nohu

0/0
29.11.2014 18:02

P18e30t95r 25M23a17r21e68č58e31k 1373891209538

Jak je to staré ?

+1/0
29.11.2014 23:28

Z45d55e79n69ě75k 73M11o45r19á71v25e10k 5587628528613

Tak soused především vyměnil nízkou spotřebu za komfort a bezpečnost. Jinak charakter těchto motorů je hodně rozdílný a jestli na to nepřišel při zkušební jízdě, třeba se mohl aspoň někoho zeptat. Teď je nešťastný, ale hlavně vlastní vinou. Ale osobně si myslím, že by ani být něšťastný nemusel, stačilo by, kdyby si nechal vysvětlit ty rozdíly. Nemyslím si, že by 1.6 GDI jelo hůř než 1.9 D (těžký diesel bez turba). On jede hlavně jinak. A to, že mu nejede a žere, naznačuje, že ho dusí v příliš nízkých otáčkách, jak byl zvyklý jezdit "úsporně" s tou Feldou. Takový motor bude v pohodě jezdit s rozumnou spotřebou mezi 2000-4000 otáček.

+1/0
1.12.2014 12:26

M59a24r37e13k 28J46a36n61e52č50k64a 1287926663211

Exteriér povedený, ale ten interiér s tou hnědou barvou žádná sláva. Pokud to bude mít stejnou výdrž a bude to provozu schopné i po více jak 5 letech, bez nutnosti do toho sypat neustále finance do nových dílů, čili kvalita bude tady srovnatelná se Škodovkou, pak bude opravdu silně šlapat Škodovce na paty, což vzhledem k cenové politice Škodovky by bylo jenom dobře. Ale s tím velmi žádaným tříválcem autor vážně pobavil ;-D Co těmhle Korejcům ale nelze upřít je opravdu nadstandardní výbava u takových městských vozítek. Pokud z těch aut nebudou šroty po 5 letech provozu a půjdou s kvalitou dílů výše, tak potom jako nějaké druhé auto, čistě na lítačku po městě proč ne. Ale pokud po skončení záruky, by to byla akorát černá díra na peníze za servisní opravy, čímž je tahle značka celkem pověstná, není zrovna můj ideál spolehlivého vozu. Třeba už ale zapracovali i na tomhle a tahle generace jim ostudu už dělat nebude.

+1/−1
28.11.2014 11:11

D67e38n81i22s 66W66i45t82z11k79u 5423552949797

pověstná je stejně jako škoda.nevím co všichni čekáte od levných aut, že do něj deset let nekoupíte žádný náhradní díl? ta kvalita je stejná a navíc jsou to auta pro důchodce na cestu do kauflandu a jednou ročně na hřbitov, takže se u nich s pořádným nájezdem ani nepočítá

0/0
28.11.2014 16:25

M14a45r95e67k 98J68a84n37e60č39k17a 1517606333491

Poslední větou jste akorát potvrdil, co jsem psal, "jsou to auta pro důchodce na cestu do kauflandu a jednou ročně na hřbitov, takže se u nich s pořádným nájezdem ani nepočítá" a to je právě ten rozdíl. Fabie mají ale běžně poměrně velké nájezdy a furt to drží pohromadě s minimálními náklady na servis nebo nové díly.

+4/0
29.11.2014 12:06

P22e57t93r 54N52e32s42v46a94d23b79a 2464565706679

Kam ty " malá" auta ještě porostou? Dnes už je třeba Clio na úrovni prvního Megana a Twingo naopak dohnalo první Clio. Tak trochu mi uniká smysl si kupovat i 20 když je velikostí o chlup za i30 a Fabii která šlape na paty Rapidu :-/

0/0
28.11.2014 10:27

J45a44r55o28s95l54a83v 24D57r70o53b67n69ý 6966848167377

i20 vypadá dobře, ale i30 je levnější a větší. Uvidímě nový model i30

0/0
29.11.2014 18:04

M37i41c50h56a92l 43K46l84e59m91e73n34t 9629726708579

ix20 má o třídu lepší interiér než Fábia.

+5/−5
27.11.2014 23:51

M23i81r45o83s25l87a92v 92S61v49o69b38o74d71a 1925378520814

Jo? :D :D :D :D

0/0
30.11.2014 11:28

P61e49t43r 39K14u93l97i35c61h 9170981632645

"A když se prokoušete seznamem výbav, zjistíte, že za obě auta s podobně silným motorem a klimatizací dáte vždy zhruba stejně." - proč teda kupovat za stejný nebo podobný prachy Koreu fakt nevím....

+4/−3
27.11.2014 22:16

P96e28t15r95a 35M36a92l54á 7911568341685

třeba se někomu prostě líbí více

+3/0
27.11.2014 22:56

P98e50t84r 45M88i62c98h62a68l 2450274741602

Tak jistě, když budou dvě podobná auta od dvou výrobců, s podobnou výbavou, cenou, kvalitou i dostupným servisem, pak může být subjektivní pocit že "se více líbí" tím rozhodujícím faktorem pro nákup vozu.

0/0
27.11.2014 22:59

D42a12v53i21d 92H94o66l98m41a70n 7735195733749

A co takhle : za pár let se lépe prodá (nebo taky neprodá....)

0/0
30.11.2014 7:32

P32e56t56r 34M56i88c47h56a68l 2390364211322

Ano, i to může být argument. Jenže tak daleko spousta lidí nepřemýšlí.

0/0
30.11.2014 8:22

M62a73r12e97k 64H45r60u17b61y 6417222891138

Nejspis proto, ze je korejska asi jako fabie nemecka ;-):-P

+2/0
28.11.2014 9:35

L23u74d13v82í84k 14G28a87j88d87o93š23í70k 2285363844222

1. Škodovky se u nás daleko víc kradou.

2. Hyundai je v podstatě německé auto. Vývoj probíhá téměř kompletně v Německu.

0/0
28.11.2014 9:55

M15a63r34e65k 40J87a18n17e10č17k75a 1197856953481

Sice nejsem fanda korejských vozů a ze slabosti k vozům Škoda už jsem taky dávno vystřízlivěl, ale je fakt, že zrovna před pár dny jsem viděl novku Huyndai i20 v plné výbavě sice se 4 AT za cenu kolem 270 000kč, což ve srovnání s jejich ceníkem na stránkách bylo o hodně levnější. Tohle už pak může být pro některé, kteří chtějí pouze nový vůz dosti lákavá nabídka a je jim pak jedno jestli je to Korejec nebo Rumun. Ale samozřejmě, pokud by chtěl někdo za stejné prachy Fabii nebo i30 bylo by rozumnější šáhnout i z hlediska výdrže vozu po Škodovce a také při pozdějším prodeji se cena vozu tak rapidně nepropadne, jako u Huyndai.

+1/0
28.11.2014 11:27

P72e24t76r 57B52á55č63a 8325386475585

Rozhodne na pohled hezci nez tuctovka fabie.

Ale pres to bych se poohlizel jinde.

+1/−1
27.11.2014 18:34

P55e23t18r 76M51i46c46h43a15l 2360764961582

Líbivost je pouze subjektivní dojem.

+2/0
27.11.2014 18:56

Z50d47e52n96ě94k 20M87o81r22á83v37e74k 5787628708453

Korejci v designu ušli dlouhý kus cesty a rozhodně je vidět, že se poučili na rozdíl třeba od Mercedesu, který na novou B-klasse naordinoval honě divné prolisy do dveří.

+1/0
27.11.2014 20:03

M57a21r77e11k 17J59a70n58e54č92k66a 1427446583121

Chtě nechtě musím souhlasit. Naopak u některých značek s dobrým jménem jde design (exteriér) s každou novější generací spíše do kopru, např. Alfa Romeo, Subaru.

+1/0
29.11.2014 12:10

P39e19t50r 80M54a95r23e83č84e50k 1623441359358

Mercedes toho poslední dobou zmrvil víc. Ty šílené křivky a prolisy musel odkoukat právě od Korejců . :-) No ono BMW na tom není o moc lépe. Po té hrůze co tam nechali napáchat toho ujetého amíka to pořád nějak nemohou trefit. Jediné co je pěkné je X5 a 6

0/0
29.11.2014 23:33
Foto

I64v66a19n 70K63o51p64t41a 5497472711467

To je subjektivní. Za mne, v designu vede Fabia.

Ale musím uznat ze novej design H už je pro mne akceptovatelny i když usedlejší Kia mi je sympatičtější.

+1/0
27.11.2014 21:48

Z45d47e34n61ě43k 88M54o51r91á25v75e33k 5607938768653

Ty vysokopevné oceli nejsou nějak extra lehké, ale díky jejich vlastnostem je možné vyrobit stejně tuhou karoserii lehčí, než při použití běžné konstrukční oceli. Nebo při stejné váze může být konstrukce celkově pevnější.

0/0
27.11.2014 17:36

P81e86t32r 73M29i94c19h67a40l 2770764491402

Tak to jistě. Ale na srovnatelně tuhou karoserii je potřeba té vysokopevnostní oceli méně, proto výsledná váha auta vychází nižší. Jenže to by pak někteří lidi nepochopili a takhle (byť to není zcela správně napsané) je to obecně srozumitelné.

0/−1
27.11.2014 18:51

Z74d66e84n48ě15k 58M50o47r49á13v38e81k 5907468198243

Tu druhou větu jsem napsal ve své příspěvku už já, nebylo nutné to psát jinými slovy. A jinak - myslím si, že to zase tak složité není, pochopí to téměř každý a raději šířit správné informace než psát nepravdy a ohánět se srozumitelností.

+1/0
27.11.2014 20:01

P26e55t87r 28M14i46c72h81a89l 2580224721142

Napsal jsi, že se dá ta karoserie vyrobit lehčí, ale nenapsal jsi proč, to jsem v podstatě jenom doplnil, právě třeba pro lidi, kteří se tak neorientují. Ale nemíním se hádat, víš o čem je řeč a máme na věc asi shodný názor. :-)

0/−1
27.11.2014 21:49

Z66d33e30n23ě73k 24M75o45r57á93v19e37k 5597328468843

Tak si to přečti pořádně, je to tam všecho i to proč. Konkrétně "díky jejich vlastnostem" a "stejně tuhou karoserii". A to že jsou vysokopevné, to už mají snad v názvu.

+1/−1
27.11.2014 22:02

P34e26t66r 36M75i92c67h62a32l 2840864471802

Šmarjá, když už chceš slovíčkařit, tak jsi nenapsal, že díky těm vlastnostem lze použít méně materiálu, například tím, že se použijí tenší profily, případně se na výztuhy použijí dvě vrstvy místo tří. To jediné jsem tam doplnil, jinak jsi měl samozřejmě pravdu. Už?

+1/−1
27.11.2014 22:57

J12o41s75e60f 87V36o39s33i25c67k26y 4953507116783

Nehadejte se. I ta mrnava Fabie je tezsi nez ten elegantni Peugeot 405 z 90. let. Vazil pod tunu. A to byla vyssi stredni trida!

0/0
28.11.2014 2:17

V51í69ť20a 37K45r31u66t22i37š 1480864985957

A motorizace začínala na 1.4 47 kW ...

0/0
28.11.2014 9:28

Z53d29e16n61ě53k 60M70o55r38á34v28e55k 5857958968863

No však bezpečnost v tom Peugeotu byla čistě iluzorní.

0/0
28.11.2014 10:14

M42a20r18e76k 71H22r31u15b44y 6777692741958

Driv se vyrabely auta na jezdeni. Dneska na bourani ;-)

0/0
28.11.2014 14:38

Z54d92e75n98ě90k 45M26o70r71á75v43e48k 5357908988643

Na tom sice něco je, ale popravdě dřív byly ty smrťáky docela běžné a nebyla k tomu potřeba ani vysoká rychlost.

0/0
28.11.2014 15:36

Z97d20e13n21ě36k 40M50o10r65á84v45e52k 5437498328543

Jo, tak přesně tomu co tady předvádíš, tomu se říká slovíčkaření. Já to všechno napsal, akorát ne tvýma slovama. Takhle se realizuješ?

+1/−2
28.11.2014 10:13

P36e77t67r 59M31i11c91h30a97l 2950964931462

Zkus si celé to vlákno přečíst ještě jednou a pomalu, možná Ti to dojde.

0/0
30.11.2014 8:26

P15. 94N77o81v79á52k 1775159756

Pane Michale, mohl byste mi prosím objasnit, co jiného než snížení potřebného množství oceli se dá předpokládat po přečtení věty "Ty vysokopevné oceli nejsou nějak extra lehké, ale díky jejich vlastnostem je možné vyrobit stejně tuhou karoserii lehčí" ? Jak to můžou lidi nepochopit ? Není každý jako Vy. Vy si asi myslíte, že někdo v té pevnější oceli vynechá díry, když mu to nevysvětlíte,  že jo ? ;-D;-D;-D Ale to je Váš problém s IQ, ne těch ostatních. ;-D;-D;-D

0/0
30.11.2014 17:31

P84e51t81r 48M67i49c44h59a84l 2350334101982

Nedošlo, ale ani jsem to nečekal.

0/0
30.11.2014 19:12

Z13d46e72n85ě40k 60M80o19r43á19v52e14k 5687898988463

Nečekal jsem, že by tvoje kecy ještě někdo četl, ale když tu přibývají hlasy proti tobě, tak by ses nad tím mohl zamyslet. Něco na tom asi bude, když je jen jeden hlas pro a více hlasů proti.

0/0
1.12.2014 10:35





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.