- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nevim, co je vic iritujici vzheld toho auta nebo ta reklama co bezi v televizi. Hundai se tu prodva jen diky tomu, ze cesi nemaji vkus, jinak by si takove auto fadnim designem niko nekoupil
jo ale ten super rozvor. je jen o 5mm kratší než oktávka 2teda u i20
No jo, ona nám ta auta pořád rostou. Je to vidět už třeba na těch zmíněných Oktávkách (jednička vedle trojky je o poznání menší). A co teprve takový Golf první a poslední generace, to je nebe a dudy.
Oproti předchozí generaci je to fakt pěkný auto "pro ženské" :) Stojí cca stejně v základní výbavě Premium jako Fabie cca 400 000. A to je prostě pro mě moc. Furt budu jezdit v ojetinách dokud auta typu Fabia a Hyundai i20 budou stát 400 000.
Škodovku si koupí jen naprostý dement!!! říkají odborníci, co ještě před pár lety honili tátovo orezlé fávo a machrovali před holkama. Já měl fábku TDI a moc rád na ní vzpomínám. Nájezd přes 300tis. km, špičkový motor s minimem závad a dlouhodobá spotřeba 4,67, a to jsem to občas prohnal.
Ty motory, to je bída. Dříve se z litrového motoru tahalo 40kW, ale hýbal s velkým autem. Snižování objemu vyřešil VW přeplňováním, ale ostatní bojují a hledají, jak s atmosférou udělat malou spotřebu a emise a pak motor vůbec nejde. A nebo se musí hodně točit a pak zase žere.
Soused má KiaCeed s motorem 1.6GDI. Přecházel na něj z Felicie 1.9D a je z něj šílený. Motor nejede a žere. Když se hodně vytočí (nad 4000ot), tak jede, ale hrozně žere.
Exteriér povedený, ale ten interiér s tou hnědou barvou žádná sláva. Pokud to bude mít stejnou výdrž a bude to provozu schopné i po více jak 5 letech, bez nutnosti do toho sypat neustále finance do nových dílů, čili kvalita bude tady srovnatelná se Škodovkou, pak bude opravdu silně šlapat Škodovce na paty, což vzhledem k cenové politice Škodovky by bylo jenom dobře. Ale s tím velmi žádaným tříválcem autor vážně pobavil Co těmhle Korejcům ale nelze upřít je opravdu nadstandardní výbava u takových městských vozítek. Pokud z těch aut nebudou šroty po 5 letech provozu a půjdou s kvalitou dílů výše, tak potom jako nějaké druhé auto, čistě na lítačku po městě proč ne. Ale pokud po skončení záruky, by to byla akorát černá díra na peníze za servisní opravy, čímž je tahle značka celkem pověstná, není zrovna můj ideál spolehlivého vozu. Třeba už ale zapracovali i na tomhle a tahle generace jim ostudu už dělat nebude.
pověstná je stejně jako škoda.nevím co všichni čekáte od levných aut, že do něj deset let nekoupíte žádný náhradní díl? ta kvalita je stejná a navíc jsou to auta pro důchodce na cestu do kauflandu a jednou ročně na hřbitov, takže se u nich s pořádným nájezdem ani nepočítá
Kam ty " malá" auta ještě porostou? Dnes už je třeba Clio na úrovni prvního Megana a Twingo naopak dohnalo první Clio. Tak trochu mi uniká smysl si kupovat i 20 když je velikostí o chlup za i30 a Fabii která šlape na paty Rapidu
i20 vypadá dobře, ale i30 je levnější a větší. Uvidímě nový model i30
ix20 má o třídu lepší interiér než Fábia.
"A když se prokoušete seznamem výbav, zjistíte, že za obě auta s podobně silným motorem a klimatizací dáte vždy zhruba stejně." - proč teda kupovat za stejný nebo podobný prachy Koreu fakt nevím....
Rozhodne na pohled hezci nez tuctovka fabie.
Ale pres to bych se poohlizel jinde.