Diskuze

Ojetina na přání: začátečnice hledá levný vůz

Někdo má ve výběru auta jasno a s jistotou vyhlásí svého favorita. Jiný o autech neví nic, ale zrovna nějaké potřebuje. Zkuste pomoci vybrat auto pro čtenářku, která má poměrně jednoduché požadavky, ale také důležité limity.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Suzuki swift...nizky obsah, male auto, moc to nežere, 3 roky to pojezdí, a dalnicní rychlos to taky umi...

0 0
možnosti

P59e34t45r 95Š58t30e26n43g52l

19. 1. 2015 21:52

Já bych doporučil Toyotu Corollu E11. Model před faceliftem 1.4i má objem 1332 tzn. vejde se do povinného ručení do 1350. Výkon 63 kW bohatě stačí na 1050 kg. Na dálnici rychlostí kolem 110 až 120 km/h bere cca 6,5 litru. Motor absolutně spolehlivý. Servisní interval na olej a filtr je 15 000 km nebo jeden rok. Vzduchový filtr výrobce doporučuje jen vyfoukat. Mení se každou 3 výměnu tzn. 45 000km. Rozvody se dělají každých 90 000 km s tím že se mění jen řemen a 2 kladky, vodní pumpa je mimo rozvody. Sada vyjde kolem 2500 - 3000 + práce. Průměrná spotřeba kolem 6,8 až 7,0 litrů na 100 km. Jezdím jen kratší vzdálenosti cca do 30 km a po městě. Píšu osobní zkušenosti, v rodině máme tento vůz od roku 1999. Za 15 000 km nevezme ani kapku oleje. Ohledně podvozku je tam trochu složitější s nezávislým zavěšením vzadu ale vůle se vyskytují jen na tyčkách stabilizátorů což je je otázka kolem 500 Kč za jednu a vydrží kolem 50 000 minimálně. Koroze karoserie jsem nezaznamenal, na spodku jen minimálně. Za těch 15 let co máme auto v rodině, měl ho otec, děda, teď já se měnil 2x akumulátor, 3x destičky (pakny) , 2x kotouče, 1x přední tlumiče, 3x tyčky stabilizátorů , 2x rozvody, 1x čelní skol ( kamínek ) a samozřejmě olej a filtry dle plánů od výrobce. Auto nikdy nezradilo, i do 3dv verze se toho dost vejde, využívali jsme ho i jako rodinné -> dovolená v chorvatsku apod. Určitě se dají koupit i novější auta s větším motorem, lepší výbavou apod. Ale Stilo: nespolehlivé, eletrika ani mechanika není nic tak světoborného, Golf a Fabie, jasně oblíbené auta možná nějaké díly se dají sehnat levnějí, ale pořád dost oblíbené u zlodějů a spolehlivost a spotřeba zase není tak super. A Focus motor 1.6 jede pěkně i za celkem rozumnou spotřebu, ale dost často se řeší nějaké netěsnosti ( voda, olej ) a opravdu špičkově rezne. Vsadím se, že kdyby jste si nechali v autobazaru sundat zadní nárazník většina kdo tohle auto podporují by se hodně divila co se tam dokáže vytvořit.

1 0
možnosti
Foto

vzhledem k faktu, že moje požadavky jsou velice podobný a auto mě stojí tak zhruba 100 000 Kč ročně

0 0
možnosti
Foto

jezdit tři roky bez problémů po dálnicích, malou spotřebu a spolehlivost, bezpečnost a výlety do hor za maminkou a to všechno za cenu jízdního kola, já bych jí tedy poradil, ať jezdí vlakem

0 3
možnosti

Co Dacie Logan.To by mohla za tu cenu mít rok 2006 s najezdem kolem 100 000km.Jednoduche,prostorné a asi bezpecnejsi jak felda..Kdyby mel s Dacii někdo problém tak upozornuji,ze ji mam MCV 2009 se 100000km a je zlatá.Rez žádný.

0 0
možnosti

Co Dacie Logan.To by mohla za tu cenu mít rok 2006 s najezdem kolem 100 000km.Jednoduche,prostorné a asi bezpecnejsi jak felda..Kdyby mel s Dacii někdo problém tak upozornuji,ze ji mam MCV 2009 se 100000km a je zlatá.Rez žádný.

0 0
možnosti

jestli říkáte že je zlatá, tak je přeci jasný že nerezne :))

1 0
možnosti

Za 40 000 tis. aby bylo bezporuchové? Nemožné. A doporučované auta?

Stilo- starý 12 let, najeto 200 tis. auto před smrtí, kvůli problémům s elektroinstalací.

Golf-starý tak 16 let, najeto přes 200 tis. také nebude zrovna v ideální kondici.

Fabia stará tak 12 let, najeto možná 150 tis, jedině nějakou zachovalou s motorem 1,4 MPI -rozvod OHV, a rozvodovým řetězem. Sice trošku větší spotřeba, ale nesmrtelný motor.

Focus - starý 12 let, najeto 200 tis, mechanicky dobrý, ale obrovský problém koroze.

1 0
možnosti

Možné to je, já jsem toho důkazem když jsem hledal auto pro manželku. Rok 2000, najeto 85 000 km, první majitel, vše doloženo včetně všech protokolů z STK. Auto ve skvělém stavu!

Cena 25 000,- kupováno přímo od majitele!

0 0
možnosti

Já doporučuji nějakou pěknou felicii nebo fabii (tu určitě ne htp). Bohužel si myslím, že nějaké následné opravy stejně budou muset proběhnout. Staré auto = opravy. Vidím to na kamarádovi co si pořídil megana 1.6 r.v. 2001. Dal za něj 23 tis. a během roku do něj nasázel víc jak 50 tis. a stejně mu ještě pořád zlobí klimatizace(velice pomalý únik kapaliny-> nejde odhalit)... A proč felicii? Díly stojí pakatel a v autě není skoro nic, co by se mohlo pokazit - má i rozvodový řetěz, takže se nemusí hned měnit jako u aut s r. řemenem. Fabii 1.2 htp určitě nedoporučuji, tam se často připalují ventily a přítelkyni vyšla tato oprava na 25tis (víc jak půlka ceny toho auta). Japonce bych pořádně promyslel. Auta mají spolehlivá, ale případný problém bude stát víc, jak na škodovce.

2 1
možnosti

Felicie má tragickou ochranu posádky při nehodě :-/ Jinak jsem ji taky měl a není to zlý auto co se týče ceny náhradních dílů, jednoduchosti oprav a v případě motoru 1.6 to i trochu jede :-)

0 1
možnosti

a co takhle mercedes w124? Sice trochu postarší auto, ale určitě mu spolehlivost nechybí. Jen bude pravděpodobně složitější najít nějaký dobrý kousek za přijatelnou cenu.

0 1
možnosti