Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Prolog nové éry Audi: šest set koní pro obří kupé

Obrovité kupé s více než šesti sty koňmi má ukazovat nové směřování designu Audi. Koncept jménem Prologue se představil na autosalonu v Los Angeles.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

D88a85v84i40d 28S30a70l59c54e82r 8226900623511

Na nové určitě mít nebudu. Ale do 10 let bude za lidovou cenu, a když se sežene od dobrýho majitele tak pecka. Ceny těchdle aut raketově klesaj.

0/0
3.12.2014 7:24

A13l98e34s 22D42a34n95a 2567727757364

dost se inspirovali podle S coupe od MB ale trosku pozde :)

0/0
1.12.2014 21:23

J42o32s66e89f 15V28a78l63a 9420113603963

je fakt, ze koncern nema duvod prenechavat tridu premiovych modelu pro statniky a sejky jenom mercedesu, BMW nebo jaguaru. Nicmene uz by nekdo mohl zacit stavet i auta bez elektroniky, protoze vsechny mozne asistencni systemy jsou vetsinou na xxx a vhodne jenom pro zamestnavani automechaniku. Znackove servisy by mohly hodiny vypravet o problemech A5-ky

0/0
22.11.2014 20:36


J33i51ř42í 98S79c35h96w13a31c57h 8158634738516

auto bez elektroniky by bylo dnes neprodejný, výkon poloviční, spotřeba stejná nebo vyšší.... funkcionalita omezená a cena v podstatě stejná.....

0/0
22.11.2014 21:58

J15a31k73u96b 82F28e49i89f33a71r 7469989276869

přesně tak, navíc spousta elektroniky je podmíněna i legislativou (byť často úplně tupou).

0/0
23.11.2014 10:16

J92i85ř51í 12D37v24o19ř82á63k 5578913508380

Do prodeje nepůjde.EU 443/2009.

0/0
22.11.2014 13:24

J38o10s18e83f 50V53a36c57u20l37a 9638236776565

Uplne na h...o

+2/−4
22.11.2014 8:56

P79a17t19r20i45k 16M13a35r58e42k 8322677268156

zezadu se mi to nelibi, ale predek je super

0/0
22.11.2014 4:06

D42a88v21i89d 24A86d94l55e89r 8395810582876

Parádní auto. Jen holt musím s lítostí přiznat, že na něj asi nikdy nebudu mít. :-)

+3/0
21.11.2014 23:46

J87o59s67e75f 64V92a93l21a 9420283283633

jako 12 let stara bude tak za tri mesicni platy jako Audi A8 D4

0/0
22.11.2014 20:40

T12o79m24á94š 93P35a52ř21í58z79e87k 3459525120810

Je to pěkné precizní auto, ale nejvíce mě zaujal nápad se smartphonem. Konečně něco chytrého a praktického. Ikdyž docela pochybuji, že by toto auto mělo více jak jednoho řidiče.

0/0
21.11.2014 21:50
Foto

D66a34n 26R79u37b85í28n 4253753909

Zase další koncept a do prodeje půjde osekaný nic.

0/0
21.11.2014 21:48

J65a66k73u31b 92R10o69u91s 3353220174792

Pěkné auto. Škoda, že ho EU v současné podobě zakáže vyrábět ;-(

0/0
21.11.2014 20:41

R59a95d14e39k 46T38r17n 2712316334617

Já jsem myslel podle toho chladiče, že je to Ford ;-D

+4/−1
21.11.2014 19:24

M20a37r85t25i48n 90L77ž82i64č48a13ř 9375677772894

Ten obří středový tunel snad takový nebude, dyť by si člověk omlátil koleno a bok pravé nohy při masáži plynu

+1/0
21.11.2014 16:43

L64u79k27á53š 26M89r74k85v74i30č74k96a 9496884185142

Nemlátil, auto je dost široké, stačí se projet třeba v A8.

+1/0
21.11.2014 19:10

M69a42r15t62i92n 16L84ž31i10č57a38ř 9515417562684

No nevím, pravý bok sedačky je nalepený úplně na středový tunel a při mé výšce 190 cm a 110 kg problém asi nastane

+1/0
21.11.2014 19:29

J46a60n 56J72a37n53e76č16e71k 9450503210946

Ale nenastane ;-D

+2/0
21.11.2014 20:52

M72a92r38t92i56n 44L43ž93i61č24a95ř 9585937952524

Tak u konkurenčních koncernových aut se mi to bohužel stalo vždy

0/0
21.11.2014 21:13

M68i60l32a54n 27K61r38á46l 8913268791591

Jestli náhodou nekecáš

0/0
21.11.2014 21:30

J91i36ř43í 27P52o94s89p57í17š29i44l 8942950236738

Vypadá dobře i parametry jsou slušné na rozdíl od dnešního trendu, kde jsou motory čím dál menší a menší.

+8/−1
21.11.2014 16:40

J83i45ř60í 24S42c57h34w46a20c22h 8948924428446

myslím, že trend je úplně stejný, podobný mastodont by měl dříve minimálně motor 6,0, ten je nyní downsizingovaný na 4.0 se dvěma turby......a s větším výkonem....

0/0
21.11.2014 20:21

J55i45n76d75ř83i51c67h 28M96i53t62t14e47r 6441490253363

Downsizing na 4.0 celkem jde .

+1/0
22.11.2014 0:46

F57r14a86n53t10i41š11e47k 11J66o88s32e14f 8565115566237

pred lety by tam dali 12 valcovou atmosferu....

+2/0
22.11.2014 9:23

D60a82v66i29d 21A70d15l65e48r 8165600382206

4 litry se dvěma turby je pořád pecka, nemyslíte?

Měl jsem kdysi po revoluci - jen tak pro radost mladého spratka, mě Mitsubishi 3000GT VR-4 twin turbo. A stačilo. :-) (je fakt, že je poměrně lehké)

0/0
22.11.2014 3:15

J88i96ř94í 84S46c88h55w89a55c14h 8758384828836

komentoval jsem trend a ten je v podstatě podobný jako u 1.4 TSI v Oktávce. Do Oktávky se nevejde 4,0 se dvěma turby a do tohoto se nedá dát 1.4TSI, takže každý má ten svůj "voturbený motůrek" s výkonem jaký potřebuje.....rozhodně nepatřím mezi ty, pro které je turbo sprosté slovo.

0/0
22.11.2014 12:55





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.