Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Prolog nové éry Audi: šest set koní pro obří kupé

Obrovité kupé s více než šesti sty koňmi má ukazovat nové směřování designu Audi. Koncept jménem Prologue se představil na autosalonu v Los Angeles.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

D86a90v28i21d 66S20a92l68c41e26r 8306480653281

Na nové určitě mít nebudu. Ale do 10 let bude za lidovou cenu, a když se sežene od dobrýho majitele tak pecka. Ceny těchdle aut raketově klesaj.

0/0
3.12.2014 7:24

A25l91e63s 97D58a55n26a 2357677907774

dost se inspirovali podle S coupe od MB ale trosku pozde :)

0/0
1.12.2014 21:23

J35o68s18e62f 58V49a42l76a 9100783723913

je fakt, ze koncern nema duvod prenechavat tridu premiovych modelu pro statniky a sejky jenom mercedesu, BMW nebo jaguaru. Nicmene uz by nekdo mohl zacit stavet i auta bez elektroniky, protoze vsechny mozne asistencni systemy jsou vetsinou na xxx a vhodne jenom pro zamestnavani automechaniku. Znackove servisy by mohly hodiny vypravet o problemech A5-ky

0/0
22.11.2014 20:36

J72i70ř89í 23S50c69h75w60a86c97h 8898544328446

auto bez elektroniky by bylo dnes neprodejný, výkon poloviční, spotřeba stejná nebo vyšší.... funkcionalita omezená a cena v podstatě stejná.....

0/0
22.11.2014 21:58

J90a78k71u62b 78F38e69i70f34a43r 7919899676339

přesně tak, navíc spousta elektroniky je podmíněna i legislativou (byť často úplně tupou).

0/0
23.11.2014 10:16

J57i76ř74í 15D74v31o86ř47á70k 5578363798440

Do prodeje nepůjde.EU 443/2009.

0/0
22.11.2014 13:24

J55o86s56e96f 54V83a30c79u70l52a 9668856826335

Uplne na h...o

+2/−4
22.11.2014 8:56

P48a23t22r47i44k 94M54a72r49e36k 8412287528106

zezadu se mi to nelibi, ale predek je super

0/0
22.11.2014 4:06

D44a91v25i65d 33A53d49l89e62r 8905350132846

Parádní auto. Jen holt musím s lítostí přiznat, že na něj asi nikdy nebudu mít. :-)

+3/0
21.11.2014 23:46

J10o19s62e62f 66V39a35l42a 9730313303933

jako 12 let stara bude tak za tri mesicni platy jako Audi A8 D4

0/0
22.11.2014 20:40

T60o90m54á51š 63P81a88ř60í75z39e79k 3889745600780

Je to pěkné precizní auto, ale nejvíce mě zaujal nápad se smartphonem. Konečně něco chytrého a praktického. Ikdyž docela pochybuji, že by toto auto mělo více jak jednoho řidiče.

0/0
21.11.2014 21:50
Foto

D47a47n 14R58u84b77í64n 4283393749

Zase další koncept a do prodeje půjde osekaný nic.

0/0
21.11.2014 21:48

J15a21k34u91b 19R89o50u60s 3823430924732

Pěkné auto. Škoda, že ho EU v současné podobě zakáže vyrábět ;-(

0/0
21.11.2014 20:41

R60a81d11e60k 52T16r61n 2702586134817

Já jsem myslel podle toho chladiče, že je to Ford ;-D

+4/−1
21.11.2014 19:24

M61a69r24t44i55n 25L82ž35i98č45a61ř 9235317152264

Ten obří středový tunel snad takový nebude, dyť by si člověk omlátil koleno a bok pravé nohy při masáži plynu

+1/0
21.11.2014 16:43

L81u65k29á17š 72M10r36k41v85i43č10k80a 9946134575252

Nemlátil, auto je dost široké, stačí se projet třeba v A8.

+1/0
21.11.2014 19:10

M40a58r94t51i65n 19L53ž88i46č61a37ř 9765917932614

No nevím, pravý bok sedačky je nalepený úplně na středový tunel a při mé výšce 190 cm a 110 kg problém asi nastane

+1/0
21.11.2014 19:29

J93a86n 51J78a29n83e24č13e10k 9650663650286

Ale nenastane ;-D

+2/0
21.11.2014 20:52

M25a65r86t83i42n 35L17ž34i84č53a87ř 9155737342544

Tak u konkurenčních koncernových aut se mi to bohužel stalo vždy

0/0
21.11.2014 21:13

M77i22l83a61n 66K59r84á77l 8943478901581

Jestli náhodou nekecáš

0/0
21.11.2014 21:30

J21i43ř39í 64P81o76s27p80í21š76i83l 8872850306378

Vypadá dobře i parametry jsou slušné na rozdíl od dnešního trendu, kde jsou motory čím dál menší a menší.

+8/−1
21.11.2014 16:40

J49i18ř39í 94S66c26h64w27a31c69h 8298744688146

myslím, že trend je úplně stejný, podobný mastodont by měl dříve minimálně motor 6,0, ten je nyní downsizingovaný na 4.0 se dvěma turby......a s větším výkonem....

0/0
21.11.2014 20:21

J32i56n28d60ř58i88c53h 72M76i14t26t86e13r 6261380133543

Downsizing na 4.0 celkem jde .

+1/0
22.11.2014 0:46

F66r10a42n29t60i73š76e71k 83J51o38s17e18f 8625255686907

pred lety by tam dali 12 valcovou atmosferu....

+2/0
22.11.2014 9:23

D67a13v17i83d 69A43d33l32e79r 8355500982266

4 litry se dvěma turby je pořád pecka, nemyslíte?

Měl jsem kdysi po revoluci - jen tak pro radost mladého spratka, mě Mitsubishi 3000GT VR-4 twin turbo. A stačilo. :-) (je fakt, že je poměrně lehké)

0/0
22.11.2014 3:15

J32i96ř70í 95S51c12h84w61a92c48h 8208974438306

komentoval jsem trend a ten je v podstatě podobný jako u 1.4 TSI v Oktávce. Do Oktávky se nevejde 4,0 se dvěma turby a do tohoto se nedá dát 1.4TSI, takže každý má ten svůj "voturbený motůrek" s výkonem jaký potřebuje.....rozhodně nepatřím mezi ty, pro které je turbo sprosté slovo.

0/0
22.11.2014 12:55







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.