Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Prolog nové éry Audi: šest set koní pro obří kupé

Obrovité kupé s více než šesti sty koňmi má ukazovat nové směřování designu Audi. Koncept jménem Prologue se představil na autosalonu v Los Angeles.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

D30a60v21i88d 38S25a33l31c14e87r 8666960533621

Na nové určitě mít nebudu. Ale do 10 let bude za lidovou cenu, a když se sežene od dobrýho majitele tak pecka. Ceny těchdle aut raketově klesaj.

0/0
3.12.2014 7:24

A42l28e70s 93D21a60n32a 2107907607844

dost se inspirovali podle S coupe od MB ale trosku pozde :)

0/0
1.12.2014 21:23

J64o62s65e32f 87V25a25l68a 9100723763963

je fakt, ze koncern nema duvod prenechavat tridu premiovych modelu pro statniky a sejky jenom mercedesu, BMW nebo jaguaru. Nicmene uz by nekdo mohl zacit stavet i auta bez elektroniky, protoze vsechny mozne asistencni systemy jsou vetsinou na xxx a vhodne jenom pro zamestnavani automechaniku. Znackove servisy by mohly hodiny vypravet o problemech A5-ky

0/0
22.11.2014 20:36

J44i82ř72í 24S57c57h64w54a98c81h 8858594478986

auto bez elektroniky by bylo dnes neprodejný, výkon poloviční, spotřeba stejná nebo vyšší.... funkcionalita omezená a cena v podstatě stejná.....

0/0
22.11.2014 21:58

J40a12k80u75b 67F94e87i11f23a98r 7639309416219

přesně tak, navíc spousta elektroniky je podmíněna i legislativou (byť často úplně tupou).

0/0
23.11.2014 10:16

J68i62ř70í 88D27v69o22ř38á66k 5618503238400

Do prodeje nepůjde.EU 443/2009.

0/0
22.11.2014 13:24

J23o85s34e60f 83V56a29c30u36l67a 9868726226765

Uplne na h...o

+2/−4
22.11.2014 8:56

P13a70t14r61i86k 67M47a83r85e52k 8292967958846

zezadu se mi to nelibi, ale predek je super

0/0
22.11.2014 4:06

D98a88v94i51d 17A20d41l80e92r 8715950422676

Parádní auto. Jen holt musím s lítostí přiznat, že na něj asi nikdy nebudu mít. :-)

+3/0
21.11.2014 23:46

J97o91s59e98f 84V65a81l54a 9900813743963

jako 12 let stara bude tak za tri mesicni platy jako Audi A8 D4

0/0
22.11.2014 20:40

T93o43m26á10š 34P71a88ř15í22z19e94k 3859925110260

Je to pěkné precizní auto, ale nejvíce mě zaujal nápad se smartphonem. Konečně něco chytrého a praktického. Ikdyž docela pochybuji, že by toto auto mělo více jak jednoho řidiče.

0/0
21.11.2014 21:50
Foto

D43a44n 72R21u11b87í82n 4803123419

Zase další koncept a do prodeje půjde osekaný nic.

0/0
21.11.2014 21:48

J61a46k31u98b 89R65o71u93s 3263450314352

Pěkné auto. Škoda, že ho EU v současné podobě zakáže vyrábět ;-(

0/0
21.11.2014 20:41

R68a83d75e20k 48T66r81n 2572246364727

Já jsem myslel podle toho chladiče, že je to Ford ;-D

+4/−1
21.11.2014 19:24

M63a93r71t19i79n 43L45ž56i21č27a20ř 9675987932874

Ten obří středový tunel snad takový nebude, dyť by si člověk omlátil koleno a bok pravé nohy při masáži plynu

+1/0
21.11.2014 16:43

L75u87k69á26š 19M34r15k93v77i89č63k86a 9616194275182

Nemlátil, auto je dost široké, stačí se projet třeba v A8.

+1/0
21.11.2014 19:10

M68a51r66t87i62n 42L54ž54i83č58a45ř 9375467912944

No nevím, pravý bok sedačky je nalepený úplně na středový tunel a při mé výšce 190 cm a 110 kg problém asi nastane

+1/0
21.11.2014 19:29

J15a92n 39J41a75n62e45č45e18k 9760413620916

Ale nenastane ;-D

+2/0
21.11.2014 20:52

M70a74r92t88i33n 63L76ž23i54č19a39ř 9395607332344

Tak u konkurenčních koncernových aut se mi to bohužel stalo vždy

0/0
21.11.2014 21:13

M23i28l22a64n 46K23r11á50l 8253108501751

Jestli náhodou nekecáš

0/0
21.11.2014 21:30

J16i59ř94í 23P68o52s31p89í16š45i90l 8272160616448

Vypadá dobře i parametry jsou slušné na rozdíl od dnešního trendu, kde jsou motory čím dál menší a menší.

+8/−1
21.11.2014 16:40

J81i68ř25í 22S63c96h98w32a17c35h 8268614518946

myslím, že trend je úplně stejný, podobný mastodont by měl dříve minimálně motor 6,0, ten je nyní downsizingovaný na 4.0 se dvěma turby......a s větším výkonem....

0/0
21.11.2014 20:21

J67i43n93d19ř93i34c90h 63M12i93t48t42e26r 6711780463533

Downsizing na 4.0 celkem jde .

+1/0
22.11.2014 0:46

F49r33a59n14t50i91š91e24k 59J53o18s10e54f 8355585216947

pred lety by tam dali 12 valcovou atmosferu....

+2/0
22.11.2014 9:23

D81a53v36i24d 21A23d11l64e95r 8455750192566

4 litry se dvěma turby je pořád pecka, nemyslíte?

Měl jsem kdysi po revoluci - jen tak pro radost mladého spratka, mě Mitsubishi 3000GT VR-4 twin turbo. A stačilo. :-) (je fakt, že je poměrně lehké)

0/0
22.11.2014 3:15

J74i72ř13í 84S33c68h36w44a23c34h 8928644688746

komentoval jsem trend a ten je v podstatě podobný jako u 1.4 TSI v Oktávce. Do Oktávky se nevejde 4,0 se dvěma turby a do tohoto se nedá dát 1.4TSI, takže každý má ten svůj "voturbený motůrek" s výkonem jaký potřebuje.....rozhodně nepatřím mezi ty, pro které je turbo sprosté slovo.

0/0
22.11.2014 12:55







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.