- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Aha, tak proto oni zmensuji motory. Ony se jim pod tu kapotu uz ty serepeticky nevlezly. Dekuju, nemam zajem. V jednoduchosti je krasa a hlavne spolehlivost.
energie výfukových plynu je turbínou využitelná i u atmosfér
Co kdyby se zaměřili na bezporuchovost a výdrž?
Mantrou je maximalizace zisku.
Takže vyrobit tak, aby to vydrželo záruku a potom jedině kovošrot.
"Po Audi totiž představil koncept motoru s elektrickým přeplňováním iVolkswagen."
Opravdu i VW? Neuvěřitelné, zvlášť za situace, kdy Audi Volkswagenu patří
Me se zda, ze vsechna ta turba a kompresory jsou proste jen cestou k klasicke turbine, ktera bude pohanet elektromotor a dobijet baterky. Beztak je ucinnost turbiny nejvetsi.
Zajímavý článek o ekologické "šetrnosti" nových aut zde http://a2larm.cz/2015/01/ekologicka-setrnost-nebo-prumyslova-lobby/
prý "Výroba elektromobilu vyprodukuje téměř o 40 procent oxidu uhličitého více než výroba auta poháněného benzinem."
Čísla vycucaná z prstu. Jak může být méně energeticky náročné vyrobit 100x více součástek spalovacího motoru?
Pokud se o turbo uživatel náležitě stará tak není problém nájezd 700.000km i více, vše je o způsobu jízdy a pravidelném servisu. Mám sprintera co má 620tkm a původní turbo, dvouhmotový setrvák, převodovku, servo čerpadlo ...
600 tis a původní dvouhmotu....ale no tak.
Už to tu někdo psal, až bude potřeba spaliny z válce vyhánět stejnou silou, jakou ony vyrobí rekuperační kaskádou, pak teprve nastane energetická Nirvána
Pořád mi chybí nějaká statistika životnosti těch turbo pidimotorů. Asi je zatím brzo nebo to poznáme až jich budou plné bazary. Malým motorům s úctyhodnými výkony prostě nevěřím.
Myslím, že už je to poznat u dodávek. Oblíbené 2.2TDi je na auto, který může s přívěsem a nákladem vážit klidně i 6 tun celkem dost málo a je to znát na výkonu i životnosti.