- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
"Ale při řazení by se přece jen hodil otáčkoměr."
Asi jsem divný, ale nikdy jsem se nenaučil, dívat se při řazení na otáčkoměr.
Občas jsem měl dojem, že čtu recenzi na Škodu 120 GLS z roku 1979
„Na dálnici a při vyšších rychlostech má pochopitelněrezervy, ale do nějakých 110 km/h funguje kombinace motoru a převodovky velicedobře…“
„Kola jsou obuta do balonových pneumatik a auto se parádněnese…“
"Volant navíc umí velice dobře zprostředkovat kontakt svozovkou. Řízení je pevné a jisté a posilovač tady rozhodně nechybí. Jen vmezních polohách v maximálním rejdu cítíte, že přední kola nemají ideálnípostavení k vozovce…"
"Do zatáček se vrháte s chutí, nedotáčivost je autu cizí,citlivé a komunikativní ovládání řidiči pomáhá. I to je vysvětlením pro skvělýpocit z řízení. Přední náprava totiž auto jen vede, nemusí přenášet sílu odmotoru."
"Spojka zabírá plynule a jasně a řazení se tak obejde beznepříjemného cukání. Převodovka je také nečekaně přesná a rychlosti jsou dobřeodstupňované."
"Chromové zrcátko přišroubované na dveřích seřídíte nějakpřibližně, stejně v něm moc nevidíte. Z auta je však skvěle vidět…"
"Krásná je střecha zvenku potažená vinylem. To jelibůstka, která se dnes už nevidí..."
A což teprve Commodore s šestiválcem...
takové jaké má to auto
opakem nízkoprofilových "obručí" jsou vysoké "balóny".
Vraťte řidičák, autoři! Když neumíte zaparkovat ani couvat bez asistenta, jen s jedním zrcátkem (!!!), nepatří Vám do ruky volant.
Za slovo 'kupatko' by mel byt trest smrti.
Ano mě se líbí vínové provedení .. i černý by byl Ok ..ještě do toho posadit komisaře Schimanského
Ne-e, Schimanski je spojený s Citroenem CX
Pokud si dobre pamatuji, Manta nikdy nebyl sportak, ale (relativne) levny sportak pro mladasy na vyblbnuti - takove ty typy, kteri dnes jezdi v ksiltovce Tomu take odpovidaly nejbeznejsi motory.
V te dobe take kolovala spousta vtipu o Mantafahrerech.
Nejsem žádný znalec, ale myslim, že tohle auto neni tak úplně opomíjené. Bavil jsem se s několika lidma, že Manta je skvělý auto a hlavně krásný
Chromy a kulatá světla... To je moje. Tohle vypadá na slušné svezení, i když víc, než karoserie, mě tedy uchvátil interiér. Ta kombinace červené karoserie s červeným interiérem je parádní. Zajímavé je, že tyhle 70 - 80 tky mají nejlepší interiéry právě v těhto barvách. Jakmile je klasicky černej, je to nuda. Ale jakmile je barevnej (krémová, řervená, modrá....) je to neskutečně krásné....