- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Vařící vodu z konvice tam opravdu nelejte. Ale kýbl teplé vody funguje bezvadně, celá leta to používám a nikdy jsem neměl sebemenší problém. Musí té vody být dost, aby se sklo prohřálo, jinak hrozí, že voda na skle stihne ještě zmrznout. Prohřáté sklo se pak nepotí zevnitř, prostě značka ideál.
Vařící vodou polévá čelní sklo jen idiot, teplá voda funguje, ale v zákoutích, kde se přechladí začne namrzat. Navíc sklo je podstatně méně náchylné k praskání při prudkém zahřívání, než při prudkém ochlazování (prý to nějak souvisí s výrazně vyšší pevností skla v tlaku než v tahu)
Pan Dvořák mi přijde jako takový Láďa Hruška motorismu - už vidím, jaká je lahoda sundávat z čelního skla přimrzlou chlupatou deku nebo načvachtaný karton.
Chemický rozmrazovač pomůže tak akorát na jinovatku. Na námrazu hladkou jako sklo pomůže akorát dobrá škrabka a dobré topení + značná dávka trpělivosti. Počkat až nad ofuky led povolí, načít krustu a pak jen proškrábanou plochu trpělivě zvětšovat.
Leda tak přes celé auto hodit plachtu, ale i ta přimrzne a bude tak max. na 2 použití, přičemž to druhé bude pod hromadu uhlí až to uhlíři vysypou před vrata.
deka nebo karton funguje bezvadně a nepřimrzne ke sklu. Chemický rozmrazovač funguje i na led - musíte ho ovšem nechat pár minut působit a pak jde snadno dolů škrabkou.
Fen na rozmrznutí skel a částečného vyhřátí interieru vozu je výborný poud je v dosahu 20 V - bohužel se zatim nenašel výrobce,který by jej přizpůsobil na bezpečné uložení ve voze.Mohla by se použít automatická časovatelná zásuvka
Včera jsem škrabal led z auta 50 minut.Jen se do auta dostat bylo na 15 minut.Přes kufr a pak vyrazit dveře.Šílené!!A musel jsem nechat auto nastartované na volnoběh neb nebylo nic vidět.Za mnou stál pán měl tu folii termo.A nebyl schopen se do auta dostat stejně jako já.Když prší a hned to zmrzne pomůže jedině garáž!!
Jo jo, taky jsem včera škrábal. Na autě cca centimetr ledu, dovnitř jsem musel od spolujezdce (dveře u řidiče povolily až po 20 km), kufr až navečer.
teplou vodu z kohoutku používám již 35 let bez problému. Jakýpak je asi tak rozdíl mezi vodou z kohoutku cca. 45-50 stupňů celsiových a tím že sklo zahřeju vláknem ve skle zataveným nebo na skle namalovaným. Podle mě žádný sklo se rychle zahřívá a led mizí.
Rozdíl je jen v celoplošném a ne bodovém zahřátí skla.
A postupném zahřívání.
Myslím, že v článku stačí aby na přední sklo špatně posvítilo sluníčko a je vystaráno. Alespoň podobný příběh jsem už viděl - o mrazivé noci, když na sklo z poloviny zasvítilo slunce, tak sklo ruplo.
Ale nejlepší je na zimu čelní sklo vyndat a jezdit s lyžařskými brýlemi. Na lyžích tu rychlost taky máte, tak o nic nejde.
tak ono sklo už je ten nejmenší problém, nejhorší je když ten led zalije dveře a ty na nějakou dobu naprosto srostou s karoserií
Elegantním řešením je také speciální termoplachta, kterou zachytíte pod stěračem a zavřete do dveří.
Hlavně když mráz povolí a začne pršet...
jo ta je dobrá na sníh, ale loni mi taky srostla s autem
Tohle ja neresim, jakmile mam led na aute tak si koupim nove auto a mam klid.
to by mě nebavilo se trmácet ráno do autosalonu a asi by mě i obtěžovalo jak se mě na parkovišti (po roztátí) hromadí auta