Diskuze

TUNINGÁŘ: Na srazy jezdím wartburgem za 300 tisíc ve stylu Formule 1

V životě měl řadu profesí, ale zároveň se vždy držel své velké vášně - úpravy wartburgů, jedné z nejstarších automobilových značek. Sám se pyšní dvěma skvostnými kousky, které několikrát do roka předvádí na tuningových srazech. Doma mám plné police pohárů, říká automechanik a tuningář Jiří Kubíček v rozhovoru pro iDNES.cz.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Autům vůbec nerozumín a tak ani nevím, co ten tunningář dělá, a myslím, že nejsem jediná. Nebylo by od věci toto někde mimo v rámečku vysvětlit? Sice si to mohu najít na internetu, ale dost to deraduje celý rozhovor.

0 0
možnosti
JB

J77a66n 66B52i67r26o80š

13. 1. 2015 12:39

A není o tom celý ten rozhovor, co vlastně ten tuningář dělá? ;)

Jinak tuning vychází z angl. tune - ladit. Vznikl po 2. sv. válce v USA, kde si mladí kluci kupovali za levno stroje z válečných výprodejů (tehdy to byly mraky motorek Harley-Davidson) a aby se odlišovali a pozvedli výkon, začali je "tunit" a zdokonalovat.

0 0
možnosti
MN

Pozoruji, že sklon k tuningu se absolutně vylučuje se smyslem pro eleganci a přiměřenost. Každé auto, i to celkově na první pohled hnusné, bylo navrhováno a působí jako celek a bývá nejhezčí tak, jak bylo vymyšleno v továrně. Např. nelze beztrestně změnit tvar světel (mračítka), protože na ně navazuje opticky linka kapoty a předního skla. Zrovna tak tvar volantu, budíků, madel. Vzájemná poloha zadní značky a světel, atd...

0 0
možnosti
MJ

Každý sice ujíždíme na něčem jiném, ale tunit zrovna wartburgy, což je už od základu pro tuning špatné auto mi přijde poněkud zvrácené. Na wartburgu mě akorát vždy bavil ten dunivý plechový zvuk, který byl slyšet při zabouchnutí dveří :-)

1 0
možnosti
MB

Hezký, alespoň se má v čem vrtat a přináší mu to radost. Tak to má být. R^

0 0
možnosti
VK

Jakoze... je to spis potunena zahradni sekacka, nez auto... ;-D ale vite, co je na tom fakt sileny, vypada to lip nez vetsina "tuningu", ktere jsem kdy v zivote videl ;-D;-D;-D

3 3
možnosti
MB

Hm, tahle "zahradní sekačka" ale dokázala jezdit přes 20 let prakticky bez údržby a bylo to pohodlné, živé auto s ohromným kufrem.

2 0
možnosti
RH

Jelikož pán souhlasil s tímto článkem, tak šel s kůží na trh. I kdyby to auto mělo zlaté kliky, tak to po řád bude made in DDR, který vyniká pontonovou karosérií s motorem pracujícím na bázi náhodných výbuchů. Za mne škoda peněz a hlavně času. Tyto auta mají akorát cenu šrotu a těch několika pohárů.

Můj názor;-(

1 8
možnosti
HK

pana to bavi, ma zajimave hobby, takze: co je vam do toho? :-)

5 0
možnosti
TV

warťas v kombiku byl ideální na stavbu odvezl vše

7 0
možnosti
PB

P98e34t95r 93B43á24č77a

8. 1. 2015 16:28

Jako pekny, ale do tehle starych plechovek to rvat je ztrata casu a penez, ja bych takovy auto osobne nikdy nechtel.

1 1
možnosti
TM

Má to jako svého koníčka a ty nebývají zadarmo. Někdo nedělá nic, někod chová hady, jiný zase třeba hraje hokej. Hlavně, že ho to uspokojuje...

10 0
možnosti
TD

Pan tvrdi, ze mene je nekdy vice, ale s temi modrymi LEDkami to stejne prehnal.

3 0
možnosti
PN

Nevím, na jednu starnu obdivuji, že je pán jistě šikovný, na stranu druhou, to jedno auto je strašný kolotoč, splácanina všeho, co se na benzině snad dá koupit. Navíc, když už do auta ty údajné peníze investuji, nechám to alespoň pěkně nalakovat - ta kapota je strašná "pomerančáda"....ale proti gustu R^

5 0
možnosti
PB

P45e68t54r 39B74á96č86a

8. 1. 2015 16:29

Co jsou ty splacaniny z benzinky?

0 0
možnosti