Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Kapesní městský frajer je na cestě, jmenuje se Karl

Jedno z nejpodivnějších jmen pro auto zvolila pro svůj nový laciný malý model německá značka Opel. Ženy, na které nový model z Rüsselsheimu cílí především, mu nemusí vymýšlet přezdívky. Bude to prostě Karel.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

L83u57d25v60í86k 23G76a33j45d73o44š87í18k 2115563504172

Geniální.

Konečně někdo pochopil, že auto má mít jméno. R^

0/0
4.12.2014 11:34

D94a95n31i55e75l 14T41o64m91e80k 8599725688186

To ovšem hezký příklad šlesvicko-holštýnské improvizace!

0/0
4.12.2014 6:53

M65a24r55e70k 63J88a68n87e82č58k76a 1257136813321

Nějak mi uniká, proč tak malé auta mají vůbec zadní dveře a není to spíše třídveř. Ten otvor pro zadní dveře je doslova pro trpaslíky, jak je z fotek patrno. Natož aby se tam pohodlně usadila dospělá osoba. Leda, že by vzadu cestovali děti do 6 let, ale zase tam upevňovat dětskou sedačku bude výkon pro hadí ženy :-)

0/−1
4.12.2014 1:45


J63a52n 68D81l48o30u58h61ý 7174179520839

Tri dver je konstrukterska pomsta. Pokud to neni sportak ( tuhost karoserie) tri dvere jsou z praktickeho hlediska uplna blbost. Mista vzadu asi bude stejne jako v agile. To znamena 3 plnohodnotna misto pro dospele. Predni sedadla lze totiz posouvat jak hodne dopredu tak temer k lavici zadnich sedadel. Z fotek neni jasne, jak jsou nastavena predni sedadla u Karla.

0/0
4.12.2014 8:35

M94a93r41t26i59n 75L64ž78i72č62a39ř 9925617472174

Já zase preferuji tuto koncepci, zadni dveře nepotřebuji a design a tuhost karoserie u mě u tohoto typu vítězí

0/0
4.12.2014 9:48

L23u72d77v60í10k 59G41a38j37d90o89š30í87k 2175613484622

Tři dveře u osobáku se ukazují jako již pomalu mrtvé řešení. Všechny automobilky pochopily, že pro lidi je sklápění sedadel při nastupován naprosto neskousnutelné a výhody to nemá vlastně žádné.

+1/0
4.12.2014 11:59

M20a14r72t92i50n 41L26ž48i48č13a59ř 9105227752304

Tak ale pro singles nebo dva lidi je toto řešení ok, což je můj případ

0/0
4.12.2014 12:11

J10a23n 44D88l38o56u52h34ý 7634649130359

Mno neni, pokud do auta potrebujete obcas neco nalozit, pak 5 dveri je jasna volba. U sportaku s 3dver nemam problem, ale u mini auta je to proste blbost. To auto nikdy nedisponuje takovym vykonem, aby dochazelo k zasadnimu krouceni karoserie a bylo nutne ji zpevnovat mensim poctem dveri

0/0
4.12.2014 12:17

M68a55r75t70i21n 23L76ž82i56č74a23ř 9725407612214

Tak jednodužší je dát věci do kufru a kdyžtak z kufru sklopit sedadla ne, aspoň já to tak u Mini Cooperu dělám běžně

A Mini mám pro zábavu, takže drtím okresky pěkně, to stejné malé HH jsou okreskáci a tam se 3dveře hodí jako poklice na hrnec

0/0
4.12.2014 12:25

J61a56n 81D38l24o25u69h29ý 7744719720209

Mini nema 3,5metru, jedine mini ktere patri do teto tridy je to puvodni mini co mel Mr. Bean;-D Mno vozim vzadu v Agile motokolobezku a neni nic jednodussiho nez to tam nalozit pres bocni dvere, nez to tam strkat pres kufr a rovnat to tam. To same pokud potrebuji prevest nejake bremeno co clovek sam neunese, pak je tri dverak uplne k prdu pro manipulaci. V malem aute si jaksi jenom s kufrem nevystacite. To neni zadnej kombik;-D a je dulezite aby male auto bylo jednoduse variabilni, jinak je to maly auto naprosto o nicem. Viz Citigo. To je prakticke asi jako Favorit;-D To znamena ze vubecR^

+1/0
4.12.2014 14:58

M16a67r79t19i38n 46L16ž56i92č71a41ř 9485857452924

Já jsem v Mini odvezl i křeslo a další nábytek není problém, vozím tam psa, nákupy, zadní dveře jsou mi k ničemu, dozadu je stejně lepší jít přes kufr i co do nakládání věcí

Mini má 3.65m jen pro info

Tak Favorit měl na svou dobu perfektní úložný prostor, to jste si naběhl

0/0
4.12.2014 15:09

J72a35n 98D71l58o75u44h89ý 7774809360889

I kdyz sklopite zadni sedadla a nakladate ve vice lidech bremeno, je lepsi 5 dver. K nakladu je lepsi pristup. Zkuste si nekdy v tom 3 dveri odvest neco co vazi 300 az 400 kg a je to pritom velke aspon jak lednice nebo mycka.

0/0
5.12.2014 6:59

M19a98r35t11i98n 47L13ž69i24č75a64ř 9845357332144

;-D

Tak na tyto věci je dodávka, VW Transporter a spol, normální inteligentní člověk toto v osobáku nevozí, stejně 95% lidí nevyužívá kufr Oktávie naplno, ale mají ten kufr jen pro ten "pocit"

0/0
5.12.2014 9:29

J28a88n 24D43l51o78u32h95ý 7934749980239

Tak v tom je vtip te agily. Kdyz se sklopi sedadla do roviny podlahy mate z toho micro-dodavku. Vzhledem ke krabicovitemu tvaru se tam toho vejde dost. Nevim proc bych mel shanet transportera, kdyz potrebuju neco 3krat do roka prevest.. Ztrata casu a penez. Ps: i ta dodavka ma bocni dvere kvuli manipulaci s nakladem ;-)

0/0
5.12.2014 18:13

M43a70r76t12i37n 11L57ž96i57č66a70ř 9415107822744

Ano je to jak píšete, proč budu vlastnit zbytečně velké auto pro velké věci které odvezu 1-3 do roka, od toho jsou tu služby super a hobby marketů a nebo autodoprava

Proto mám kompaktní auto z kterého se mi při pohledu na něj a do něj nezvedne kufr a děla mi radost na cestách

0/0
5.12.2014 18:57

M77a96r69t23i46n 35L70ž26i11č62a47ř 9845207862134

Výhoda je design a pevnost karoserie

0/0
4.12.2014 12:11

J41a35n 98D34l68o98u47h73ý 7374839770369

Design neni vse, hlavne u auta do 3,5 metru. O tom japonci vedi sve;-D

0/0
4.12.2014 12:18

V56í60t 27P82r43o67k13o53p 8980339602

Karla nemusím a Opel také ne.

0/0
4.12.2014 0:30

J62a87n 71D54l74o49u89h26ý 8475195545358

A?

0/0
4.12.2014 19:37

M44a42r74t24i75n 39P32i42s39á68r 6980242644826

majitel Opla si je sám sobě vinnen ..:-):-):-):-):-):-)

+1/−1
3.12.2014 23:57

J79a14n 26D16l42o13u17h73ý 7464459950539

Mno vlastim vice vozu ruznych znacek a nejmin spolehlivy je ford a nejvetsi drzak je opel. Mimojine jeho predchudce v TUV je na 23. Miste. Skoda okupuje 109 misto ;-)

0/−1
4.12.2014 8:37

M71a34r46t67i39n 26P12i35s82á50r 6670532374246

mmj. kterého roku výroby je ten Ford?, já mám dva 1995 a 2000, jsou to držáci, jak s*iňa, nebojím se s tím jet i na dovču do Turecka, asi to bude tím, že se v rámci svých možností o ně starám sám, v servisu jen to, na co mi síly nestačí ..Ford je Lord, nebo taky: Fordem tam, zpátky vlakem:-):-), .. za Škoda auto je škoda peněz, znám z mládí spoustu dalších prupovídek, např. na BMW, či AUDI, ale opel jednoznačně vede, to víte, já jsem taková veselá kopa :-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-)

0/0
4.12.2014 17:51

J75a89n 31D93l88o57u89h91ý 7694849980409

Opel je 2003, ford je 2008 a skoda je 1996 nebo 2009. Fordu klekl po 80 000km motor ( vymena ventilu, zdvihatek atd ). Ve 100 000km odesly tlumice a zamek kufru. Skodovky obe trpi klasickym neduhem, ze to sice jezdi ale furt tam odchazeji malickosti: zarovky v palubce, loziska predni napravy, netesnost bocnich dveri, nefunkcni central. Nicmene ten opel konkretne agila ma jiz najeto 150000km a vse je puvodni a funkcni. Jedine co se delalo dle ukonu servisni knizky jsou rozvody ve 100000km. A k tomu fordu: prvni 4 roky fungoval jak svycarsky hodinky a pak se to zaclo sypat.

0/0
5.12.2014 7:10

M76a50r27t69i94n 39P27i31s67á97r 6950712384816

trefil jste hřebík na hlavičku, již pár automechniků mi říkali, "když chceš pořádný auto, pořiď si něco do r.v 2003, do té doby se auta ještě dělali kvalitně(nemysleli škodovku), protože potom je pod tlakem konkurenčního boje automobilky začali šidit.., a nebo si kup nový auto a do pěti let se ho zbav" .. moji fordi mají každý přes 300tkm a jsou vysmátí, akorát, že kastle brečí ..

mějte se :-):-)

0/0
5.12.2014 18:13
Foto

M21a38r10t39i45n 71O78c28h 7369274525516

Ale pořád je to jen Opel.

+3/0
3.12.2014 23:39

B56r47o63n79i64s61l67a98v 48M60e17r22t54l38í36k 1152551771932

Sem si vzpomel na ceskou sodu - Skoda Henlein

+3/0
3.12.2014 22:53

M58a65r16t45i60n 91P39i48s36á61r 6570232104266

https://www.youtube.com/watch?v=uo9pgzi29LM

0/0
4.12.2014 0:05

J53a81n 78D66l87o43u43h13ý 7394439590309

Opel Agila A bylo genialni auto. I dnes to stale strci do kapsy skodovacke Citigo a to jak motorovym vykonem, tak prakticnosti, prostornosti a variabilitou interieru. Moznost plnohodnotneho tazneho zarizeni. Spotreba 6l/100km u 4 valcoveho motoru 1.2 Ecotec. Navic byla s timto autem zabava provokovat o tridu vetsi automobily, nebot 1.2 necini sebemensi problem atakovat omezovac na 160km/hR^ Doufam, ze Karl pujde ve stejnem duchu jako prvni generace, protoze Agila B (Suzuki Splash) sice na tom bylo jizdnima vlastnostma lepe, ale ztratila vse z prakticnosti a variability...VR^

0/0
3.12.2014 21:31

M86i84l17a45n 72W71e58l32s92e85r 5492128138871

Možná máte pravdu. Ale proč Oplů Agila jezdí tak málo?

0/0
3.12.2014 21:59

J34a22n 41D46l89o47u17h94ý 7104559560489

Malo jich jezdi pouze v CR, V Italii to je na kazdem rohu, stejne jako Panda. Problem Agily A je v designu, ktery musite proste prekousnout, ale pro je to vyvazene vsim ostatnim, co to auto umi. Opel Agila B v CR temer neni, protoze Opel ji v cesku stahnul z prodeje, protoze konkurovala predrazene Corse (v te dobe) A kdyz se podivate suzuki splash (stejne auto) zase tak malo nejezdi... Agila valcuje Corsu vsim krome designu...

0/0
3.12.2014 22:18

M67a43r59t55i35n 72L84ž39i14č54a41ř 9895877852634

Vždyť už dělají prdítko Adama, to jim nestačí, další prdítko?

0/0
3.12.2014 21:19

J76a32n 66D42l76o63u10h19ý 7314719910529

Adam je predrazenej krap hrajici si na image auto, ale je to stale Opel, nikoliv neco ve stylu mini. Takze Adama bych si nikdy nekoupil, cena neodpovida exklusivite....

+1/0
3.12.2014 21:34

M22a23r90t83i61n 88L34ž14i25č72a47ř 9595767262724

To je pravda, na Citron DS, natožpak na Mini Coopera co mám opravdu zdaleka nemá :-)

0/0
3.12.2014 21:36

J82a78k80u50b 58S14ú82k40e71n42í22k 1788830679

"Wilhelm, Heinrich, Friedrich a Ludwig"

Už se těšim;-D;-D;-D

0/0
3.12.2014 20:35

M34a38r82t43i30n 72L26ž23i70č78a11ř 9635817482134

Počkejte až bude Adolf na LPG ;-D

+3/0
3.12.2014 22:35

J84i17ř65í 60N90e26u40m50e31i42s47t38e82r 2282505483191

Ještěže nemaj taky Reinharda..

+2/0
3.12.2014 23:07
Foto

P49e45t90r 44P64r25o55c52h55á69z17k11a 3482946322444

Docela hezká nákupní taška do města.Myslím,že jako druhém auto by to klidně šlo.Škoda,že nedělají jiné motory.Vůbec nejlepší by byl rovnou na CNG,nebo 1,4 diesel.

+1/0
3.12.2014 20:16

J36a86n 35D56l28o92u50h92ý 7864609100819

Meli by tam dat aspon ecotec 1.2 ctyr-valec 63kW nebo vic, jako byl v Opel Agila B. Vykonove bylo auto stejne pruzne jako Ford Focus II se silnejsi 1.6kouR^

0/0
3.12.2014 21:36

M43a43r93e30k 40J91a23n45e56č68k29a 1907196173441

Na co do tohodle čtyřválec? Tohle jsou přesně vozítka vhodné na třívalcové pidi motůrky s obsahem pod jeden litr.

0/0
4.12.2014 1:50

J56a32n 48D82l47o25u93h55ý 7404249910909

Protoze agila B mela 4valec, jezdila za 6 litru a vzhledem k vaze vozu nemela problem jezdit maximalni rychlosti s normalni spotrebou. Zrychleni to melo jako 1.6ky v o tridu vetsim aute. Byla s tim radost jezdit. K cemu je milej kram jako citigo co proste nejede... Auto k nicemu. Stejne kdysi byl takto navrzen Getz v 1.4ce. Dnesni i20 je proti tomu slimak!

0/0
4.12.2014 8:42
Foto

P56e93t96r 56P13r25o72c19h22á74z86k70a 3552816852864

To by bylo docela dobré.

0/0
4.12.2014 18:47

M66i67c44h46a20l 57S93t70e48h77l62í66k 9494861621159

A jak se jmenuje?" Karl von Bahnhof";-)

+4/0
3.12.2014 19:01

D48a11v65i51d 59R22y25c75h45e97t31s80k44ý 9776361650380

A co Günter a Bockwurst?

0/0
3.12.2014 18:41

V16á88c72l78a54v 79R97o10s35e18n35b61e16r68g 6359217812327

Brzy prý budou následovat vozy Hermann a Frank.

+1/−1
3.12.2014 18:13

M54i25l44a36n 54W51e68l10s21e36r 5222358708501

Když já dám minus, tak ho hned dostanu zpět.

+3/−1
3.12.2014 22:01

V96í37t 42P96r89o35k92o30p 8670519332

Aby byla doma radost, tak to plus.

0/0
4.12.2014 0:34

T14o88m23á39š 38J95i68r62o54u81š49e93k 6785449305201

Krása! Německo začíná kopírovat Koreu! Ze předu Hjondé ix20 ze zadu Kia Picanto .. trošku to řízli přerušovanou boční linií alá Seat Leon. K tomu moderní jméno Kharl!! Prostě prodejní trhák jak vyšitej!

+5/0
3.12.2014 17:49

Z53b67y71n86ě10k 46B84í64l78ý 1367370311555

ten zadek ma k picantu hooodně daleko :)

0/0
3.12.2014 19:24

T38o33m57á92š 13Z50e62m55a70n 3815398524725

Karl?

A cílí to na ženy nebo na obdivovatele Šláfnberka?

+6/−9
3.12.2014 16:12

M25a68r56t43i62n 62V69e25l49í62š94e63k 9339666147586

To Vaše příjmení jako kdybych už někde zaslechl?:-/:-P

+14/0
3.12.2014 17:32





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.