Diskuze
Rychlé řidiče loví v Praze hlavně kamery. Policisté měří jen přes den
Děkujeme za pochopení.
M84a89r97e86k 71H39r34u27b53y
Asi jsem pochopil, o co v clanku jde. V Praze se objevila dalsi vlna novych usekovych radaru. Na naprosto zbytecnych mistech - klasicky vyhozene penize namisto opravy rozbitych silnic
Doufam, ze slo o posledni krec Hudeckovy administrativy, a ze s novym vedenim uz tahle pochybna politika nebude pokracovat
T41o45m52á42š 77Ž78i70t64n12ý
Trochu off topic, ale pochopil někdo tu zhovadilost co namalovali na silnici v ústecký ulici před Chabry? Zúžení na jeden pruh a posunutá cedule konce obce kilometr do polí?
Tak jen čekám kdy se tam začne pravidelně objevovat hlídka výběrčích "mýta"
L53u56k91á53š 84K72m42e42n74t
Otázka je, proč vůbec musí někde stát policajt s radarem, když tam může být trvale sloup s radarem a kamerou, který si na sebe vydělá úplně v pohodě za chvíli a fotí permanentně. Navíc po čase skutečně zajistí, že tam bude naprostá většina řidičů rychlost dodržovat a chytí se pouze ti, co úsekem nejedou pravidelně. Na známá místa radar a kameru, na problematické úseky průjezdové měření a je vystaráno.
Druhá otázka je, proč trvá úřadům mnohdy skoro rok, než přestupek zdokumentovaný radarem vyřídí. V dnešní době, kdy systém umí z fotky přečíst značku, najít podle ní majitele vozu, podle výše rychlosti zařadit do správné škatulky a poslal dopis. A dotyčný buď zaplatí nebo to půjde do správního řízení, kam se dostaví a kde mu bude hrozit postih ještě vyšší.
M24a21r39e84k 61H75r61u77b92y
Primarni otazka je, proc je ta rychlost nastavena tak blbe A odpoved je jednoducha - kvuli vyberu. Kdyby vsichni jezdili podle predpisu, rychlost se snizi, protoze plan vyberu je treba plnit. Zpetna vazba bohuzel neexistuje a moznosti se branit ci dokonce dovolat zdraveho rozumu jsou minimalni
P22a63v90e70l 11K57r88ů12t89a
Zdá se mi jako nesmysl, když mi přijde pokuta po roce, když už nevím, kde a proč mě vyblejskli. Výchovněji působí, když člověka stopnou a na místě mu to spočítají.
V66i67k87t91o36r 54Š74e75d60i44v40ý
Nejde o žádnou výchovu ale o daň z rychlosti. Důležitá je vybraná suma.
P14e34t53r 39D64ě20d16e24č55e82k
Pamatuji si jižní spojku jak se běžně jezdilo 120 a bylo míň nehod než teď s 80. Dle mě za nehody stojí právě ti co na rychlých trasách jezdí jako s hnojem. Pamatuji si moudrá slova , kterými mi častoval můj otec v Paříži. Nejbezpečněji pojedeš, když pojdeš stejnou rychlostí jako ostatní.
L80u98k85á58š 10K20m81e54n44t
Tak 80 ještě jde, ale ty úseky v Praze, kde prosadili 50 na tříproudý silnici ...
F64i82l82i75p 74K85o32h83o83u20t
Denně jezdím po Praze. A díky tempomatu nedostávám na úsekových měření žádné pokuty. Nastavim tempomat max+8 - na budíku. Jediný co mě nachytá, je policajt schovaný za lampou. Ale pokuty jsou tak malé, že to nemá smysl řešit.
L84u24k26á46š 87V87a20ň61u15r90a
V Čechách je prostě módní porušovat předpisy a nikdo si z toho nic nedělá. A pokud bude postih, tak se to zlepší. Pokuty nemusí být vysoké, ale musí postihovat co nejvíce viníků. Úsekové měření rychlosti ne bezva věc.
J50i74ř55í 17L89i85b87e16r
V Čechách je hlavně módní vymýšlet blbé předpisy a pak vyžadovat jejich dodržování. Když jedu po Německu, nemám s rychlostí problém. Všude je nastavena tak, aby soudný člověk uznal, že jet rychleji už není zrovna smysluplné.
L77u54k63á93š 15V10a75ň31u51r76a
Kamarád bydlí u Jižní spojky a zpomalení aut si libuje. Před omezením se tam jezdilo i 140km/h a byl tam strašný hluk. Teď je tam 80km/h a je to mnohem lepší.
M63a78r86e31k 39H45r96u61b63y
U Jizni spojky nikdo nebydli - pokud tedy neni bezdomovec
L62u96k70á89š 58V75a62ň92u88r36a
Stávající systém dokáže zpracovat hrozně málo přestupků za den. Firemní vozidla už obesílají přes datové schránky a posílá se jim rovnou příkaz k úhradě, ale soukromá auta jsou zatím problém. Ale připravuje se systém elektronických žalob, ten už to zvládne. Podle mne by ale stát měl nařídit datové schránky pro všechny.
D75e85n87i96s 25W16i38t55z90k18u
a taky bysme měli mít všichni stejnou škodovku, stejný tesilky a stejný ho.no v lednici
K26a69r65e45l 42J96a36r13o28s44l19a19v 37P31r35o19c16h64á15z27k52a
Inkasovat, inkasovat a zase inkasovat. Pravidelně jezdím napříč městem. Už jsem si zvykl, že při každé cestě do práce v ranních hodinách předjíždí tramvaj pravidelně po levé straně auto. Ale pozor přituhuje, posledně to už byly auta dvě. Často se to stává mezi Karlovými lázněmi a Národním divadlem ve směru proti proudu Vltavy. Nevím zda nové tramvaje mají kamery i po levé straně, ale podle mého názoru by je tam mít měly a se záznamem. V zájmu cestujících by tyto záznamy měly být automaticky postupovány na příslušná místa. Čas od času stojí tramvaj v zastávce bez nástupního ostrůvku s otevřenými dveřmi a auto projede jakoby se nechumelilo. Stávalo se to často mezi Malostranskou a Strossmayerovým náměstím ve směru proti proudu Vltavy. Tentokrát se to stalo v zastávce Albertov ve směru od Karlova k Ostrčilovu náměstí. Asi by neškodilo kdyby pražské tramvaje byly na pravé zadní straně opatřeny pořádným nepřehlédnutelným červeným světlem v podobě semaforu. Snad by to především mimopražským a cizincům, kteří na tento dopravní režim nejsou zvyklí pomohlo. Já už s tím dlouho počítám a dokonce i když přecházím na zelenou jednosměrnou ulici, zásadně se dívám vždy na obě strany, a pokud taková ulice je dvouproudá vždy se pečlivě podívám jak do mezery mezi obě řady vozů, tak i po obou jejich bočních stranách protože existují i motocyklisté kteří se prostě protáhnou ... Přesto někdy člověk pospíchá, jindy je soustředěn na řešení závažného problému, nebo jde ve dvou a je prostě v daném okamžiku rozptýlen. I tehdy kdy přecházím tramvajový pás před stojící tramvají, tak se podívám pečlivě na obě strany, a totéž doporučuji i každému z Vás. Stejně se obávám, že to jednou nebude stačit. Prostě myslím si, že se zasahuje pravidelně tam kde to mimo finančního přínosu do pokladny nemá žádný efekt, a naopak tam kde hrozí doopravdy vážné nebezpečí, ale je to pracné sledovat, tak to raději nikoho nezajímá.
V16i86k93t75o90r 74Š81e71d25i11v88ý
Auto kolem stojící tramvaje samozřejmě projet může, opravdu se nechumelí.
Vy se opravdu musíte rozhlížet (na obě strany), bez ohledu na nějaké pospíchání.
Stejně je zajímavé, jak pospíchajícího řidiče auta odsuzujete, zatímco u sebe spěch pokládáte za dostatečnou omluvu...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...