Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Japonská retro krabička na kolečkách, ve které je i postel

Honda připravila pro domácí trh nový model z řady N. Tentokrát hraje na retro notu, ale kdo by čekal buclaté zaoblené autíčko, jako jsou Fiat 500 nebo nové Mini, ten bude překvapený. N-Box Slash představuje tradiční japonskou krabici z kategorie Kei Cars, takové kapesní MPV.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M68a45r62t78i43n 16K15ř62í29ž 9563212830957

Mně se tedy nelíbí ani trochu.

+2/0
29.12.2014 23:34
Foto

M37i17r96o55s10l83a19v 88S18t91e88i17n60e58r 6338124243455

Tato bednička odpovídá původnímu druhu dopravního prostředku, zvaného Tuk-Tuk. Je to tříkolka, pro řidiče a dva spolujezdce, poháněná zpravidla motorem Jawa 350. Ve volnoběhu vydávala onen zvuk -tuk-tuk. Těmito vozítky je zamořená celá Asie. I nehody při 30 km/ nebývají tak smrtelné. Jen ten smrad!!!

0/−1
28.12.2014 19:10
Foto

M81i32r46o24s90l51a63v 37S94t35e43i73n90e97r 6178334723825

Já bych místo SUV razil pojem dodávka. V ČR by jako čtyřkolka mohlo to auto sloužit hlavně na venkově- dovézt krmení, brambory, dříví na topení, dopravit na zahradu sekačku, nářadí atd. K takovým praktickým úkolům naprosto nechybí start za 6 s na 100 km nebo maximálka 260 km/h. Potkávám dost často DDR-Minicar, plazí se tak 50 km/h ale dopravuje vždy něco. Tahle krabička by se uživila i jako valníček.

0/0
28.12.2014 17:25

P73e82t64r 86B72á74č79a 8375696895365

Dobre odporna krabice, ani zadarmo.

0/−2
28.12.2014 1:36

M54a55r38t27a 41D75o12u73b90r92a16v13o45v55á 4230624745287

Prý stojí 11.500 $. Za tu cenu bych ho brala. A spotřeba 3,87 L/100km je taky pěkná. Kdo rozhodl, že by se to v Evropě blbě prodávalo?

0/0
27.12.2014 23:58

M96a19r53t35i60n 29J49i61r27o44u72s48e21k 7246935475688

Mě se to taky líbí. Určitě by se to prodávalo.

0/0
28.12.2014 13:04

J79i86ř45í 72S65c41h30w97a90c80h 8768604518266

pochybuji. Není to dlouhé jako evropská nákupní taška např. Citigo, je to o hodně užší jak Citigo, je to jen vyšší jak Citigo. Stabilita při vyšší rychlosti bude velmi slabá. Spotřeba při vyšší rychlosti bude velmi vysoká. Cena by byla taky vyšší než u Citigo. 

Tato kategorie aut je výsledek japonských předpisů, které leckde jsou mnohem "dále" než ty euro-unijní, na které místní euroskeptici tak žehrají. Evropan (tedy naprostá většina) by neměl důvod si něco takového pořizovat, protože by neměl žádné "daňové úlevy".

0/0
28.12.2014 18:44

D61a26v61i51d 91P27š11t30r76o97s91s 9239849380274

Proč ne tohle je 100% městské vozítko třeba pro rozvoz pizzy nebo jako taxi ideál. ještě kdyby zavedly ty daňové úlevy jako v japonsku byla by to paráda ;-)

0/0
28.12.2014 20:37

J53i93ř87í 51S17c53h81w87a81c34h 8528224148626

s těmi daněmi je to dříve tak, že na ostatní auta jsou v Japonsku daně (které tu ještě nemáme) a na tato malá jsou ty daně menší. 

Aut co nikdy "nevytáhnou paty" z města je opravdu minimum, takže z toho plynou i minimální prodeje při konkurenci univerzálnějších a o dost větších nákupních tašek v eurostylu.

Většina rozvozců pizzy by toto položila na bok ve třetí zatáčce. ;-)

+1/0
28.12.2014 22:43

T37o68m84á65š 92V55a85v94e62r51k55a 7511780652674

v první!

0/0
29.12.2014 23:03

M74a73r27t45i69n 72N36e81r71m10u19t 9187437728689

Zákazníci.  Nemáme tu daňový ani jiný systém, který tuto velikost a výkon aut zvýhodňuje. Jedině spotřeba + povinné ručení, ale to na oblibu pidiaut nestačí

0/0
28.12.2014 23:08

P67e74t87r 25U24r70a32m 1372280443717

Proc retro? Kdyz jsem byl v Japonsku, tak takovych krabicovych aut tam byla nejmene ctvrtina.

0/0
27.12.2014 23:22

P67e98t35r 98U61r12a13m 1312240593777

kazpodadne diky za vysvetleni existence teto kategorie, doted jsem je nechapal:-)

0/0
27.12.2014 23:25

J93i68ř91í 63H41r12a92d92e46c 9778607880814

verynajsbjutyfl... miluju k cars...R^

0/0
27.12.2014 21:20

V76o90j50t53a 13S50u88k 3267345117681

Dalsi pohrebni vuz a koukam export do EU kvete jako osobni auto.;-)

0/0
27.12.2014 14:32

M82a45r10t56i16n 40L51ž54i17č95a92ř 9565327172904

Japonské Mini R^

Vypadá dobře s svůj účel splní dokonale

+13/0
27.12.2014 10:51

M35a34r51t34i88n 47M46i26k72o35l21á80š70e55k 7360150513

fuj...

+2/−3
27.12.2014 10:04

H66e61l71e28n56a 91L88e71i30t47l37o79v79á 8963920301955

Hm... V létě jsem vyndala zadni sedadla z jednickove octavky, sklopila opěradla, hodila tam kus molitanu, spacak - a byl z toho paradni bydlik s volnými předními sedadly. :-)

0/−3
27.12.2014 8:39

T59o63m91á82š 75N79o45v98o83t83n79ý 6285697839619

Co je bydlik?

0/0
27.12.2014 13:17

O69l87i15v64e54r 28N16e76u58m45a27n27n 3980886929

je to strasny slovo, ale nekteri lide ho vazne pouzivaji..... viz. i tady :

http://hajekvelinska.blog.idnes.cz/c/388940/Kdo-nebo-co-je-bydlik.html

0/0
28.12.2014 7:54

M54a24r86t49i58n 75N50e59r83m84u91t 9827577188159

toto slovo kupodivu před 20 lety vymyslel a používal (pro obytný přívěs) 10-letý kluk, který se později pak zabil pádem z 8. patra, ale vidím, že jeho nápad žije nezávisle dál

0/0
28.12.2014 23:12

T90o11m76á52š 27K20a18p87l65a51n 8413569243343

já bych takové autíčko bral. Určitě bych si připlatil za auto, které by mělo takhle dobrou lůžkovou úpravu. Nevím, proč to, co bylo standardem od šedesátých let až do devadesátých, teď není vůbec nikde, maximálně v nějakých sedmimístných megavanech. Přitom v USA v autech přijde o panictví snad 40 % lidí. 

Nejde o to, že bych snad chtěl opět přijít o panictví, ale prostě bych v létě rád vyjel třeba někam k řece, do ciziny atp., a v noci se přitom někde v lese pohodlně vyspal, bez nějaké díry uprostřed, tlačících upínačů pásů a s rizikem nežádoucího rozjetí kvůli omylem zasunuté ruční brzdě.

+11/0
27.12.2014 0:12

P40a61v28e10l 93J89e35ř14á81b44e13k 7921472554807

Jsou dvě možnosti.

Buď trochu slušné anatomické sedadla pro čas jízdy, ale bez pohodlnější lůžkové úpravy a nebo sedačky jako matrace, ale pohodlnější lůžková úprava.

Otázkou je, zda si nezvolit pořádné sezení a do auta na přespání hodit kvalitní spacák s nějakou karimatkou.

+6/−1
27.12.2014 0:30

L68a35d33i29s49l40a35v 25S31o46k74o44l 1160972825172

anatomické? no fuj[>-];-O

+1/0
28.12.2014 15:33

I44v92a44n 58K54r39a63j57c23i24r 8652966948175

Viete kolko krat som rozmyslal o aute s nedelenou prednou lavicou ktora po sklopeni a spojeni so zadnou by vytvorili postel??ako v americkych autach perfrktne

0/0
27.12.2014 0:31

M24a26r70t42i84n 81N15e33r93m83u10t 9357127778579

už vidím, jak posouváte celou lavici na optimální držení volantu a jak padáte v zatáčkách. To je právě na těch starých filmech vidět, jak kašlali na ergonomii.

+1/0
28.12.2014 23:16

P25e90t96r 82M61a95r57š53o20u31n 5245948686716

mno, ta lůžková úprava na druhé fotce, je taková trochu... hrbolatá...

+1/0
27.12.2014 2:05

M36i25c69h28a36l 38S59e27m45i65k 7977349399696

na tom se nikdo pořádně nevyspí.Rv viz částečně anatomická sedadla...

+1/0
27.12.2014 8:16

R50o74s53t14i61s78l65a98v 74S98i21k55s28t68a 7262323628

Spal jsem na rozložených sedačkách jak v sedanu toyoty corolly, tak v kombi fordu focus, zvlášť focus je skoro lidové vozítko a dá se to. Chce to jen trochu posunout přední sedačky dopředu, zadek rozložit a zatahování kufru a nějaký polštářek přidat mezi ložní plochu a záda předních sedaček. Pak to chce mít jen dobrou organizaci kufru, abyste pár krabic, zavazadel mohli hodit na přední sedačky, vzadu rozbalíte nějakou podložku, karimajdu, deku... a máte poměrně pohodlné bydlení nebo luxusní plochu pro ten sex :-) Chápu, v golfu to nepůjde, ale já vždy u každého auta zkoumal i to, zda se dají sedačky rozložit do roviny a jak dlouhou má ložnou plochu :-)

0/0
27.12.2014 15:43

M67a19r63t32i57n 84N65e83r51m28u64t 9727617278629

mám vyhozené zadní prostřední sedadlo, takže vzniklo skoro 2m volného místa na natažení

0/0
28.12.2014 23:20







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.