Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Japonská retro krabička na kolečkách, ve které je i postel

Honda připravila pro domácí trh nový model z řady N. Tentokrát hraje na retro notu, ale kdo by čekal buclaté zaoblené autíčko, jako jsou Fiat 500 nebo nové Mini, ten bude překvapený. N-Box Slash představuje tradiční japonskou krabici z kategorie Kei Cars, takové kapesní MPV.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M33a15r49t78i43n 73K70ř38í36ž 9863132610387

Mně se tedy nelíbí ani trochu.

+2/0
29.12.2014 23:34
Foto

M34i69r38o72s54l31a98v 89S80t60e53i24n18e94r 1365855568803

Tato bednička odpovídá původnímu druhu dopravního prostředku, zvaného Tuk-Tuk. Je to tříkolka, pro řidiče a dva spolujezdce, poháněná zpravidla motorem Jawa 350. Ve volnoběhu vydávala onen zvuk -tuk-tuk. Těmito vozítky je zamořená celá Asie. I nehody při 30 km/ nebývají tak smrtelné. Jen ten smrad!!!

0/−1
28.12.2014 19:10
Foto

M90i40r36o84s53l17a86v 76S14t95e32i59n75e74r 1355705348813

Já bych místo SUV razil pojem dodávka. V ČR by jako čtyřkolka mohlo to auto sloužit hlavně na venkově- dovézt krmení, brambory, dříví na topení, dopravit na zahradu sekačku, nářadí atd. K takovým praktickým úkolům naprosto nechybí start za 6 s na 100 km nebo maximálka 260 km/h. Potkávám dost často DDR-Minicar, plazí se tak 50 km/h ale dopravuje vždy něco. Tahle krabička by se uživila i jako valníček.

0/0
28.12.2014 17:25


P39e29t18r 59B61á17č51a 8545946635345

Dobre odporna krabice, ani zadarmo.

0/−2
28.12.2014 1:36

M78a44r52t78a 16D21o31u11b48r25a31v85o76v27á 4130674315837

Prý stojí 11.500 $. Za tu cenu bych ho brala. A spotřeba 3,87 L/100km je taky pěkná. Kdo rozhodl, že by se to v Evropě blbě prodávalo?

0/0
27.12.2014 23:58

M88a46r70t53i55n 36J72i41r77o29u42s98e21k 7326515355618

Mě se to taky líbí. Určitě by se to prodávalo.

0/0
28.12.2014 13:04

J78i79ř69í 62S13c68h84w65a18c43h 8408424588486

pochybuji. Není to dlouhé jako evropská nákupní taška např. Citigo, je to o hodně užší jak Citigo, je to jen vyšší jak Citigo. Stabilita při vyšší rychlosti bude velmi slabá. Spotřeba při vyšší rychlosti bude velmi vysoká. Cena by byla taky vyšší než u Citigo. 

Tato kategorie aut je výsledek japonských předpisů, které leckde jsou mnohem "dále" než ty euro-unijní, na které místní euroskeptici tak žehrají. Evropan (tedy naprostá většina) by neměl důvod si něco takového pořizovat, protože by neměl žádné "daňové úlevy".

0/0
28.12.2014 18:44

D29a69v27i73d 87P17š89t95r52o42s79s 9529819150264

Proč ne tohle je 100% městské vozítko třeba pro rozvoz pizzy nebo jako taxi ideál. ještě kdyby zavedly ty daňové úlevy jako v japonsku byla by to paráda ;-)

0/0
28.12.2014 20:37

J19i62ř35í 90S51c87h51w24a24c84h 8778854868476

s těmi daněmi je to dříve tak, že na ostatní auta jsou v Japonsku daně (které tu ještě nemáme) a na tato malá jsou ty daně menší. 

Aut co nikdy "nevytáhnou paty" z města je opravdu minimum, takže z toho plynou i minimální prodeje při konkurenci univerzálnějších a o dost větších nákupních tašek v eurostylu.

Většina rozvozců pizzy by toto položila na bok ve třetí zatáčce. ;-)

+1/0
28.12.2014 22:43

T91o41m98á28š 79V23a39v93e57r63k27a 7701820362364

v první!

0/0
29.12.2014 23:03

M88a19r31t13i57n 59N11e80r34m12u91t 9867247158709

Zákazníci.  Nemáme tu daňový ani jiný systém, který tuto velikost a výkon aut zvýhodňuje. Jedině spotřeba + povinné ručení, ale to na oblibu pidiaut nestačí

0/0
28.12.2014 23:08

P72e79t14r 25U86r41a34m 1902160463487

Proc retro? Kdyz jsem byl v Japonsku, tak takovych krabicovych aut tam byla nejmene ctvrtina.

0/0
27.12.2014 23:22

P35e83t86r 62U83r74a44m 1762360553617

kazpodadne diky za vysvetleni existence teto kategorie, doted jsem je nechapal:-)

0/0
27.12.2014 23:25

J67i70ř63í 27H25r65a18d47e75c 9328237820554

verynajsbjutyfl... miluju k cars...R^

0/0
27.12.2014 21:20

V12o32j45t26a 76S22u78k 3487615387971

Dalsi pohrebni vuz a koukam export do EU kvete jako osobni auto.;-)

0/0
27.12.2014 14:32

M17a28r83t64i46n 89L80ž83i71č82a26ř 9315147352794

Japonské Mini R^

Vypadá dobře s svůj účel splní dokonale

+13/0
27.12.2014 10:51

M15a41r64t20i96n 81M53i10k84o50l39á20š72e85k 7100410893

fuj...

+2/−3
27.12.2014 10:04

H67e23l73e64n97a 49L15e62i87t21l33o33v73á 8613750831895

Hm... V létě jsem vyndala zadni sedadla z jednickove octavky, sklopila opěradla, hodila tam kus molitanu, spacak - a byl z toho paradni bydlik s volnými předními sedadly. :-)

0/−3
27.12.2014 8:39

T49o29m65á43š 76N61o88v54o63t60n13ý 6145807889559

Co je bydlik?

0/0
27.12.2014 13:17

O21l39i26v40e45r 83N11e48u91m66a89n95n 3100866399

je to strasny slovo, ale nekteri lide ho vazne pouzivaji..... viz. i tady :

http://hajekvelinska.blog.idnes.cz/c/388940/Kdo-nebo-co-je-bydlik.html

0/0
28.12.2014 7:54

M35a47r91t75i95n 11N55e85r16m34u57t 9377327668569

toto slovo kupodivu před 20 lety vymyslel a používal (pro obytný přívěs) 10-letý kluk, který se později pak zabil pádem z 8. patra, ale vidím, že jeho nápad žije nezávisle dál

0/0
28.12.2014 23:12

T39o78m93á84š 76K24a47p29l66a30n 8793509623883

já bych takové autíčko bral. Určitě bych si připlatil za auto, které by mělo takhle dobrou lůžkovou úpravu. Nevím, proč to, co bylo standardem od šedesátých let až do devadesátých, teď není vůbec nikde, maximálně v nějakých sedmimístných megavanech. Přitom v USA v autech přijde o panictví snad 40 % lidí. 

Nejde o to, že bych snad chtěl opět přijít o panictví, ale prostě bych v létě rád vyjel třeba někam k řece, do ciziny atp., a v noci se přitom někde v lese pohodlně vyspal, bez nějaké díry uprostřed, tlačících upínačů pásů a s rizikem nežádoucího rozjetí kvůli omylem zasunuté ruční brzdě.

+11/0
27.12.2014 0:12

P50a46v54e16l 98J57e34ř43á87b86e74k 7651532204157

Jsou dvě možnosti.

Buď trochu slušné anatomické sedadla pro čas jízdy, ale bez pohodlnější lůžkové úpravy a nebo sedačky jako matrace, ale pohodlnější lůžková úprava.

Otázkou je, zda si nezvolit pořádné sezení a do auta na přespání hodit kvalitní spacák s nějakou karimatkou.

+6/−1
27.12.2014 0:30

L87a56d78i80s44l37a21v 12S25o20k24o87l 1270352555262

anatomické? no fuj[>-];-O

+1/0
28.12.2014 15:33

I87v12a30n 33K18r32a95j89c17i19r 8202696368245

Viete kolko krat som rozmyslal o aute s nedelenou prednou lavicou ktora po sklopeni a spojeni so zadnou by vytvorili postel??ako v americkych autach perfrktne

0/0
27.12.2014 0:31

M78a73r10t68i27n 61N39e43r39m95u83t 9697167188429

už vidím, jak posouváte celou lavici na optimální držení volantu a jak padáte v zatáčkách. To je právě na těch starých filmech vidět, jak kašlali na ergonomii.

+1/0
28.12.2014 23:16

P69e24t72r 57M54a27r84š35o54u71n 5225418306946

mno, ta lůžková úprava na druhé fotce, je taková trochu... hrbolatá...

+1/0
27.12.2014 2:05

M15i98c54h60a13l 55S80e25m90i74k 7437349539716

na tom se nikdo pořádně nevyspí.Rv viz částečně anatomická sedadla...

+1/0
27.12.2014 8:16

R33o48s48t25i87s57l46a93v 47S22i80k96s92t47a 7542953158

Spal jsem na rozložených sedačkách jak v sedanu toyoty corolly, tak v kombi fordu focus, zvlášť focus je skoro lidové vozítko a dá se to. Chce to jen trochu posunout přední sedačky dopředu, zadek rozložit a zatahování kufru a nějaký polštářek přidat mezi ložní plochu a záda předních sedaček. Pak to chce mít jen dobrou organizaci kufru, abyste pár krabic, zavazadel mohli hodit na přední sedačky, vzadu rozbalíte nějakou podložku, karimajdu, deku... a máte poměrně pohodlné bydlení nebo luxusní plochu pro ten sex :-) Chápu, v golfu to nepůjde, ale já vždy u každého auta zkoumal i to, zda se dají sedačky rozložit do roviny a jak dlouhou má ložnou plochu :-)

0/0
27.12.2014 15:43

M30a19r47t34i95n 39N18e12r61m60u54t 9337977238309

mám vyhozené zadní prostřední sedadlo, takže vzniklo skoro 2m volného místa na natažení

0/0
28.12.2014 23:20





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.