Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Japonská retro krabička na kolečkách, ve které je i postel

Honda připravila pro domácí trh nový model z řady N. Tentokrát hraje na retro notu, ale kdo by čekal buclaté zaoblené autíčko, jako jsou Fiat 500 nebo nové Mini, ten bude překvapený. N-Box Slash představuje tradiční japonskou krabici z kategorie Kei Cars, takové kapesní MPV.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M83a14r34t67i86n 52K55ř48í30ž 9153452180927

Mně se tedy nelíbí ani trochu.

+2/0
29.12.2014 23:34
Foto

M48i55r95o85s34l22a47v 20S14t37e94i55n35e67r 6558374673515

Tato bednička odpovídá původnímu druhu dopravního prostředku, zvaného Tuk-Tuk. Je to tříkolka, pro řidiče a dva spolujezdce, poháněná zpravidla motorem Jawa 350. Ve volnoběhu vydávala onen zvuk -tuk-tuk. Těmito vozítky je zamořená celá Asie. I nehody při 30 km/ nebývají tak smrtelné. Jen ten smrad!!!

0/−1
28.12.2014 19:10
Foto

M60i42r92o10s41l17a42v 48S30t46e75i71n59e89r 6388464613295

Já bych místo SUV razil pojem dodávka. V ČR by jako čtyřkolka mohlo to auto sloužit hlavně na venkově- dovézt krmení, brambory, dříví na topení, dopravit na zahradu sekačku, nářadí atd. K takovým praktickým úkolům naprosto nechybí start za 6 s na 100 km nebo maximálka 260 km/h. Potkávám dost často DDR-Minicar, plazí se tak 50 km/h ale dopravuje vždy něco. Tahle krabička by se uživila i jako valníček.

0/0
28.12.2014 17:25

P39e33t23r 69B27á72č98a 8965726405265

Dobre odporna krabice, ani zadarmo.

0/−2
28.12.2014 1:36

M86a92r91t46a 92D57o59u36b48r23a87v52o84v91á 4110434415767

Prý stojí 11.500 $. Za tu cenu bych ho brala. A spotřeba 3,87 L/100km je taky pěkná. Kdo rozhodl, že by se to v Evropě blbě prodávalo?

0/0
27.12.2014 23:58

M14a26r88t15i35n 96J43i37r90o25u29s10e44k 7446115325428

Mě se to taky líbí. Určitě by se to prodávalo.

0/0
28.12.2014 13:04

J52i83ř34í 65S41c77h20w23a16c50h 8808374768266

pochybuji. Není to dlouhé jako evropská nákupní taška např. Citigo, je to o hodně užší jak Citigo, je to jen vyšší jak Citigo. Stabilita při vyšší rychlosti bude velmi slabá. Spotřeba při vyšší rychlosti bude velmi vysoká. Cena by byla taky vyšší než u Citigo. 

Tato kategorie aut je výsledek japonských předpisů, které leckde jsou mnohem "dále" než ty euro-unijní, na které místní euroskeptici tak žehrají. Evropan (tedy naprostá většina) by neměl důvod si něco takového pořizovat, protože by neměl žádné "daňové úlevy".

0/0
28.12.2014 18:44

D38a66v29i67d 23P36š80t66r94o12s64s 9669449160484

Proč ne tohle je 100% městské vozítko třeba pro rozvoz pizzy nebo jako taxi ideál. ještě kdyby zavedly ty daňové úlevy jako v japonsku byla by to paráda ;-)

0/0
28.12.2014 20:37

J77i53ř50í 62S58c57h59w17a20c71h 8488784918296

s těmi daněmi je to dříve tak, že na ostatní auta jsou v Japonsku daně (které tu ještě nemáme) a na tato malá jsou ty daně menší. 

Aut co nikdy "nevytáhnou paty" z města je opravdu minimum, takže z toho plynou i minimální prodeje při konkurenci univerzálnějších a o dost větších nákupních tašek v eurostylu.

Většina rozvozců pizzy by toto položila na bok ve třetí zatáčce. ;-)

+1/0
28.12.2014 22:43

T55o62m98á23š 97V89a42v25e75r86k94a 7601850872314

v první!

0/0
29.12.2014 23:03

M10a74r43t13i73n 37N96e39r74m27u67t 9787597188959

Zákazníci.  Nemáme tu daňový ani jiný systém, který tuto velikost a výkon aut zvýhodňuje. Jedině spotřeba + povinné ručení, ale to na oblibu pidiaut nestačí

0/0
28.12.2014 23:08

P74e57t88r 46U48r49a65m 1532450263167

Proc retro? Kdyz jsem byl v Japonsku, tak takovych krabicovych aut tam byla nejmene ctvrtina.

0/0
27.12.2014 23:22

P62e77t62r 67U97r70a71m 1842200963157

kazpodadne diky za vysvetleni existence teto kategorie, doted jsem je nechapal:-)

0/0
27.12.2014 23:25

J74i27ř91í 58H33r34a94d39e21c 9818177790224

verynajsbjutyfl... miluju k cars...R^

0/0
27.12.2014 21:20

V47o71j48t49a 81S44u31k 3967865677741

Dalsi pohrebni vuz a koukam export do EU kvete jako osobni auto.;-)

0/0
27.12.2014 14:32

M28a75r16t29i96n 16L73ž97i97č69a81ř 9705547892264

Japonské Mini R^

Vypadá dobře s svůj účel splní dokonale

+13/0
27.12.2014 10:51

M40a57r16t14i33n 54M97i50k29o36l31á31š13e74k 7750180873

fuj...

+2/−3
27.12.2014 10:04

H58e27l39e56n27a 74L42e14i17t19l80o51v65á 8103930591655

Hm... V létě jsem vyndala zadni sedadla z jednickove octavky, sklopila opěradla, hodila tam kus molitanu, spacak - a byl z toho paradni bydlik s volnými předními sedadly. :-)

0/−3
27.12.2014 8:39

T14o72m90á81š 44N29o30v34o86t92n74ý 6845707339329

Co je bydlik?

0/0
27.12.2014 13:17

O61l92i21v37e59r 68N22e82u72m10a25n45n 3260986639

je to strasny slovo, ale nekteri lide ho vazne pouzivaji..... viz. i tady :

http://hajekvelinska.blog.idnes.cz/c/388940/Kdo-nebo-co-je-bydlik.html

0/0
28.12.2014 7:54

M35a37r71t46i69n 13N27e15r24m97u18t 9317407818679

toto slovo kupodivu před 20 lety vymyslel a používal (pro obytný přívěs) 10-letý kluk, který se později pak zabil pádem z 8. patra, ale vidím, že jeho nápad žije nezávisle dál

0/0
28.12.2014 23:12

T29o45m84á58š 89K71a87p66l98a95n 8913889273813

já bych takové autíčko bral. Určitě bych si připlatil za auto, které by mělo takhle dobrou lůžkovou úpravu. Nevím, proč to, co bylo standardem od šedesátých let až do devadesátých, teď není vůbec nikde, maximálně v nějakých sedmimístných megavanech. Přitom v USA v autech přijde o panictví snad 40 % lidí. 

Nejde o to, že bych snad chtěl opět přijít o panictví, ale prostě bych v létě rád vyjel třeba někam k řece, do ciziny atp., a v noci se přitom někde v lese pohodlně vyspal, bez nějaké díry uprostřed, tlačících upínačů pásů a s rizikem nežádoucího rozjetí kvůli omylem zasunuté ruční brzdě.

+11/0
27.12.2014 0:12

P28a82v14e35l 32J67e46ř22á34b62e28k 7441872964397

Jsou dvě možnosti.

Buď trochu slušné anatomické sedadla pro čas jízdy, ale bez pohodlnější lůžkové úpravy a nebo sedačky jako matrace, ale pohodlnější lůžková úprava.

Otázkou je, zda si nezvolit pořádné sezení a do auta na přespání hodit kvalitní spacák s nějakou karimatkou.

+6/−1
27.12.2014 0:30

L50a46d80i11s14l79a78v 60S66o19k91o46l 1700712495772

anatomické? no fuj[>-];-O

+1/0
28.12.2014 15:33

I23v98a32n 94K24r14a95j18c23i30r 8162216328395

Viete kolko krat som rozmyslal o aute s nedelenou prednou lavicou ktora po sklopeni a spojeni so zadnou by vytvorili postel??ako v americkych autach perfrktne

0/0
27.12.2014 0:31

M55a82r89t37i58n 59N20e87r23m11u49t 9327477268399

už vidím, jak posouváte celou lavici na optimální držení volantu a jak padáte v zatáčkách. To je právě na těch starých filmech vidět, jak kašlali na ergonomii.

+1/0
28.12.2014 23:16

P30e75t50r 83M84a15r45š64o12u24n 5465508726866

mno, ta lůžková úprava na druhé fotce, je taková trochu... hrbolatá...

+1/0
27.12.2014 2:05

M82i73c66h37a36l 63S19e56m42i23k 7897679349846

na tom se nikdo pořádně nevyspí.Rv viz částečně anatomická sedadla...

+1/0
27.12.2014 8:16

R30o54s91t65i79s77l92a54v 65S37i46k34s19t27a 7872233218

Spal jsem na rozložených sedačkách jak v sedanu toyoty corolly, tak v kombi fordu focus, zvlášť focus je skoro lidové vozítko a dá se to. Chce to jen trochu posunout přední sedačky dopředu, zadek rozložit a zatahování kufru a nějaký polštářek přidat mezi ložní plochu a záda předních sedaček. Pak to chce mít jen dobrou organizaci kufru, abyste pár krabic, zavazadel mohli hodit na přední sedačky, vzadu rozbalíte nějakou podložku, karimajdu, deku... a máte poměrně pohodlné bydlení nebo luxusní plochu pro ten sex :-) Chápu, v golfu to nepůjde, ale já vždy u každého auta zkoumal i to, zda se dají sedačky rozložit do roviny a jak dlouhou má ložnou plochu :-)

0/0
27.12.2014 15:43

M18a46r11t39i37n 81N93e20r62m30u73t 9427367928269

mám vyhozené zadní prostřední sedadlo, takže vzniklo skoro 2m volného místa na natažení

0/0
28.12.2014 23:20







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.