- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tato bednička odpovídá původnímu druhu dopravního prostředku, zvaného Tuk-Tuk. Je to tříkolka, pro řidiče a dva spolujezdce, poháněná zpravidla motorem Jawa 350. Ve volnoběhu vydávala onen zvuk -tuk-tuk. Těmito vozítky je zamořená celá Asie. I nehody při 30 km/ nebývají tak smrtelné. Jen ten smrad!!!
Já bych místo SUV razil pojem dodávka. V ČR by jako čtyřkolka mohlo to auto sloužit hlavně na venkově- dovézt krmení, brambory, dříví na topení, dopravit na zahradu sekačku, nářadí atd. K takovým praktickým úkolům naprosto nechybí start za 6 s na 100 km nebo maximálka 260 km/h. Potkávám dost často DDR-Minicar, plazí se tak 50 km/h ale dopravuje vždy něco. Tahle krabička by se uživila i jako valníček.
Prý stojí 11.500 $. Za tu cenu bych ho brala. A spotřeba 3,87 L/100km je taky pěkná. Kdo rozhodl, že by se to v Evropě blbě prodávalo?
Mě se to taky líbí. Určitě by se to prodávalo.
Proc retro? Kdyz jsem byl v Japonsku, tak takovych krabicovych aut tam byla nejmene ctvrtina.
kazpodadne diky za vysvetleni existence teto kategorie, doted jsem je nechapal
Dalsi pohrebni vuz a koukam export do kvete jako osobni auto.
Japonské Mini
Vypadá dobře s svůj účel splní dokonale