- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jednou jsem měl Hyundai a už nikdy víc. Z dvou let vlastnictví auto stálo v servisu cca 6 měsíců, vždy uznaná reklamace, ale vždy taky zákonných 30 dnů a nikdy závadu neodstranili dříve než na třetí pokus. Auto ani po dvou letech trápení se po servisech nefungovalo tak, jak mělo. Šlo tedy do světa a od té doby se jen směju, když vidím na ty krámy reklamu, jak jsou kvalitnější, nebo napřed oproti konkurenci. Jsou to lži a slyší na to pouze pitomci, kteří autům nerozumí.
Jednou jsem měl Hyundai a kdykoli budu mít znovu. Z pěti let vlastnictví stálo v servisu jen jednou, když mi majitel Fabie s přívěsem najel do kufru. Jinak běžný servis, olej, jednou svíčky, řemen. Žádné problémy, přitom vše v elektrice. Kupoval jsem pětileté a prodával desetileté, asi o 80 tis.km ojetější. Super kočár.
líbí se mi jak tady někteří pomlouvají nutnost příplatků za výbavu na přání. Za příplatkovou výbavu o 335i jsem dal 960.000,- a nestěžuju si, nikdo mě do toho nenutil
Asi tak nějak. Nebudu platit za něco, co nechci. Čím víc elektroniky v autě, tím víc se toho může po...kazit. Takže si vyberu a zaplatím jenom to co chci.
Když už tady někteří stále vytahují tu Alfu, tak poslední pěkné auto od Alfy byla 159. Motory v dieselu bezproblémové, interiér slušný a v combi neskutečně malej kufr a málo místa na nohy vzadu. Ale byla to spíše velmi povedená designovka, než praktický kombík. Benzíny s označením JTS bylo naprosté fiasko, tj. poruchový šunt, ale to nebyli motory originál Alfa. Navíc benzíny, měli už v základu chudší výbavu než diesely. Nové Alfy vypadají už spíše tak, jako by chtěl tuto značku americký spoluvlastník pohřbít a působí spíše odpudivě.
To je Váš názor. Ono moc nových Alfa modelů po 159 ani nebylo, v podstatě ted už se vyrábí jen zmíněná Gi. a 4C a 8C, ale ty snad u nás nejsou ani na silnicích k vidění, protože nejnižší cena u toho levnějšího modelu je 1.300 000,- Opravdu se Vám tato auta zdají odpudivá?
Před pár dny jsem byl na kukačku pro ukrácení času v autosalonech Ford a Hyundai. Asi nejotřesnější auto byl Ford B-Max. Sedačky tvrdé jako dřevěné lavice a díky absenci středového sloupku rám předních dveří dosti široký. Naproti tomu interiér i30 na první dojem celkem pohodový. I když nemám korejská auta v oblibě, především z důvodů používání béčkových materiálů pro výrobu dílů aby byli konkurence schopní a designu exteriéru jako z asijského komixu (Hyundai), musím uznat, že jako druhé auto na lítačku po městě pro ženy proč ne. Design alá opuchlá žába sice neoslní a jako hlavní rodinný vůz bych to nechtěl ani ve verzi combi, ale jako druhé auto proč ne, akorát se obávám, že by to nevydrželo hrubší zacházení, jako třeba konkurenční Fabie nebo Fiesta. Ale až ten low-cost i30 bude stát do 200 000kč, tak pak už to nikdo řešit nebude, i kdyby to po záruce (5-7 let) mělo jít do šrotu. Ovšem za předpokladu, že nebude v autoservise Hyundai čekat v pořadníku na opravu a bez vytáček to vždy opraví a nebudou to hrát na přirozené opotřebení a zákazníku zaplať
Bohužel, to co popisujete, je v Hyundai běžná praxe. Např vymlácené čepy a vrzající silenbloky Vám na záruku nevymění. U jiných značek je to samozřejmost.
Škoda i Hyundai mají v základu docela bídu, bude lepší se poohlédnout po lépe vybavených v základu...
proto se v cenících všech firem nenabízí jenom základ, že
Pro pana Plesku - Hyundai I30 už v první generaci vypadá jako kvalitativně velmi povedený následovník, nebo i jen facelift, giuliety. I interiér podle obrázků v té alfě je připomíná spíš trabanťácká kolečka a čudlíky. A co se výbavy týká - za půl melounu to ani nemá mlhovky, parkovací senzory a vyhřívaná sedadla - takový šunt bych tu nevychvaloval. Nejzarputilejší diskutéři bývají většinou ti, co sami mají jen zlatou barvou naspreyovaný hříbek podpapírák, ale myslí si, že je to zlatá cihla...
Ano, musite si za vse priplatit, je to auto pro lidi, kteri maji peníze a jsou ochotni priplatit, alespon v tom pak nejezdi kazdej....kdyz vyjedu na silnici, kazde druhe auto je i30... :)protoze je to low cost a spousta lidi na vic nema...:) a kdyz se vam libi panelakovy nevkus, tak prosim.... hlavne ze to ma tisice tlacitek a mackatek a cesky clovek ma pocit ze dostal za malo penez hodně :)) Ale je to jen kyc. Samozrejme zde prispivaji majitele Hjundaju, takze si sva auta brani, neberu vam to, pokud vam nevadi jezdit v prumernym aute, ktery ma kazdy A nema poradnou uroven tak si v tom jezdete..., vzdy to bude jen no name low cost auto pro chudaky:))
Do kauflandu chodím pěšky a jezdím oktavkou.
Až zarážející jak jste trefil.
Do kauflandu chodím pěšky a jezdím oktavkou.
Až zarážející jak jste trefil.
Nemůžu si pomoct, ale už ta původní i30 vypadá ve skutečnosti dosti bídně. Jedině i30 ve verzi kombi vypadá koukatelně. I když se snaží u faceliftu napodobit současnou módní vlnu s velkou maskou chladiče, tak design obtloustlého drobečka s vypoulenýma očima (přední světla) a ony rádoby zeštíhlovací prolisy v karoserii tomu zase nechali Ta verze i20 coupé vypadá ale už mnohem povedeněji, aspoň teda na fotkách.
zial ked si do i20 sadnete tak mezi i20 a i30 mate jasno, ak je i30 low cost, i20 aj ta nova je pocitovo ultra low cost;)
Jojo, tak sedni do sve Fabie a vyraz do Kauflandu