Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Nové Audi Q7 má armádu asistentů. Mamut je menší a zhubl 325 kilo

Audi se chlubí novou Q7, už bylo na čase. Kolos přiváží špičkovou výbavu a množstvím různých elektronických pomocníků a asistenčních systémů prý nemá ve třídě obdoby.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P67e72t48r 87S12t51r32a59k89a 9397797175123

Nelibi. Nelibila se mi predchozi, nelibi se mi ani tato. Ale proti gustu.... Kazdy mame jiny vkus

0/0
18.12.2014 9:47

P94e73t19r 92H40o91r16á90k 1129813659174

Symbol tuposti a nabubřelosti.

+2/−6
16.12.2014 22:54

P72e98t53r 52S37t44r50a12k46a 9837947465403

Proc? Kazdy at si koupi co uzna za vhodne... Proc se vyrabi sportovni auta? Nepohodlne, hlucne, vyskoka spotreba. Taktez symbol tuposti a nabubrelosti? Podle vas je jedine spravne auto Fabie s 1l motorem a obrim kufrem? Me osobne se Q7 nelibi, ale respektuji volbu ostatnich si poridit co uznaji za vhodne.

+1/0
18.12.2014 9:50


J70o68s28e32f 98V87a94l14a 9710383193233

pokud se rozhlizim kolem sebe (90% casu jezdim po SRN) tak bych skoro nabyl dojmu, ze si Q7 uz nikdo nekupuje (krome Rusu a fotbalistu). Do konce tohohle roku mam sluzebni Q5 a uz se tesim, az prejdu na nejakou normalni limuzinu. Sice v provedeni quattro se to vysplha na jakykoli kopec, ale svych 1900 kg svest bez karambolu na naledi zpatky z kopce dolu je opravdu umeni -asistent neasistent. A za vychytavky typu stop-start system bych je nejradeli zaloval ve Strassbourgu - kdyz se ten system automaticky zapina po kazdem novem startu auta a neda se hardwarove odstranit.....spotreba se u 2.0 TDI 130kW se pod 7 l dostane pouze na okresni silnici tak v 70 km/hod

+2/0
16.12.2014 22:01

O79n87d24ř82e64j 90H82o79b38l51í78k 4173627931381

Jak rika Jeremy Clarkson, proc by jsme meli platit takove penize za neco co vlastne ani neni pekne,je to vlastne obludne. Do mesta naprosto nanic.A z 90 procent jen pro lidi kteri si honi ego protoze na to maji. A kdyz s tim jednou za rok vyjedou do hor tak se muzou podelat strachy aby si to nekde neodreli. ;-D

+7/−3
16.12.2014 20:12

T80h15e35o65d40o29r 84C59o87l70l92i96n18o 2714424376

Podle fotek a proporcí mi to připadá, že to při najetí na obrubník přijde o nárazník...

Už to ale vlastně nejsou auta do terénu, ty testy v televizních pořadech vedle nich může jezdit člověk ve Fabii a vyjede podobné kopce.

+1/0
16.12.2014 18:59

J41i89ř86í 87S79c66h60w33a68c67h 8278304698446

podle proporcí to rozhodně o nárazník na obrubníku nepříjde, leda že by měl nějakých 18-20 cm

0/0
16.12.2014 20:19

T16h40e47o24d32o88r 27C46o56l12l66i46n71o 2784734186

to mi jenom tak přijde z fotek, nikde není uvedena sv. výška... to jako že se postupem času z SUV stanou nafouklé kombíky na jednu stranu a kulaté dodávky na stranu druhou...

jinak ale myslím, že to bude vypadat moc pěkně

0/0
16.12.2014 21:38

V42l21a71d17i71s56l48a74v 18B23u53r12y96š72e11k 3643886522644

postupem času se z SUVéček stane přesně to, o co budou mít zákazníci zájem a ti, kteří o taková auta mít zájem nebudou a především si je ani z finančních důvodů nebudou moct koupit na tom nemohou nic změnit

0/0
17.12.2014 12:23

T62h59e92o49d53o20r 93C42o84l30l42i94n81o 2584594346

Myslíte, že o tom rozhodují zákazníci?

Mě se teda ještě lidé z vývoje automobilů neptali, jak by měl nový model vypadat, ale nevím, jak to chodí "normálně".

0/−1
17.12.2014 13:23

V16l57a61d71i58s90l72a15v 18B44u24r49y82š10e11k 3573286242214

normálně to funguje tak, že lidi kupují to, co se jim líbí a výrobci se tomu přizpůsobují ve snaze to prodat, není to rozhodně tak, že se ptají na ulici lidí o kterých vědí, že si to nikdy nekoupí a řídí se jejich názory

+1/0
17.12.2014 16:10

J58i49ř70í 28K95r76á24l 6625532754287

Auto to bude jistě perfektní, ale design exteriéru se jaksi nevyvedl, ničím nezaujme, je fádní Rv Za předešlou generací se všichni otáčeli, škoda.

0/−2
16.12.2014 16:47

M70i53l46a48n 93V17o36t80a15v70a 5854866401182

nic proti vkusu, to je každého věc a osobní názor, ale ani za předchozí verzí nebyl důvod se otáčet.

+6/−1
16.12.2014 17:29

Z95d54e58n84ě29k 84M75o67r47á11v83e45k 5387648938443

Co je to "koeficent Cd"?

0/0
16.12.2014 16:42

J38a28k39u89b 72V70e13s44e15l93ý 9304470187495

http://cs.wikipedia.org/wiki/Sou%C4%8Dinitel_odporu

Asi mysleli tohle :) C a malé d jako dolní index.

0/0
17.12.2014 8:40

Z71d62e40n19ě10k 32M64o77r34á89v52e13k 5167458638583

Správné označení pro tohle je Cx (x by měl být dolní index, ale ne každý se zalamuje s tím, jak se píší hornií a dolní indexy). Takto jsem se to učil ve fyzice, takto se to používá ve všech erudovaných technických médiích. Popis v české wikipedii je obecný, C je obecně součinitel odporu prostředí, v anglické verzi je Cd (drag coefficient), ale téměř všude u vozidel se používá Cx.

0/0
18.12.2014 13:22

K77a70r85e69l 42V67a56c50h44u34t 9503232789343

To je mi zas čeština! ... Správně je přece hubnout o ... kg!  :-/ ... chjo.....   Rv

Bez toho "o" se nehubne, bez "o" se "shazují kila"! ;-D

0/0
16.12.2014 15:31

J64a37k58u96b 38V31e14s29e63l70ý 9794600937485

Gigantické a nepěkné vozidlo. Dřív jsem si říkal, že X3 a Q5 budou jen takové nákupní tašky ale oni dorostli do rozměrů svých větších bratrů, z kterých se začínají stávat autobusy :) Zlaté kombíky - hezčí, úspornější, praktičtější a levnější taky...

+2/−4
16.12.2014 15:08

V46í69t 63N66o79v56á26k 5584615471179

prosím vás, proč zlaté kombíky? Co všichni pořád stěhujete? Od té doby co vyrostly děti, mi stačí dvě sedadla. Proč to tak nemají všichni?

+1/−1
16.12.2014 19:37

J14a15k89u73b 75V80e50s97e98l35ý 9244530187165

Nemusí to být kombík, klidně sedan. Ale když si někdo kupuje SUV, většinou si to ospravedlňuje praktičností (který je proti kombikům mizerná) a bezpečností (která je stejná jako kombi/sedan). Jinak já osobně taky nejradši klasického sedana :)

0/0
17.12.2014 8:37

P42e54t58r 16S24t89a81n72ě18k 1130741695827

To auto je podle mne opravdu pekne. Videl jsem ho "na zivo" a presto, ze je stale tak velke jako stara Q7, vypada subtilneji a opravdu "hodne dobre"

+7/0
16.12.2014 15:08

M43i32l18a15n 75V21o88t34a26v24a 5544876881382

víte v této kategorii ošklivějším autě? novou verzi jsem neviděl, pouze na fotkách, ale vypadá to, že to bude stejně škaredé jako předchozí obluda

0/−3
16.12.2014 17:31

J61i94ř23í 32N26o55v60o47t12n66ý 7518462

Q7 opravdu ztratilo na váze tak, že velikostí to je spíš jako současná Q5 (tedy aspoň podle obrázků). Nevím, jestli tento trend majitelé a potenciální zákazníci Q7 ocení. Většinou chtějí nějaké monstrum. Mě se to auto líbilo větší.:-)

0/0
16.12.2014 14:49

J57a35r40o96s85l98a15v 97S17k75r89i30v47a42n29e81k 6265390

Mensi neni, ale spousta plechu je z hliniku.

0/0
16.12.2014 15:54

P13e28t34r 60B29a77l93o80g 4581249326940

AUDi jsou skvělá auta. Nejraději mám řadu 6. Jenže tady pořád nemohu přijít na chuť tomuto SUVčku. Nevím, kam ho přiřadit:

RANGE ROVER = aristokrat

BMW X5 = sportovec

MERCEDES M = spíše pro ženy

AUDi Q7 = kdo doplní?

0/0
16.12.2014 13:34

J30a50n 63J38a62n63e92č28e37k 9550823900316

Panzerwagen :-P

0/0
16.12.2014 13:39

D84a14v92i83d 82P35r77a31ž71á63k 6334222952156

spíše pro Pavla Vítka

0/0
16.12.2014 14:30

A61l12e15x 49Š89t74a22j55n48e65r 7181784645883

Kategorie: já na to mám...

+3/−1
16.12.2014 14:32

J96á11n 57K44o42t39ú44č 2736114958746

To ale platí bez výnimky o všetkých vymenovaných autách...

+1/0
16.12.2014 14:44

V87a54c72l57a86v 39M26a66t58u40s26k32a 2152927267194

A proc proboha? Proc si to nekdo nemuze koupit kdyz se mu to libi aniz by byl odsuzovan ostatnimi co na to nemaji???

+4/0
16.12.2014 15:55

M36i74l14a70n 88V33o70t16a87v78a 5654706871102

nevkus byl vždy odsuzován, i když to je věc majitele

0/0
16.12.2014 20:21

J18a74k11u29b 48K96ř61í36ž91e21k 5161575

Nevkus je to možná pro Vás, mně se naopak líbí. S Q7 jezdím od roku 2007 a jsem maximálně spokojený. Silné, rychlé a bezpečné auto. Jízda s ním baví. A to i ve městě...;-)

+1/0
16.12.2014 21:37

V80o77j51t51ě25c30h 14M18o74r30a70v27e65c 5495864806505

Kadeřníci!!

0/0
16.12.2014 15:31

J46i10ř87í 51K25r23a40m90p96l 4706414136106

už delší dobu platí AUDI = machýrek, diagnóza

+1/−2
16.12.2014 16:15

D82a91v64i40d 52R91y63c46h63e45t65s78k34ý 9866131830630

No udávaná spotřeba 7,7L u třílitrového turbobenzínu, táhnoucího přes quattro tento kolos je opravu vítězství evropského hodnocení spotřeby nad fyzikou.

+16/0
16.12.2014 13:17

R97a20d80i84m 54S21v28o15b64o64d21a 9603289596722

5.7l u turbodieslu je taky z rise Janka a Marenky

+4/0
16.12.2014 13:31

R15o74m47a78n 62P35o95l94á27č14e82k 5646319725

Zase faktem je, když máte tohle auto v garáži, tak spotřebu asi fakt řešit nebudete ;-)

0/0
16.12.2014 14:13

D89a36v36i17d 42R71y31c31h24e37t80s46k34ý 9876361510850

To je svatá pravda, ale divil by jste se kolik lidí koupí auto za milion a víc a pak koukají jestli jim to žere o deci víc nebo míň - absurdní... Porsche v naftě, Maserati v naftě...

+4/0
16.12.2014 14:20

Z44d85e92n72ě59k 49M34o30r37á12v25e63k 5797718558953

Ono to není jen definicí měřícího cyklu, ale taky tím, jak výrobce auto upraví pro to měření. Přehuštěné pneumatiky, rozhozená geometrie kol, úpravy řídící jednotky. Mercedes má v jednom modelu dokonce menší nádrž, ale pak to prodává s větší.

0/0
16.12.2014 17:38

D42a73v38i83d 53R84y86c50h82e59t19s97k26ý 9116171670740

Pobavil mě Peugeot tuším 3008, u kterého řídící jednotka rozpozná NEDC a vypne mimo jiné i alternátor, auto po dobu testu jede "na dluh" z baterky.

0/0
17.12.2014 9:32

J28i47ř77í 38K98o40c85u12r85e14k 6685164675438

Dokážete si představit to fiasko, kdyby při měření emisí řídící jednotka započala regeneraci DPF?

Stejně tak funguje DPF: Pod dobu měření emisí jede "na dluh" a to včetně sodovkového plynu - CO2 - který tak šíleně vadí EU

0/0
17.12.2014 12:45

O64n34d49ř90e24j 97B66u42r58e97š 5510884103399

Tady mu asi těch původních 325kg navíc neprospělo: https://www.youtube.com/watch?v=FJZxVefta68

+1/0
16.12.2014 12:02

M36i14l36a93n 56V87o61t34a76v66a 5424426511812

tak ono to auto nebylo jen škaredé a těžké, ale i s mizernými jízdními vlastnostmi

0/−1
16.12.2014 17:34

M66a79r28t44i25n 25M54á72c75a 4191924686170

...(původní míry jsou 2,09 x 1,98 x 1,73 m).. takže to byla vlastně skoro kostka. No tak to je teď proporčně určitě mnohem lepší! ;-D

+1/0
16.12.2014 11:56

9841874790867

;-D zajímavé, že se z 2,09 m zmenšila Q7 na 5,05 m. To je zkrácení jak hrom, celých -2,96 m R^

+1/0
16.12.2014 12:59





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.