Diskuze

VIDEO: Unikátní tříkolka zabila svého tvůrce, dostavěli ji v Kopřivnici

Dymaxion je obrovská šestimetrová kapka na třech kolech a udržet ji na silnici je umění. Kopie vozidla, které vzniklo ve třech exemplářích, právě startuje do USA. Podívejte se na dymaxion v pohybu.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Je to zajímavé:-) Rád bych věděl, co v té tříkolce "běhá" za motor. Dle zvuku ze záznamu si osobně typuji osmiválec s rozvodem OHVR^;-)

0 0
možnosti
KF

K85a94r13e65l 17F25a88j30t

16. 12. 2014 12:31

Takovej přerostlej velorex :-)

0 0
možnosti
JN

Fantasmagorická vobludka. Líbí se mi to, je to úplně ulítlý. Nejvíc mě pobavilo  "při zkušebních jízdách zahynuli řidič a investor"

0 0
možnosti
HC

H91a65n71s 54C82z

16. 12. 2014 7:50

Klobouk dolů,nádherná práce jen nechápu proč tomu všichni říkají "kopie" když to vypadá úplně jinak než ten zelený originál na obrázku,od dveří přes okna,zadní ploutev atd,tohle mi jako "kopie" moc nepřipadá,spíše je to "napodobenina".... ale i tak moc pěkná práce.

1 0
možnosti
LN

L20a69d98a 97N39o79v28a56k

16. 12. 2014 0:41

zajímavé, že někdo staví kopii takhle nedomyšlené hrůzy....8-o

2 0
možnosti
ZW

No právě proto, že je to unikát, už to neexistuje. Taková Cimrmanovská slepá ulička, kterou bylo třeba objevit. Když bylo něco úspěšné a vyrobilo se toho tisíce nebo desetitisíce kusů, tak se to s neskonale větší pravděpodobností dochovalo a nemusí se stavět replika.

5 0
možnosti
PS

Abyste mi věřili:

"Mojmír Stránský (29. června 1924, Česká Třebová – 13. června 2011, Česká Třebová)[1] byl český konstruktér a vynálezce.

Během 2. světové války sestrojil se svým starším bratrem Františkem (20. září 1914, Veselí nad Moravou – 25. ledna 1954, Česká Třebová) motorovou tříkolku Oskar, která se po skončení války začala v České Třebové a později v Solnici vyrábět pod názvem Velorex. Bratr František zahynul v České Třebové právě ve Velorexu při dopravní nehodě."

0 0
možnosti
JF

J53a89n 45F15i14a69l76a

15. 12. 2014 21:49

Vozidlo s řiditelným zadním kolem je z principu od určité rychlosti neřiditelné. Pokud vybočení překročí určitou hodnotu, díky reakční době řidiče, už není cesty zpět.

Je to jako tlačit dvoukolák, pomalu to jde, rozběhnout se nedá.

6 0
možnosti
ED

max. rychlost prý 140 km/h. To se nemůže dát ani na letišti

0 0
možnosti
PS

Zajímavé... ovšem má to smysl asi takový jako muzeum knihy ve kterém nenajdete jediný originál...

Takže ano, tříkolka, i velorex, byl pokus, který se příliš neuchytil, protože, kupodivu, také se převracel, a to i když měl řiditelná přední dvě kola a ne to zadní.

A v nejbližších několika miliardách let se zřejmě ani neuchytí, protože Newtonova fyzika platí už nějakých 13 miliard let a zatím žádný pokrok na obzoru.

0 0
možnosti
DA

Asi jste spal dlouhým spánkem. Tříkolky (skutry se zdvojeným předním kolem) jsou a dokonce velmi stabilní...

1 1
možnosti
PM

P71e39t60r 73M41i48c86h70a36l

15. 12. 2014 17:57

Hodně zajímavé. V podstatě se to řídí jako kombajn. Ale jet s tím 140, to už musí být vážně o ústa.

8 0
možnosti