- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Problém ale je, že provozovatelé mají nižší náklady, méně daní, samoopravy. A vůbec provozují vlastně protistátní činnost a chovají se silně neeticky k dělníkům ve fabrikách, kteří přijdou o práci, když se nebudou vyrábět nová auta jako o život, když se nebude nakupovat až se z vás bude kouřit. Veškeré Pandy co jezdí po Itálii nasmrdí méně, než jedna kontejnerová loď.
Pokud tu někdo argumentuje vagónem ČD, tak jeho konstrukce a životnost je daleko někde jinde oproti konstrukci osobního auta. Například jeden obyč motorák má za svůj život najeto cca 20-30 mil. km, nelejou tam ani fridex, protože to jezdí furt a nemělo by to ani kdy zamrznout. City Elefant najezdí cca 4-5 milionu km ročně. V podstatě to jsou jenom takové poctivé hroudy železa.
u místních ochránců práva "jezdit se šrotem, dokud se nerozpadne" budu asi zase za prudiče, trolla či dokonce soudruha, ale 4miliony za rok / 365 / 24 = 456 km/hod, to tedy nedá ani Šinkanzen
Tak na 92 platí hláška ze čtyřlístku..."to drží po hromadě samo nebo to držite vy?"
"Až umyjeme špínu, nezbyde nic!" - "Hned ho koupím!"
Výborně.
Zvláštní je, že tady ale většina bude nadávat. Na železnici prý jezdí staré vozy, ale sami si ve svých garážích chrání svoje šunky co nejdéle. A pak při další kontrole STK zase uplatí zaměstnance, aby mohli další dva a více let smrdět v ulicích.
Nove auto smrdi stejne jako stare, pokud je benzinove. Pokud normalni cestou projde na STK, nevidim duvod, se auta zbavovat. Rozdil mezi vagonem CD a starym autem je v tom. Ze vagon musi vyhovovat komfortne dnesnim pozadavkum cestujicich. Stare auto musi komfortem vyhovet akorat jeho majiteli. V tom je dost podstatnej rozdil.
Jsem zvědav, kdy vyjde nařízení o zbourání baráku staršího 50 let protože nesplňuje moderní stavební technologie
...a pokud vám to dnes připadá nepředstavitelné, vzpomeňte si například na zákaz žárovek. Koho by to před několika lety vůbec napadlo
Je to zákaz a omezení, ale nebude se to týken skoro nikoho. Dneš člověk koupí třeba 15 let staré auto za 10 tisíc tak proč doma držet nějaký šrot (25 let starý) v hodnotě (za odvoz)?
Postrádá to jakoukoli logiku. A citový vztah k věci se silně přeceňuje.
Pro majitele takového vozu to ale logiku má když si to auto drží. Například starší auta se dají spravit kladivem a šroubovákem za minimální náklady a vydrží téměř vše.
Proč měnit něco, co dobře slouží?
Já už snad ty zprávy nebudu číst ani se na ně dívat v TV. Ráno u kafe zapnu TV a je to jen, zákaz, zákaz, zákaz, omezení, poplatek, zákaz. Tady to samé. Kdy to přestane? Tohle nemá obdoby!
Copak těch pár starších aut něco udělá s ovzduším? Třicet let stará letadla a lodě jim nevadí?
koukám do toho jejich seznamu a předpokládám, že tam jsou jen vyjmenovány modely od nějakého roku do nějakého roku. Protože tam mnoho historicky cenných vozů chybí. Namátkou třeba Volvo P1800, nebo VW T1, T2. Ameriky jsou tam vynechány skoro úplně.
Amerik je v Italii tak malo, že na silnici je prakticky nepotkavam. Je to dáno hlavně cenou povinného ručení, a roční daní z vlastnictví. 1kW= 3 euro....
Zákaz starých aut bude mít na kvalitu vozového parku negativní dopady. Auta méně než pět roků před koncem životnosti nikdo nebude udržovat, opravy budou všichni jenom flikovat, aby vydržela jezdit do konce termínu.
Takže všelijak zdrátované a podomácku polepené šunky, opravy vypočítané na konec termínu životnosti. Nějaká nová součástka pro auto, kterému končí životnost za nějaké čtyři roky, no to prostě neexistuje.
Auta se budou rozpadat na silnicích, mnohdy s fatálními následky. Kdo by vyměňoval například brzdové destičky, když auto má jít do šrotu přece? Dře kov o kov, ale zastavit to nějak jde, tak nač výměna, že ano?
Rolls Royce, Trabant, Fávo, stará a rezavá Škoda 105 nebo Mercedes do šrotu. Prostě debilita Italských úřadů v realitě. Naši úředníci též mívají podobné úvahy, však oni se od těch Italů moc neliší v ničem a především erární hloupostí.
auta nad 25 let se ve velké většině rozpadají i dnes protože je mají ti co nemají peněz nabyt tedy ani na jejich údržbu