Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nový design Mazdy je nakažlivý, infikovala se i chlapácká CX-3

Bude to malé městské SUV pro labužníky. V době, kdy konkurence i do větších aut dává litrové motory, požene malou mazdu dvoulitrový agregát. Novinka CX-3 boduje i atraktivním designem, který se zalíbí asi hlavně mužům.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

D89a36n69i13s69l28a30v 90J89a76n72č12u55š35k54a 1475509488846

Každý dobrý gazda, vlastní auto mazda;-D;-D

0/0
30.12.2014 16:54
Foto

K74a59m84i61l 77Ř56e33h56á39k 4819524955819

;Z mého pohledu moc pěkné auto.

0/0
28.12.2014 21:55

V47l68a39d87i66s73l69a47v 34B38u59r93y91š25e50k 3793626322504

ten dvoulitr benzín, to nebude žádná paráda, tak ještě v předokolce, slušnej krouťák to bude mít až nad 3000 otáček, takže majiteli nezbude než motor honit, pokud bude chtít výkon, to jen pro mladý a nebo konzervativní motoristy, osobně bych ocenil přeplňovany vznětový dvoulitr 90 -110 kW s pohonem 4x4

0/−1
20.12.2014 19:02

M60a48r95e90k 38J58a23n79e23č88k47a 1477936933351

Zajímavý design, i když je to SUV, čili vetší kabina, ale malej kufr, což je pro nás kombíkové břichoplavce poněkud nepraktické auto :-) Je ale smutné, že už pouze Japonci umí udělat pořádný a spolehlivý motor pro vysoké nájezdy km. U těchto motorů stačí pouze lechtat plyn a jede to kopec nekopec a motor si v klidu pouze bublá, prostě pohoda. Holt dnešní EU auta se bez turba snad už ani nerozjedou. Nicméně 88kW na čtyřkolku bude poněkud málo, tady už bude rozumnější zvolit 110kW, ale na dvoukolku těch 88kW bude určitě stačit.

+1/0
19.12.2014 22:42

J43i25ř47í 87S73c79h11w60a45c98h 8898694618156

až na to, že je to jaksi drahé a tedy obtížněji obchodovatelné. Na jednu takovou atmosféru se Evropě prodá odhaduji tak 5-10 turbomotorů, které za stejný prachy dodají více "muziky". Bublají totiž ještě při nižších otáčkách, navzdory zde se opakovaně vyskytujícim nesmyslům o vysavačích.

+3/−1
19.12.2014 23:11

M52a93r16e40k 90J57a84n55e39č80k74a 1857606803981

Za kvalitu je potřeba si připlatit, to platí přece odjakživa. Tak nevím, jak jezdíte, ale mě i pro svižnější jízdu turbo u motoru typu atmosféra boxer vůbec nechybí a navíc je to čtyřkolka. Spíše si vychutnávám pohodovou a jistou jízdu za každého počasí a když se tomu šlápne na krk, tak poťah slušný a především zvuk motoru je pro každého automobilového nadšence prostě balzám na uši. Spíše bych to přirovnal pohodové a jisté jízdě motorkářů na Harlejích vs. jízdě motorkářů na klasických silničních motorkách. Takže za sebe tyhle oturbené EU motůrky rád přenechám jiným nadšencům a doufám, až jednou budu nucen koupit nový vůz, budu si mít u Japonců zase z čeho vybrat :-)

+1/−1
19.12.2014 23:56

J85i44ř65í 68S57c98h13w91a88c52h 8498104128966

nic proti, kdybys do svého prvního příspěvku nezamíchal tu rádoby kritickou větu o "EU turbu", ve smyslu, že to co dokáže japonská atmosféra eu turbo nedokáže, tak bych ani nereagoval....jenže ono totiž to eu turbo to holt dokáže a leckdy lépe.....(mimochodem sám mám japonskou atmosféru, takže to mohu posoudit);-)

+1/0
20.12.2014 1:02

M11a67r96e17k 37J28a81n17e56č46k19a 1797136443711

V pohodě, ale tohle nejsou má slova :-) Já napsal "dnešní EU auta se bez turba snad už ani nerozjedou" což je pravda, protože jsem měl možnost jet v autě evropské značky, které mělo tříválec a odešlo turbo. To auto mělo problém se vůbec rozjet a pak jet velmi pomalu na rovince a muselo se nakonec úplně odstavit u krajnice. Takže taková zkušenost s opěvovaným 3válcovým oturbeným výtvorem. S oturbeným čtyřválcem se dá totiž normálně bez funkčního turba jet, s tříválcem nikoliv.

0/0
20.12.2014 15:01

V11í22ť98a 11K73r11u43t31i22š 1610114595157

Lechtat plyn a kopec nekopec? U těžkého AWD s atmosférou? Ze tří zmíněných motorů jen ten nejvýkonnější bude snad trochu použitelný, ty dva slabší jsou dnes podprůměrnou motorizací i v lehčích autech nižší střední třídy.

0/−1
20.12.2014 2:44

M63a89r89e54k 86J53a71n82e66č58k41a 1977916383971

Podprůměrná motorizace? Když myslíte, brát vám to nebudu, ale doporučuji mít v těchto vozech nejdříve něco prakticky naježděno a ne pouze koukat na papírové údaje, nebo něco ve stylu kamarád povídal. Samozřejmě pokud vás pod kopcem nějaký bonbón na kolech zabrzdí, chtě nechtě tomu musíte šlápnout, ale jinak to není potřeba, maximálně stačí podřadit. Pokud bych měl potřebu dělat závody ve sprintu a neustále tak porušovat rychlostní limity, tak si z klasických aut pořídím něco jako mazdu 6 s turbem s 4válcovým motorem o obsahu 2.3, ale určitě ne 3válcového mrzáka s turbem. To jen tak na okraj. Nicméně mám rád jistou jízdu za každého počasí a nemusím tohle řešit ani v zatáčkách. Pro někoho je prioritní motor na sprinty s dosti omezenou životností a pro někoho jistota stopy vozu za každého počasí s dlouhou životností kvalitního motoru. Každý má holt jiné představy o kvalitním voze ;-)

0/0
20.12.2014 14:56

V55í88ť53a 64K40r89u75t52i47š 1350114635787

Nic mi brát nemusíte, bude stačit, když se kouknete, jaké motorizace, v jakém výkonovém rozsahu a za jaké ceny dnes v té zmíněné nižší střední evropští výrobci nabízí. A tam bohužel vynikne smutný fakt, že v této kategorii asijští výrobci obecně snad až na Mazdu a Sky-G 165 nemají co se týká výkonnějších motorů prostě co nabídnout.

A nevím jak vy, já chci do auta v rámci možností silný motor ne na sprinty, ale pro každodenní bezpečné a pohodlné cestování. To, že máte jistou stopu ale jaksi nesouvisí s motorem, ale vaším řidičským uměním.

A taktéž vám doporučuji nekoukat na papírové údaje, ale příslušnými auty se svézt. Pak také totiž zjistíte, že na Vašich papírových x atmosférických kW dnes obvykle postačuje přeplňovaný motor dokonce o 10-15% slabší, a to díky jinému průběhu výkonových křivek (viz. špičkový G165 vs. tuctový 1.4TSi) .

0/0
20.12.2014 15:44

M55a44r15e76k 23J27a26n65e90č31k35a 1417606153521

"...ale pro každodenní bezpečné a pohodlné cestování. To, že máte jistou stopu ale jaksi nesouvisí s motorem, ale vaším řidičským uměním."

Tohle může napsat pouze někdo, kdo neměl možnost auto s 6 hvězdami ve znaku řídit. Ale nedivím se vám, taky jsem si dříve myslel, že je to auto jako každé jiné a za ty nemalé peníze můžu mít větší raketu, ovšem až do chvíle, než jsem ho řídil, prostě hodně návyková záležitost a řízení s prstem v nose a na sníh se od té doby vždy doslova těším jako malej kluk :-)

+1/0
20.12.2014 17:50

V80í10ť19a 44K13r86u41t67i96š 1700694395207

Ne, auto není každé jako jiné. Ale u auta s výkonnějším motorem automaticky předpokládám, že budu mít patřičný kontakt s vozovkou, informace o tom, po čem jedu, že bude mít příslušnou odezvu na řízení atd. Je to o především naladění podvozku a tlumičů a použitých gumách.  S motorem to ale nemá absolutně nic společného, protože v zimě a na sněhu stejně s bídou přenesete plný výkon základní motorizace jakéhokoliv auta a je to o tom, jak příslušné nastavení auta dokážete jako řidič využít.

A pokud si mám vybrat dobré jízdní vlastnosti (což dnes navíc beru jako naprostý standard) nebo dobré jízdní vlastnosti a výkonný motor k tomu, tak já mám jasno. A zde dnes bohužel Mazda na rozdíl od let minulých nemá ve stěžejních třídách (M3, M6) co nabídnout. A třeba z tohoto pohledu dnes taktéž s prstem v nose už asi 12 let řídím každý den včetně celé zimy, která tu za normálních podmínek trvá od listopadu do března, výkonnější auta, než mi dnes může Mazda nabídnout.

0/0
20.12.2014 19:24

O51l63a52f 33F73r26a48n61t81i28š80e74k 5720160345633

Japončíci vědí, že s litrem by to nejelo ... Někdo holt musí zůstat normální !!

+2/0
19.12.2014 20:48

E22d13a 35S47t93á52r37e90k 6976764472866

Až budu velký, koupím si Mazdu :-)

+1/0
19.12.2014 14:26

J46i44ř17í 83S17c73h11w47a97c60h 8248214528706

základní provedení by mělo startovat "nad" sumou 350 000 korun.... tak jelikož Mazda 3  s dvoulitrem začíná na 440 tak zde to "nad" bude znamenat cca +49 900.....

0/0
19.12.2014 14:07

Z62d29e44n71ě95k 62H77a54n92z44l 1311446672234

Mě se líbí Renault Captur,ve předu místa hafo a je levnější

0/0
19.12.2014 14:02

J72i54ř56í 36S38c11h26w73a43c73h 8108704678366

až na to, že se prodává jen s automatem....

0/0
19.12.2014 14:08

Z12d97e90n82ě76k 41H33a92n28z11l 1231686422524

V naftě v benzínu ne

0/0
19.12.2014 14:57

J10i84ř49í 48S59c38h92w50a33c85h 8208364958286

jj, máš pravdu

0/0
19.12.2014 15:17

J55a43n 11K38o35n74v56a12l61i54n12k43a 5300541531425

Hezké auto s normálním motorem R^  To je zcela proti mainstreamu. Žádné turbo, žádný pitoreskní objem. Je tak dál.

+6/0
19.12.2014 11:46

J67a95n 58M26o88h93y34l49a 6422749849781

To, co je proti mainstreamu, většinou končí na smetišti prodejních dějin.

0/−4
19.12.2014 12:14

J21i80ř55í 79S23c77h58w27a72c87h 8928854508476

2,0 žádné turbo = lenoch s dynamikou na úrovni "pitoreskní sekačky" 1.4 TSI ale jen pokud to pořádně vytočíš, jinak to nestačí ani na ni.:-P

+1/−2
19.12.2014 13:57

I39g47o15r 39P83ř49a18d64k89a 1604191179330

Moc hezké auto, kdyby tam dali dvoulitr v tdi, tak by to byla naprostá paráda.

0/−2
19.12.2014 11:38

V30l92a68d62i50s95l44a30v 15B74u87r65y70š36e79k 3543746192174

nechápu jak tohle může někdo mínusovat, za 38 let jsem jezdil se vším možným, atmosférama dieselema, přeplňovanýma benzínama, s různýma TSI a FSI abych zjistil, že nejlepší z těch levných motorů jsou právě tyhle dvoulitry a to ať od VW TDI nebo PSA TDCI 103 či 110 kW

0/0
20.12.2014 18:42

V77l58a56d29i20s58l35a76v 24B31u29r46y72š89e56k 3643586192464

jen jedna moje výhrada k těmto motorům je poněkud problematický filtr pevných částic, který podle mých zkušeností dokáže majitele potrápit, chápu přínos pro životní prostředí, ale benzínové motory mají diky jejich absenci určitou výhodu

0/0
20.12.2014 18:47

M96a50r29t42i64n 58K48o67n56e68č63n89ý 3790534409575

Japonci jsou poslední, kdo dnes v Evropě prodává auta s obyčejnými (jednoduchými, spolehlivými) atmosférickými motory. A doufám, že to tak ještě nějakou dobu vydrží, než EU zase přiškrtí emisní normy.

+9/0
19.12.2014 11:33

J75i11ř82í 19S37c73h81w22a10c67h 8118974198156

o tom jestli tyto dnešní atmosférické motory jednoduché, by se dalo s úspěchem pochybovat.....

0/0
19.12.2014 14:01

J69i17ř76í 67S86v45a93š96e79k 9514118653229

Je to sexy :-PR^

+1/0
19.12.2014 11:07

M33a51r75t15i25n 23R54a81y48m81a72n 4252388293738

Jo to je paradicka. Jenom si myslim ze nalozena v plny polni nebude za 700 jak pisou, protoze to je cena CX-5 v plny bude tak za 600. :-)

+1/0
19.12.2014 10:02

M62a60r39t61i77n 97T55e22p21l65a94n 9627770305413

Mazda rozhodně R^ ať už jde o motory nebo design.

+6/−1
19.12.2014 9:15

J17a70n 60S57t70a34r62ý 8857830632335

Fííhaa, Mazda dobrý R^. To je poněkud jiný level než Lado-Nivovský Yeti..

+3/0
19.12.2014 8:44

Z39d87e44n61ě39k 67D70u41f46e50k 2884334668

Pěkné moc pěkné a aspoň to má i motor.

+10/0
19.12.2014 8:30

V66l21a40d20i19m61í44r 33H49a40v20r21á66n67e93k 7216756760747

Pokud by byla opravdu za 350, začal bych šetřit...nádhera, alespoň za mě a když to srovnám s nominovanými auty roku je tohle úplný bonbónek :-)R^

+1/0
19.12.2014 8:26

M38a48r20t21i59n 80H96a34v31l41í79k 4510835137923

Výhled dozadu musí bejt opravdu super :D

A mě to teda designem připomíná korpulentní ženskou s velkým zadkem ;-D

0/0
19.12.2014 8:17

M46i40l24o52s34l48a40v 83K97r76á32t93k71ý 3721599644697

Je to opravdu hezké, ale nápadně to připomíná Infiniti.

+5/0
19.12.2014 8:07

L75a60d83i55s55l60a58v 22S84o39k13o53l 1970552165282

Veliká paráda. Takhle by to mělo vypadat.

+2/0
19.12.2014 8:01

R30a37d79i67m 50H37o44r53č50i43č88k65a 7196337733652

Náádhera,

kdo umí ten umíR^, kdo neumí ten vyrání hnusdéééjRv a podobné sr.....čky

+2/−2
19.12.2014 7:42

K71a14r90e98l 56E47r85b80e11n 1668939454859

Tak já bych ty ostatní nehanil, ale tohle je opravdu krasavec.

+3/0
19.12.2014 7:58

M84i51r69o14s73l44a92v 90Š23i42m40k16o 7435223662945

SUV od Hyundai jsou hnuné?

0/0
19.12.2014 10:41

M49a87r21e72k 40M49a17l56ý 1582798431550

Třeba mě se ix35 nelíbí, to už spíš koncernova Kia Sportage. Ale podstatně víc se mi líbí CX-5.

0/0
20.12.2014 0:53

R78i11c56h90a57r68d 97M73i83k90u73l40e82n52k39a 1729837657444

8-o opilost?

0/0
20.12.2014 15:06

J80a90n 41S23t55a31r14ý 8467770942205

Design ix35 i Sportage je hodne povedeny a libivy, nevim co by se jim dalo po designove strance vytknout.

0/0
21.12.2014 12:32

P33e39t87r 24N89ě66m50e82č47e45k 1482814132743

Co je na tomhle chlapáckýho? 8-o

+2/0
19.12.2014 7:28

T56o37m30á11š 75P32a90š24e97k 1521242642549

Ty bys chtěl doma hranatou ženskou?

+7/0
19.12.2014 8:10







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.