Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nový design Mazdy je nakažlivý, infikovala se i chlapácká CX-3

Bude to malé městské SUV pro labužníky. V době, kdy konkurence i do větších aut dává litrové motory, požene malou mazdu dvoulitrový agregát. Novinka CX-3 boduje i atraktivním designem, který se zalíbí asi hlavně mužům.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

D50a84n77i91s61l31a10v 41J40a25n30č68u17š21k73a 1275219868556

Každý dobrý gazda, vlastní auto mazda;-D;-D

0/0
30.12.2014 16:54
Foto

K36a28m86i67l 58Ř74e36h28á74k 4839174425179

;Z mého pohledu moc pěkné auto.

0/0
28.12.2014 21:55

V27l11a42d40i61s92l53a18v 78B49u72r88y45š95e36k 3173626702334

ten dvoulitr benzín, to nebude žádná paráda, tak ještě v předokolce, slušnej krouťák to bude mít až nad 3000 otáček, takže majiteli nezbude než motor honit, pokud bude chtít výkon, to jen pro mladý a nebo konzervativní motoristy, osobně bych ocenil přeplňovany vznětový dvoulitr 90 -110 kW s pohonem 4x4

0/−1
20.12.2014 19:02

M95a21r74e11k 62J26a29n27e34č12k35a 1577336813231

Zajímavý design, i když je to SUV, čili vetší kabina, ale malej kufr, což je pro nás kombíkové břichoplavce poněkud nepraktické auto :-) Je ale smutné, že už pouze Japonci umí udělat pořádný a spolehlivý motor pro vysoké nájezdy km. U těchto motorů stačí pouze lechtat plyn a jede to kopec nekopec a motor si v klidu pouze bublá, prostě pohoda. Holt dnešní EU auta se bez turba snad už ani nerozjedou. Nicméně 88kW na čtyřkolku bude poněkud málo, tady už bude rozumnější zvolit 110kW, ale na dvoukolku těch 88kW bude určitě stačit.

+1/0
19.12.2014 22:42

J51i16ř77í 42S65c27h43w47a57c78h 8248784228776

až na to, že je to jaksi drahé a tedy obtížněji obchodovatelné. Na jednu takovou atmosféru se Evropě prodá odhaduji tak 5-10 turbomotorů, které za stejný prachy dodají více "muziky". Bublají totiž ještě při nižších otáčkách, navzdory zde se opakovaně vyskytujícim nesmyslům o vysavačích.

+3/−1
19.12.2014 23:11

M98a21r21e22k 82J46a95n51e98č78k23a 1417756283161

Za kvalitu je potřeba si připlatit, to platí přece odjakživa. Tak nevím, jak jezdíte, ale mě i pro svižnější jízdu turbo u motoru typu atmosféra boxer vůbec nechybí a navíc je to čtyřkolka. Spíše si vychutnávám pohodovou a jistou jízdu za každého počasí a když se tomu šlápne na krk, tak poťah slušný a především zvuk motoru je pro každého automobilového nadšence prostě balzám na uši. Spíše bych to přirovnal pohodové a jisté jízdě motorkářů na Harlejích vs. jízdě motorkářů na klasických silničních motorkách. Takže za sebe tyhle oturbené EU motůrky rád přenechám jiným nadšencům a doufám, až jednou budu nucen koupit nový vůz, budu si mít u Japonců zase z čeho vybrat :-)

+1/−1
19.12.2014 23:56

J53i91ř48í 16S31c54h30w38a30c15h 8168614738266

nic proti, kdybys do svého prvního příspěvku nezamíchal tu rádoby kritickou větu o "EU turbu", ve smyslu, že to co dokáže japonská atmosféra eu turbo nedokáže, tak bych ani nereagoval....jenže ono totiž to eu turbo to holt dokáže a leckdy lépe.....(mimochodem sám mám japonskou atmosféru, takže to mohu posoudit);-)

+1/0
20.12.2014 1:02

M32a48r47e16k 49J34a89n23e44č49k44a 1277986163981

V pohodě, ale tohle nejsou má slova :-) Já napsal "dnešní EU auta se bez turba snad už ani nerozjedou" což je pravda, protože jsem měl možnost jet v autě evropské značky, které mělo tříválec a odešlo turbo. To auto mělo problém se vůbec rozjet a pak jet velmi pomalu na rovince a muselo se nakonec úplně odstavit u krajnice. Takže taková zkušenost s opěvovaným 3válcovým oturbeným výtvorem. S oturbeným čtyřválcem se dá totiž normálně bez funkčního turba jet, s tříválcem nikoliv.

0/0
20.12.2014 15:01

V29í33ť50a 24K40r14u86t74i71š 1890324775817

Lechtat plyn a kopec nekopec? U těžkého AWD s atmosférou? Ze tří zmíněných motorů jen ten nejvýkonnější bude snad trochu použitelný, ty dva slabší jsou dnes podprůměrnou motorizací i v lehčích autech nižší střední třídy.

0/−1
20.12.2014 2:44

M90a17r76e83k 32J35a76n40e75č34k36a 1927256393561

Podprůměrná motorizace? Když myslíte, brát vám to nebudu, ale doporučuji mít v těchto vozech nejdříve něco prakticky naježděno a ne pouze koukat na papírové údaje, nebo něco ve stylu kamarád povídal. Samozřejmě pokud vás pod kopcem nějaký bonbón na kolech zabrzdí, chtě nechtě tomu musíte šlápnout, ale jinak to není potřeba, maximálně stačí podřadit. Pokud bych měl potřebu dělat závody ve sprintu a neustále tak porušovat rychlostní limity, tak si z klasických aut pořídím něco jako mazdu 6 s turbem s 4válcovým motorem o obsahu 2.3, ale určitě ne 3válcového mrzáka s turbem. To jen tak na okraj. Nicméně mám rád jistou jízdu za každého počasí a nemusím tohle řešit ani v zatáčkách. Pro někoho je prioritní motor na sprinty s dosti omezenou životností a pro někoho jistota stopy vozu za každého počasí s dlouhou životností kvalitního motoru. Každý má holt jiné představy o kvalitním voze ;-)

0/0
20.12.2014 14:56

V98í71ť14a 54K24r39u10t80i64š 1470424215447

Nic mi brát nemusíte, bude stačit, když se kouknete, jaké motorizace, v jakém výkonovém rozsahu a za jaké ceny dnes v té zmíněné nižší střední evropští výrobci nabízí. A tam bohužel vynikne smutný fakt, že v této kategorii asijští výrobci obecně snad až na Mazdu a Sky-G 165 nemají co se týká výkonnějších motorů prostě co nabídnout.

A nevím jak vy, já chci do auta v rámci možností silný motor ne na sprinty, ale pro každodenní bezpečné a pohodlné cestování. To, že máte jistou stopu ale jaksi nesouvisí s motorem, ale vaším řidičským uměním.

A taktéž vám doporučuji nekoukat na papírové údaje, ale příslušnými auty se svézt. Pak také totiž zjistíte, že na Vašich papírových x atmosférických kW dnes obvykle postačuje přeplňovaný motor dokonce o 10-15% slabší, a to díky jinému průběhu výkonových křivek (viz. špičkový G165 vs. tuctový 1.4TSi) .

0/0
20.12.2014 15:44

M72a74r25e26k 56J18a31n37e71č59k94a 1737386673521

"...ale pro každodenní bezpečné a pohodlné cestování. To, že máte jistou stopu ale jaksi nesouvisí s motorem, ale vaším řidičským uměním."

Tohle může napsat pouze někdo, kdo neměl možnost auto s 6 hvězdami ve znaku řídit. Ale nedivím se vám, taky jsem si dříve myslel, že je to auto jako každé jiné a za ty nemalé peníze můžu mít větší raketu, ovšem až do chvíle, než jsem ho řídil, prostě hodně návyková záležitost a řízení s prstem v nose a na sníh se od té doby vždy doslova těším jako malej kluk :-)

+1/0
20.12.2014 17:50

V97í24ť30a 24K74r39u75t10i85š 1770634515897

Ne, auto není každé jako jiné. Ale u auta s výkonnějším motorem automaticky předpokládám, že budu mít patřičný kontakt s vozovkou, informace o tom, po čem jedu, že bude mít příslušnou odezvu na řízení atd. Je to o především naladění podvozku a tlumičů a použitých gumách.  S motorem to ale nemá absolutně nic společného, protože v zimě a na sněhu stejně s bídou přenesete plný výkon základní motorizace jakéhokoliv auta a je to o tom, jak příslušné nastavení auta dokážete jako řidič využít.

A pokud si mám vybrat dobré jízdní vlastnosti (což dnes navíc beru jako naprostý standard) nebo dobré jízdní vlastnosti a výkonný motor k tomu, tak já mám jasno. A zde dnes bohužel Mazda na rozdíl od let minulých nemá ve stěžejních třídách (M3, M6) co nabídnout. A třeba z tohoto pohledu dnes taktéž s prstem v nose už asi 12 let řídím každý den včetně celé zimy, která tu za normálních podmínek trvá od listopadu do března, výkonnější auta, než mi dnes může Mazda nabídnout.

0/0
20.12.2014 19:24

O35l22a46f 88F23r41a66n10t18i20š46e17k 5170290365213

Japončíci vědí, že s litrem by to nejelo ... Někdo holt musí zůstat normální !!

+2/0
19.12.2014 20:48

E19d79a 84S70t56á81r50e26k 6276464152966

Až budu velký, koupím si Mazdu :-)

+1/0
19.12.2014 14:26

J73i39ř48í 91S66c41h11w59a23c15h 8608964118526

základní provedení by mělo startovat "nad" sumou 350 000 korun.... tak jelikož Mazda 3  s dvoulitrem začíná na 440 tak zde to "nad" bude znamenat cca +49 900.....

0/0
19.12.2014 14:07

Z89d13e82n17ě66k 20H48a88n75z96l 1771796422524

Mě se líbí Renault Captur,ve předu místa hafo a je levnější

0/0
19.12.2014 14:02

J70i29ř71í 76S36c68h35w78a70c54h 8508754278766

až na to, že se prodává jen s automatem....

0/0
19.12.2014 14:08

Z96d14e29n87ě69k 14H91a46n42z19l 1781936582844

V naftě v benzínu ne

0/0
19.12.2014 14:57

J62i50ř23í 85S97c58h88w92a43c83h 8698414268216

jj, máš pravdu

0/0
19.12.2014 15:17

J41a38n 66K90o91n70v90a71l77i89n19k38a 5590331851615

Hezké auto s normálním motorem R^  To je zcela proti mainstreamu. Žádné turbo, žádný pitoreskní objem. Je tak dál.

+6/0
19.12.2014 11:46

J96a41n 20M50o25h30y40l63a 6772689879131

To, co je proti mainstreamu, většinou končí na smetišti prodejních dějin.

0/−4
19.12.2014 12:14

J70i44ř27í 38S87c80h14w14a52c87h 8128864928906

2,0 žádné turbo = lenoch s dynamikou na úrovni "pitoreskní sekačky" 1.4 TSI ale jen pokud to pořádně vytočíš, jinak to nestačí ani na ni.:-P

+1/−2
19.12.2014 13:57

I71g32o75r 68P98ř64a17d80k85a 1384301749940

Moc hezké auto, kdyby tam dali dvoulitr v tdi, tak by to byla naprostá paráda.

0/−2
19.12.2014 11:38

V21l97a12d23i33s82l87a11v 43B72u80r49y77š29e81k 3193196392324

nechápu jak tohle může někdo mínusovat, za 38 let jsem jezdil se vším možným, atmosférama dieselema, přeplňovanýma benzínama, s různýma TSI a FSI abych zjistil, že nejlepší z těch levných motorů jsou právě tyhle dvoulitry a to ať od VW TDI nebo PSA TDCI 103 či 110 kW

0/0
20.12.2014 18:42

V56l34a57d17i87s18l69a33v 95B88u57r87y17š22e85k 3923166492744

jen jedna moje výhrada k těmto motorům je poněkud problematický filtr pevných částic, který podle mých zkušeností dokáže majitele potrápit, chápu přínos pro životní prostředí, ale benzínové motory mají diky jejich absenci určitou výhodu

0/0
20.12.2014 18:47

M78a14r15t88i38n 59K93o29n30e44č34n71ý 3760984979275

Japonci jsou poslední, kdo dnes v Evropě prodává auta s obyčejnými (jednoduchými, spolehlivými) atmosférickými motory. A doufám, že to tak ještě nějakou dobu vydrží, než EU zase přiškrtí emisní normy.

+9/0
19.12.2014 11:33

J70i62ř89í 24S14c63h59w90a22c84h 8838734378916

o tom jestli tyto dnešní atmosférické motory jednoduché, by se dalo s úspěchem pochybovat.....

0/0
19.12.2014 14:01

J35i75ř68í 43S60v28a51š44e28k 9574928883489

Je to sexy :-PR^

+1/0
19.12.2014 11:07

M87a70r26t79i88n 19R93a24y39m25a34n 4692258543238

Jo to je paradicka. Jenom si myslim ze nalozena v plny polni nebude za 700 jak pisou, protoze to je cena CX-5 v plny bude tak za 600. :-)

+1/0
19.12.2014 10:02

M76a53r74t30i90n 37T18e58p12l42a48n 9797750355433

Mazda rozhodně R^ ať už jde o motory nebo design.

+6/−1
19.12.2014 9:15

J42a31n 25S24t70a29r94ý 8147940632425

Fííhaa, Mazda dobrý R^. To je poněkud jiný level než Lado-Nivovský Yeti..

+3/0
19.12.2014 8:44

Z76d95e59n44ě73k 44D72u37f67e74k 2824714968

Pěkné moc pěkné a aspoň to má i motor.

+10/0
19.12.2014 8:30

V21l78a22d23i46m50í39r 28H87a94v82r13á54n11e82k 7926806480797

Pokud by byla opravdu za 350, začal bych šetřit...nádhera, alespoň za mě a když to srovnám s nominovanými auty roku je tohle úplný bonbónek :-)R^

+1/0
19.12.2014 8:26

M65a58r59t22i97n 67H68a13v16l47í67k 4680595587273

Výhled dozadu musí bejt opravdu super :D

A mě to teda designem připomíná korpulentní ženskou s velkým zadkem ;-D

0/0
19.12.2014 8:17

M12i91l17o81s66l53a34v 24K87r10á76t41k28ý 3431899434857

Je to opravdu hezké, ale nápadně to připomíná Infiniti.

+5/0
19.12.2014 8:07

L35a12d15i48s60l65a23v 54S77o47k33o79l 1300362325532

Veliká paráda. Takhle by to mělo vypadat.

+2/0
19.12.2014 8:01

R36a97d89i85m 97H80o35r41č43i70č21k30a 7366507683252

Náádhera,

kdo umí ten umíR^, kdo neumí ten vyrání hnusdéééjRv a podobné sr.....čky

+2/−2
19.12.2014 7:42

K14a80r42e56l 52E78r51b35e93n 1368889154119

Tak já bych ty ostatní nehanil, ale tohle je opravdu krasavec.

+3/0
19.12.2014 7:58

M44i67r73o54s86l90a45v 98Š57i87m53k75o 7735153882545

SUV od Hyundai jsou hnuné?

0/0
19.12.2014 10:41

M92a28r37e78k 17M74a48l92ý 1752118571550

Třeba mě se ix35 nelíbí, to už spíš koncernova Kia Sportage. Ale podstatně víc se mi líbí CX-5.

0/0
20.12.2014 0:53

R64i91c71h91a30r39d 98M13i46k75u49l58e32n25k55a 1929877797784

8-o opilost?

0/0
20.12.2014 15:06

J73a62n 80S10t18a61r36ý 8927680282805

Design ix35 i Sportage je hodne povedeny a libivy, nevim co by se jim dalo po designove strance vytknout.

0/0
21.12.2014 12:32

P77e85t43r 89N44ě65m26e61č55e43k 1152844172263

Co je na tomhle chlapáckýho? 8-o

+2/0
19.12.2014 7:28

T78o78m55á91š 29P55a15š94e32k 1831922832909

Ty bys chtěl doma hranatou ženskou?

+7/0
19.12.2014 8:10







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.