Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Nový design Mazdy je nakažlivý, infikovala se i chlapácká CX-3

Bude to malé městské SUV pro labužníky. V době, kdy konkurence i do větších aut dává litrové motory, požene malou mazdu dvoulitrový agregát. Novinka CX-3 boduje i atraktivním designem, který se zalíbí asi hlavně mužům.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

D19a22n34i95s91l87a41v 51J60a97n51č78u76š94k86a 1305839708636

Každý dobrý gazda, vlastní auto mazda;-D;-D

0/0
30.12.2014 16:54
Foto

K32a24m76i34l 73Ř32e72h46á72k 4619144295969

;Z mého pohledu moc pěkné auto.

0/0
28.12.2014 21:55

V74l83a32d32i54s11l82a31v 65B25u34r18y12š81e43k 3793686832764

ten dvoulitr benzín, to nebude žádná paráda, tak ještě v předokolce, slušnej krouťák to bude mít až nad 3000 otáček, takže majiteli nezbude než motor honit, pokud bude chtít výkon, to jen pro mladý a nebo konzervativní motoristy, osobně bych ocenil přeplňovany vznětový dvoulitr 90 -110 kW s pohonem 4x4

0/−1
20.12.2014 19:02


M53a40r74e87k 41J87a59n73e28č51k67a 1887556773531

Zajímavý design, i když je to SUV, čili vetší kabina, ale malej kufr, což je pro nás kombíkové břichoplavce poněkud nepraktické auto :-) Je ale smutné, že už pouze Japonci umí udělat pořádný a spolehlivý motor pro vysoké nájezdy km. U těchto motorů stačí pouze lechtat plyn a jede to kopec nekopec a motor si v klidu pouze bublá, prostě pohoda. Holt dnešní EU auta se bez turba snad už ani nerozjedou. Nicméně 88kW na čtyřkolku bude poněkud málo, tady už bude rozumnější zvolit 110kW, ale na dvoukolku těch 88kW bude určitě stačit.

+1/0
19.12.2014 22:42

J13i91ř72í 63S75c81h87w42a66c98h 8518264708506

až na to, že je to jaksi drahé a tedy obtížněji obchodovatelné. Na jednu takovou atmosféru se Evropě prodá odhaduji tak 5-10 turbomotorů, které za stejný prachy dodají více "muziky". Bublají totiž ještě při nižších otáčkách, navzdory zde se opakovaně vyskytujícim nesmyslům o vysavačích.

+3/−1
19.12.2014 23:11

M39a65r14e76k 37J74a66n98e95č89k44a 1937376633791

Za kvalitu je potřeba si připlatit, to platí přece odjakživa. Tak nevím, jak jezdíte, ale mě i pro svižnější jízdu turbo u motoru typu atmosféra boxer vůbec nechybí a navíc je to čtyřkolka. Spíše si vychutnávám pohodovou a jistou jízdu za každého počasí a když se tomu šlápne na krk, tak poťah slušný a především zvuk motoru je pro každého automobilového nadšence prostě balzám na uši. Spíše bych to přirovnal pohodové a jisté jízdě motorkářů na Harlejích vs. jízdě motorkářů na klasických silničních motorkách. Takže za sebe tyhle oturbené EU motůrky rád přenechám jiným nadšencům a doufám, až jednou budu nucen koupit nový vůz, budu si mít u Japonců zase z čeho vybrat :-)

+1/−1
19.12.2014 23:56

J96i35ř77í 39S58c77h51w17a14c18h 8938654978176

nic proti, kdybys do svého prvního příspěvku nezamíchal tu rádoby kritickou větu o "EU turbu", ve smyslu, že to co dokáže japonská atmosféra eu turbo nedokáže, tak bych ani nereagoval....jenže ono totiž to eu turbo to holt dokáže a leckdy lépe.....(mimochodem sám mám japonskou atmosféru, takže to mohu posoudit);-)

+1/0
20.12.2014 1:02

M88a89r71e87k 33J88a84n63e22č28k13a 1857146943811

V pohodě, ale tohle nejsou má slova :-) Já napsal "dnešní EU auta se bez turba snad už ani nerozjedou" což je pravda, protože jsem měl možnost jet v autě evropské značky, které mělo tříválec a odešlo turbo. To auto mělo problém se vůbec rozjet a pak jet velmi pomalu na rovince a muselo se nakonec úplně odstavit u krajnice. Takže taková zkušenost s opěvovaným 3válcovým oturbeným výtvorem. S oturbeným čtyřválcem se dá totiž normálně bez funkčního turba jet, s tříválcem nikoliv.

0/0
20.12.2014 15:01

V29í80ť53a 33K61r68u72t73i86š 1220714875577

Lechtat plyn a kopec nekopec? U těžkého AWD s atmosférou? Ze tří zmíněných motorů jen ten nejvýkonnější bude snad trochu použitelný, ty dva slabší jsou dnes podprůměrnou motorizací i v lehčích autech nižší střední třídy.

0/−1
20.12.2014 2:44

M98a67r42e19k 68J90a17n10e72č16k14a 1747946433231

Podprůměrná motorizace? Když myslíte, brát vám to nebudu, ale doporučuji mít v těchto vozech nejdříve něco prakticky naježděno a ne pouze koukat na papírové údaje, nebo něco ve stylu kamarád povídal. Samozřejmě pokud vás pod kopcem nějaký bonbón na kolech zabrzdí, chtě nechtě tomu musíte šlápnout, ale jinak to není potřeba, maximálně stačí podřadit. Pokud bych měl potřebu dělat závody ve sprintu a neustále tak porušovat rychlostní limity, tak si z klasických aut pořídím něco jako mazdu 6 s turbem s 4válcovým motorem o obsahu 2.3, ale určitě ne 3válcového mrzáka s turbem. To jen tak na okraj. Nicméně mám rád jistou jízdu za každého počasí a nemusím tohle řešit ani v zatáčkách. Pro někoho je prioritní motor na sprinty s dosti omezenou životností a pro někoho jistota stopy vozu za každého počasí s dlouhou životností kvalitního motoru. Každý má holt jiné představy o kvalitním voze ;-)

0/0
20.12.2014 14:56

V58í35ť72a 73K55r35u84t37i50š 1410454485257

Nic mi brát nemusíte, bude stačit, když se kouknete, jaké motorizace, v jakém výkonovém rozsahu a za jaké ceny dnes v té zmíněné nižší střední evropští výrobci nabízí. A tam bohužel vynikne smutný fakt, že v této kategorii asijští výrobci obecně snad až na Mazdu a Sky-G 165 nemají co se týká výkonnějších motorů prostě co nabídnout.

A nevím jak vy, já chci do auta v rámci možností silný motor ne na sprinty, ale pro každodenní bezpečné a pohodlné cestování. To, že máte jistou stopu ale jaksi nesouvisí s motorem, ale vaším řidičským uměním.

A taktéž vám doporučuji nekoukat na papírové údaje, ale příslušnými auty se svézt. Pak také totiž zjistíte, že na Vašich papírových x atmosférických kW dnes obvykle postačuje přeplňovaný motor dokonce o 10-15% slabší, a to díky jinému průběhu výkonových křivek (viz. špičkový G165 vs. tuctový 1.4TSi) .

0/0
20.12.2014 15:44

M25a84r75e60k 10J36a63n53e84č93k27a 1227876803551

"...ale pro každodenní bezpečné a pohodlné cestování. To, že máte jistou stopu ale jaksi nesouvisí s motorem, ale vaším řidičským uměním."

Tohle může napsat pouze někdo, kdo neměl možnost auto s 6 hvězdami ve znaku řídit. Ale nedivím se vám, taky jsem si dříve myslel, že je to auto jako každé jiné a za ty nemalé peníze můžu mít větší raketu, ovšem až do chvíle, než jsem ho řídil, prostě hodně návyková záležitost a řízení s prstem v nose a na sníh se od té doby vždy doslova těším jako malej kluk :-)

+1/0
20.12.2014 17:50

V74í48ť58a 66K34r59u24t60i49š 1970424325237

Ne, auto není každé jako jiné. Ale u auta s výkonnějším motorem automaticky předpokládám, že budu mít patřičný kontakt s vozovkou, informace o tom, po čem jedu, že bude mít příslušnou odezvu na řízení atd. Je to o především naladění podvozku a tlumičů a použitých gumách.  S motorem to ale nemá absolutně nic společného, protože v zimě a na sněhu stejně s bídou přenesete plný výkon základní motorizace jakéhokoliv auta a je to o tom, jak příslušné nastavení auta dokážete jako řidič využít.

A pokud si mám vybrat dobré jízdní vlastnosti (což dnes navíc beru jako naprostý standard) nebo dobré jízdní vlastnosti a výkonný motor k tomu, tak já mám jasno. A zde dnes bohužel Mazda na rozdíl od let minulých nemá ve stěžejních třídách (M3, M6) co nabídnout. A třeba z tohoto pohledu dnes taktéž s prstem v nose už asi 12 let řídím každý den včetně celé zimy, která tu za normálních podmínek trvá od listopadu do března, výkonnější auta, než mi dnes může Mazda nabídnout.

0/0
20.12.2014 19:24

O40l91a76f 32F52r90a84n87t39i53š73e67k 5790680725413

Japončíci vědí, že s litrem by to nejelo ... Někdo holt musí zůstat normální !!

+2/0
19.12.2014 20:48

E61d66a 53S38t62á11r81e78k 6236654102336

Až budu velký, koupím si Mazdu :-)

+1/0
19.12.2014 14:26

J36i62ř67í 14S50c23h92w27a93c68h 8958954678446

základní provedení by mělo startovat "nad" sumou 350 000 korun.... tak jelikož Mazda 3  s dvoulitrem začíná na 440 tak zde to "nad" bude znamenat cca +49 900.....

0/0
19.12.2014 14:07

Z94d84e97n54ě89k 50H29a93n46z74l 1771836762904

Mě se líbí Renault Captur,ve předu místa hafo a je levnější

0/0
19.12.2014 14:02

J93i52ř38í 34S83c63h13w90a15c63h 8388544798246

až na to, že se prodává jen s automatem....

0/0
19.12.2014 14:08

Z60d91e70n57ě70k 28H15a96n79z68l 1741596142424

V naftě v benzínu ne

0/0
19.12.2014 14:57

J25i92ř35í 65S45c11h32w50a40c70h 8228134418146

jj, máš pravdu

0/0
19.12.2014 15:17

J79a44n 25K45o70n15v43a53l14i30n23k58a 5850961721695

Hezké auto s normálním motorem R^  To je zcela proti mainstreamu. Žádné turbo, žádný pitoreskní objem. Je tak dál.

+6/0
19.12.2014 11:46

J58a33n 59M69o74h21y37l71a 6182779909191

To, co je proti mainstreamu, většinou končí na smetišti prodejních dějin.

0/−4
19.12.2014 12:14

J61i98ř45í 66S85c11h26w44a52c39h 8888984988716

2,0 žádné turbo = lenoch s dynamikou na úrovni "pitoreskní sekačky" 1.4 TSI ale jen pokud to pořádně vytočíš, jinak to nestačí ani na ni.:-P

+1/−2
19.12.2014 13:57

I88g15o52r 86P25ř35a77d69k22a 1874531709380

Moc hezké auto, kdyby tam dali dvoulitr v tdi, tak by to byla naprostá paráda.

0/−2
19.12.2014 11:38

V67l17a53d36i91s23l33a90v 15B83u55r72y83š79e37k 3273286442604

nechápu jak tohle může někdo mínusovat, za 38 let jsem jezdil se vším možným, atmosférama dieselema, přeplňovanýma benzínama, s různýma TSI a FSI abych zjistil, že nejlepší z těch levných motorů jsou právě tyhle dvoulitry a to ať od VW TDI nebo PSA TDCI 103 či 110 kW

0/0
20.12.2014 18:42

V70l12a32d32i28s31l62a64v 40B90u86r57y23š24e71k 3583376982134

jen jedna moje výhrada k těmto motorům je poněkud problematický filtr pevných částic, který podle mých zkušeností dokáže majitele potrápit, chápu přínos pro životní prostředí, ale benzínové motory mají diky jejich absenci určitou výhodu

0/0
20.12.2014 18:47

M96a84r74t79i82n 30K96o24n40e55č49n52ý 3920524929105

Japonci jsou poslední, kdo dnes v Evropě prodává auta s obyčejnými (jednoduchými, spolehlivými) atmosférickými motory. A doufám, že to tak ještě nějakou dobu vydrží, než EU zase přiškrtí emisní normy.

+9/0
19.12.2014 11:33

J35i44ř83í 34S14c38h58w91a10c28h 8368424578226

o tom jestli tyto dnešní atmosférické motory jednoduché, by se dalo s úspěchem pochybovat.....

0/0
19.12.2014 14:01

J30i10ř28í 25S47v75a94š32e48k 9124318173319

Je to sexy :-PR^

+1/0
19.12.2014 11:07

M19a90r48t93i14n 29R24a45y23m53a73n 4972678363818

Jo to je paradicka. Jenom si myslim ze nalozena v plny polni nebude za 700 jak pisou, protoze to je cena CX-5 v plny bude tak za 600. :-)

+1/0
19.12.2014 10:02

M79a64r92t64i65n 28T34e49p34l76a14n 9277140135953

Mazda rozhodně R^ ať už jde o motory nebo design.

+6/−1
19.12.2014 9:15

J81a12n 96S16t48a11r60ý 8347320222425

Fííhaa, Mazda dobrý R^. To je poněkud jiný level než Lado-Nivovský Yeti..

+3/0
19.12.2014 8:44

Z76d17e55n53ě26k 79D48u23f51e83k 2184664508

Pěkné moc pěkné a aspoň to má i motor.

+10/0
19.12.2014 8:30

V13l83a50d24i26m98í12r 20H41a27v70r70á11n60e86k 7806296400697

Pokud by byla opravdu za 350, začal bych šetřit...nádhera, alespoň za mě a když to srovnám s nominovanými auty roku je tohle úplný bonbónek :-)R^

+1/0
19.12.2014 8:26

M52a33r51t27i92n 79H60a34v77l90í60k 4210725457553

Výhled dozadu musí bejt opravdu super :D

A mě to teda designem připomíná korpulentní ženskou s velkým zadkem ;-D

0/0
19.12.2014 8:17

M13i64l59o45s17l32a19v 32K44r88á84t81k25ý 3281619414327

Je to opravdu hezké, ale nápadně to připomíná Infiniti.

+5/0
19.12.2014 8:07

L52a47d24i26s61l65a57v 43S65o74k34o28l 1800152965352

Veliká paráda. Takhle by to mělo vypadat.

+2/0
19.12.2014 8:01

R54a57d31i30m 82H33o47r42č11i16č37k18a 7976457153252

Náádhera,

kdo umí ten umíR^, kdo neumí ten vyrání hnusdéééjRv a podobné sr.....čky

+2/−2
19.12.2014 7:42

K58a37r68e34l 31E38r50b97e12n 1118519574839

Tak já bych ty ostatní nehanil, ale tohle je opravdu krasavec.

+3/0
19.12.2014 7:58

M13i62r83o86s56l69a70v 39Š20i49m29k10o 7805253542385

SUV od Hyundai jsou hnuné?

0/0
19.12.2014 10:41

M49a45r30e68k 18M69a52l45ý 1712138251160

Třeba mě se ix35 nelíbí, to už spíš koncernova Kia Sportage. Ale podstatně víc se mi líbí CX-5.

0/0
20.12.2014 0:53

R33i28c80h80a88r57d 96M53i53k30u50l74e44n84k47a 1879497347504

8-o opilost?

0/0
20.12.2014 15:06

J23a94n 69S62t65a31r87ý 8747430202475

Design ix35 i Sportage je hodne povedeny a libivy, nevim co by se jim dalo po designove strance vytknout.

0/0
21.12.2014 12:32

P24e52t53r 63N16ě91m68e47č20e32k 1282114832283

Co je na tomhle chlapáckýho? 8-o

+2/0
19.12.2014 7:28

T94o54m34á33š 31P63a95š47e62k 1121212622659

Ty bys chtěl doma hranatou ženskou?

+7/0
19.12.2014 8:10





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.