- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Půl milionu přívěsných vozíků je registrováno v České republice. V Česku (její západní části) je jich registrováno méně.
me by se spis diky memu ridicskemu umeni hodilo, kdyby za me jezdil passat dopredu :)
Absolutní zbytečnost. Řidič, aby byl bezpečný sobě i okolí, musí umět dokonale ovládat svoje vozidlo. Že tomu tak ve většině případů nejen na našich silnicích není, je jiná věc, ale oproti pasivním pomocným systémům, jako jsou třeba parkovací dálkoměry či kamery, posilovače brzd apod., jsou zlem systémy aktivní, jako různé systémy automatického parkování, teď tohleto, nebo do jisté míry i ABS či posilovač řízení. Jsou to složité systémy, a čím složitější jsou, tím vyšší je riziko jejich možného selhání, nehledě na to, že výrobci se snaží na všech nekritických částech vozu ušetřit. Toho si musí být řidič pokaždé vědom, nesmí se na jejich bezporuchovost spoléhat a musí umět co nejbezpečněji ovládnout svůj stroj i tehdy, když tyto systémy náhle selžou. Ale jestli někdo bude "umět" parkovat či couvat pouze s parkovacím asistentem, kdy v případě jeho selhání požadovanou akci vykonat manuálně, pak to u mně není řidič a na silnici mimo přechody pro chodce nemá co pohledávat.
Do kopce se rozjíždět nenaučí, parkovat do řady se nenaučí a teď ještě tohle...
Lidi nakonec úplně zdegenerují a zblbnou.
Trochu mi to připomíná historku s americkými mladíky, co se rozhodli ukrást auto. Vytloukli okénko, ale nakonec se s autem ani nerozjeli, protože auto mělo manuální převodovku a oni neuměli řadit.
Nemyslím si, že by inteligence lidí byla závislá na tom zda umí, či neumí řídit vozidlo.
Nějak nechápu pointu Vašeho komentáře. Kdybychom takto uvažovali, tak bychom ještě dnes kupovali Škodovku 105. Kdo by tím ale dneska chtěl jezdit, aby "nezblbnul", protože to nemá ABS, ESP, ASR, EDB, EDS, AirBag, posilovač atd.
Auto který má všechno řízený počítačem bych nechtěl.
Dokud to funguje je to pohoda, ale když se počítač poruchá nejde uvolnit ani parkovací brzda.
Vsechny tyhle parkovaci asistenty jsou akorat pro mimone co neumi poradne jezdit.
No sice zajímavé, ale co mě se líbilo, když přijel maník s karavanem, odpojil ho a potom si vzal dálkové ovládání jako od dětského autíčka a karavan mu sám zajel mezi stromy. Docela jsme koukali jak pucí.
Tohle vybaveni maji bezne vsechny tezke mechanizacni stroje Takhle jsem si mel moznost "zajezdit" s jerabem se zdvihem 63t
Můžu si to koupit i když nebudu mít tažný?
Ano, pokud na svém stávajícím automobilu nemáte tažné zařízení i přesto si toho Passata můžete koupit.
Ale tak to přece není tak těžké couvat s vozíkem :-). Myslím, že možná těžší bude se naučit ovládat toho asistenta a někoho nepřejet...
Když vemu v potaz, že když je o sobě schopno říct 9/10, že jsou dobří řidiči, přesto víc než každý druhý je středopruhař, neumí reagovat adekvátně na nastalou situaci na křižovatce, tam kde nejsou semafory nebo třeba jen díky pomalým rozjezdům projede na zelenou pouze pár aut si myslím, že tento doplňěk bude užitečný více než polovině řidičům.
Za 13 tisic Napad dobry, ale provedeni hrozne. Vzhledem k tomu, ze se s tim musi clovek naucit, tak pro cloveka co bezne nejezdi s vozikem, je to k nicemu a pro cloveka co bezne jezdi s vozikem (umi s nim tedy couvat) je to za 13 tisic naprosta zbytecnost. Jedine plus vidim to, ze v pripade couvani rovno dozadu, to za cloveka ohlida elektronika. Ale za 13 tisic