Diskuze

Systém autoškol je v tristním stavu. Změny jsou daleko

Litvínovem zmateně kličkovalo auto, místní na něj raději poštvali městskou policii. Obávali se, že je řidič opilý, nebo zfetovaný. Strážníci za volantem našli střízlivou řidičku, byla to začátečnice. Četníci ji tedy pustili dál. Pokutu by zasloužil jejich kolega z radnice, který jí vydal papíry.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Já jsem dělal autoškolu v roce 1998, ale couvat ani parkovat jsme se tam neučili a na dálnici jsem taky nebyl ani jednou. A to jsem Pražák. Vzpomínám si na jízdu, která měla trvat 1,5 hodiny, z toho jsem strávil 2x 30 minut čekáním na instruktora v autě.

0 0
možnosti

M55a57r29e45k 69H57r56u54b80y

30. 1. 2015 15:46

Upisovani hodin se deje prinejmensim 20 let, duvodem je (prekvapive) snizeni nakladu autoskoly pri stejnych prijmech = zvyseni zisku. A prekvapuje mne, ze ten tristni stav vubec nekoho prekvapuje - uroven vsech odvetvi vzdelavani s postupujici komercionalizaci brutalne upada, vydavani papiru ktere kdysi mely nejakou hodnotu je porad lepsi kseft.

Holt uz Karel IV. vedel, ze kvalitni vzdelavaci institut zajisti jedine stat ;-):-P

1 0
možnosti

J59a69n 26B84i76r28o50š

30. 1. 2015 16:07

Stačilo by jen výuku průběžně kontrolovat a ne dělat si autoškoly víceméně cokoliv je napadne.

Soukromý sektor bych úplně neodsuzoval - byť motivací podnikatele bude vždy zisk, existují i autoškoly a motoškoly, co fakt k něčemu jsou. Třeba Sršeň nebo Míra Lysý. U nich zjistíte, že fakt potřebujete do školy :)

0 0
možnosti
Uživatel požádal o vymazání
1 0
možnosti

Osobně nevidím důvod k tomu, aby se v autoškole povinně vyučovala jízda po dálnici, když k nejbližší dálnici to máme asi 70 km. Zato by se měly rozhodně standardizovat požadavky zkušební jízdy, tedy co má vždy povinně obsahovat. A jelikož kruhové objezdy jsou prakticky všude, měly by být určitě její součástí, stejně jako couvání a parkování u nějakého obchoďáku.

K těm cenám - platil jsem 3.000 v roce 1996, nepřijde mi to nějak levnější/dražší (s ohledem na ostatní ceny) než současných 7.700, které se tady u nás platí nyní.

0 0
možnosti

je to otázka peněz a ne vašeho názoru. Napište , jak dlouho pojedete na dálnici se žákem, kolik hodin výuky na dálnici, zpět do autoškoly. Chci znát váš odhad, kolik hodin a kolik to bude stá Kč( PHM, plat instruktora - čili náklady), jestli to dokážete

0 0
možnosti

S autoškolami je to podobně jako s celým školstvím: po převratu v 89. se ve jménu demokracie vše funkční rozbořilo a tento stav trvá víceméně dodnes ;-(

3 1
možnosti

J65a74n 29V44e27l86e83b63a

29. 1. 2015 9:49

Jak to tu už bylo zmíněno mnohokrát, většina lidí si vybere levnější autoškolu, kde nic nenaučí, já parkoval každou jízdu a projel snad celé Brno a ty 2 tisíce na víc se vrátí, protože většina lidi z levnějších autoškol stejně dělá zkoušku na víc pokusů. Například nechápu, proč se rušila technická, rozumím, že většina žen stejně pneumatiku sama nevymění, ale aspoň by mohli vědět kam se co lije a co která kontrolka znamená. Když si nějaká slečna nalije vodu do odstřikovačů do chladiče, to je pak legrace. Už když jsem dělal autoškolu, tak jsem říkal, že by to mohlo být přísnější a když nyní dělám brigádu jako řidič a většinu času jezdím po dálnici, tak je jasně vidět, kolik lidí vůbec neví co na té dálnici dělat.

0 0
možnosti

tak nějak nevím, proč by měl někdo někoho v autoškole učit, kam se co leje, navíc když ten dotyčnej o to evidentně nemá zájem, když doma nasype v myčce prášek do prostoru pro sůl, tak je to její věc, rozhodně bych ji nenutil chodit na nějakej kurz

0 0
možnosti

Zavedl bych stejný systém, jako mají za oceánem. Povinný předmět ve škole od 15ti. Po prvním roce papíry na jízdu ve městě pod dohledem osoby s vyšší třídou. Po 2 letech jízda ve městě sám, na rychlostní komunikaci v doprovodu osoby s vyšší třídou. No a konečně po 3 letech řízení všude bez dohledu. A co s dodatečným zřízením oprávnění? Docházení k instruktorovi ve škole. Tím bude zajištěna srovnatelná kvalita instruktorů. I tak to může být kšeft pro živnostníky - jen sepíší smlouvu se školou, a mají zajištěnou živnost min. na 3 roky. Která škola si bude platit mizerného instruktora? Po 3 letech nové výběrové řízení...v případě nespokojenosti rozloučení se se starým. No, a tím je vyřešena spousta problémů.

0 2
možnosti

Povinný předmět? Proč? Opravdu si myslíte, že každý se nutně musí učit řídit? Co když auto nemá/nepotřebuje?

1 0
možnosti

A na to přišli až teď? Kamaradčofty mezi autoškolama a civilníma komisařema jedou od začátku. Zkušební jízda trva někdy ani ne 15min. Přítelkyni jsem dělal ještě půl roku instruktora, protože nevěděla ani jak dát přednost. A tohle pustí komisař na silnici se slovy "To se vsákne..." Chápu, že je to kšeft. Ale nechápu, jak můžou klidně spát, když se jim někdo po odflaknutý výuce zabije. Jestli převezmou systém z Německa, tak bude řidičák stát třikrát tolik. Povinná jízda na všech typech silnic vč. velkého města, dálnice, zavěrečka na 2 hodiny.....

0 0
možnosti

L83á11ď22a 41V63r47a45n65ý

28. 1. 2015 22:21

Razítko bez odpovědnosti za udělení toho razítka je vždy problém. A je to tak ve všech oborech.

1 0
možnosti
Foto

Já měl teda štěstí že mě v autoškole skutečně naučili vše. A to dokonce i takovým způsobem, že se mě u pár posledních lekcí sami ptali v čem si myslím že mám nedostatky a to jsme pak cvičili. Byla to Autoškola OK Brno. Záleží však na tom jestli vás na jízdu má pan majitel či jeho žena, nebo jestli na vás zbyde jen některý z externích vyučujících. Ti bývají horší.

0 0
možnosti

J50a29n 39V94e23l93e90b16a

29. 1. 2015 9:57

Taky jsem to dělal u nich a externistu jsem měl jen jednou a to bylo peklo, ale jinak samá chvála. Naučí vše a jednoduše, navíc bez křiku a člověk si s nimi i bezvadně pokecá.

0 0
možnosti