Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Disk nám sežral zisk. Brněnské Zbrojovce ale dal i světová prvenství

Letos je tomu devadesát let, co se v brněnské Zbrojovce zrodil vůz nevšední konstrukce. Projekt skončil nezdarem, ale založil tradici úspěšných brněnských automobilů s písmenem „Z“ na chladiči.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P16a94v98e36l 17S90o29b59o57t98k59a 5570764

Disková převodovka? Úžasné. Obdivuji lidi, kteří dokáží světu ukázat kudy cesta nevede.

(ale ještě raději mám ty, kteří dávali ve fyzice na základní škole pozor a umí si spočítat tření a výkon).

0/0
1.1.2015 20:21

M76i76r33e24k 47K90o63n76e17č39n32ý 6917135255754

?? A na jakém principu než tření funguje řemenice?

+2/0
2.1.2015 1:09

M74i83r10o21s92l88a21v 93Š80i76m92k75o 7985743882635

První dvoutakt ve čtyřkolovém automobilu? Určitě ne, před tím to byl Fiat. Musel bych se kouknout do svých análů, z hlavy to nedám. Ale ta převodovka je dobrý nápad, škoda, že v té době nebyly materiály, které by to ustály.

0/0
30.12.2014 10:46

P77e20t24r 27M48i79c18h18a74l 2240414311292

Nádhera. Asi zajdu do muzea. R^

+1/0
30.12.2014 9:49

V76o68j37t55a 42S33u84k 3737755657831

Stejne jejich Hurvinek byl nejlepsi.R^V

0/0
30.12.2014 1:00







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.