Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Disk nám sežral zisk. Brněnské Zbrojovce ale dal i světová prvenství

Letos je tomu devadesát let, co se v brněnské Zbrojovce zrodil vůz nevšední konstrukce. Projekt skončil nezdarem, ale založil tradici úspěšných brněnských automobilů s písmenem „Z“ na chladiči.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P44a24v51e81l 98S47o35b56o71t36k57a 5690794

Disková převodovka? Úžasné. Obdivuji lidi, kteří dokáží světu ukázat kudy cesta nevede.

(ale ještě raději mám ty, kteří dávali ve fyzice na základní škole pozor a umí si spočítat tření a výkon).

0/0
1.1.2015 20:21

M24i81r75e13k 94K16o33n19e72č29n32ý 6687535525134

?? A na jakém principu než tření funguje řemenice?

+2/0
2.1.2015 1:09

M82i71r94o90s81l44a66v 54Š71i31m30k98o 7975813352195

První dvoutakt ve čtyřkolovém automobilu? Určitě ne, před tím to byl Fiat. Musel bych se kouknout do svých análů, z hlavy to nedám. Ale ta převodovka je dobrý nápad, škoda, že v té době nebyly materiály, které by to ustály.

0/0
30.12.2014 10:46

P48e35t84r 29M82i81c19h97a68l 2330784711932

Nádhera. Asi zajdu do muzea. R^

+1/0
30.12.2014 9:49

V28o22j54t94a 31S73u10k 3417665877451

Stejne jejich Hurvinek byl nejlepsi.R^V

0/0
30.12.2014 1:00







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.