Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Škoda ukazuje nový superb na prvních skicách

Nový superb má být revoluce ve škodováckém designu, tvrdí automobilka. Zatím uveřejnila jen skici, které naznačují, jak bude nová generace nejvýše postaveného modelu vypadat.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K73a49r62e31l 17B76ř30e51z66i67n36a 1710503551231

No potom tragickém designu zadní masky posledních Subperbů je to aspoň krok dopředu snad - nejprve byl Superb v podstatě kopie Passatu a pak ta hrůza posledních modelů, zpoeředu to jde ale zezadu jak nepovedený větší Mégane .....

0/0
5.1.2015 13:45

J64i42ř51í 38V77á35v93r91a 9918103407270

pěkná škůdka... :-)

0/0
4.1.2015 14:51

P86e45t53r 27M19a15r67e40č17e94k 1183121209958

Revoluce v designu ? :-) Zatím to spíše vypadá na zvětšeninu oktávky.

0/0
4.1.2015 14:13

L38u76b98o33š 10H33o30r78á83č23e74k 4518135910783

No, vida, bude vypadat jako Mondeo před pěti lety. Ale určitě bude o kousek dražší.

0/−1
30.12.2014 16:49

V56á69c30l75a59v 42V16á22v49r26a 5656829251157

tuctové "boxy" auto. Z interiéru nic. Karoserie nic moc.. no tuctové auto neoslovující žádnou věkovou kategorii nebo pohlaví. Auto pro každého ale přitom ro nikoho. Ceny aut rostou v celém světě, takž bude asi na začátku vyšponované cenově a po vystřízlivění, začne padat cena. Ti co na něj čekají se mezitím rozhodnou pro jiný model nebo dokonce značku.

Kdybych byl zaměstnanec Škodovky, styděl bych se přijet naparkoviště firmy s Hyundai, Kia, Peugeot, Mercedes...

Na parkovištích Forda po celé Americe nenajdete cizí auto, snad mimořádně s výjimkou jiné americké odborové automobilky (GM,Chrysler).  Jinak Mercury,Lincoln,Ford.

+1/0
27.12.2014 19:03

L69e33o49š 27E81x96n27e92r 1677988178952

Kvůli bezpečnosti a větší odolnosti dělají u aut (aspoň u tohoto Superbu je to patrné) čím dál tím menší okna. Ale jaká je to bezpečnost, když řidič (či po jeho pravici sedící spolujezdec) vidí čím dál tím míň? V nepříliš vzdálené budoucnosti budou mít jen úzký průzor jako nějaký obrněný transportér? :-/

+3/0
25.12.2014 9:13

L18u60k39a52s 67H12a74n60a59k 7341861357601

Na skicách se mi hodně líbí. Tak doufejme, že finální se finální verze moc lišit nebude.

+8/0
22.12.2014 12:51

T62o32m63á59š 17H44o50r15a 2729245898355

Skici Škodovek se mě vždy také líbí... o to větší pak je u mě zklamání z reálného výrobku. Ale třeba se Škodovka pochlapí a udělá konečně karoserii s charakterem. R^

+3/0
22.12.2014 17:42

V30á94c61l63a12v 30V68á62v34r54a 5826959581637

to je ovšem normální na celém světě. Ze skicy vzniká prototyp ale ten už se drží dílů které jsou snadno vyrobitelné. A rozdíl mezi skicou a skutečností je opravdu velký.

Zveřejňovat nákresy aut o kterých se uvažuje že půjdou do výroby je nesmysl.

0/0
27.12.2014 19:07

L18e63o55š 44E45x23n66e28r 1737638438602

No, doufejme. Když jsem pár let po té, co světlo světa spatřila Škoda Favorit, viděl původní návrhy Nuccia Bertoneho, nestačil jsem se divit. Asi komunisti tehdy nevěděli, jak ohnout plech, že udělali favorita tak hranatého... :-/

+1/0
25.12.2014 9:16

L64u66b90o44m45í49r 27P44o81p78e98l95k32a 1652669971380

První skica fabie mě potěšila- realita o dost míň. První skica Supa se mě taky líbí a tak se pomalu začínám bát.......

O to hůř, že mě čeká obměna auta a nad Supem jsem přemýšlel. Jestli to bude jak s Fábkou, budu se ohlížet hold jinde.......8-o

0/0
22.12.2014 12:39
Foto

P76e79t62r 58K79r42e50n26ž78e53l21o65k 5119317

Novou Fabinu jsem viděl - bohužel pro mě je hezčí na obrázku, než v reálu - vadí mi ty tlusté černé linky okolo světel :-)

0/0
22.12.2014 12:13

Z97d30e50n65ě12k 70H88a19n43z78l 1231816382634

Od ledna Fabia dělá na 3 směny. Holt to dokážou prodat

0/0
22.12.2014 12:26

L59e22o79š 56E67x89n95e82r 1797128838342

Když kupní síla našince není pořád ještě taková (a to navzdory 25-ti letému utahování opasků), aby si mohl dovolit dražší vůz téže třídy. (A zase nejsou tak bohatí, aby si mohli koupit jeden nejmenovaný rumunsko-francouzský šunt.)

+1/−1
25.12.2014 9:20

T50o28m66á94š 15H77o79r57a 2119745818105

Také jsem se před pár dny stavil v autosalonu a novou Fábii viděl, a sedl jsem si do ní. Oproti předchozí verzi je to z hlediska vzlhedu určitě krok správným směrem. Nemohu si pomoci, ale příjde mě to jako facelift první generace...a to celkem povedený. Sice mě ta unifikace jednotlivých tipů u Škody nesedí, ale to je věc osobního vkusu.

Celkově dílenské zpracování dobré, ale pár levných řešení mě celkem mrzí, ať už jde o zadní nápravu včetně brzd, těsnění dveří, jednodušší systém stahování oken a mohl bych pokračovat.

Co mě v autech vždycky trochu trápí je místo, mám sice jen 183 cm výšky ale celkem dlouhé ruce a nohy, takže v menších vozech mívám problém najít pohodlné nastavení sedašky a volantu. Zde jsem ho nakonec nalezl, a myslím že by to bylo stravitelné i při delší jízdě, ale bohužel jsem prakticky zrušil zadní místo za řidičem, tam by se vlezl stěží trpaslík.

Takže suma sumárum jako levné a kvalitní auto pro dva lidi to poslouží myslím dobře.R^

+2/−2
22.12.2014 12:27

I64g37n49á67c 46M83r44k97v13i85č66k66a 2738642969215

hlavně nezapomeňte na sexy prolis na kufru a 75% úspěchu je na světěRv

+2/−1
22.12.2014 12:09

A34l25e50x 47Š80t76a30j70n51e47r 7721454115803

Správně! Prokopnutý kufr tam je, tak je to nová škodovka. ;-D

+2/−1
22.12.2014 11:54

P62e83t40r 78B91a40l50o37g 4451949676840

..ať nakreslí co nakreslí, pořád z toho bude německé embéčko. O revoluci v designu se nedá mluvit.

+6/−14
22.12.2014 10:52

M30i63c60h10a31l 50H79o68r32a85k 2344435297862

Ty si, ale hlava. Vetsi blabol uz si napsat nemohl.

+5/−2
22.12.2014 11:45

P16e78t25r 97B20a97l96o32g 4331819356930

japato? Pokud se na to auto podíváš (když už si teda tykáme), je to pořád ve stejném duchu, jako jsou koncernová auta. Tedy pořád v tom vidím německý vliv (proto to "německé embéčko". Článek, který píše o revoluci ve škodováckém designu, se mě teda zdá poněkud zcestný. I sám designer mluví o tom, že vycházel z designu stávajících škodovek. Je to hezké auto, ale revoluci v designu si představuji jinak.

+3/0
22.12.2014 15:03

P72e66t69r 96N78ě54m79e94č55e65k 1192514262323

Ačkoliv nejsem zrovna zastánce škodovky, tenhle designový styl je prostě hezký :-)

+7/−2
22.12.2014 10:51

J64a42n 57P75o59k95o59r14n34ý 1714213470830

Nikdy nebudeš lepší ,než Pasat.

+3/−7
22.12.2014 10:49

M68i87c97h40a78l 73H36o77r23a97k 2354175797632

Tak to uz z principu nemuze, to, ale nic nemeni na tom, ze Superb je dobry auto.

+2/0
22.12.2014 11:46

L34u40b50o68š 73H80o87r43á63č73e56k 4328385440673

To ani nesmí.

0/0
30.12.2014 16:51

M41a97r84t40i69n 20T16r57i35n39e77r 8897549517435

Krásný kousek

+5/−1
22.12.2014 10:34

M32a68r78e42k 35J73a83n12e47č66k95a 1357336333821

Buď jsou pisálci na idnesu totální škodovkomilové, nebo jim za to Škodovka platí, protože to tajnůstkaření už je vážně humorné, jako by se jednalo o nějaký převrat v automobilovém průmyslu ;-D U Fabie tomu nebylo jinak. Jenom si říkám, proč jiné automobilky představí rovnou v reále nové generace vozů, nebo dokonce nové modely a pouze Škoda má potřebu stále dokola takhle šaškovat. Prostě další článek o ničem.

+16/−4
22.12.2014 10:18

D44e90n19i80s 10W49i76t19z53k27u 5823242399957

jasně že platí, reklamu zadarmo nedělá nikdo

+4/−1
22.12.2014 10:29

J90i42ř90í 30J51o86n52á95š 5194923572940

tak ho nečti, nutí tě někdo ???

+2/−2
22.12.2014 11:21

D47e73n73i83s 81W33i52t82z42k97u 5443702439827

a říkám že mě to nějak obtěžuje,čteš to tam někde?

+1/0
22.12.2014 11:50

D91a69n88i17e89l 68K72r51o74n62e44r 7134814946137

Oni takhle bohuzel saskuji vsichni a dokonce ne jen automobilky. Jen na Skodu se v CR media vice zameruji. Jinak to plati celosvetove.

+7/0
22.12.2014 10:37

J48a81n 26P32o14k11o12r45n68ý 1444583700550

Vyšel podrobný článek dávno v auto motor sportu.Bude stejně dvojka za Pasatem.tak bylo rozhodnuto nahoře.

Levnější dvojčátko !

+1/−1
22.12.2014 10:51

M62i92c97h30a85l 67H94o81r16a12k 2134885327952

Nerikejte? Tak to jste objevil ameriku.

+1/−1
22.12.2014 11:47

A97d20a49m 77P50u56r78k92r26t 5286472388808

Tohle bývalo už za dob favorita (tehdy jsem tak nějak začínal vnímat) - vzpomínám si že bylo ve zprávách jako velký objev jak bude vypadat světlomet (a foto jen toho světlometu, ničeho jiného)..

+1/0
22.12.2014 11:11

S88v33a30t71o40p96l26u87k 80S63i23l27n23ý 4102306429788

Stačí si porovnat tvary toho zamaskovaného auta a skice a je jasné, že jako na skici to vypadat nebude.

+4/0
22.12.2014 10:03

A22l43e80š 15L13e34w28i66c18k24i 5765699761798

To uřčitě ne,i Fabii vykreslili daleko zajímavější,než se mi jeví v civilu...

+2/0
22.12.2014 10:27

M85i39r71o90s16l17a26v 55Š36i60m37k56o 7575603462155

Právě! Už z těch zamaskovaných aut je patrné, že mají vysoká okna, takže větší oktávka. Zato nákresy působí na člověka jako kdyby to bylo čtyřdveřové kupé...

+1/0
22.12.2014 10:43

S14v57a74t84o98p12l15u32k 82S49i28l14n83ý 4412696359938

Jaká revoluce? Vždyť je to pořád to samý.

+7/−1
22.12.2014 9:59

D71a55n48i50e52l 74K97r85o77n91e15r 7794664286197

no budme radi, ze to nevypada jako Mercedes ve vedlejsim clanku...To je jak kdyby to bylo z vosku a na slunku se jim to rozteklo.

+1/0
22.12.2014 10:02

S39v73a77t98o22p29l58u83k 34S48i17l66n88ý 4222716939898

No je fakt, že MB začíná poslední dobou poněkud Hyundaiovatět...

+2/0
22.12.2014 10:05

M11i62r84o14s96l64a61v 81Š76i97m30k20o 7985523252305

Zato škodovka sází na fádnost. Ta nová fábka mi nějak z boku připomíná starého opla astru.

+1/0
22.12.2014 10:57

O19n73d20ř62e69j 23M73a23r71e24k 9112440187189

No, je to revoluce. Superb se předtím tvářil jako větší auto, teď, když jde na platformu MQB pro malá a střední auta tak to už  neplatí. Na tuhle platformu půjde i Passat, ovšem současně s tím se má postavit nový větší VW na platformě MLB pro šestiválce. Takže svým způsobem to revoluce je, Superb předtím nebyl na podvozku Golfu či Pola, teď na něj jde.

+2/−1
22.12.2014 10:29

T73o16m96á25š 78V14e42r14n42e19r 1265264447315

Platforma MQB je univerzální tzn.dá se na ni postavit auto jakékoli velikosti od Pola po Phaeton...

+5/0
22.12.2014 10:33

D38a73n35i95e91l 45K79r47o60n41e29r 7864874716417

presne...velikost nehraje roli, rozhodujici je zpusob ulozeni motoru.

+2/0
22.12.2014 10:39

O82n62d26ř73e67j 34M23a22r83e72k 9212860147419

A proto ho má MQM jen napříč? Trochu přemýšlet než psát nesmysly. MQB není jen platforma, jsou to moduly - tedy i modulové motory, co do ní jdou namontovat. A existuje MQB šestiválec? Kde?

0/0
22.12.2014 11:09

D11a46n52i78e52l 83K97r87o14n52e71r 7384364556657

O co vam porad jde? Ono snad nekdo u Superbu sestivalec cekal, kdyz ho nema ani novy Passat?  MQB je dostatecne dobra pro Passat, je tedy dostatecne dobra pro Superb. To, ze je na stejne platforme Golf a Polo je jedno.

+1/0
22.12.2014 11:34

O94n91d25ř70e71j 58M55a98r52e75k 9952240607519

Děcko nešťastné, Passat na MQB není. Proto může mít šestiválec.

0/−4
22.12.2014 11:52

T33o79m57á74š 15K59n93a75i17f45l 6873430937570

Jenže on ten passat na MQB postavený je.

+5/0
22.12.2014 12:28

Z73d11e38n97ě67k 56Z87a80j94í26č41e81k 2553462108125

MQB je modulová platforma na kterou lze postavit cokoliv, jak vám píše kolega na hore.. Nový pásat je na MQB.. MQB vznikla proto, aby Volksvagen mohl na stejne lince bouchat npr superba a pasata, nebo golfa a Octavii a ušetřil náklady... Nic jiného v tom nehledejte.. Djde jen o uložení jednotlivých komponent.. Podvozek se vyvíjí extra zvlášť pro každé auto...

0/0
22.12.2014 12:45

S55v68a47t46o80p71l24u63k 30S94i70l28n83ý 4792816389648

Jako nešťastné dítě mi spíš přijdete vy. Superb nebude mít šestiválec,bůů ;-D

0/−1
22.12.2014 14:34

M96i35r51o46s97l56a13v 62Š51i84m40k42o 7325143562755

Až na to, že nelze moc měnit šířku vozu. Tudíž bude superb úzký jako ty předchozí...

0/0
22.12.2014 10:46





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.