Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Škoda ukazuje nový superb na prvních skicách

Nový superb má být revoluce ve škodováckém designu, tvrdí automobilka. Zatím uveřejnila jen skici, které naznačují, jak bude nová generace nejvýše postaveného modelu vypadat.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K37a73r76e79l 78B49ř89e52z32i90n85a 1920263361391

No potom tragickém designu zadní masky posledních Subperbů je to aspoň krok dopředu snad - nejprve byl Superb v podstatě kopie Passatu a pak ta hrůza posledních modelů, zpoeředu to jde ale zezadu jak nepovedený větší Mégane .....

0/0
5.1.2015 13:45

J97i48ř67í 18V36á40v25r88a 9788983277560

pěkná škůdka... :-)

0/0
4.1.2015 14:51

P55e68t15r 13M63a11r41e48č87e60k 1263621949488

Revoluce v designu ? :-) Zatím to spíše vypadá na zvětšeninu oktávky.

0/0
4.1.2015 14:13

L87u97b67o71š 17H53o67r62á69č83e17k 4978925210843

No, vida, bude vypadat jako Mondeo před pěti lety. Ale určitě bude o kousek dražší.

0/−1
30.12.2014 16:49

V96á79c60l91a44v 82V26á86v32r90a 5846879501467

tuctové "boxy" auto. Z interiéru nic. Karoserie nic moc.. no tuctové auto neoslovující žádnou věkovou kategorii nebo pohlaví. Auto pro každého ale přitom ro nikoho. Ceny aut rostou v celém světě, takž bude asi na začátku vyšponované cenově a po vystřízlivění, začne padat cena. Ti co na něj čekají se mezitím rozhodnou pro jiný model nebo dokonce značku.

Kdybych byl zaměstnanec Škodovky, styděl bych se přijet naparkoviště firmy s Hyundai, Kia, Peugeot, Mercedes...

Na parkovištích Forda po celé Americe nenajdete cizí auto, snad mimořádně s výjimkou jiné americké odborové automobilky (GM,Chrysler).  Jinak Mercury,Lincoln,Ford.

+1/0
27.12.2014 19:03

L31e14o23š 86E49x37n89e21r 1377208138872

Kvůli bezpečnosti a větší odolnosti dělají u aut (aspoň u tohoto Superbu je to patrné) čím dál tím menší okna. Ale jaká je to bezpečnost, když řidič (či po jeho pravici sedící spolujezdec) vidí čím dál tím míň? V nepříliš vzdálené budoucnosti budou mít jen úzký průzor jako nějaký obrněný transportér? :-/

+3/0
25.12.2014 9:13

L16u45k28a56s 13H47a36n13a63k 7461111127141

Na skicách se mi hodně líbí. Tak doufejme, že finální se finální verze moc lišit nebude.

+8/0
22.12.2014 12:51

T17o70m20á45š 79H32o64r26a 2259475798935

Skici Škodovek se mě vždy také líbí... o to větší pak je u mě zklamání z reálného výrobku. Ale třeba se Škodovka pochlapí a udělá konečně karoserii s charakterem. R^

+3/0
22.12.2014 17:42

V20á53c83l93a85v 51V50á88v55r76a 5806679751877

to je ovšem normální na celém světě. Ze skicy vzniká prototyp ale ten už se drží dílů které jsou snadno vyrobitelné. A rozdíl mezi skicou a skutečností je opravdu velký.

Zveřejňovat nákresy aut o kterých se uvažuje že půjdou do výroby je nesmysl.

0/0
27.12.2014 19:07

L46e61o47š 82E84x13n20e81r 1417668788752

No, doufejme. Když jsem pár let po té, co světlo světa spatřila Škoda Favorit, viděl původní návrhy Nuccia Bertoneho, nestačil jsem se divit. Asi komunisti tehdy nevěděli, jak ohnout plech, že udělali favorita tak hranatého... :-/

+1/0
25.12.2014 9:16

L56u86b47o70m89í96r 48P61o91p93e52l18k76a 1932609231570

První skica fabie mě potěšila- realita o dost míň. První skica Supa se mě taky líbí a tak se pomalu začínám bát.......

O to hůř, že mě čeká obměna auta a nad Supem jsem přemýšlel. Jestli to bude jak s Fábkou, budu se ohlížet hold jinde.......8-o

0/0
22.12.2014 12:39
Foto

P40e89t52r 68K91r85e13n78ž41e62l75o82k 5379217

Novou Fabinu jsem viděl - bohužel pro mě je hezčí na obrázku, než v reálu - vadí mi ty tlusté černé linky okolo světel :-)

0/0
22.12.2014 12:13

Z27d24e20n94ě63k 51H84a85n82z28l 1231956522184

Od ledna Fabia dělá na 3 směny. Holt to dokážou prodat

0/0
22.12.2014 12:26

L38e15o89š 52E96x34n11e76r 1367168648102

Když kupní síla našince není pořád ještě taková (a to navzdory 25-ti letému utahování opasků), aby si mohl dovolit dražší vůz téže třídy. (A zase nejsou tak bohatí, aby si mohli koupit jeden nejmenovaný rumunsko-francouzský šunt.)

+1/−1
25.12.2014 9:20

T43o90m58á44š 71H77o63r81a 2359925668985

Také jsem se před pár dny stavil v autosalonu a novou Fábii viděl, a sedl jsem si do ní. Oproti předchozí verzi je to z hlediska vzlhedu určitě krok správným směrem. Nemohu si pomoci, ale příjde mě to jako facelift první generace...a to celkem povedený. Sice mě ta unifikace jednotlivých tipů u Škody nesedí, ale to je věc osobního vkusu.

Celkově dílenské zpracování dobré, ale pár levných řešení mě celkem mrzí, ať už jde o zadní nápravu včetně brzd, těsnění dveří, jednodušší systém stahování oken a mohl bych pokračovat.

Co mě v autech vždycky trochu trápí je místo, mám sice jen 183 cm výšky ale celkem dlouhé ruce a nohy, takže v menších vozech mívám problém najít pohodlné nastavení sedašky a volantu. Zde jsem ho nakonec nalezl, a myslím že by to bylo stravitelné i při delší jízdě, ale bohužel jsem prakticky zrušil zadní místo za řidičem, tam by se vlezl stěží trpaslík.

Takže suma sumárum jako levné a kvalitní auto pro dva lidi to poslouží myslím dobře.R^

+2/−2
22.12.2014 12:27

I95g71n71á53c 16M33r55k95v43i94č50k36a 2718332859135

hlavně nezapomeňte na sexy prolis na kufru a 75% úspěchu je na světěRv

+2/−1
22.12.2014 12:09

A19l49e87x 13Š39t62a17j93n37e47r 7551444415693

Správně! Prokopnutý kufr tam je, tak je to nová škodovka. ;-D

+2/−1
22.12.2014 11:54

P82e44t47r 90B55a34l61o56g 4691139606670

..ať nakreslí co nakreslí, pořád z toho bude německé embéčko. O revoluci v designu se nedá mluvit.

+6/−14
22.12.2014 10:52

M66i48c50h31a71l 48H90o60r71a84k 2154635687422

Ty si, ale hlava. Vetsi blabol uz si napsat nemohl.

+5/−2
22.12.2014 11:45

P63e77t26r 67B76a20l63o72g 4211159876800

japato? Pokud se na to auto podíváš (když už si teda tykáme), je to pořád ve stejném duchu, jako jsou koncernová auta. Tedy pořád v tom vidím německý vliv (proto to "německé embéčko". Článek, který píše o revoluci ve škodováckém designu, se mě teda zdá poněkud zcestný. I sám designer mluví o tom, že vycházel z designu stávajících škodovek. Je to hezké auto, ale revoluci v designu si představuji jinak.

+3/0
22.12.2014 15:03

P77e60t50r 62N79ě84m52e70č95e68k 1532154742173

Ačkoliv nejsem zrovna zastánce škodovky, tenhle designový styl je prostě hezký :-)

+7/−2
22.12.2014 10:51

J53a80n 96P97o39k83o32r22n70ý 1824403110350

Nikdy nebudeš lepší ,než Pasat.

+3/−7
22.12.2014 10:49

M50i14c92h36a44l 43H90o70r39a19k 2194145307212

Tak to uz z principu nemuze, to, ale nic nemeni na tom, ze Superb je dobry auto.

+2/0
22.12.2014 11:46

L96u46b94o34š 21H91o68r65á82č75e22k 4748135570643

To ani nesmí.

0/0
30.12.2014 16:51

M89a66r31t77i58n 11T66r12i41n18e71r 8837469237715

Krásný kousek

+5/−1
22.12.2014 10:34

M86a92r19e72k 34J75a75n58e29č19k65a 1837316273241

Buď jsou pisálci na idnesu totální škodovkomilové, nebo jim za to Škodovka platí, protože to tajnůstkaření už je vážně humorné, jako by se jednalo o nějaký převrat v automobilovém průmyslu ;-D U Fabie tomu nebylo jinak. Jenom si říkám, proč jiné automobilky představí rovnou v reále nové generace vozů, nebo dokonce nové modely a pouze Škoda má potřebu stále dokola takhle šaškovat. Prostě další článek o ničem.

+16/−4
22.12.2014 10:18

D69e39n42i15s 49W51i86t36z70k19u 5393442629267

jasně že platí, reklamu zadarmo nedělá nikdo

+4/−1
22.12.2014 10:29

J48i18ř32í 52J20o87n29á64š 5404333882240

tak ho nečti, nutí tě někdo ???

+2/−2
22.12.2014 11:21

D18e12n68i91s 27W45i83t27z48k41u 5503402729307

a říkám že mě to nějak obtěžuje,čteš to tam někde?

+1/0
22.12.2014 11:50

D10a66n47i62e94l 40K22r42o79n10e43r 7404204396937

Oni takhle bohuzel saskuji vsichni a dokonce ne jen automobilky. Jen na Skodu se v CR media vice zameruji. Jinak to plati celosvetove.

+7/0
22.12.2014 10:37

J14a98n 19P26o35k42o83r67n77ý 1914933590450

Vyšel podrobný článek dávno v auto motor sportu.Bude stejně dvojka za Pasatem.tak bylo rozhodnuto nahoře.

Levnější dvojčátko !

+1/−1
22.12.2014 10:51

M77i17c67h90a79l 89H87o61r26a76k 2384575117752

Nerikejte? Tak to jste objevil ameriku.

+1/−1
22.12.2014 11:47

A32d67a58m 85P35u54r32k43r42t 5406232478868

Tohle bývalo už za dob favorita (tehdy jsem tak nějak začínal vnímat) - vzpomínám si že bylo ve zprávách jako velký objev jak bude vypadat světlomet (a foto jen toho světlometu, ničeho jiného)..

+1/0
22.12.2014 11:11

S25v98a69t70o10p80l76u64k 71S42i51l60n29ý 4512426869328

Stačí si porovnat tvary toho zamaskovaného auta a skice a je jasné, že jako na skici to vypadat nebude.

+4/0
22.12.2014 10:03

A80l68e33š 66L60e98w29i15c68k15i 5225439741378

To uřčitě ne,i Fabii vykreslili daleko zajímavější,než se mi jeví v civilu...

+2/0
22.12.2014 10:27

M77i41r13o71s62l56a15v 37Š76i34m20k60o 7345163342155

Právě! Už z těch zamaskovaných aut je patrné, že mají vysoká okna, takže větší oktávka. Zato nákresy působí na člověka jako kdyby to bylo čtyřdveřové kupé...

+1/0
22.12.2014 10:43

S13v89a56t20o58p54l23u29k 63S98i49l64n41ý 4752636309968

Jaká revoluce? Vždyť je to pořád to samý.

+7/−1
22.12.2014 9:59

D15a73n29i26e78l 78K39r26o53n91e98r 7564104736227

no budme radi, ze to nevypada jako Mercedes ve vedlejsim clanku...To je jak kdyby to bylo z vosku a na slunku se jim to rozteklo.

+1/0
22.12.2014 10:02

S80v62a12t32o86p64l77u32k 28S83i18l62n17ý 4502946119698

No je fakt, že MB začíná poslední dobou poněkud Hyundaiovatět...

+2/0
22.12.2014 10:05

M89i62r29o42s15l88a33v 20Š26i92m15k62o 7235723622355

Zato škodovka sází na fádnost. Ta nová fábka mi nějak z boku připomíná starého opla astru.

+1/0
22.12.2014 10:57

O36n83d78ř72e41j 43M42a37r50e10k 9412700267329

No, je to revoluce. Superb se předtím tvářil jako větší auto, teď, když jde na platformu MQB pro malá a střední auta tak to už  neplatí. Na tuhle platformu půjde i Passat, ovšem současně s tím se má postavit nový větší VW na platformě MLB pro šestiválce. Takže svým způsobem to revoluce je, Superb předtím nebyl na podvozku Golfu či Pola, teď na něj jde.

+2/−1
22.12.2014 10:29

T74o57m90á39š 66V47e54r79n74e73r 1775214697705

Platforma MQB je univerzální tzn.dá se na ni postavit auto jakékoli velikosti od Pola po Phaeton...

+5/0
22.12.2014 10:33

D71a69n14i21e54l 37K80r66o26n37e38r 7554304916907

presne...velikost nehraje roli, rozhodujici je zpusob ulozeni motoru.

+2/0
22.12.2014 10:39

O14n56d61ř93e93j 28M57a70r83e16k 9252790557189

A proto ho má MQM jen napříč? Trochu přemýšlet než psát nesmysly. MQB není jen platforma, jsou to moduly - tedy i modulové motory, co do ní jdou namontovat. A existuje MQB šestiválec? Kde?

0/0
22.12.2014 11:09

D15a94n29i72e70l 64K79r95o30n25e87r 7504184416627

O co vam porad jde? Ono snad nekdo u Superbu sestivalec cekal, kdyz ho nema ani novy Passat?  MQB je dostatecne dobra pro Passat, je tedy dostatecne dobra pro Superb. To, ze je na stejne platforme Golf a Polo je jedno.

+1/0
22.12.2014 11:34

O10n20d26ř61e87j 69M26a25r27e75k 9522240977299

Děcko nešťastné, Passat na MQB není. Proto může mít šestiválec.

0/−4
22.12.2014 11:52

T15o39m56á34š 57K21n41a18i82f58l 6363200187360

Jenže on ten passat na MQB postavený je.

+5/0
22.12.2014 12:28

Z46d15e52n19ě26k 17Z82a94j97í27č67e48k 2873782128955

MQB je modulová platforma na kterou lze postavit cokoliv, jak vám píše kolega na hore.. Nový pásat je na MQB.. MQB vznikla proto, aby Volksvagen mohl na stejne lince bouchat npr superba a pasata, nebo golfa a Octavii a ušetřil náklady... Nic jiného v tom nehledejte.. Djde jen o uložení jednotlivých komponent.. Podvozek se vyvíjí extra zvlášť pro každé auto...

0/0
22.12.2014 12:45

S28v49a81t75o25p85l41u26k 60S29i31l91n36ý 4672346769618

Jako nešťastné dítě mi spíš přijdete vy. Superb nebude mít šestiválec,bůů ;-D

0/−1
22.12.2014 14:34

M89i78r22o32s42l97a89v 45Š19i40m38k66o 7195323622165

Až na to, že nelze moc měnit šířku vozu. Tudíž bude superb úzký jako ty předchozí...

0/0
22.12.2014 10:46







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.