Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Škoda ukazuje nový superb na prvních skicách

Nový superb má být revoluce ve škodováckém designu, tvrdí automobilka. Zatím uveřejnila jen skici, které naznačují, jak bude nová generace nejvýše postaveného modelu vypadat.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K70a91r80e11l 58B92ř72e74z10i29n26a 1200653631531

No potom tragickém designu zadní masky posledních Subperbů je to aspoň krok dopředu snad - nejprve byl Superb v podstatě kopie Passatu a pak ta hrůza posledních modelů, zpoeředu to jde ale zezadu jak nepovedený větší Mégane .....

0/0
5.1.2015 13:45

J34i72ř52í 73V44á55v64r29a 9508423287910

pěkná škůdka... :-)

0/0
4.1.2015 14:51

P36e81t64r 88M52a61r83e12č49e15k 1863251579328

Revoluce v designu ? :-) Zatím to spíše vypadá na zvětšeninu oktávky.

0/0
4.1.2015 14:13

L96u64b30o78š 40H61o80r88á75č16e75k 4578225980273

No, vida, bude vypadat jako Mondeo před pěti lety. Ale určitě bude o kousek dražší.

0/−1
30.12.2014 16:49

V28á45c54l92a73v 32V42á81v36r88a 5386119741107

tuctové "boxy" auto. Z interiéru nic. Karoserie nic moc.. no tuctové auto neoslovující žádnou věkovou kategorii nebo pohlaví. Auto pro každého ale přitom ro nikoho. Ceny aut rostou v celém světě, takž bude asi na začátku vyšponované cenově a po vystřízlivění, začne padat cena. Ti co na něj čekají se mezitím rozhodnou pro jiný model nebo dokonce značku.

Kdybych byl zaměstnanec Škodovky, styděl bych se přijet naparkoviště firmy s Hyundai, Kia, Peugeot, Mercedes...

Na parkovištích Forda po celé Americe nenajdete cizí auto, snad mimořádně s výjimkou jiné americké odborové automobilky (GM,Chrysler).  Jinak Mercury,Lincoln,Ford.

+1/0
27.12.2014 19:03

L71e87o49š 34E39x68n49e70r 1277458628712

Kvůli bezpečnosti a větší odolnosti dělají u aut (aspoň u tohoto Superbu je to patrné) čím dál tím menší okna. Ale jaká je to bezpečnost, když řidič (či po jeho pravici sedící spolujezdec) vidí čím dál tím míň? V nepříliš vzdálené budoucnosti budou mít jen úzký průzor jako nějaký obrněný transportér? :-/

+3/0
25.12.2014 9:13

L57u50k13a17s 63H85a76n36a90k 7921871967391

Na skicách se mi hodně líbí. Tak doufejme, že finální se finální verze moc lišit nebude.

+8/0
22.12.2014 12:51

T86o51m70á56š 56H97o78r54a 2989465158115

Skici Škodovek se mě vždy také líbí... o to větší pak je u mě zklamání z reálného výrobku. Ale třeba se Škodovka pochlapí a udělá konečně karoserii s charakterem. R^

+3/0
22.12.2014 17:42

V56á49c20l77a93v 16V85á52v13r14a 5966299631417

to je ovšem normální na celém světě. Ze skicy vzniká prototyp ale ten už se drží dílů které jsou snadno vyrobitelné. A rozdíl mezi skicou a skutečností je opravdu velký.

Zveřejňovat nákresy aut o kterých se uvažuje že půjdou do výroby je nesmysl.

0/0
27.12.2014 19:07

L87e97o66š 46E85x21n23e42r 1467808528412

No, doufejme. Když jsem pár let po té, co světlo světa spatřila Škoda Favorit, viděl původní návrhy Nuccia Bertoneho, nestačil jsem se divit. Asi komunisti tehdy nevěděli, jak ohnout plech, že udělali favorita tak hranatého... :-/

+1/0
25.12.2014 9:16

L40u92b90o25m10í51r 33P62o63p48e70l34k44a 1522769281440

První skica fabie mě potěšila- realita o dost míň. První skica Supa se mě taky líbí a tak se pomalu začínám bát.......

O to hůř, že mě čeká obměna auta a nad Supem jsem přemýšlel. Jestli to bude jak s Fábkou, budu se ohlížet hold jinde.......8-o

0/0
22.12.2014 12:39
Foto

P79e65t28r 52K51r11e59n89ž67e58l17o44k 5209637

Novou Fabinu jsem viděl - bohužel pro mě je hezčí na obrázku, než v reálu - vadí mi ty tlusté černé linky okolo světel :-)

0/0
22.12.2014 12:13

Z98d64e61n69ě14k 10H71a73n13z37l 1481406452734

Od ledna Fabia dělá na 3 směny. Holt to dokážou prodat

0/0
22.12.2014 12:26

L13e81o47š 49E87x96n93e13r 1347958608372

Když kupní síla našince není pořád ještě taková (a to navzdory 25-ti letému utahování opasků), aby si mohl dovolit dražší vůz téže třídy. (A zase nejsou tak bohatí, aby si mohli koupit jeden nejmenovaný rumunsko-francouzský šunt.)

+1/−1
25.12.2014 9:20

T72o71m58á50š 72H72o94r89a 2639885348875

Také jsem se před pár dny stavil v autosalonu a novou Fábii viděl, a sedl jsem si do ní. Oproti předchozí verzi je to z hlediska vzlhedu určitě krok správným směrem. Nemohu si pomoci, ale příjde mě to jako facelift první generace...a to celkem povedený. Sice mě ta unifikace jednotlivých tipů u Škody nesedí, ale to je věc osobního vkusu.

Celkově dílenské zpracování dobré, ale pár levných řešení mě celkem mrzí, ať už jde o zadní nápravu včetně brzd, těsnění dveří, jednodušší systém stahování oken a mohl bych pokračovat.

Co mě v autech vždycky trochu trápí je místo, mám sice jen 183 cm výšky ale celkem dlouhé ruce a nohy, takže v menších vozech mívám problém najít pohodlné nastavení sedašky a volantu. Zde jsem ho nakonec nalezl, a myslím že by to bylo stravitelné i při delší jízdě, ale bohužel jsem prakticky zrušil zadní místo za řidičem, tam by se vlezl stěží trpaslík.

Takže suma sumárum jako levné a kvalitní auto pro dva lidi to poslouží myslím dobře.R^

+2/−2
22.12.2014 12:27

I77g62n82á20c 60M27r80k77v96i31č50k37a 2228422419375

hlavně nezapomeňte na sexy prolis na kufru a 75% úspěchu je na světěRv

+2/−1
22.12.2014 12:09

A26l58e75x 63Š75t10a75j75n23e75r 7641764805943

Správně! Prokopnutý kufr tam je, tak je to nová škodovka. ;-D

+2/−1
22.12.2014 11:54

P11e40t85r 56B85a98l72o15g 4351709226490

..ať nakreslí co nakreslí, pořád z toho bude německé embéčko. O revoluci v designu se nedá mluvit.

+6/−14
22.12.2014 10:52

M75i54c90h80a53l 50H31o67r77a30k 2574955717282

Ty si, ale hlava. Vetsi blabol uz si napsat nemohl.

+5/−2
22.12.2014 11:45

P85e28t44r 59B51a15l64o30g 4661739566260

japato? Pokud se na to auto podíváš (když už si teda tykáme), je to pořád ve stejném duchu, jako jsou koncernová auta. Tedy pořád v tom vidím německý vliv (proto to "německé embéčko". Článek, který píše o revoluci ve škodováckém designu, se mě teda zdá poněkud zcestný. I sám designer mluví o tom, že vycházel z designu stávajících škodovek. Je to hezké auto, ale revoluci v designu si představuji jinak.

+3/0
22.12.2014 15:03

P41e10t51r 68N72ě76m90e69č74e14k 1622724102193

Ačkoliv nejsem zrovna zastánce škodovky, tenhle designový styl je prostě hezký :-)

+7/−2
22.12.2014 10:51

J84a10n 50P59o18k28o78r64n50ý 1754423170830

Nikdy nebudeš lepší ,než Pasat.

+3/−7
22.12.2014 10:49

M92i14c26h13a85l 26H32o83r56a21k 2604885567542

Tak to uz z principu nemuze, to, ale nic nemeni na tom, ze Superb je dobry auto.

+2/0
22.12.2014 11:46

L12u54b19o37š 73H84o47r51á90č30e57k 4878565750803

To ani nesmí.

0/0
30.12.2014 16:51

M90a33r89t17i35n 24T36r66i30n68e67r 8837169987835

Krásný kousek

+5/−1
22.12.2014 10:34

M27a75r61e17k 27J75a92n31e40č61k73a 1657396403651

Buď jsou pisálci na idnesu totální škodovkomilové, nebo jim za to Škodovka platí, protože to tajnůstkaření už je vážně humorné, jako by se jednalo o nějaký převrat v automobilovém průmyslu ;-D U Fabie tomu nebylo jinak. Jenom si říkám, proč jiné automobilky představí rovnou v reále nové generace vozů, nebo dokonce nové modely a pouze Škoda má potřebu stále dokola takhle šaškovat. Prostě další článek o ničem.

+16/−4
22.12.2014 10:18

D43e34n12i35s 68W63i84t17z65k31u 5223472829227

jasně že platí, reklamu zadarmo nedělá nikdo

+4/−1
22.12.2014 10:29

J46i27ř26í 82J32o46n51á88š 5714573152390

tak ho nečti, nutí tě někdo ???

+2/−2
22.12.2014 11:21

D25e71n41i41s 92W95i14t55z12k37u 5523502659587

a říkám že mě to nějak obtěžuje,čteš to tam někde?

+1/0
22.12.2014 11:50

D25a49n91i52e42l 67K37r10o27n24e89r 7534924226487

Oni takhle bohuzel saskuji vsichni a dokonce ne jen automobilky. Jen na Skodu se v CR media vice zameruji. Jinak to plati celosvetove.

+7/0
22.12.2014 10:37

J59a11n 64P83o79k90o36r12n35ý 1154493150510

Vyšel podrobný článek dávno v auto motor sportu.Bude stejně dvojka za Pasatem.tak bylo rozhodnuto nahoře.

Levnější dvojčátko !

+1/−1
22.12.2014 10:51

M29i50c23h70a79l 93H92o10r32a23k 2414645467722

Nerikejte? Tak to jste objevil ameriku.

+1/−1
22.12.2014 11:47

A39d72a14m 92P77u89r64k58r44t 5396122158578

Tohle bývalo už za dob favorita (tehdy jsem tak nějak začínal vnímat) - vzpomínám si že bylo ve zprávách jako velký objev jak bude vypadat světlomet (a foto jen toho světlometu, ničeho jiného)..

+1/0
22.12.2014 11:11

S59v65a22t60o15p65l11u93k 77S18i48l33n51ý 4982766799168

Stačí si porovnat tvary toho zamaskovaného auta a skice a je jasné, že jako na skici to vypadat nebude.

+4/0
22.12.2014 10:03

A70l82e56š 77L94e46w88i41c20k41i 5475359711328

To uřčitě ne,i Fabii vykreslili daleko zajímavější,než se mi jeví v civilu...

+2/0
22.12.2014 10:27

M16i30r59o63s97l26a64v 80Š98i33m22k33o 7175123972105

Právě! Už z těch zamaskovaných aut je patrné, že mají vysoká okna, takže větší oktávka. Zato nákresy působí na člověka jako kdyby to bylo čtyřdveřové kupé...

+1/0
22.12.2014 10:43

S80v25a35t91o40p34l35u50k 87S81i65l81n20ý 4292226619668

Jaká revoluce? Vždyť je to pořád to samý.

+7/−1
22.12.2014 9:59

D75a11n97i79e75l 69K59r56o17n84e39r 7224234466647

no budme radi, ze to nevypada jako Mercedes ve vedlejsim clanku...To je jak kdyby to bylo z vosku a na slunku se jim to rozteklo.

+1/0
22.12.2014 10:02

S29v85a34t44o37p70l51u89k 94S66i32l72n90ý 4242916279678

No je fakt, že MB začíná poslední dobou poněkud Hyundaiovatět...

+2/0
22.12.2014 10:05

M39i23r86o89s45l42a14v 23Š36i22m63k63o 7745933802965

Zato škodovka sází na fádnost. Ta nová fábka mi nějak z boku připomíná starého opla astru.

+1/0
22.12.2014 10:57

O35n68d95ř81e56j 41M80a50r66e69k 9182340787639

No, je to revoluce. Superb se předtím tvářil jako větší auto, teď, když jde na platformu MQB pro malá a střední auta tak to už  neplatí. Na tuhle platformu půjde i Passat, ovšem současně s tím se má postavit nový větší VW na platformě MLB pro šestiválce. Takže svým způsobem to revoluce je, Superb předtím nebyl na podvozku Golfu či Pola, teď na něj jde.

+2/−1
22.12.2014 10:29

T89o84m21á48š 97V30e29r96n89e72r 1475544907385

Platforma MQB je univerzální tzn.dá se na ni postavit auto jakékoli velikosti od Pola po Phaeton...

+5/0
22.12.2014 10:33

D46a76n67i53e67l 19K25r30o21n29e41r 7694264156427

presne...velikost nehraje roli, rozhodujici je zpusob ulozeni motoru.

+2/0
22.12.2014 10:39

O14n61d63ř56e66j 13M39a83r20e13k 9952850867709

A proto ho má MQM jen napříč? Trochu přemýšlet než psát nesmysly. MQB není jen platforma, jsou to moduly - tedy i modulové motory, co do ní jdou namontovat. A existuje MQB šestiválec? Kde?

0/0
22.12.2014 11:09

D75a61n59i51e17l 13K21r78o79n87e12r 7954454266127

O co vam porad jde? Ono snad nekdo u Superbu sestivalec cekal, kdyz ho nema ani novy Passat?  MQB je dostatecne dobra pro Passat, je tedy dostatecne dobra pro Superb. To, ze je na stejne platforme Golf a Polo je jedno.

+1/0
22.12.2014 11:34

O32n77d18ř98e64j 29M56a42r22e86k 9752810297119

Děcko nešťastné, Passat na MQB není. Proto může mít šestiválec.

0/−4
22.12.2014 11:52

T49o38m34á14š 26K25n43a54i98f50l 6523810617540

Jenže on ten passat na MQB postavený je.

+5/0
22.12.2014 12:28

Z59d45e86n33ě51k 80Z24a67j78í82č63e91k 2663622948315

MQB je modulová platforma na kterou lze postavit cokoliv, jak vám píše kolega na hore.. Nový pásat je na MQB.. MQB vznikla proto, aby Volksvagen mohl na stejne lince bouchat npr superba a pasata, nebo golfa a Octavii a ušetřil náklady... Nic jiného v tom nehledejte.. Djde jen o uložení jednotlivých komponent.. Podvozek se vyvíjí extra zvlášť pro každé auto...

0/0
22.12.2014 12:45

S60v70a98t91o14p15l82u94k 94S86i77l27n61ý 4922646199298

Jako nešťastné dítě mi spíš přijdete vy. Superb nebude mít šestiválec,bůů ;-D

0/−1
22.12.2014 14:34

M15i88r39o34s31l32a83v 23Š26i86m52k89o 7585453592895

Až na to, že nelze moc měnit šířku vozu. Tudíž bude superb úzký jako ty předchozí...

0/0
22.12.2014 10:46







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.