- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Všechno je to moc hezky popsané i s videonávody jak to "přechytračit" na Tacháč.cz
"Podobné je to s vozidly, které byly do 30. června 2013 dočasně vyřazeny z provozu (v takzvaném depozitu). Jejich majitelé musí do konce letošního roku příslušnému úřadu nahlásit, k jakému účelu je vozidlo využíváno, jinak hrozí vozidlu administrativní zánik."
Proti automatickému administrativnímu zániku bych nic nenamítal , ale tuším že tam bude další háček .
Pro trvalé vyřazení z registru vozidel se po 10.2013 už vyžadoval vždy dokument o ekologické likvidaci .... A pokud jste tento dokument nevlastnili , nemoho dojít k administrativnímu zániku . To mne bude nyní stát nutit , abych doložil dokument o ekologické likvidaci , i když mám své staré auto bez provozních kapalin již několik let v garáži na soukromém pozemku ?
Zásadní otázkou je , zda mne stát může nutit k ekologické likvidaci mého majetku , který likvidovat nechci .
a proč by vás nutil, když prostě nahlásíte, že auto pořád stojí v garáži.
Nevidím v tom nic složitého. Jen je potřeba mít nachystanou plnou moc. K provedení převodu. Tu si lze připravit dopředu. Jedná se hlavně o ověření Vašeho podpisu Vámi. Takže to Vám potvrdí kdekoliv. Problém je spíše s evidenční kontrolou to Vás nutí kupovat jen ve všední dny kdy fungují STK. Zákonnou pojistku uděláte po internetu kdykoliv a kdekoliv de se můžete připojit k internetu, žádný problém. Jak říkám jediný problém je evidenční kontrola, která je úplně zbytečná. Tu měli v rámci novely zrušit. Jinak RZ se nemění, prodávající s plnou mocí a doklady zajde na svůj úřad, nechá přepsat. Kdo zaplatí poplatek za převod musí spolu ošetřit v kupní smlouvě. Myslím, že v tom není nic složitého a bude potřeba méně nových RZ a mělo by být o polovinu méně úřadování. Nevidím to až tak tragické. Ono se to zaběhne.
Vůbec nechápu proč není režim něco jako čistopis.....odhlásíte auto z registru a můžete ho mít doma jak dlouho chcete...přesně tak jako v SRN. Na co nějakej depozit !!! Je vidět, že to na ministrestvu je samej studovanej hlupák !!!
ale vždyť to auto můžete mít doma, jen musíte pravidelně hlásit, že stav je stále stejný
Popravdě je to bič na cigoše a překupníky,mě to nevadí aspoň v tom bude pořádek
čů**i----- fakt jako pro chudého studenta, který již auto má, ale bude letos potřebovat nové to je neskutečný opruz...... Prostě proč ěnit něco, co 20 let v pořádku funguje? Místo toho aby se zaměřili na kvalitu nabízených aut tak dělaj akorát dementní novely, ve kterých se nikdo nevyzná a jediné co se tím docílí je to, že levná auta (35 000 a pod.) budou mnohem horší, protože převod bude stát 1/4 jejich hodnoty--- .... Jsem konsternován...
Zase to můžeme brát z te druhé stránky vymizí ze silnic ty pasti co většinou ti chudí studenti na silnicích provozovali. I když na prosto vas chápu taky jsem to tak za mladých let dělal.
Doufám že se znemožní přepis vozidel v exekuci aby novému majiteli po jisté době nezůstaly jen oči pro pláč.....
Proč? Ať je auto nového majitele a starý ať jde sedět pro podvod.
Tohle je demence. Chystal jsem se doma zrenovovat Nissan Double Cab. Chtěl jsem to udělat poctivě, tudíž rozebrat v podstatě do šroubku. Zároveň si to celé v rámci možností chci dělat sám + nechci se jakkoli zadlužovat. Bohužel po večerech to není práce na dva roky (pokud bych s tím začal po ihned po TK). Takže tímto bych chtěl soudruhům poděkovat, že mi zrušili mého koníčka renovace "velkých modelů".
Myslíte že to panáky nahoře zajímá... když chceme bojovat proti podvodům, vždycky na to doplatí poctiví lidé. Bohužel je to o tom v jaké společnosti žijeme... Mám stejný problém jako Vy :(
Konečně to zlodějský čkp zrušilya každé auto co nemá zaplacené pojištění vyřadí z evidence,tak je to spávné.
Toje ale jen pohled z pozice trestu pro toho kdo není pojištěn (povinné ručení). Ale situace toho komu naboural auto se tím také zhorší. Vlastní pojišťovna vám nic z cizího PR nezaplatí a žádná "cizí" pojišťovna nebude. Vymáhat škodu bude úřad a tam nikoho nebude zajímat jak dlouho to bude trvat. Nakonec to skončí u soudu, ten v lepším případě vydá platební příkaz. Jenže pokud nebude z čeho zaplatit ... Mnohem lepší by bylo to viníkovo auto zabavit, prodat, z prodeje uhradit škodu a pokud zbydou peníze tak je dávat do nějakého fondu pro úhradu podobných škod.
Ministerstvo dopravy tvrdí, že se proces zjednoduší?
Doporučuji přečíst článek "Jak jsem přišel o Moskviče"
Viz http://forum.moskvich.cz/viewtopic.php?f=5&t=3188#p28814