Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Ochrana před supy silnic: jednotná linka asistenčních služeb 1224

Jednoduché telefonní číslo 1224 se v době, kdy většina silnic v Česku klouže, vyplatí zapamatovat. Česká kancelář pojistitelů, která sdružuje pojišťovny, speciální linku zřídila jako ochranu před takzvanými crash huntery, supy, kteří loví vystresované účastníky nehod.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

R57o18m81a75n 65K97a32d59l25e98c 6465269585842

V souvislosti s tímto článkem důrazně varuji před žlutými auty od Auto - Assistance Praha, která před lety vystupovala pod názvem Kingo. Vlastní jí bývalý člen pražské dopravky, který má díky tomu dostatečnou informovanost o nehodách.

Jelikož jsem poctivý a zároveň hloupý, kývnul jsem na jejich pomoc, když mě nabouralo nákladní auto. 

Vozidlo mi bylo "opraveno" a následoval požadavek na doplatek přes 40000kč, z důvodu neplnění pojišťovny, stáří vozu vs použité díly-amortizace.

Od pojišťovny jsem si vyžádal seznam dílu "použitých" při opravě a nestačil jsem se divit. Všechny údajně použité díly při opravě byly originální od výrobce a nové, přitom ve smlouvě stálo, že z důvodu snížení amortizace budou použity díly z druhovýroby případně použité.

Tahle věta a hrozba žalobou, jelikož šlo o podvod nejen na mne, ale i na pojišťovnu (všechny použité díly byly z vrakoviště) mne zachránila od podvodného doplatku.

O tom jak byla oprava zfušovaná se rozepisovat nebudu...

Lidi dávejte si na ně opravdu pozor, jejich sliby se krásně poslouchají, ale pravda je krutá...

0/0
8.1.2015 20:14

E39d10i84t66a 34W86e68h86r42e46n83b10e10r11g27o74v54á 4368137157703

Ono by stačilo, když už nevím jak mám po nehodě postupovat, obrátit se s dotazem na svou pojišťovnu...

0/0
20.2.2015 19:37

M62i58c17h62a24l 10P66a42v53l56á85t 9643223224539

Pojistovnam proste vadi, ze s pomoci "supu" z nich pojisteny vytahne vic penez. Bez nich by totiz vetsinu sluzeb, na jejichz uhradu ma podle smlouvy narok, vubec nepoptaval. (Tim netvrdim, ze neexistuji neseriozni "supi", ani ze se obcas nekteri z nich na silnici nechovaji jako idioti.)

+1/0
8.1.2015 12:33


E68d55i70t87a 71W70e74h45r90e65n96b31e41r49g53o20v23á 4528247767513

Nevytáhne.... Co supové nedostanou od pojišťovny, dostanou od toho, kdo jejich předražených služeb využil.... a to je ten problém...

0/0
20.2.2015 19:42

J76i13ř20í 86K11u53c87h88t97a 6448875879727

Moc to nechápu. Číslo na asistenci je na zelené kartě. Asistence od pojišťovny má informace o tom, na co máte nárok a na co ne.

0/0
8.1.2015 10:56

P15e98t64r 25M43i10c87h23a25l 2960274781352

Jo. Jenže často jsou účastníci nehody celkem rozhození a když tam přijede panák v nějakém mundúru s autem obsypaným oranžovými majáčky a popsaným na X místech "ASSISTANCE - DOPRAVNÍ NEHODY", tak mu na to každou chvíli někdo skočí. Zvlášť, když tyhle hyeny šmírují kde co a čekají u benzinek tam, kde bývají nehody relativně často.

+1/0
8.1.2015 11:29

J91i10ř46í 71K21u96c45h12t91a 6528605109697

No a když na zelenou kartu napíšou číslo nějakého zprostředkovatele tak ten problém vyřeší ?

0/0
8.1.2015 12:42

M26i85c55h91a31l 18P42a67v44l54á54t 9973193244879

Ano, asistence pojistovny to vi. Ale "zbytecne" Vam nebude rikat, na co vsechno mate ze smlouvy narok. Uhodnete proc? ;o)

0/−1
8.1.2015 12:34

J38i60ř15í 92K18u75c61h87t52a 6368325899527

Mně prozatím vždycky řekli v jaké hodnotě nebo kilometrech mám nárok. A to jsem je volal už dostkrát.

0/0
8.1.2015 12:41

P70e23t56r 14M24i73c82h11a67l 2320754181452

Známe. Skoro u každé nehody se objeví. A pokud si je nevolal žádný z účastníků nehody, policajti je většinou vykážou z místa, že tam nemají co dělat. Navíc my i policajti účastníky nehod obecně upozorňujeme, že tito supi (spíš by se dalo říct "šmejdi") by se jim mohli dost prodražit, ovšem volba je vždy na nich. Pokud se s nimi chtějí domluvit, je to jejich právo.

0/0
8.1.2015 10:00

A66n57t55o90n73í12n 82S56v73o40b46o67d90a 3924643979122

Supové odvezli synovo auto po havárii, po několika letech po něm chtěli uhradit balík peněz a že jinak dávají exekuci. Ty služby neposkytli, protože jsem nechal okamžitě odvézt auto jinam. Byli vzteky bez sebe, že jsme na vše měli papíry :-). Všechny papíry zakládáme a vyplácí se to

+1/0
7.1.2015 23:49

J65i97ř28í 89K96o30p97ř50i82v44a 3404860709388

Wow, to je skvělé !Aspoň něco dobrého dnešní den:-)

+2/0
7.1.2015 19:00

M83a72r19e14k 42H60o61f30f16m94a96n 3825194450320

;-D ... Dostal jsem mínusy, za to, že píšu pravdu a "nežeru" pojišťovnám ty jejich bláboly... Co nějaký argument pánové, místo mínusu??

0/−3
7.1.2015 17:14
Foto

F79r28a12n64t65i77š89e55k 69H36r56a50b89a66l 3513699136118

Od uzavření pojistky jsem si číslo na asistenční službu uložil do mobilu, mám ji na kartičce v peněžence, na dvou nálepkách v autě a pro jistotu ještě na kartičce u uživatelského návodu, který mám v kaslíku. Pamatovat si ho nemusím a najdu ho vždycky.

0/0
7.1.2015 16:04

P17e82t28r 83K60o64š51í14č76e21k 8931100475871

"Pamatovat si ho nemusím a najdu ho vždycky. "

...

Tak ještě si ho nechat pro jistotu vytetovat na čelo. Pak stačí pohled do zpětného zrcátka, a najdete ho vždycky :-)

0/0
8.1.2015 17:50
Foto

F14r60a63n22t83i15š71e60k 93H26r48a76b84a19l 3713629636358

No, to bych měl problém, protože určitě bych zapomněl si ho nechat vytetovat obráceně, takže bych volal úplně jinam ;-)

0/0
8.1.2015 17:53

M92a80r11e62k 14H95o67f46f23m61a10n 3775604690870

Takže, jen pro pořádek, po pročtení diskuze...

1) Supi jsou u nehody první, protože čerpají informace přímo z webu PČR, kde naskakují nehody on-line a non-stop...

2) Sup loví poškozeného, protože jeho škodu + náhradní auto platí pojišťovna viníka ze zákonného pojištění

3) Sup má provizi od servisu a autopůjčovny

4) Poškozený NIC neplatí ( samozřejmě rovněž na své škodě NIC nevydělá )

5) Tento článek je tendenční, jako celá dlouhodobá kampaň pojišťoven proti asistenčním službám... Já ovšem pojišťovny chápu, mají na podobné články dost peněz, a pochopitelně se snaží odstranit "mezičlánek" mezi sebou a klientem

+3/−11
7.1.2015 15:30

J68i46ř39í 13H39r84a96d39e55c 9878117440824

6) Sup Vám půjčí náhradní vozidlo vozidlo vyšší kategorie, než je Vaše, což pojišťovna nezaplatí - sup to chce po Vás

7) Sup Vám auto "opravuje" výrazně delší dobu, než je běžná, a pojišťovna Vám tak nezaplatí za celou dobu užívání náhradního vozidla - sup to chce po Vás

8) Sup Vám slíbí hory i s horákama, ikdyž ví, že pojišťovna zaplatí jenom část faktur, které vygeneruje v souvislosti s Vaší událostí...

9) Sup je vlastně svině...;-)

+12/0
7.1.2015 15:43

M79a41r42e24k 56H68o16f65f86m50a56n 3675534470910

Sup vám zajistí půjčení auta, jestliže potom pojišťovna půjčovně krátí fakturu, je to problém půjčovny a ne zákazníka...

Sup auta neopravuje, jen loví a dohazuje zakázky, tentokrát platí, že je to problém servisu s pojišťovnou a ne zákazníka

Sup slibuje i nesmysly, aby vás ulovil, obvykle se ale musí pohybovat v přijatelných mezích

Sup dělá svoji práci (já bych ji dělat nechtěl)

0/−1
7.1.2015 15:58

A19u60g26u64s78t 87F26o72r41m59á34n50e95k 6505549730126

Není žádný problém, aby se ti supové na tuto linku nepřipojili.

0/−3
7.1.2015 13:14

J60i84n66d80ř29i84c30h 91Š62k32o81p95e82k 4445841460155

no pokud si je nějaká pojišťovna vezme za asistenčku, se kterou spolupracuje, tak máš pravdu

+4/0
7.1.2015 14:09

S30t94a71n46i64s93l63a68v 10S64r32b28a 4205254418754

a v čem je ta ochrana? když mám nehodu a viník je nad slunce jasný, kdo a co koho ochrání před tím, aby si poškozený "supy" nenajmul? dyť mu je to jedno - buď to vytáhne z mé pojišťovny nebo soudně ze mě? jak chcete ukecávat naštvaného poškozeného, aby se vám nepomstil?

+2/0
7.1.2015 12:04

J20a88n 74D94l72o26u65h44ý 7764589240489

Co to melete? Supy resi vzdy problem s jeho autem, nikoliv s Vasim;-D A sup se zajima predevsim o zakazku u vinika nehody, pac to je nejjednodusi varianta, jak ziskat penize, pokud to pojistovna zarizne.

+3/0
7.1.2015 12:31

S13t89a30n59i12s65l94a90v 13S22r29b30a 4975724528164

mi přijde, že dyž mi naboříte auto a já si ho musím nechat odtáhnout, tak že ty náklady na odtažení mého auta platíte vy jako ten, který jste nehodu způsobil. a je jedno, jestli vy osobně nebo vaše pojištovna. nebo to tak není? ale pokud by to tak bylo, tak platí, co jsem napsal původně, ne?

0/0
8.1.2015 7:42

J49i29n38d38ř26i66c93h 40Š29k75o72p48e37k 4285911500505

nesmysl. Pokud viník udělá škodu 100 000 Kč, díky supům vyleze na 200 000 a pojišťovna odmítne zaplatit 100 000 proto, že je to předražené, tak poškozený na něm nic nevymůže, protože minimální limit na POV je v milionech

0/0
7.1.2015 14:10

T82o24m29á94š 80K72o87c20i77a76n 9974699547956

Takže nás sup chrání před supy? Fakt super! Každý s uzavřením pojistky dostane číslo na svou pojišťovnu, tak snad není problém jim zavolat přímo a ne přes placeného operátora, kterému dáte 10kč za minutu hovoru.

+15/−1
7.1.2015 9:17

P98e73t59r 93O56u30z85k32ý 8462952884402

Z čeho soudíte, že linka stojí 10Kč za minutu a je to placený operátor? Já se domnívám, že bude lepší, když bude existovat jedno číslo, než 15 jiných. Takže je to jedině dobře.

+2/−1
7.1.2015 10:43

J35a91n 56B62u83r30i77a79n 2253589324210

p. Kocian má pravdu - třeba z Tesco-mobile je cena 10,08 Kč/min.

Navíc Vás operátor linky 1228 přepojí na Vaší pojišťovnu, ale Vy stále platíte hovor na linku 1228.

Za jak dlouho dokážete pojišťovně popsat událost? 10 min? Tak potom je to 100 Kč. A to ještě můžete čekat, než bude operátor Vaší pojišťovny volný = další minuty.

Asi to bude pro Českou kancelář pojistitlelů další dobrý byznys jak obrat klienty.

+4/0
7.1.2015 11:31

D68a55v49i27d 47P88o95l70á73k 7793720746771

raději dám 10Kč operátorovi než 10tis nějakému vořežprutovi za odtah auta

+4/0
7.1.2015 10:48

J34a44n 30D64l59o77u33h15ý 7494479950639

Az Vas naboura nekdo kdo nema povinne ruceni a rozemele Vam pulku auta na maderu, budete rad (jako tehdy ja) ze jsem to cele predal kancelari pojistitelu, ty zaplatili mne kompletne vse (odtah,servis, nahradni vuz) a pak si vse sami bez moji ucasti resili soudni cestou s vinikem nehodyR^ Nedokazu si predstavit, ze bych mel litat po soudech, dluzit servisu 100 000kc, nemit auto a cekat rok na vysledek[>-]

+2/0
7.1.2015 12:35

R24a91d77m91i74l80a 50S50i47m34č11á79k67o84v56á 5105283665555

když jsem bourala, tak taky přijeli supi a byli tam dříve než policajti a s jedním jsem se domluvila... auto odtáhli do značkového servisu, kam běžně jezdíme, ještě bylo v záruce... hned jsem dostala náhradní, všechno proběhlo v pohodě... je to rok a půl a nebyl žádný problém... co mě ale udivilo, když jsem se ho ptala, jakto, že tam byli dříve než policie, tak prý jsou napíchnutí přímo na dopravní systém a když operátorka zadá info o nehodě, jemu okamžitě pípá mobil a má hned všechny informace... 8-o

+5/0
7.1.2015 9:13

L29á81ď84a 58V84r56a24n64ý 7798988158287

Odposlouchávají frekvence policie. Můj kamarád se tím taky bavil. I když nevím osobně co je na tom tak zábavného.

+2/0
7.1.2015 9:43

J18a53n 63D32l96o28u77h97ý 7974319340399

Ano to se da normalne zaplatit, tusim ze to provozuje UAMK... Nevim uz presne, je to dlouho co jsem se o to zajimal.

0/0
7.1.2015 12:37

R98o43m49a95n 74H31a33n86u82s 8905757819394

No každá dopravní nehoda je cca do 2-5 minut od nahlášení na policii na internetu v dopravním zpravodajství a odtud může informace čerpat každý a zadarmo.

0/0
7.1.2015 18:50

L42á91ď44a 59V26r69a50n41ý 7168918368147

No já nevím já prvně volal na telefonní linku asistenční služby pojišťovny (samozřejmě všechny doklady - kopie - mám v autě). Ty mají smlouvu i s autorizovaným servisem kam normálně jezdím (zjistil jsem si před podpisem smlouvy). Takže jeden telefonát a auto bylo odtaženo do "mého" servisu. Oprava 150000, týden pujčení vozidla a nic jsem neplatil (tedy benzín), pojišťovna ani nechtěla abych volal policii (autoservis odhadl prvně škodu na cca 70 000,-).

Nemusel jsem se vůbec o nic starat a můj servis se na mě směje jak sluníčko a i ty pneumatiky přehodí za 200,-.

Je  možné, že bych sehnal na trhu pojistku od jiné pojišťovny o tisícovku za rok levnější ;-D. Ale lidé by si měli uvědomit proč vlastně pojistky uzavírají.

+2/0
7.1.2015 9:13

R61a58d80e49k 67M56i96c56h54e59l 8515178287885

Zajimave, ze se nikde neuvadi, ze sluzba je zpoplatnena a jeji vyuziti je mimo hovory v ramci tarifu. Dokonce ani na strankach samotne linky 1224. Pokud nebude tato informace uvedena ani na zelene karte, tak bude cast ridicu asi dost prekvapena, kdyz za hovor na pojistovnu, ktery mohli uskutecnit zdarma pres linku 800, zaplati desitky mozna i par set korun.

+13/0
7.1.2015 9:06

J58a75r28o45s26l76a80v 92L63e35b43e47d81a 3606829967920

Mám pouze takové lepší povinné ručení, vozím sebou kartičku od pojišťovny s číslem platným v celé Evropě. V případě nehody nebo poruchy volám na toto číslo a pošlou asistenci. Ve smlouvě mám specifikované další placené služby typu oprava, odtah, ubytování, náhradní doprava apod.

Položme se do otázky: Proč bych se propřírodu měl bavit s kýmkoliv jiným - tedy s tím "supem" ?

+2/0
7.1.2015 8:59

J50o23s90e23f 71M51i46k24u43l77í34k 8834827506

no jestli se neplatu, tak na té kartičce by mělo být číslo té asistence., tak proč volat někam jinam, že,nedej bože brat nějaký hajzlíky.

+1/0
7.1.2015 10:44

J37i41ř36í 21K74u23c69h74t58a 6328685949557

Přesně tak. Co znám pojišťovny tak číslo na asistenci je na zelené kartě. Proč ještě nějaké jiné ?

0/0
8.1.2015 10:44

P45a73v57e65l 10J93e36ř75á85b34e80k 7301822984567

Jedna pojišťovna vám po zavolání předá číslo na asistenční službu - a ta potom zas vše zjistí (u koho jste pojištěni apod.) a pošle auto. Jednoduché - že?

0/0
7.1.2015 12:49

R18o79m84a16n 16P55o49l17á83č32e74k 5636689535

Kdo má novější pojistku na auto, tak má funkci "bez poviností", takže pohoda...

S Českou jsem všechno vyřešil po telefonu a hotovo. S ČSOB pojištovnou taky žádný problém vše po netu zadat.

0/0
7.1.2015 8:55

M75a94r40t93i68n 41H59a36v27l49í42k 2156593346502

Ja dal auto do firmy specializovany na opravy - KOOPEX. dostal na mesic nahradni auto. V autorizovanym servisu chteji pujcit auto jen na omezenou dobu - max tusim 2-3tydny - mozna jen tyden. Nicmene jsem nic navic neplatil... asi jde o to ze neni sup jako sup

+1/0
7.1.2015 8:52

J41a49r91o59s75l60a25v 69D98v23o28ř95á65č72e42k 9342398672322

Můj kolega v práci se nechal oblbnout supy a nestačil se divit když přišla faktura za náhradní vozidlo za 3 týdny používání 50 000,- Kč. Po poradě s pojišťovnou, která mu dala zdarma právníka se částka "najednou" snížila na cca 11 000,- Kč, kterou již pojišťovna uhradila.

+11/0
7.1.2015 8:41

J20a38n 49B35u23r66i95a80n 2613459724110

Ale takhle by to přesně mělo fungovat - ten tlak na supy by měl být především ze strany pojišťovny, která má i s tímto supem určitě smlouvu.

+7/0
7.1.2015 8:45

L94u24b66o51š 82H82a13r91a92s60t35e40j 5804498441923

Mně supy velmi pomohli. Vždy se tam sejdou dva tři a přetahují se kdo Vám nabídne lepší podmínky. Pokud si řešíte škodu samy s pojišťovnou, tak Vám zaplatí pouze opravu a i tam vám část zkrátí z odkazem na opotřebení auta.

Pokud si vezmete supy, tak Vám dají náhradní vozidlo a po opravě auta Vám ho vymění za Vaše opravené. A to kolik za to účtují pojišťovně je mi hluboce jedno.

+1/−15
7.1.2015 8:28
Foto

L62u84k24á12š 46N37o24v22o91t23n77ý 6916787788628

Je vám to jedno jenom do té doby než to pojišťovna odmítne proplatit a oni to začnou vymáhat po vás.

+20/−1
7.1.2015 8:32

F34r35a22n33t81i98s31e58k 51M35r74z39e58n12a 3185545728319

Me se osvědčilo zavolat znackovej servis. Auto si odvezou, me pujcili jiny za 1.-Kc kterou jsem nakonec neplatil (v pojistce nemam zapujceni auta) a s pojistovnou si všechno vyjednají. Ja mam jistotu kvalitni opravy a pojistovna ma jistotu, ze si z ni nikdo nedela dojnou kravu. Zadny predrazeny zprostredkovatel, zadne podepisovani vyderacskych smluv.

+1/0
7.1.2015 8:43

J12a28n 76D30l69o63u66h10ý 7544599680149

Pokud mate nabourane auto a vy jste poskozeny, pak nejaky nesmysly ohledne kraceni ze strany pojistovny jsou uplne mimo. Sam jsem to pokazde resil, staci vedet, ze vas jako pozkozeneho to nezajima, pojistovna MUSI proplatit celou opravu, tak aby vozidlo bylo v puvodnim stavu jako pred nehodou. To co tu rikate plati na vinika nehody v pripade havarijniho pojisteni, tak se muze uplatnit amortizace a vse vyplyva ze smlouvy kterou ma vinik uzavrenou na vlastni auto.R^

+1/0
7.1.2015 14:35

P20a22v23e97l 10F15l68a26j62š93h41a35n71s 5750707976645

Nebylo to tak vždy. Teď už to pojišťovny prohrávají i u soudu, ale ještě před pár lety uplatňovali amortizaci i u oprav z povinného ručení. Dneska to sice zkouší taky, pokud se ale klient zabejčí, tak ucuknou. Osobní zkušenost.

+1/0
7.1.2015 17:52

J19a82n 68D14l70o76u60h85ý 7144659570659

Pane nemate pravdu, i pred lety na me zkousela pojistovna vinika amortizaci na tehdy tenkrat 14 let stare auto. Chteli mi dat pouze 2000kc. Oprava vsak vcetne laku byla odhadnuta na 10 000kc. I tenkrat stacilo pohrozit soudem a razem technik od pojistovny vinika otocil a s nicim nebyl problem. Z pravniho hlediska platilo vzdy, ze pojistnovna MUSI vyplatit tolik penez, aby se vse (pro poskozeneho) uvedlo do puvodniho stavu pred nehodou.

0/0
7.1.2015 19:53





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.