Diskuze
Sedm hodin v koloně. Neukázněné kamiony není kam odklidit
Děkujeme za pochopení.
P53a78v71e20l 67K10o57n88í64č67e78k
Ono by to chtelo, aby silnicari jeli na skoleni do Nemecka, aby se naucili, jak to tam delaji, ze to funguje. Taky by to chtelo tak 20x vic mist pro parkovani kamionu na dalnicich a trochu tolerance k ostatnim ucastnikum silnicniho provozu.
J68a16r66o78s16l68a97v 79K64a59d74l46e28c
Pokud je dálnice nesjízdná, pak není nic jednoduššího než ji uzavřít... Zákonů máme dost, ale není kdo by vymohl jejich dodržování... Řádně přetučnělá pokuta by udělala také své při parkování mimo odstavný pruh v krizové situaci... tam to zavání až obecným ohrožením...
R43i85c44h45a76r61d 57K15á51b21a
Coze? "pro iDNES.cz provedl analýzu provozu na daném úseku a zjistil, že auta zpomalila a začala jezdit - kvůli zhoršení povětrnostních podmínek - opatrněji už kolem čtvrté hodiny odpolední."
To jako otevrene priznavate, ze ridici dokazou reagovat na podminky a jezdit pomaleji? Ja myslel, ze bez passatu, radaru, bodoveho systemu a zpoplatneneho prava nevypovidat to vubec nepripada v uvahu
R69o25m29a86n 15Š83í13m96a
U nás klasická situace....Pepík v jednom kamionu na zasnezenem kopci zkolabuje a nemuze se rozjet. Jarda v druhem kamionu za nim si rekne...Pepik je trouba, ja mu ukazu, jak se to ma delat....a ejhle...Jarda zustal vyset 10metru pod Pepikem v protismeru. Do toho jede Lojza s dodávkou a rika...to jsou pitomci, ja to proklickuju mezi nima, poradne se rozjedu a je to. No jo, ale s prazdnou dodavkou pri vyhybani se Pepikovo kamionu musi zpomalit a pribrzdit a uz se veze taky. Hrabe a hrabe a dodavka smeruje do prikopu. No a mame situaci jak namalovanou....silnice uzavzena na cele dopoledne. Nekolikrat jsem byl toho svedkem a nakonec kdyz jsem videl, na jakych pneumatikach nasi kamionaci jezdi, tak to jsem nechapal. V cizine by dal sli pesky. A s takovym to materialem chcete neco delat???
J59a62n 75D80l65o22u22h12ý
On mime exit, kde muze sjet a pak fnuka v clanku, ze tam cekal v kolone :-D
R20a72d27i94m 96Š62o86t81o92l94a
Kamiony bych zrušil, všechno vozil po železnici, aspoň by si na sebe vydělala a lidi by nemuseli platit přemrštěné jízdné, zboží z nádraží bych nechal rozvážet jen lokálně dodávkami. Já vim že to nejde, ale bylo by to fajn
J59o86s60e33f 40N44o60v16á48k
Zajimalo by mě, jestli policie dostatecně sankciovala toho řidiče, který způsobil, celou kolonu? To platí pro oba řidiče v obou pruzích, kteří tam zůstali v čele "hrdě stát". Dal bych jim maximální možný trest, ať nahradí škodu všem zůčastněným, protože tam prostě neměl vůbec co dělat. Ať jdou k vůli tomu klidně do exekuce, jestli nemají pojistky.
Přece pokud nevím do čeho jedu
1. Neznám místní poměry ((česká) údržba silnic)
2. Nesleduju předpověď počasí
3. Nemám dostatek zkušeností, t.j. neumím jezdit v noci a navíc za špatného počasí (např. v zimě na ledu)
4. Nemám auto ve stavu do daných podmínek
5. Nevím, že bych mohl způsobit problemy X ostatním lidem
Tak "kudla" buď sedím doma, nebo jezdím maximálně v létě ve dne na tříkolce po parku a neotravuju život ostatním lidem
Kdyby policie, každého takového ... zavčas připravila o papíry, hned by bylo na cestách líp. To platí pro všechny brzdy na silnici.
P47a30v91e71l 10K86u32r11a75l
to je ovšem asi stejně vymahatelné jako "řidič nesmí vjet do křižovatky pokud si není jist schopností jí bezpečně projet".
Pokud jste si jist a nepovede se vám to tak je vše v pořádku.
J31a34n 64T28a91r93a49b71a
400x 20m = 8000m. Tolik odstavného pruhu by kamiony zabraly, tedy podstatně méně, než délka kolony, kterou svou nekázní a především totální bezohledností jejich řidiči vytvořili. V daném případě je to navíc evidentní selhání policie, která nesplnila svou zákonnou povinnost.
Řešení je prosté: Rozšíření §19 zákona č 361/2000 Sb. takto (neučesaná textová verze): "Řidič nákladního vozidla smí na komunikaci s více jízdními pruhy v jednom směru jízdy použít výhradně první jízdní pruh zprava. Při odbočování vlevo nesmí použít jiný než první jízdní pruh zprava pro příslušný směr odbočení. Další jízdní pruh smí použít pouze v případě, kdy je to nezbytné pro objíždění nehybné překážky silničního provozu, ale pouze v případě, že pro objetí překážky má dostatek volného prostoru k návratu do prvního jízdního pruhu zprava, kam je povinen se neprodleně zařadit. Přitom nesmí ohrozit ani omezit jiné účastníky silničního provozu a nesmí zastavit vozidlo. V případě jedoucí nebo stojící kolony vozidel, zhoršených povětrnostních podmínkách či závadě ve sjízdnosti komunikace nesmí použít další jízdní pruh ani k objíždění překážky silničního provozu."
a úprava přílohy k vyhlášce: "Porušení ustanovení §19 se postihuje pokutou ve výši 10000kč a 7 body do registru řidiče. Současně policista uloží řidiči zákaz jízdy na dobu následujících 4 hodin a určí místo, kde po dobu zákazu jízdy musí být vozidlo odstaveno. Zákaz jízdy se nepovažuje za bezpečnostní přestávku v řízení vozidla"
O33l60d73ř56i26c80h 67H30o78r25n66ý
Tam je všechno tak nějak naruby...
L92u21b61o44m54í58r 43S28a10z97e39č47e57k
Jak se může dostat tolik stovek kamionů do zácpy, měly být dávno odstavený nebo odkloněný! Většina bývalých odpočívadel je zrušena. Nemám je sice rád, ale tady bych se jich trochu zastal. Když je na D1 nechají najet, tak jedou. V některých situacích se asi nedá jednat jinak.
R89o27b42b40e21r24t 66B90e70r87g96e48r
Ve všech situacích se má dát tak, abych nezablokoval všechny tři pruhy dálnice tím, že nebudu schopen vyjet po cestě, která je zasněžená...
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!