Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

VIDEO: Nová Škoda Fabia Combi v plné parádě

Kombíková fabia už se dá objednat, naživo ji ale bylo možné vidět jen loni v říjnu na autosalonu v Paříži. Do showroomů navezou první kousky každým dnem. Podívejte se na video nového modelu v akci na české dálnici D11.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

M20i80r47o92s41l77a97v 32S26t18e76i36n78e77r 6628564293825

V dnešních bavorských novinách TZ jsem našel článek o Euro NCAP. Je to instituce, která testuje bezpečnost. Za rok 2014 vydala test, v kategorii malých vozů s velkým náskokem vyhrává Škoda Fabia. Dostala plných pět hvězdiček! Tuto hodnotu získala jako jediná ze 14 testovaných vozů, ani VW na ni nedosáhlo. Třeba mezi MPV dosáhla polovička testovaných vozů pouhé tři hvězdičky, pět hvězdiček měl pouze VW Golf Sportsvan.

Škoda se nám zvolna vyvíjí k prémiovým výrobcům- gratulace do Kvasin i do MB!

+1/−3
10.1.2015 20:16

J13a68n 71S43t48a24r88ý 8227100492225

Ji, hotový Rollce-Roys :-D

+3/0
10.1.2015 23:32

J69i49ř76í 49S40c33h50w53a62c91h 8888904238726

No mnohem blíže to má k Rolls-Royce než k tomu tvému Rollce-Roys ;-)

0/0
10.1.2015 23:51
Foto

M58i69r25o54s20l83a49v 62S85t65e32i92n75e41r 6338144293775

Lidičky, co byste si počali s nějakým Rolls-Royce bez k tomu příslušného zámku, nejmíň takové vily, jakou si levně koupil soudruh Mynář!

Máte na to, lít do nádrže 12 litrů na 100 kilometrů?

Ta Fábie vás stejnou trasu zaveze za 4 litry na 100, to je už rozdíl. A v případě nehody vás ochrání víc, než ten staromódní křáp Rolls Royce.

Připomínám přísloví: lepší Fábia na vlastním dvorku, než Rolls-Royce na cizí střeše!

0/−3
11.1.2015 0:27

J58a19n 55S67t10a85r47ý 8547220132665

Za 4 litry možná z kopce...

+3/0
11.1.2015 12:56

P90e24t77r 57M69i89c54h72a66l 2880644721172

Podle euronorem i po rovině. ;-)

+1/0
12.1.2015 0:07

J63a20n 27S46t56a18r29ý 8587710202425

Především má VW Skoda k premiovym výrobcům stejně daleko jako renaultacka Dacia ;-)

+1/−1
11.1.2015 12:54
Foto

M13i27r89o68s38l16a65v 71S46t95e93i51n54e44r 6168514783415

To platilo ještě za Husáka. Jenomže čas nestojí a o tom, jakou kvalitu kdo vyrábí, rozhodnou zákazníci. Dacia například přes nízkou cenu je v Bavorsku vzácný vůz, i Renault, Nissan nebo Citroen se už málokdy vidí. Škoda je tady nejméně 10% vozového parku.

+1/−1
11.1.2015 13:05

J61a87n 92S46t47a14r89ý 8687100962135

Jestli si myslíte ze zákazníci kupují podle kvality, tak jste poněkud naivní. Zkuste se nad tím zamyslet, možná zjistíte že jste napsal nesmysl.

+1/−1
11.1.2015 14:12

P82e17t28r 13M45i54c52h10a84l 2430604331912

Jak kteří. Někteří podle kvality, někteří podle ceny, někteří podle poměru kvalita/cena. A řekl bych, že Škodovka tomu poslednímu kritériu celkem vyhovuje.

0/0
11.1.2015 22:59

P36e21t68r 67K71u11l50i66c50h 9270191322485

vy jste napsal nesmysl. skodovka je pro nemce požadujícího kvalitu vždy a všude dobrou volbou za prijatelne penize

0/0
12.1.2015 0:01

J65a78n 84S78t69a15r67ý 8677620872745

Nevím jak v Německu, ale u nás to co jste napsal neplati určitě. Je mnoho lepších voleb za lepší peníze než nabízí Škodovka.

0/0
14.1.2015 15:35

P47e18t89r 62B50á92č96a 8115646115205

"Škoda se nám zvolna vyvíjí k prémiovým výrobcům"

;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D

0/0
11.1.2015 18:58

T35o45m31á95š 97H56o46r42a 2899195808965

Problém je, že hodnocení NCAP o skutečné bezpečnosti vozu nic moc nevypovídá, a rozdíl i dvě hvězdičky neznamená že je vůz s menším počtem hvězdiček pro posádku méně bezpečný. Ve skutečnosti to může být naopak.

0/0
12.1.2015 5:51

R87o72m25a15n 73Š54í64m34a 9721334925301

Další pixla na trhu....

+2/0
10.1.2015 18:23

P62e21t86r 25M56a29r18e66č47e55k 1523481579728

Žlutá jí tedy rozhodně nesluší. :-) Ale jinak v pohodě. Škoda že do hatche nedávají nic silnějšího než dýchavičných 81kW.

0/−1
10.1.2015 11:04

J16i21ř30í 29S96c65h66w21a12c89h 8358874338566

no je škoda, že ostřejší (RS) verze zatím není, ale 1.2/81kW bych dýchavičných rozhodně nenazval. 0-100 pod 10 sec nedá řada silnějších motorů ve větších autech....;-)

+2/−1
10.1.2015 14:59

P98e75t46r 12M52a11l43í86k 2698319859705

No kreativisti přes vzhled výrazně pokročili. Auto je nižší a širší ale z profilu mu stále chybí v přední části odpovídající proporce. Na to, že auto pohání pomalu motorek od stěrače, na nižší střední třídu je stále vysoký, krátký a tupý. Asi jen dúsledek prodloužení základního typu dozadu. Jen názor nic víc.

0/0
10.1.2015 9:47

J10a23n 59F41o29ř75t 8573101472531

Fabia není nižší střední, to je Octavia.

+4/−1
10.1.2015 9:57

E13d53u35a36r63d 51H18e96j88l68e94k 8616676700186

Všichni pomlouvači, proč tak kecáte, vždyť to nemusíte kupovat.Mnozí z vás vlastní daleko horší plečku a tady hloupě rozumujete.;-O;-O

0/0
10.1.2015 9:24

P50e95t56r 39B28á50č98a 8435366645525

;-D Edo sedni do sve vylitane Fabie a nerozciluj se ;-)

+2/0
10.1.2015 10:50

R61o69m69a59n 39K33a18c55h72l92í75ř 7253461901780

A český motorista hýká blahem ;-D...

+3/0
10.1.2015 7:48

E41l26i75š48k55a 87K33u78č78e10r70o29v12á 7149192983703

vidím špatně, nebo je ten krám opravdu pomačkaný?

+5/0
9.1.2015 21:20

J20i88ř47í 36S39c38h71w52a21c97h 8248734808196

ano, slepý troll.......

+2/−1
9.1.2015 22:04

T47o49m77á66š 26H59o26r96a 2729465908805

Také jsem myslel že to auto někdo naboural, ale asi je to kreativní myšlení designéra.

+1/0
12.1.2015 5:53

P39a61v88e52l 67K83r76e53u36z11i40g45e12r 7874140940439

No, jsem rád, že přichází nová řada, protože pak vždycky zlevní řada předchozí. A já si dělám zálusk na dvojkového kombíka kolem roku 2011-12. Je to samozřejmě jen jedna z alternativ. Moc se mi vzhledově nelíbí, ale je příjemná na řízení, má nízkou spotřebu i v benzínu a levné náhradní díly. :-) Tak uvidíme, co trojka v sériové výrobě udělá s cenou ojetin. (Každopádně mediální masáž spojená s "náhodně uniklými" videi je trapná.)

+5/−2
9.1.2015 18:34
Foto

J14a96n 90K33o78v33a46ř91í48k 4545229262118

Stejně jako si vybírám partnerku z 80% podle  vzhledu, tak bych si auto které se mi nelíbí nikdy nekoupil. Možná bych si jen zajezdil, ošahal a pak jí vrátil původnímu majiteli. Ale jestli Vám stačí jak jede, tak jste šťastný člověk a máte můj obdiv.

+6/−3
9.1.2015 19:36

J44i57ř98í 19S63c67h39w40a96c36h 8818454198426

no nakonec i u partnerky převáží potřeba dalších vlastností, pokud je jen krásná a vám to stačí, tak časem budete dost nešťastný člověk...;-), ten rozumný nakonec zjistí, že těch vašich zbývající 20% je mnohem důležitějších jak u žen tak i u těch krabic na 4 kolech.

+9/0
9.1.2015 22:00

P64e38t55r 30B62á82č38a 8865826475385

Hlavne nazor "prijemna na rizeni" je pekna pitomost, to autor sedel asi nejlip tak ve Felicii.

+1/0
10.1.2015 10:51

M19i29l31a90n 37M98u23s84i38l 4103531882935

Jestli jde o to, aby se dobře řídila, tak si spíš kupte jedničkovou..

+1/0
10.1.2015 9:07

V41e74n59d77u16l69a 18F86a69i90f80e63r91o33v59á 4428721573749

Na mě je bohužel pořád moc krabicoidní, oproti Fabi von Trabi tam určitý pokrok je, ale jinak škoda, mohlo to být mnohem lepší:-(

+5/−1
9.1.2015 17:40

P60e80t53r 48M18a48r69e37č67e59k 1793411209488

Inu , každému se nelíbí křivky bez ladu a skladu. Ala Hjundé nebo Toyota. A soudě podle prodejů  , konzervativnější design stále výrazně vítězí.

0/0
10.1.2015 10:57

L61i88b86o32r 60G80o22n39d50e49k 2377493370447

v plné parádě a v barvách pro Telecom...?

+2/0
9.1.2015 17:16

M74i63r52o65s52l78a38v 23K86r36a51h38u46l42í49k 6377884584

prý v plné parádě a přitom je špinavá jak čunčo :-) Ty nadpisy jsou fakt srandovní.

Ale jinak je to fakt pěkné auto a bude to asi hodně dobře prodávané. Osobně bych šel mnohem raději do Fabule než do Rapida.

+2/−2
9.1.2015 14:34

M70a24r40i44a71n 19K22a75r62a31b39a 4133201670202

Kombíková Fábia sa mi vždy viac páčila ako krátka verzia a to platí hlavne o novej. Je v segmente kde nemá moc ázijskej konkurencie. Do mesta + ako mini rodinne vozitko ak mate 1 male dieta ideál. Btw, bol jej tu vytýkaný strohý design, hold asi lepšia minikrabica, ako na minipriestore vymýšlať s krivkami a designovými výstrelkami. Držím palce nech sa dobre predáva! R^

+1/−3
9.1.2015 9:14

J34a62n 14J17a23n87e41č20e48k 9110603800316

Podle té hudby u videa teda nejste moc Charlie ;-D

0/−1
9.1.2015 8:39

M44a79r88t23i60n 77Š78t23ě14p39á91n42e53k 3757263173821

Hudba hrozna, na auto si pockam az uvidim nazivo. Ale jak jsem to slysel, mel jsem chut zajit do kostela si vycistit hlavu. A to jsem neverici pes.

0/−1
9.1.2015 8:53

P82e25t83r 28B21á78č45a 8295746705385

Solidne odporna krabice, jeste v te krasne zlute.

No nastesti narod zemanovcu uz rychle predobjednava ;-D

+3/−16
9.1.2015 1:27

O13n90d42r21e38j 89M41a81r41e25c52e41k 3870968290325

nechci působit jako kverulant, ale co má Zeman společného s Fabií? Zeman má vetší spotřebu, emise taky, v nadstandartní výbavě jsou akorat starky bez filtru a bechča což zase Fabia nemá, design je věc vkusu, ale...

+6/0
9.1.2015 10:12

P22e73t69r 21B25á13č64a 8285446955135

buranstvi

+2/−6
9.1.2015 16:46

O32n10d52r92e84j 17M49a19r23e95c80e13k 3620448430745

Moc něchápu, co všichni kritizujete. Fabia je masové auto. Nemůže být ani výstřední ani usedlá. prostě musí oslovit masy lidí. A to se ji daří. Za základ 235t to ve výsledku není zase tolik. Kdyby bylo, asi se neprodá. A jelikož se Fabie celkem ůspěšně nějakej pátek prodávají tak poměr ceny ku kvalitě asi tak špatný nebude.

Druhá věc je motorizace. V tomhle jdou bohužel dolu skoro všechny automobilky. Jediná výrazná je snad Mazda, kde jsou ještě krásný atmosféry a jak nemám rád japonce, šestka je prostě povedená. 

A že za 230 tisíc můžete mít skvělou ojetinu? Jasně, za 230 si dokážu představit tucty aut, který bych si pořídil. Nic méně například jako firemní pro zaměstnance asi jetýho třílitrovýho Bawora nekoupíte že :-) Ale všichni chytří :D

+24/−1
8.1.2015 23:15

P67e39t82r 94M30i90c55h33a55l 2150584221102

R^

+4/0
8.1.2015 23:24

P24a75v41e86l 19N81o87v31á67k 7341476869163

pokud se budem bavit o ojetině jako o třílitrovému Bavoru tak to bude spíš odlítaný auto už :D

+1/−1
8.1.2015 23:27

O36n40d69r16e76j 81M37a96r87e61c11e81k 3400538290475

to je další otázka. BMW jsem pár vlastnil, a třeba nejzajímavější kousek byla 525e z roku 86. Rok a půl zarástala v trávě než jsem se ji ujal. Na tachometru 250 000km, udělalo se uložení zadní nápravy, svice a oleje a dva dny na to jsem s tim vyrazil do toskanska. 525e je 2,7l R6. S tim autem jsem najezdil za další 2,5 roku přes 150 000 km bez zásadnějšího zásahu, motor jezdil okolo 8l - 10l benzínu. Čili auto s půl mega rozhodně vylítaný nebylo. 

To je totiž další český fenomén. Jak má auto víc jak 150 000km je to vylítaná vrána. Nic méně vylítanou vránu z toho dělají majitelé, když má vůz poctivou údržbu vydrží i 1mil km... Čili zase až tak nezáleží na nájezdu jako na tom, jak se k tomu chovám: Nedávám tomu čočku za studena, před vypnutím motoru nechám oddychnout turbo, pravidelný servisní prohlídky atp.

+10/0
8.1.2015 23:35

J78a58n 36Š18p85e81c14i71á75n 2350600859459

Báwo vydrzí. Já zase měl Audi 100 z roku 86. Po revoluci byla zánovní dovozenina. V roce 2007 se mi uz vsichni smali,at se toho zbavim. Mela na tachometru 730tis z vetsiny dalnicni.

Ctvrty motor,treti prevodovka,druhy sedacky,loziska kazdorocni problem. Vsecko opraveny doma v garazi. Dily levne jak na š120. Postupne jsem povymenoval snad vsechno. A vozil jsm se v limuzine. Auto tenkrat nebylo spotrebni vec. U skodovky je cena zaroven pocet km,ktery bude mit na vrakovisti.

0/−2
9.1.2015 8:55

O71n58d56r43e83j 29M91a84r98e80c40e71k 3380358240405

No já nevím, já třeba na BMW krom rozvodů, olejů a dalšího spotřebního materiálu nic měnit nemusel. Co jsem vymšnil byl ještě dif za delší z dieslového motoru, protože jsem jezdil nejvíc dálnice. A když jedete 160, máte 3000ot/min.... paráda.

+1/0
9.1.2015 9:58

M14i77r37o68s82l87a74v 20K77r29a53h35u97l40í51k 6307504604

ojeté BMW je sázka do loterie, já třeba 3x prohrál ;-D

Ano je to super svezení, ale přidávám se k názoru že auto co má přes 200tkm je prostě rizikovka a je lepší to nebrat. Ale třeba jsem byl jen smolař. A ne opravdu jsem nekupoval bez prověření v servisech STK atd. :-)

Ale zase účel to splnilo, měl jsem najezděno něco s 3l benzínem, takže jsem si to období "Chci silné auto" užil a teď bych se spokojil i Yarisem 1.0 nebo klidně s novou fabulou. Už nikam nespěchám. 

Ale když jsem měl bramboráka, tak jsem sice jezdil občas svižněji, ale bezpečně. Nikdy se na nikoho nelepím nebo nepředjíždím, když tam nemám místo s velkou rezervou. 

Předpisy prostě čas od času poruším (jako asi každý jiný), ale neomezit a neohrozit je pro mě alfa omega za volantem ať řídím cokoli kdekoli.

0/0
9.1.2015 14:43

O26n12d54r48e56j 33M36a62r79e76c95e45k 3570558890415

já prohrál jen 1x ;-D

ale to je to co píšu, buď se o to šlověk stará a pak to funguje a nebo ne. Lidi na to kašlou. Pak kupovat auta typu BMW či klidně i Mondeo kde vstřik je z x tisíc je prostě problém. V ČR je to: Už do toho nebudu investovat, dojezdim před stk prodám. Kamarád kupoval od Švýcara auto a ten vše na něm udělal, od brzd až po vyvaření aby si ho nemohl dobírat za to, že je něco zle...

Holt mentalita...

0/0
9.1.2015 15:32

M70i57l32a27n 61M83u82s45i64l 4643751652865

Jezdil sem s X5, po 300000 odešla převodovka a v autorizovaném servise se divili že to najelo tolik.. Když bych si ještě někdy MUSEL koupit BMW tak starší opravdu nemá cenu..

0/0
10.1.2015 9:12
Foto

M67i39r20o31s77l19a21v 84S65t31e14i41n30e17r 6978244413715

Já jsem od 1972 do 2013 jezdil výhradně v Mercedesech - nejdřív  220/8, potom W123 200D, ten mi byl moc pomalý, tak jsem koupil 240D, to bylo už jiné kafe- potom E250D, ale limo je nepraktické, potom E250 DT, ten kombík byl snad to nejlepší, co v minulém století bylo k mání. Později W210 E270CDIT, to bylo už docela jiné auto, rychlost 240 km/h jsem si zkusil jenom na chvilku, jinak spíš tak 150-160. Všechny Mercedesy jsem prodával v perfektním stavu s najetými 380- 400 tisíci km. Pořizovací cena byla vždy vysoká, ale do oprav, až na ten E270CDI, jsem neinvestoval skoro nic. U E270 CDIT mi netěsnily vstřiky, urezavěla mi patka předního levého pera. Takové závady bych u prémiového vozu nečekal.

Mám teď malý vůz, Yeti 4x4, skoro 30 tis km 1 + a půl roku, zatím dílnu neviděl. Docela tomu věřím, že to je držák a hlavně opravdu se s tím dobře jezdí.

0/0
11.1.2015 0:43







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.