Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

VIDEO: Nová Škoda Fabia Combi v plné parádě

Kombíková fabia už se dá objednat, naživo ji ale bylo možné vidět jen loni v říjnu na autosalonu v Paříži. Do showroomů navezou první kousky každým dnem. Podívejte se na video nového modelu v akci na české dálnici D11.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

M82i64r26o72s71l92a16v 98S49t13e17i13n78e60r 6228304543145

V dnešních bavorských novinách TZ jsem našel článek o Euro NCAP. Je to instituce, která testuje bezpečnost. Za rok 2014 vydala test, v kategorii malých vozů s velkým náskokem vyhrává Škoda Fabia. Dostala plných pět hvězdiček! Tuto hodnotu získala jako jediná ze 14 testovaných vozů, ani VW na ni nedosáhlo. Třeba mezi MPV dosáhla polovička testovaných vozů pouhé tři hvězdičky, pět hvězdiček měl pouze VW Golf Sportsvan.

Škoda se nám zvolna vyvíjí k prémiovým výrobcům- gratulace do Kvasin i do MB!

+1/−3
10.1.2015 20:16

J74a75n 74S18t93a68r98ý 8217670642925

Ji, hotový Rollce-Roys :-D

+3/0
10.1.2015 23:32

J89i11ř21í 62S52c39h83w84a66c95h 8968934238346

No mnohem blíže to má k Rolls-Royce než k tomu tvému Rollce-Roys ;-)

0/0
10.1.2015 23:51
Foto

M68i26r33o59s48l68a95v 93S82t71e27i94n17e89r 6188774133925

Lidičky, co byste si počali s nějakým Rolls-Royce bez k tomu příslušného zámku, nejmíň takové vily, jakou si levně koupil soudruh Mynář!

Máte na to, lít do nádrže 12 litrů na 100 kilometrů?

Ta Fábie vás stejnou trasu zaveze za 4 litry na 100, to je už rozdíl. A v případě nehody vás ochrání víc, než ten staromódní křáp Rolls Royce.

Připomínám přísloví: lepší Fábia na vlastním dvorku, než Rolls-Royce na cizí střeše!

0/−3
11.1.2015 0:27

J94a41n 84S19t26a11r67ý 8967690902695

Za 4 litry možná z kopce...

+3/0
11.1.2015 12:56

P28e18t78r 76M23i80c43h40a94l 2440144541302

Podle euronorem i po rovině. ;-)

+1/0
12.1.2015 0:07

J15a26n 78S79t21a87r77ý 8757870282905

Především má VW Skoda k premiovym výrobcům stejně daleko jako renaultacka Dacia ;-)

+1/−1
11.1.2015 12:54
Foto

M30i39r37o41s23l42a46v 11S97t34e91i12n97e85r 6378224933965

To platilo ještě za Husáka. Jenomže čas nestojí a o tom, jakou kvalitu kdo vyrábí, rozhodnou zákazníci. Dacia například přes nízkou cenu je v Bavorsku vzácný vůz, i Renault, Nissan nebo Citroen se už málokdy vidí. Škoda je tady nejméně 10% vozového parku.

+1/−1
11.1.2015 13:05

J68a61n 98S95t80a64r95ý 8957510272885

Jestli si myslíte ze zákazníci kupují podle kvality, tak jste poněkud naivní. Zkuste se nad tím zamyslet, možná zjistíte že jste napsal nesmysl.

+1/−1
11.1.2015 14:12

P78e80t50r 41M90i58c32h60a14l 2130634301702

Jak kteří. Někteří podle kvality, někteří podle ceny, někteří podle poměru kvalita/cena. A řekl bych, že Škodovka tomu poslednímu kritériu celkem vyhovuje.

0/0
11.1.2015 22:59

P17e29t16r 90K86u77l23i12c50h 9630921312315

vy jste napsal nesmysl. skodovka je pro nemce požadujícího kvalitu vždy a všude dobrou volbou za prijatelne penize

0/0
12.1.2015 0:01

J67a39n 40S59t57a46r49ý 8597790442235

Nevím jak v Německu, ale u nás to co jste napsal neplati určitě. Je mnoho lepších voleb za lepší peníze než nabízí Škodovka.

0/0
14.1.2015 15:35

P30e57t53r 45B62á71č45a 8645586455755

"Škoda se nám zvolna vyvíjí k prémiovým výrobcům"

;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D

0/0
11.1.2015 18:58

T20o57m75á89š 59H40o21r64a 2789105778975

Problém je, že hodnocení NCAP o skutečné bezpečnosti vozu nic moc nevypovídá, a rozdíl i dvě hvězdičky neznamená že je vůz s menším počtem hvězdiček pro posádku méně bezpečný. Ve skutečnosti to může být naopak.

0/0
12.1.2015 5:51

R36o11m91a74n 71Š13í71m33a 9661694355551

Další pixla na trhu....

+2/0
10.1.2015 18:23

P72e56t65r 57M14a10r30e84č66e19k 1923641499108

Žlutá jí tedy rozhodně nesluší. :-) Ale jinak v pohodě. Škoda že do hatche nedávají nic silnějšího než dýchavičných 81kW.

0/−1
10.1.2015 11:04

J69i59ř98í 48S33c57h50w56a75c47h 8368704538886

no je škoda, že ostřejší (RS) verze zatím není, ale 1.2/81kW bych dýchavičných rozhodně nenazval. 0-100 pod 10 sec nedá řada silnějších motorů ve větších autech....;-)

+2/−1
10.1.2015 14:59

P85e42t13r 85M89a16l63í13k 2678639989305

No kreativisti přes vzhled výrazně pokročili. Auto je nižší a širší ale z profilu mu stále chybí v přední části odpovídající proporce. Na to, že auto pohání pomalu motorek od stěrače, na nižší střední třídu je stále vysoký, krátký a tupý. Asi jen dúsledek prodloužení základního typu dozadu. Jen názor nic víc.

0/0
10.1.2015 9:47

J94a76n 76F50o44ř82t 8803171622701

Fabia není nižší střední, to je Octavia.

+4/−1
10.1.2015 9:57

E62d17u69a85r32d 24H16e18j81l65e73k 8596416760326

Všichni pomlouvači, proč tak kecáte, vždyť to nemusíte kupovat.Mnozí z vás vlastní daleko horší plečku a tady hloupě rozumujete.;-O;-O

0/0
10.1.2015 9:24

P60e60t63r 20B63á95č95a 8805686585305

;-D Edo sedni do sve vylitane Fabie a nerozciluj se ;-)

+2/0
10.1.2015 10:50

R60o97m70a84n 35K69a17c77h78l41í32ř 7813461761790

A český motorista hýká blahem ;-D...

+3/0
10.1.2015 7:48

E52l57i89š48k39a 13K26u19č66e59r30o56v98á 7609982203723

vidím špatně, nebo je ten krám opravdu pomačkaný?

+5/0
9.1.2015 21:20

J15i63ř65í 84S56c82h93w87a34c71h 8688544808286

ano, slepý troll.......

+2/−1
9.1.2015 22:04

T40o37m27á29š 25H38o21r67a 2809315948545

Také jsem myslel že to auto někdo naboural, ale asi je to kreativní myšlení designéra.

+1/0
12.1.2015 5:53

P75a68v20e86l 30K79r80e33u70z72i71g26e86r 7714430640449

No, jsem rád, že přichází nová řada, protože pak vždycky zlevní řada předchozí. A já si dělám zálusk na dvojkového kombíka kolem roku 2011-12. Je to samozřejmě jen jedna z alternativ. Moc se mi vzhledově nelíbí, ale je příjemná na řízení, má nízkou spotřebu i v benzínu a levné náhradní díly. :-) Tak uvidíme, co trojka v sériové výrobě udělá s cenou ojetin. (Každopádně mediální masáž spojená s "náhodně uniklými" videi je trapná.)

+5/−2
9.1.2015 18:34
Foto

J24a91n 47K96o14v48a38ř67í32k 4805909572758

Stejně jako si vybírám partnerku z 80% podle  vzhledu, tak bych si auto které se mi nelíbí nikdy nekoupil. Možná bych si jen zajezdil, ošahal a pak jí vrátil původnímu majiteli. Ale jestli Vám stačí jak jede, tak jste šťastný člověk a máte můj obdiv.

+6/−3
9.1.2015 19:36

J51i96ř13í 35S87c49h22w64a60c81h 8338114478166

no nakonec i u partnerky převáží potřeba dalších vlastností, pokud je jen krásná a vám to stačí, tak časem budete dost nešťastný člověk...;-), ten rozumný nakonec zjistí, že těch vašich zbývající 20% je mnohem důležitějších jak u žen tak i u těch krabic na 4 kolech.

+9/0
9.1.2015 22:00

P66e54t56r 98B50á48č34a 8265856795625

Hlavne nazor "prijemna na rizeni" je pekna pitomost, to autor sedel asi nejlip tak ve Felicii.

+1/0
10.1.2015 10:51

M37i70l15a47n 91M21u58s52i79l 4253941732885

Jestli jde o to, aby se dobře řídila, tak si spíš kupte jedničkovou..

+1/0
10.1.2015 9:07

V67e18n75d94u11l36a 85F24a80i47f89e61r65o36v43á 4578351133729

Na mě je bohužel pořád moc krabicoidní, oproti Fabi von Trabi tam určitý pokrok je, ale jinak škoda, mohlo to být mnohem lepší:-(

+5/−1
9.1.2015 17:40

P86e48t18r 85M83a93r55e44č41e89k 1883631869398

Inu , každému se nelíbí křivky bez ladu a skladu. Ala Hjundé nebo Toyota. A soudě podle prodejů  , konzervativnější design stále výrazně vítězí.

0/0
10.1.2015 10:57

L61i34b61o79r 26G49o89n77d36e51k 2557333100117

v plné parádě a v barvách pro Telecom...?

+2/0
9.1.2015 17:16

M59i91r25o45s66l69a70v 26K80r68a67h19u26l42í39k 6797484574

prý v plné parádě a přitom je špinavá jak čunčo :-) Ty nadpisy jsou fakt srandovní.

Ale jinak je to fakt pěkné auto a bude to asi hodně dobře prodávané. Osobně bych šel mnohem raději do Fabule než do Rapida.

+2/−2
9.1.2015 14:34

M11a96r78i96a81n 33K72a32r56a47b58a 4393591420472

Kombíková Fábia sa mi vždy viac páčila ako krátka verzia a to platí hlavne o novej. Je v segmente kde nemá moc ázijskej konkurencie. Do mesta + ako mini rodinne vozitko ak mate 1 male dieta ideál. Btw, bol jej tu vytýkaný strohý design, hold asi lepšia minikrabica, ako na minipriestore vymýšlať s krivkami a designovými výstrelkami. Držím palce nech sa dobre predáva! R^

+1/−3
9.1.2015 9:14

J31a43n 39J39a95n48e50č71e91k 9630443980566

Podle té hudby u videa teda nejste moc Charlie ;-D

0/−1
9.1.2015 8:39

M80a80r61t92i22n 75Š84t52ě10p61á23n28e62k 3437953483691

Hudba hrozna, na auto si pockam az uvidim nazivo. Ale jak jsem to slysel, mel jsem chut zajit do kostela si vycistit hlavu. A to jsem neverici pes.

0/−1
9.1.2015 8:53

P43e20t38r 58B83á93č17a 8455196275155

Solidne odporna krabice, jeste v te krasne zlute.

No nastesti narod zemanovcu uz rychle predobjednava ;-D

+3/−16
9.1.2015 1:27

O58n37d34r88e69j 37M32a98r65e77c76e65k 3300718460905

nechci působit jako kverulant, ale co má Zeman společného s Fabií? Zeman má vetší spotřebu, emise taky, v nadstandartní výbavě jsou akorat starky bez filtru a bechča což zase Fabia nemá, design je věc vkusu, ale...

+6/0
9.1.2015 10:12

P39e77t81r 30B86á38č95a 8245746655465

buranstvi

+2/−6
9.1.2015 16:46

O51n31d76r97e14j 39M74a34r93e12c85e92k 3730738670255

Moc něchápu, co všichni kritizujete. Fabia je masové auto. Nemůže být ani výstřední ani usedlá. prostě musí oslovit masy lidí. A to se ji daří. Za základ 235t to ve výsledku není zase tolik. Kdyby bylo, asi se neprodá. A jelikož se Fabie celkem ůspěšně nějakej pátek prodávají tak poměr ceny ku kvalitě asi tak špatný nebude.

Druhá věc je motorizace. V tomhle jdou bohužel dolu skoro všechny automobilky. Jediná výrazná je snad Mazda, kde jsou ještě krásný atmosféry a jak nemám rád japonce, šestka je prostě povedená. 

A že za 230 tisíc můžete mít skvělou ojetinu? Jasně, za 230 si dokážu představit tucty aut, který bych si pořídil. Nic méně například jako firemní pro zaměstnance asi jetýho třílitrovýho Bawora nekoupíte že :-) Ale všichni chytří :D

+24/−1
8.1.2015 23:15

P69e76t42r 60M91i63c32h69a54l 2790484321382

R^

+4/0
8.1.2015 23:24

P49a95v92e54l 62N66o61v23á55k 7101666259423

pokud se budem bavit o ojetině jako o třílitrovému Bavoru tak to bude spíš odlítaný auto už :D

+1/−1
8.1.2015 23:27

O71n65d44r74e95j 36M23a64r37e98c15e88k 3140898380235

to je další otázka. BMW jsem pár vlastnil, a třeba nejzajímavější kousek byla 525e z roku 86. Rok a půl zarástala v trávě než jsem se ji ujal. Na tachometru 250 000km, udělalo se uložení zadní nápravy, svice a oleje a dva dny na to jsem s tim vyrazil do toskanska. 525e je 2,7l R6. S tim autem jsem najezdil za další 2,5 roku přes 150 000 km bez zásadnějšího zásahu, motor jezdil okolo 8l - 10l benzínu. Čili auto s půl mega rozhodně vylítaný nebylo. 

To je totiž další český fenomén. Jak má auto víc jak 150 000km je to vylítaná vrána. Nic méně vylítanou vránu z toho dělají majitelé, když má vůz poctivou údržbu vydrží i 1mil km... Čili zase až tak nezáleží na nájezdu jako na tom, jak se k tomu chovám: Nedávám tomu čočku za studena, před vypnutím motoru nechám oddychnout turbo, pravidelný servisní prohlídky atp.

+10/0
8.1.2015 23:35

J75a44n 83Š94p85e71c73i45á96n 2800290159589

Báwo vydrzí. Já zase měl Audi 100 z roku 86. Po revoluci byla zánovní dovozenina. V roce 2007 se mi uz vsichni smali,at se toho zbavim. Mela na tachometru 730tis z vetsiny dalnicni.

Ctvrty motor,treti prevodovka,druhy sedacky,loziska kazdorocni problem. Vsecko opraveny doma v garazi. Dily levne jak na š120. Postupne jsem povymenoval snad vsechno. A vozil jsm se v limuzine. Auto tenkrat nebylo spotrebni vec. U skodovky je cena zaroven pocet km,ktery bude mit na vrakovisti.

0/−2
9.1.2015 8:55

O17n62d85r60e35j 48M89a97r87e45c73e35k 3120358400645

No já nevím, já třeba na BMW krom rozvodů, olejů a dalšího spotřebního materiálu nic měnit nemusel. Co jsem vymšnil byl ještě dif za delší z dieslového motoru, protože jsem jezdil nejvíc dálnice. A když jedete 160, máte 3000ot/min.... paráda.

+1/0
9.1.2015 9:58

M54i56r77o57s33l26a86v 90K79r57a76h79u71l11í60k 6397424454

ojeté BMW je sázka do loterie, já třeba 3x prohrál ;-D

Ano je to super svezení, ale přidávám se k názoru že auto co má přes 200tkm je prostě rizikovka a je lepší to nebrat. Ale třeba jsem byl jen smolař. A ne opravdu jsem nekupoval bez prověření v servisech STK atd. :-)

Ale zase účel to splnilo, měl jsem najezděno něco s 3l benzínem, takže jsem si to období "Chci silné auto" užil a teď bych se spokojil i Yarisem 1.0 nebo klidně s novou fabulou. Už nikam nespěchám. 

Ale když jsem měl bramboráka, tak jsem sice jezdil občas svižněji, ale bezpečně. Nikdy se na nikoho nelepím nebo nepředjíždím, když tam nemám místo s velkou rezervou. 

Předpisy prostě čas od času poruším (jako asi každý jiný), ale neomezit a neohrozit je pro mě alfa omega za volantem ať řídím cokoli kdekoli.

0/0
9.1.2015 14:43

O32n50d96r35e28j 39M13a73r84e46c95e58k 3220468710195

já prohrál jen 1x ;-D

ale to je to co píšu, buď se o to šlověk stará a pak to funguje a nebo ne. Lidi na to kašlou. Pak kupovat auta typu BMW či klidně i Mondeo kde vstřik je z x tisíc je prostě problém. V ČR je to: Už do toho nebudu investovat, dojezdim před stk prodám. Kamarád kupoval od Švýcara auto a ten vše na něm udělal, od brzd až po vyvaření aby si ho nemohl dobírat za to, že je něco zle...

Holt mentalita...

0/0
9.1.2015 15:32

M65i25l73a57n 80M59u39s68i73l 4433671422305

Jezdil sem s X5, po 300000 odešla převodovka a v autorizovaném servise se divili že to najelo tolik.. Když bych si ještě někdy MUSEL koupit BMW tak starší opravdu nemá cenu..

0/0
10.1.2015 9:12
Foto

M17i72r71o74s71l92a94v 41S14t59e51i38n93e23r 6228154433605

Já jsem od 1972 do 2013 jezdil výhradně v Mercedesech - nejdřív  220/8, potom W123 200D, ten mi byl moc pomalý, tak jsem koupil 240D, to bylo už jiné kafe- potom E250D, ale limo je nepraktické, potom E250 DT, ten kombík byl snad to nejlepší, co v minulém století bylo k mání. Později W210 E270CDIT, to bylo už docela jiné auto, rychlost 240 km/h jsem si zkusil jenom na chvilku, jinak spíš tak 150-160. Všechny Mercedesy jsem prodával v perfektním stavu s najetými 380- 400 tisíci km. Pořizovací cena byla vždy vysoká, ale do oprav, až na ten E270CDI, jsem neinvestoval skoro nic. U E270 CDIT mi netěsnily vstřiky, urezavěla mi patka předního levého pera. Takové závady bych u prémiového vozu nečekal.

Mám teď malý vůz, Yeti 4x4, skoro 30 tis km 1 + a půl roku, zatím dílnu neviděl. Docela tomu věřím, že to je držák a hlavně opravdu se s tím dobře jezdí.

0/0
11.1.2015 0:43







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.