Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

VIDEO: Nová Škoda Fabia Combi v plné parádě

Kombíková fabia už se dá objednat, naživo ji ale bylo možné vidět jen loni v říjnu na autosalonu v Paříži. Do showroomů navezou první kousky každým dnem. Podívejte se na video nového modelu v akci na české dálnici D11.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

M32i35r72o36s80l43a31v 25S97t67e20i51n76e72r 1565195358343

V dnešních bavorských novinách TZ jsem našel článek o Euro NCAP. Je to instituce, která testuje bezpečnost. Za rok 2014 vydala test, v kategorii malých vozů s velkým náskokem vyhrává Škoda Fabia. Dostala plných pět hvězdiček! Tuto hodnotu získala jako jediná ze 14 testovaných vozů, ani VW na ni nedosáhlo. Třeba mezi MPV dosáhla polovička testovaných vozů pouhé tři hvězdičky, pět hvězdiček měl pouze VW Golf Sportsvan.

Škoda se nám zvolna vyvíjí k prémiovým výrobcům- gratulace do Kvasin i do MB!

+1/−3
10.1.2015 20:16

J55a61n 71S37t43a16r51ý 8277200942355

Ji, hotový Rollce-Roys :-D

+3/0
10.1.2015 23:32

J53i42ř71í 50S40c98h49w57a68c66h 8358384938846

No mnohem blíže to má k Rolls-Royce než k tomu tvému Rollce-Roys ;-)

0/0
10.1.2015 23:51


Foto

M17i58r34o43s44l80a51v 88S70t16e47i19n94e91r 1665835638323

Lidičky, co byste si počali s nějakým Rolls-Royce bez k tomu příslušného zámku, nejmíň takové vily, jakou si levně koupil soudruh Mynář!

Máte na to, lít do nádrže 12 litrů na 100 kilometrů?

Ta Fábie vás stejnou trasu zaveze za 4 litry na 100, to je už rozdíl. A v případě nehody vás ochrání víc, než ten staromódní křáp Rolls Royce.

Připomínám přísloví: lepší Fábia na vlastním dvorku, než Rolls-Royce na cizí střeše!

0/−3
11.1.2015 0:27

J35a89n 54S35t48a10r45ý 8727160602665

Za 4 litry možná z kopce...

+3/0
11.1.2015 12:56

P66e30t33r 76M51i35c56h27a82l 2750244831632

Podle euronorem i po rovině. ;-)

+1/0
12.1.2015 0:07

J70a64n 12S31t14a57r90ý 8837120122125

Především má VW Skoda k premiovym výrobcům stejně daleko jako renaultacka Dacia ;-)

+1/−1
11.1.2015 12:54
Foto

M81i20r33o96s70l73a89v 32S13t85e24i41n52e65r 1205665808563

To platilo ještě za Husáka. Jenomže čas nestojí a o tom, jakou kvalitu kdo vyrábí, rozhodnou zákazníci. Dacia například přes nízkou cenu je v Bavorsku vzácný vůz, i Renault, Nissan nebo Citroen se už málokdy vidí. Škoda je tady nejméně 10% vozového parku.

+1/−1
11.1.2015 13:05

J21a16n 89S63t83a97r24ý 8687580692815

Jestli si myslíte ze zákazníci kupují podle kvality, tak jste poněkud naivní. Zkuste se nad tím zamyslet, možná zjistíte že jste napsal nesmysl.

+1/−1
11.1.2015 14:12

P64e27t30r 72M21i53c45h92a84l 2150494921402

Jak kteří. Někteří podle kvality, někteří podle ceny, někteří podle poměru kvalita/cena. A řekl bych, že Škodovka tomu poslednímu kritériu celkem vyhovuje.

0/0
11.1.2015 22:59

J42a68n 20S76t78a40r93ý 8157570862185

Nevím jak v Německu, ale u nás to co jste napsal neplati určitě. Je mnoho lepších voleb za lepší peníze než nabízí Škodovka.

0/0
14.1.2015 15:35

P16e78t15r 33B43á95č17a 8885946935965

"Škoda se nám zvolna vyvíjí k prémiovým výrobcům"

;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D

0/0
11.1.2015 18:58

T19o46m20á97š 37H45o53r62a 2739535318515

Problém je, že hodnocení NCAP o skutečné bezpečnosti vozu nic moc nevypovídá, a rozdíl i dvě hvězdičky neznamená že je vůz s menším počtem hvězdiček pro posádku méně bezpečný. Ve skutečnosti to může být naopak.

0/0
12.1.2015 5:51

R64o15m54a34n 14Š37í34m73a 9111734385111

Další pixla na trhu....

+2/0
10.1.2015 18:23

P55e47t98r 57M59a38r41e68č31e21k 1763751159808

Žlutá jí tedy rozhodně nesluší. :-) Ale jinak v pohodě. Škoda že do hatche nedávají nic silnějšího než dýchavičných 81kW.

0/−1
10.1.2015 11:04

J92i57ř32í 27S10c36h72w76a29c64h 8668204598296

no je škoda, že ostřejší (RS) verze zatím není, ale 1.2/81kW bych dýchavičných rozhodně nenazval. 0-100 pod 10 sec nedá řada silnějších motorů ve větších autech....;-)

+2/−1
10.1.2015 14:59

P14e20t49r 12M37a61l57í28k 2768419799795

No kreativisti přes vzhled výrazně pokročili. Auto je nižší a širší ale z profilu mu stále chybí v přední části odpovídající proporce. Na to, že auto pohání pomalu motorek od stěrače, na nižší střední třídu je stále vysoký, krátký a tupý. Asi jen dúsledek prodloužení základního typu dozadu. Jen názor nic víc.

0/0
10.1.2015 9:47

J23a52n 94F94o83ř94t 8573491152611

Fabia není nižší střední, to je Octavia.

+4/−1
10.1.2015 9:57

E17d67u23a34r40d 46H94e97j97l15e87k 8146146420376

Všichni pomlouvači, proč tak kecáte, vždyť to nemusíte kupovat.Mnozí z vás vlastní daleko horší plečku a tady hloupě rozumujete.;-O;-O

0/0
10.1.2015 9:24

P73e90t67r 49B16á25č83a 8475816695505

;-D Edo sedni do sve vylitane Fabie a nerozciluj se ;-)

+2/0
10.1.2015 10:50

R89o47m26a11n 67K47a92c17h32l86í15ř 7333141671730

A český motorista hýká blahem ;-D...

+3/0
10.1.2015 7:48

E25l47i17š89k79a 61K30u74č23e92r69o79v67á 1336298417649

vidím špatně, nebo je ten krám opravdu pomačkaný?

+5/0
9.1.2015 21:20

J89i55ř57í 80S96c46h49w21a96c19h 8498674678636

ano, slepý troll.......

+2/−1
9.1.2015 22:04

T81o42m30á67š 10H74o78r70a 2379275508875

Také jsem myslel že to auto někdo naboural, ale asi je to kreativní myšlení designéra.

+1/0
12.1.2015 5:53

P73a77v22e48l 98K67r73e68u24z21i26g22e28r 7104660770819

No, jsem rád, že přichází nová řada, protože pak vždycky zlevní řada předchozí. A já si dělám zálusk na dvojkového kombíka kolem roku 2011-12. Je to samozřejmě jen jedna z alternativ. Moc se mi vzhledově nelíbí, ale je příjemná na řízení, má nízkou spotřebu i v benzínu a levné náhradní díly. :-) Tak uvidíme, co trojka v sériové výrobě udělá s cenou ojetin. (Každopádně mediální masáž spojená s "náhodně uniklými" videi je trapná.)

+5/−2
9.1.2015 18:34
Foto

J52a79n 16K55o39v87a47ř47í64k 4285669852288

Stejně jako si vybírám partnerku z 80% podle  vzhledu, tak bych si auto které se mi nelíbí nikdy nekoupil. Možná bych si jen zajezdil, ošahal a pak jí vrátil původnímu majiteli. Ale jestli Vám stačí jak jede, tak jste šťastný člověk a máte můj obdiv.

+6/−3
9.1.2015 19:36

J27i40ř39í 19S71c71h98w58a20c81h 8938984498696

no nakonec i u partnerky převáží potřeba dalších vlastností, pokud je jen krásná a vám to stačí, tak časem budete dost nešťastný člověk...;-), ten rozumný nakonec zjistí, že těch vašich zbývající 20% je mnohem důležitějších jak u žen tak i u těch krabic na 4 kolech.

+9/0
9.1.2015 22:00

P26e18t49r 10B17á10č88a 8845466445415

Hlavne nazor "prijemna na rizeni" je pekna pitomost, to autor sedel asi nejlip tak ve Felicii.

+1/0
10.1.2015 10:51

M44i89l74a10n 43M48u17s82i94l 4933841812195

Jestli jde o to, aby se dobře řídila, tak si spíš kupte jedničkovou..

+1/0
10.1.2015 9:07

V94e78n32d41u97l22a 56F89a27i31f39e25r28o59v84á 4398411923949

Na mě je bohužel pořád moc krabicoidní, oproti Fabi von Trabi tam určitý pokrok je, ale jinak škoda, mohlo to být mnohem lepší:-(

+5/−1
9.1.2015 17:40

P76e37t80r 33M57a75r43e86č25e53k 1753401359408

Inu , každému se nelíbí křivky bez ladu a skladu. Ala Hjundé nebo Toyota. A soudě podle prodejů  , konzervativnější design stále výrazně vítězí.

0/0
10.1.2015 10:57

L71i21b30o65r 53G48o31n84d53e71k 2537703280297

v plné parádě a v barvách pro Telecom...?

+2/0
9.1.2015 17:16

M56i96r64o61s91l85a41v 10K23r54a74h64u63l35í40k 6467504894

prý v plné parádě a přitom je špinavá jak čunčo :-) Ty nadpisy jsou fakt srandovní.

Ale jinak je to fakt pěkné auto a bude to asi hodně dobře prodávané. Osobně bych šel mnohem raději do Fabule než do Rapida.

+2/−2
9.1.2015 14:34

M83a56r47i63a73n 87K54a73r90a83b18a 4793861570232

Kombíková Fábia sa mi vždy viac páčila ako krátka verzia a to platí hlavne o novej. Je v segmente kde nemá moc ázijskej konkurencie. Do mesta + ako mini rodinne vozitko ak mate 1 male dieta ideál. Btw, bol jej tu vytýkaný strohý design, hold asi lepšia minikrabica, ako na minipriestore vymýšlať s krivkami a designovými výstrelkami. Držím palce nech sa dobre predáva! R^

+1/−3
9.1.2015 9:14

J39a28n 87J24a48n48e97č71e96k 9750893870836

Podle té hudby u videa teda nejste moc Charlie ;-D

0/−1
9.1.2015 8:39

M94a54r17t31i62n 66Š43t72ě19p43á90n72e46k 3227503253141

Hudba hrozna, na auto si pockam az uvidim nazivo. Ale jak jsem to slysel, mel jsem chut zajit do kostela si vycistit hlavu. A to jsem neverici pes.

0/−1
9.1.2015 8:53

P74e86t17r 50B95á22č57a 8365516645855

Solidne odporna krabice, jeste v te krasne zlute.

No nastesti narod zemanovcu uz rychle predobjednava ;-D

+3/−16
9.1.2015 1:27

O49n87d82r10e70j 77M45a75r86e27c29e23k 3500298830965

nechci působit jako kverulant, ale co má Zeman společného s Fabií? Zeman má vetší spotřebu, emise taky, v nadstandartní výbavě jsou akorat starky bez filtru a bechča což zase Fabia nemá, design je věc vkusu, ale...

+6/0
9.1.2015 10:12

P50e11t36r 56B55á92č10a 8125796435985

buranstvi

+2/−6
9.1.2015 16:46

O42n59d93r20e12j 57M87a68r55e17c72e75k 3430148490275

Moc něchápu, co všichni kritizujete. Fabia je masové auto. Nemůže být ani výstřední ani usedlá. prostě musí oslovit masy lidí. A to se ji daří. Za základ 235t to ve výsledku není zase tolik. Kdyby bylo, asi se neprodá. A jelikož se Fabie celkem ůspěšně nějakej pátek prodávají tak poměr ceny ku kvalitě asi tak špatný nebude.

Druhá věc je motorizace. V tomhle jdou bohužel dolu skoro všechny automobilky. Jediná výrazná je snad Mazda, kde jsou ještě krásný atmosféry a jak nemám rád japonce, šestka je prostě povedená. 

A že za 230 tisíc můžete mít skvělou ojetinu? Jasně, za 230 si dokážu představit tucty aut, který bych si pořídil. Nic méně například jako firemní pro zaměstnance asi jetýho třílitrovýho Bawora nekoupíte že :-) Ale všichni chytří :D

+24/−1
8.1.2015 23:15

P56e67t93r 98M75i37c60h85a50l 2370384381562

R^

+4/0
8.1.2015 23:24

P86a79v29e37l 77N13o26v91á16k 7261656619603

pokud se budem bavit o ojetině jako o třílitrovému Bavoru tak to bude spíš odlítaný auto už :D

+1/−1
8.1.2015 23:27

O88n76d35r91e51j 16M75a52r44e85c43e33k 3150978180695

to je další otázka. BMW jsem pár vlastnil, a třeba nejzajímavější kousek byla 525e z roku 86. Rok a půl zarástala v trávě než jsem se ji ujal. Na tachometru 250 000km, udělalo se uložení zadní nápravy, svice a oleje a dva dny na to jsem s tim vyrazil do toskanska. 525e je 2,7l R6. S tim autem jsem najezdil za další 2,5 roku přes 150 000 km bez zásadnějšího zásahu, motor jezdil okolo 8l - 10l benzínu. Čili auto s půl mega rozhodně vylítaný nebylo. 

To je totiž další český fenomén. Jak má auto víc jak 150 000km je to vylítaná vrána. Nic méně vylítanou vránu z toho dělají majitelé, když má vůz poctivou údržbu vydrží i 1mil km... Čili zase až tak nezáleží na nájezdu jako na tom, jak se k tomu chovám: Nedávám tomu čočku za studena, před vypnutím motoru nechám oddychnout turbo, pravidelný servisní prohlídky atp.

+10/0
8.1.2015 23:35

J74a28n 59Š22p67e37c53i47á64n 2110320349509

Báwo vydrzí. Já zase měl Audi 100 z roku 86. Po revoluci byla zánovní dovozenina. V roce 2007 se mi uz vsichni smali,at se toho zbavim. Mela na tachometru 730tis z vetsiny dalnicni.

Ctvrty motor,treti prevodovka,druhy sedacky,loziska kazdorocni problem. Vsecko opraveny doma v garazi. Dily levne jak na š120. Postupne jsem povymenoval snad vsechno. A vozil jsm se v limuzine. Auto tenkrat nebylo spotrebni vec. U skodovky je cena zaroven pocet km,ktery bude mit na vrakovisti.

0/−2
9.1.2015 8:55

O50n38d47r24e97j 71M18a24r44e85c31e80k 3430458430925

No já nevím, já třeba na BMW krom rozvodů, olejů a dalšího spotřebního materiálu nic měnit nemusel. Co jsem vymšnil byl ještě dif za delší z dieslového motoru, protože jsem jezdil nejvíc dálnice. A když jedete 160, máte 3000ot/min.... paráda.

+1/0
9.1.2015 9:58

M54i96r27o83s45l51a46v 12K48r69a60h33u86l37í49k 6827504124

ojeté BMW je sázka do loterie, já třeba 3x prohrál ;-D

Ano je to super svezení, ale přidávám se k názoru že auto co má přes 200tkm je prostě rizikovka a je lepší to nebrat. Ale třeba jsem byl jen smolař. A ne opravdu jsem nekupoval bez prověření v servisech STK atd. :-)

Ale zase účel to splnilo, měl jsem najezděno něco s 3l benzínem, takže jsem si to období "Chci silné auto" užil a teď bych se spokojil i Yarisem 1.0 nebo klidně s novou fabulou. Už nikam nespěchám. 

Ale když jsem měl bramboráka, tak jsem sice jezdil občas svižněji, ale bezpečně. Nikdy se na nikoho nelepím nebo nepředjíždím, když tam nemám místo s velkou rezervou. 

Předpisy prostě čas od času poruším (jako asi každý jiný), ale neomezit a neohrozit je pro mě alfa omega za volantem ať řídím cokoli kdekoli.

0/0
9.1.2015 14:43

O93n56d95r18e16j 36M10a55r39e41c37e40k 3340918190545

já prohrál jen 1x ;-D

ale to je to co píšu, buď se o to šlověk stará a pak to funguje a nebo ne. Lidi na to kašlou. Pak kupovat auta typu BMW či klidně i Mondeo kde vstřik je z x tisíc je prostě problém. V ČR je to: Už do toho nebudu investovat, dojezdim před stk prodám. Kamarád kupoval od Švýcara auto a ten vše na něm udělal, od brzd až po vyvaření aby si ho nemohl dobírat za to, že je něco zle...

Holt mentalita...

0/0
9.1.2015 15:32

M20i13l14a49n 14M97u90s45i75l 4373201842365

Jezdil sem s X5, po 300000 odešla převodovka a v autorizovaném servise se divili že to najelo tolik.. Když bych si ještě někdy MUSEL koupit BMW tak starší opravdu nemá cenu..

0/0
10.1.2015 9:12
Foto

M17i45r48o39s40l50a85v 96S45t90e90i83n89e22r 1145735178453

Já jsem od 1972 do 2013 jezdil výhradně v Mercedesech - nejdřív  220/8, potom W123 200D, ten mi byl moc pomalý, tak jsem koupil 240D, to bylo už jiné kafe- potom E250D, ale limo je nepraktické, potom E250 DT, ten kombík byl snad to nejlepší, co v minulém století bylo k mání. Později W210 E270CDIT, to bylo už docela jiné auto, rychlost 240 km/h jsem si zkusil jenom na chvilku, jinak spíš tak 150-160. Všechny Mercedesy jsem prodával v perfektním stavu s najetými 380- 400 tisíci km. Pořizovací cena byla vždy vysoká, ale do oprav, až na ten E270CDI, jsem neinvestoval skoro nic. U E270 CDIT mi netěsnily vstřiky, urezavěla mi patka předního levého pera. Takové závady bych u prémiového vozu nečekal.

Mám teď malý vůz, Yeti 4x4, skoro 30 tis km 1 + a půl roku, zatím dílnu neviděl. Docela tomu věřím, že to je držák a hlavně opravdu se s tím dobře jezdí.

0/0
11.1.2015 0:43





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.