Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Peugeot se stěhuje z Paříže. Nebojí se, šetří

Rozhodně to není kvůli tragédii, která se tento týden stala ve francouzské metropoli, značka jednoduše šetří, kde se dá. Peugeot, který je také vlastníkem značky Citroën, v roce 2017 přesune své ústředí z centra Paříže na západní předměstí. Už je to oficiální.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M69i50c31h41a67l 74F94r74ý64d75a 1452479453552

Ve kterém století se narodil ten pán pane redaktore?

+2/0
10.1.2015 17:02

R96e67n78é 37Z34a14c46h 9877450485217

Peugeoty vyjíždí snad už z fabriky jako porouchaná auta. Polotovar typu dodělej doma. Měl jsem Peugeota, dobré na něm nebylo snad vůbec nic. Věčně parkoval v autoservisu a co peněz jsem tam do něj nastrkal. Kvalita Peugeota, katastrofa. Byl jsem rád, když jsem jej nakonec levně a se ztrátou prodal.

Jmenovitě: Motor jak tak, ale kolem motoru, chlazení netěsnosti, termostat bylo nutno pravidelně vyměňovat, věčně třeba opravovat regulaci topení. 

Brzdová soustava bída, ruční brzda katastrofa. Před STK bylo nutno dát opravit, vydržela funkční tak dva měsíce. Kotouče rezivěly, ložiska kol každou chvíli hučela, oprava nákladná.

Zadní pérování vrzající, oprava za 15 tisíc. Prostě na co člověk sáhnul se sypalo. Jen ten motor tam byl OK, ale motor není auto, dá se říct, motor je jen půl auta, stejně mi dvakrát prasklo těsnění pod hlavou a jednou praskla celá hlava, takže ani ten motor tam není žádný zázrak.

+2/−10
10.1.2015 11:50

I23g64n28á11c 77M47r73k17v67i56č91k33a 2178302619735

nemáte si kupovat 10 let starej šrot s nájezdem 350 000...

+7/0
10.1.2015 12:09


P50e21t37r 46B44ř51é71ť73a 62N16o73v92á53k 8760333616850

já bych přidal ještě dalších 10let dle popisu závad ;-D

0/0
12.1.2015 8:35

J92a56n 61J40a56n62e97č96e72k 9380863500756

"dvakrát prasklo těsnění pod hlavou a jednou praskla celá hlava"

Hlavní závada je tedy mezi volantem a sedačkou ;-D

+8/0
10.1.2015 13:42

L54u29k14á52š 71S46k33o20p74a77l 9226568365251

Měl jsem 205, 406, 407 a 508 .... 205 bylo pravda auto z roku 1983, ale prostě mě bavilo. Inu první auto. 406 benzín, bez problémů. Při prodeji měl 250tis, pouze výměna spotřebáku. 407 při prodeji 130tis, HDI motor naprosto bez problémů, turbo naprosto v pohodě, elektronika taky (v porovnání s firemní oktávkou, která má repas turba od 100tis pravidelně), a nyní 60tis s novou 508 naprosto bez problémů. Mám možnost porovnání s různými značkami, co máme ve firmě a rozhodně není Peugeot o nic víc poruchovější, spíše naopak. Do oktávky musíte dolít 1l oleje na 5tis km a každému to přijde normální.. mě ne :) a tak bych mohl pokračovat dál ..;)

+5/0
10.1.2015 13:46

J41i10ř24í 24S78c67h70w31a37c15h 8228204648736

mno tak srovnávat auto ve služebním a soukromém zatížení není úplně košér....

+3/0
10.1.2015 13:52

L47u47k78á42š 86S21k39o28p72a49l 9346608245621

Nemyslím auta, která plundruje 5 obchodníků společně. Myslím auta, která jsou sice firemní, ale přidělená konkrétní osobě, které se o ně starají defakto jako o soukromé, pokud nechtějí jezdit v plečce... Tak pro info, BMW X5 spousta problémů, nakonec výměna vstřiků v 60ti a 100tis. Audi A5, výměna motoru ve 30ti tis. z důvodu spotřeby oleje, Subaru, výměna části motoru v 35tis, neustálé problémy s filtrem pevných částic, výměna filtru ve 130tis (pro info, výměna FAP u Subaru stojí 80tis), Oktávka II, problémy s turbem od 100tis prakticky nepřetržitě.. atd :) Prostě žádný kult německých ani jiných aut neexistuje...

+2/0
10.1.2015 14:00

J72i20ř79í 83S19c78h60w83a26c25h 8558264328306

no rozhodně to není záruka chování jako k vlastnímu;-), palivo neplatí ze svého, opravy taky ne, tak to většinou "šlapou" více, nějaký díry na silnici taky moc neřeší atd. atd.

+1/0
10.1.2015 14:27

R17o42m50a74n 78Š54í91m45a 9801944545891

Je to úplně jedno...já když sedmu z 307 do služební oktávky, tak je to jako když vlezu do traktoru...motor jak multikára, sedačky na nic a podvozek skáče jak nadmutá koza. Zlatej peugeot.

+6/−3
10.1.2015 18:12

J60i25ř84í 53S93c94h59w94a67c66h 8208424478336

není to úplně jedno, protože se tu bavíme o něčem úplně jiném :-P

0/0
10.1.2015 20:05

R40o41m41a30n 68Š96í91m63a 9421504515821

Too nevím co jsem to měl za šrot. Já měl 205 1,9D, auto k neutahání, pak 206 1,9D a naprosta spokojenost 160tisic bez problemu. Ted mam 307SW 2.0 HDI 110KW a tady jsem měl problém jen se startérem, ale vyměnil jsem uhlíky za 200Kč a šlape jak hodinky. Mam najeto 186tisic a nemůžu si stěžovat. Další auto až budu kupovat, tak chci Citroen C5 combi.

+4/0
10.1.2015 18:10

J89a93r97o82s60l34a58v72a 63N90o63v63á 5238137348890

Teď jezdím v 307 SW 1,6 16V, má 190 000 a zatím jen liju benzín a náplň do ostřikovačů. Ostatní jen při pravidelných prohlídkách. Jenže teď ho chce dcera a mě stačí menší. Měla jsem i 206 1,4 a to bylo taky bezva auto. Než nám ho zrušil trouba, co jel na červenou... Švagr má 3008 2,0D a je moc spokojený.

0/0
10.1.2015 19:04

F52r38a42n75t52i42š88e96k 14B52e35r68d16a 5482266579641

Vy jste Andersen!

S velkou pravděpodobností jste koupil starou plečku s pochybnou minulostí a nikoliv nový vůz, který je jako každé jiné nové auto pod zárukou buď časovou nebo kilometrovou. Ale já spíš tipuji, že budete takový ten běžný netový mluvka.

Já sám vlastním VW Passat Variant a jak píšu dole v jiném příspěvku máme ve firmě několik Peugeotů a to včetně užitkových. Nikdy bych si nedovolil Passata s Peugeotem srovnávat, ale to vaše hodnocení je opravdu spíš plivnutí, než relevantní názor a to vám píše člověk, který pravidelně přesedá z VW do 508 nebo 308sw.

+5/0
10.1.2015 22:30

J58a91r97o31s18l33a69v59a 22N53o52v45á 5128547948560

Obávám se, že jestli Peugeot spolu se svými prodejci bude pokračovat ve stávajícím stylu prodeje, nebude co restrukturalizovat.

Koncem září 2014 jsem si u autorizovaného prodejce objednala 208 ve standardní výbavě a dodneška ji nemám! 8-o Nikdo se neobtěžoval aspoň zavolat a říct: "Omlouváme se, ale výrobce má skluz.". Peugeotů máme v rodině víc, jsme s nimi spokojeni, ale fakt přemýšlím, že odstoupím od smlouvy a budu hledat jinou značku. Já totiž potřebuji auto k ježdění a ne čekat, až se výrobce uráčí. ;-€

+4/−1
10.1.2015 9:55

V15l54a18d57i48m62í46r 16F91i16b96i59g92e26r 5214581981234

Na některá auta se čeká u přes půl roku, tak máte ještě čas, ale informovat kdy to asi bude by bylo na místě. Pokud se na auto čeká tak dlouho a automobilka je ve ztrátě, tak buď na každém autě prodělává(proto nespěchá) nebo nemá kapacity na výrobu ale v tom případě nechápu že se zavírají továrny koncernu PSA.

0/0
10.1.2015 10:33

J70a52r65o35s97l81a34v 82D60r23o68b37n97ý 6256758447677

208 se vyrábí v Trnavě. Čekání na ni je velmi podezřelé, když tam vynechávají směny a lidi posílají za 70% platů domů

0/0
10.1.2015 11:02

V13l33a78d37i22m86í88r 85F86i63b65i64g51e37r 5284691871334

Možná nemají všechny komponenty na montáž finálního vozu jinak si to posílání lidí domů i když mají zakázky nechápu.

0/0
10.1.2015 22:15

F25r67a34n82t40i82š17e75k 57B84e16r53d34a 5302836559581

My mám ve firmě tři nové 308sw, objednávali jsme je v srpnu (8.) a v listopadu (11.) dorazily. O lhůtě jsme byli informováni, respektive nám bylo řečeno, že máme počítat zhruba se 3-4 měsíci. Auta jsou v nejvíce vybavené verzi Allure + ještě nějaká výbava navíc. Takže jste asi padla na blbce a doporučuji si stěžovat u jeho nadřízených.

+2/0
10.1.2015 11:25

J29a76r39o72s45l56a49v 69D41r79o20b61n20ý 6666638267837

doporučuji se obrátit na dovozce Peugeota v ČR - http://www.peugeot.cz/kontaktujte-nas-emailem/ a tam bych jim to natřel. Třeba se probudí

0/0
10.1.2015 13:45

R79o51m84a26n 83Š69í80m24a 9971844925391

Tchán kupoval oktávku a byl na tom stejně, nebojte se nic. Chtěl červenou, čekal na ní 3 měsíce a ještě mu napálili příplatek za barvu 10tisic. Sprostota. A to nepočítám, že připlácel za lišty na dveřích, třetí brzdové světlo, atd....

0/0
10.1.2015 18:18

A74l64e68x33a56n59d13r 32K13o61s45t24k44a 8352358276254

To je pro výrobce zajímavý zákazník. Oni v podstatě nestojí o člověka, který vezme káru "v základní výbavě" a bude s ní 10 let jezdit.

0/0
10.1.2015 20:28

J98i28ř62í 72S35c14h83w16a39c91h 8108474148176

Božínku, opravdu mu "napálili" příplatek za barvu? Jakože sprostota mimo ceník? Nebo jakože nikde jinde se za barvu nepřiplácí???:-P

+1/0
10.1.2015 22:08

V63l48a50d30i20m32í64r 56F37i17b56i84g95e60r 5314711351394

Za barvu krom bílé se snad připlácí skoro všude pokud nemají víc barev bez příplatku. U škody se připlácí téměř za všechno to je známé. Linky jsou nějak nastavené a základní verze se asi musí přenastavit proto čekal déle. Ale před pár lety tu bylo že škoda dostává méně DSG převodovek že většina jde Wolkswagenu tak se na škodovky čekalo déle třeba to mohlo být i z tohoto důvodu. Otec čekal na auto také cca 3 měsíce. Já před lety kupoval skladovku a ta byla do týdne:-)

0/0
10.1.2015 22:14

M75a25r56t17i26n 88N89o60v13a58k 2200340137748

to je jedna z tech fyrem jak tam musi prednostne prijimat pristehovalce pred vlastnima?

0/0
10.1.2015 9:29

J62a64n 64M72a53t81o75u98š35e22k 6426217930914

co to je fyrma?

+4/0
10.1.2015 9:53

M58a58r45t60i23n 48N46o35v23a17k 2410330407298

fyrma je hrubka pro slunicka aby se mohli smat a nevsimali si obsahu :-)

+3/0
10.1.2015 12:51

O70n60d96r27e82j 53K20a43l95i66s97t81a 8573104264310

pohled na slávající ústředí: https://www.google.cz/maps/@48.8771695,2.2846238,3a,37.7y,155.57h,95.61t/data=!3m4!1e1!3m2!1sb4TGqCnEeGSJK_xscx2O-Q!2e0

+1/0
10.1.2015 2:28

V94l83a76d95i68m54í10r 73F72i89b35i25g38e50r 5654211571444

Zas tak super to nevypadá, navíc se tam blbě parkuje. To stěhování na okraje měst chápu je to všude. v centru zřídí parkovací zóny a kdo tam přijede a nemá rezidenční kartu tak nezaparkuje. Když to postaví na kraji města tak to je u nějaké silnice či dálnice a ke kemplexu postaví i dostatek parkovacích míst pro všechny.

+2/0
10.1.2015 10:36





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.