Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Peugeot se stěhuje z Paříže. Nebojí se, šetří

Rozhodně to není kvůli tragédii, která se tento týden stala ve francouzské metropoli, značka jednoduše šetří, kde se dá. Peugeot, který je také vlastníkem značky Citroën, v roce 2017 přesune své ústředí z centra Paříže na západní předměstí. Už je to oficiální.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M49i64c23h45a14l 62F49r72ý84d31a 1742869973632

Ve kterém století se narodil ten pán pane redaktore?

+2/0
10.1.2015 17:02

R64e71n24é 60Z42a85c47h 9577370475667

Peugeoty vyjíždí snad už z fabriky jako porouchaná auta. Polotovar typu dodělej doma. Měl jsem Peugeota, dobré na něm nebylo snad vůbec nic. Věčně parkoval v autoservisu a co peněz jsem tam do něj nastrkal. Kvalita Peugeota, katastrofa. Byl jsem rád, když jsem jej nakonec levně a se ztrátou prodal.

Jmenovitě: Motor jak tak, ale kolem motoru, chlazení netěsnosti, termostat bylo nutno pravidelně vyměňovat, věčně třeba opravovat regulaci topení. 

Brzdová soustava bída, ruční brzda katastrofa. Před STK bylo nutno dát opravit, vydržela funkční tak dva měsíce. Kotouče rezivěly, ložiska kol každou chvíli hučela, oprava nákladná.

Zadní pérování vrzající, oprava za 15 tisíc. Prostě na co člověk sáhnul se sypalo. Jen ten motor tam byl OK, ale motor není auto, dá se říct, motor je jen půl auta, stejně mi dvakrát prasklo těsnění pod hlavou a jednou praskla celá hlava, takže ani ten motor tam není žádný zázrak.

+2/−10
10.1.2015 11:50

I33g29n88á53c 35M94r21k94v90i17č62k53a 2268312239745

nemáte si kupovat 10 let starej šrot s nájezdem 350 000...

+7/0
10.1.2015 12:09

P92e18t38r 50B46ř51é55ť65a 68N48o93v74á40k 8120913376750

já bych přidal ještě dalších 10let dle popisu závad ;-D

0/0
12.1.2015 8:35

J78a80n 42J59a28n59e35č62e91k 9160563120286

"dvakrát prasklo těsnění pod hlavou a jednou praskla celá hlava"

Hlavní závada je tedy mezi volantem a sedačkou ;-D

+8/0
10.1.2015 13:42

L96u38k29á20š 54S48k98o95p29a81l 9736338835851

Měl jsem 205, 406, 407 a 508 .... 205 bylo pravda auto z roku 1983, ale prostě mě bavilo. Inu první auto. 406 benzín, bez problémů. Při prodeji měl 250tis, pouze výměna spotřebáku. 407 při prodeji 130tis, HDI motor naprosto bez problémů, turbo naprosto v pohodě, elektronika taky (v porovnání s firemní oktávkou, která má repas turba od 100tis pravidelně), a nyní 60tis s novou 508 naprosto bez problémů. Mám možnost porovnání s různými značkami, co máme ve firmě a rozhodně není Peugeot o nic víc poruchovější, spíše naopak. Do oktávky musíte dolít 1l oleje na 5tis km a každému to přijde normální.. mě ne :) a tak bych mohl pokračovat dál ..;)

+5/0
10.1.2015 13:46

J10i46ř63í 88S25c35h76w47a49c79h 8248734578126

mno tak srovnávat auto ve služebním a soukromém zatížení není úplně košér....

+3/0
10.1.2015 13:52

L87u53k45á97š 63S50k50o64p55a30l 9576528385791

Nemyslím auta, která plundruje 5 obchodníků společně. Myslím auta, která jsou sice firemní, ale přidělená konkrétní osobě, které se o ně starají defakto jako o soukromé, pokud nechtějí jezdit v plečce... Tak pro info, BMW X5 spousta problémů, nakonec výměna vstřiků v 60ti a 100tis. Audi A5, výměna motoru ve 30ti tis. z důvodu spotřeby oleje, Subaru, výměna části motoru v 35tis, neustálé problémy s filtrem pevných částic, výměna filtru ve 130tis (pro info, výměna FAP u Subaru stojí 80tis), Oktávka II, problémy s turbem od 100tis prakticky nepřetržitě.. atd :) Prostě žádný kult německých ani jiných aut neexistuje...

+2/0
10.1.2015 14:00

J58i98ř68í 36S43c73h35w25a38c27h 8418764518586

no rozhodně to není záruka chování jako k vlastnímu;-), palivo neplatí ze svého, opravy taky ne, tak to většinou "šlapou" více, nějaký díry na silnici taky moc neřeší atd. atd.

+1/0
10.1.2015 14:27

R88o48m95a80n 90Š95í18m75a 9451744695431

Je to úplně jedno...já když sedmu z 307 do služební oktávky, tak je to jako když vlezu do traktoru...motor jak multikára, sedačky na nic a podvozek skáče jak nadmutá koza. Zlatej peugeot.

+6/−3
10.1.2015 18:12

J45i44ř90í 43S40c71h95w96a88c50h 8218874398836

není to úplně jedno, protože se tu bavíme o něčem úplně jiném :-P

0/0
10.1.2015 20:05

R75o71m24a28n 65Š85í97m90a 9751164335751

Too nevím co jsem to měl za šrot. Já měl 205 1,9D, auto k neutahání, pak 206 1,9D a naprosta spokojenost 160tisic bez problemu. Ted mam 307SW 2.0 HDI 110KW a tady jsem měl problém jen se startérem, ale vyměnil jsem uhlíky za 200Kč a šlape jak hodinky. Mam najeto 186tisic a nemůžu si stěžovat. Další auto až budu kupovat, tak chci Citroen C5 combi.

+4/0
10.1.2015 18:10

J60a41r71o81s62l92a66v98a 38N89o34v94á 5858687798530

Teď jezdím v 307 SW 1,6 16V, má 190 000 a zatím jen liju benzín a náplň do ostřikovačů. Ostatní jen při pravidelných prohlídkách. Jenže teď ho chce dcera a mě stačí menší. Měla jsem i 206 1,4 a to bylo taky bezva auto. Než nám ho zrušil trouba, co jel na červenou... Švagr má 3008 2,0D a je moc spokojený.

0/0
10.1.2015 19:04

F69r47a36n17t50i17š29e45k 60B27e18r82d44a 5532686839191

Vy jste Andersen!

S velkou pravděpodobností jste koupil starou plečku s pochybnou minulostí a nikoliv nový vůz, který je jako každé jiné nové auto pod zárukou buď časovou nebo kilometrovou. Ale já spíš tipuji, že budete takový ten běžný netový mluvka.

Já sám vlastním VW Passat Variant a jak píšu dole v jiném příspěvku máme ve firmě několik Peugeotů a to včetně užitkových. Nikdy bych si nedovolil Passata s Peugeotem srovnávat, ale to vaše hodnocení je opravdu spíš plivnutí, než relevantní názor a to vám píše člověk, který pravidelně přesedá z VW do 508 nebo 308sw.

+5/0
10.1.2015 22:30

J63a21r64o35s17l87a28v31a 39N55o85v46á 5298427968160

Obávám se, že jestli Peugeot spolu se svými prodejci bude pokračovat ve stávajícím stylu prodeje, nebude co restrukturalizovat.

Koncem září 2014 jsem si u autorizovaného prodejce objednala 208 ve standardní výbavě a dodneška ji nemám! 8-o Nikdo se neobtěžoval aspoň zavolat a říct: "Omlouváme se, ale výrobce má skluz.". Peugeotů máme v rodině víc, jsme s nimi spokojeni, ale fakt přemýšlím, že odstoupím od smlouvy a budu hledat jinou značku. Já totiž potřebuji auto k ježdění a ne čekat, až se výrobce uráčí. ;-€

+4/−1
10.1.2015 9:55

V54l31a38d78i26m35í53r 21F35i31b44i83g82e64r 5834311491854

Na některá auta se čeká u přes půl roku, tak máte ještě čas, ale informovat kdy to asi bude by bylo na místě. Pokud se na auto čeká tak dlouho a automobilka je ve ztrátě, tak buď na každém autě prodělává(proto nespěchá) nebo nemá kapacity na výrobu ale v tom případě nechápu že se zavírají továrny koncernu PSA.

0/0
10.1.2015 10:33

J31a57r25o27s62l58a18v 85D20r60o43b97n41ý 6846218767897

208 se vyrábí v Trnavě. Čekání na ni je velmi podezřelé, když tam vynechávají směny a lidi posílají za 70% platů domů

0/0
10.1.2015 11:02

V31l39a15d92i38m66í52r 10F84i53b44i47g74e70r 5634961421204

Možná nemají všechny komponenty na montáž finálního vozu jinak si to posílání lidí domů i když mají zakázky nechápu.

0/0
10.1.2015 22:15

F48r90a36n68t78i69š39e25k 91B77e36r88d58a 5712166749611

My mám ve firmě tři nové 308sw, objednávali jsme je v srpnu (8.) a v listopadu (11.) dorazily. O lhůtě jsme byli informováni, respektive nám bylo řečeno, že máme počítat zhruba se 3-4 měsíci. Auta jsou v nejvíce vybavené verzi Allure + ještě nějaká výbava navíc. Takže jste asi padla na blbce a doporučuji si stěžovat u jeho nadřízených.

+2/0
10.1.2015 11:25

J90a44r92o91s89l71a27v 76D15r73o48b44n89ý 6786118977737

doporučuji se obrátit na dovozce Peugeota v ČR - http://www.peugeot.cz/kontaktujte-nas-emailem/ a tam bych jim to natřel. Třeba se probudí

0/0
10.1.2015 13:45

R72o85m62a62n 60Š44í62m23a 9741734725951

Tchán kupoval oktávku a byl na tom stejně, nebojte se nic. Chtěl červenou, čekal na ní 3 měsíce a ještě mu napálili příplatek za barvu 10tisic. Sprostota. A to nepočítám, že připlácel za lišty na dveřích, třetí brzdové světlo, atd....

0/0
10.1.2015 18:18

A93l71e41x10a18n72d61r 49K28o57s28t18k91a 8732958906794

To je pro výrobce zajímavý zákazník. Oni v podstatě nestojí o člověka, který vezme káru "v základní výbavě" a bude s ní 10 let jezdit.

0/0
10.1.2015 20:28

J12i97ř35í 90S83c97h30w21a98c40h 8108394788256

Božínku, opravdu mu "napálili" příplatek za barvu? Jakože sprostota mimo ceník? Nebo jakože nikde jinde se za barvu nepřiplácí???:-P

+1/0
10.1.2015 22:08

V96l54a79d20i11m16í44r 80F16i49b58i55g24e66r 5534701851474

Za barvu krom bílé se snad připlácí skoro všude pokud nemají víc barev bez příplatku. U škody se připlácí téměř za všechno to je známé. Linky jsou nějak nastavené a základní verze se asi musí přenastavit proto čekal déle. Ale před pár lety tu bylo že škoda dostává méně DSG převodovek že většina jde Wolkswagenu tak se na škodovky čekalo déle třeba to mohlo být i z tohoto důvodu. Otec čekal na auto také cca 3 měsíce. Já před lety kupoval skladovku a ta byla do týdne:-)

0/0
10.1.2015 22:14

M71a43r72t74i47n 15N20o73v21a88k 2190420617198

to je jedna z tech fyrem jak tam musi prednostne prijimat pristehovalce pred vlastnima?

0/0
10.1.2015 9:29

J48a42n 31M63a21t63o93u83š44e30k 6916857410374

co to je fyrma?

+4/0
10.1.2015 9:53

M82a62r66t37i53n 61N66o45v52a31k 2170740987378

fyrma je hrubka pro slunicka aby se mohli smat a nevsimali si obsahu :-)

+3/0
10.1.2015 12:51

O93n55d70r73e86j 48K17a81l45i89s59t32a 8533864974510

pohled na slávající ústředí: https://www.google.cz/maps/@48.8771695,2.2846238,3a,37.7y,155.57h,95.61t/data=!3m4!1e1!3m2!1sb4TGqCnEeGSJK_xscx2O-Q!2e0

+1/0
10.1.2015 2:28

V82l60a72d81i89m57í31r 81F87i10b51i12g89e98r 5564451631664

Zas tak super to nevypadá, navíc se tam blbě parkuje. To stěhování na okraje měst chápu je to všude. v centru zřídí parkovací zóny a kdo tam přijede a nemá rezidenční kartu tak nezaparkuje. Když to postaví na kraji města tak to je u nějaké silnice či dálnice a ke kemplexu postaví i dostatek parkovacích míst pro všechny.

+2/0
10.1.2015 10:36







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.