Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Test autoservisů: zaplatili jsme 14 tisíc a auto stejně neopravili

Určitě jste slyšeli historky o tom, jak chtěl jeden autoservis účtovat za opravu tisíce, a když pak majitel auto odvezl jinam, zvládli to za pouhých pár stovek. Vybrat dobře servis je totiž věda. V testu se ukázalo, že autorizovaný servis nakonec může být nejlevnější.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

P77a62t62r19i70k 14D21i42a82m44a30n58t 3302741249172

Každý má s autoservisem jinou zkušenost. Ať už pozivitní nebo negativní, byla by škoda si ji nechat jen pro sebe. Připravili jsme pro Vás řidiče službu <a href="http://www.autodoservisu.cz”>AutoDoServisu.cz</a>  kde přístup daného autoservisu můžete okomentovat a poslat tak dál vlastní zkušenost a pomoci dalším řidičům.

0/0
10.3.2015 7:11
Foto

P41a28t49r63i81k 78D44i93a69m88a38n55t 3912531189622

Každý má s autoservisem jinou zkušenost. Ať už pozivitní nebo negativní, byla by škoda si ji nechat jen pro sebe. Připravili jsme pro Vás řidiče službu AutoDoServisu.cz, kde přístup daného autoservisu můžete okomentovat a poslat tak dál vlastní zkušenost a pomoci dalším řidičům.

0/0
4.3.2015 23:43

F36i27l55i96p 30K63o65h15o17u27t 7400383987480

Pak tátova zkušenost s Auto Jarov. Nechával si tam měnit manžetu homokinetickýho kloubu. Vyměnili ji. Pak mu po krátkém čase začlo roupat v kloubu na první pohled byla manžeta nepoškozená.  Při demontáži manžety se zjistilo, že tam nedali vůbec mazadlo. Kloub celou dobu jel na sucho.

0/0
22.1.2015 9:32


F13i21l25i54p 93K36o60h17o77u98t 7270683487800

Moje zkušenost s Auto Jarov. Popsal jsem problém s náhodným chcípnutím motoru při puštění plynu 1.4 16V 63kW Fabia II při spuštěné klimatizaci. Za 2 hodiny čekání(do telefonu při objednávání jsem říkali, že to do hodiny bude) Aktualizovali sw rj za 500,- bez dph.  Po odjezdu jsem zjistil, že mi po aktualizaci přestal fungovat tempomat. Takže druhý den opět do Auto jarov A opět 2 hodinové čekání na nakodovani tempomatu, který technik zapomněl nakodovat. Po pár dnech jsem zjistil, že závada se opět projevila. Ale to už jsem jel za kamarádem Pepíkem automechanikem-garážistou, který mi vyčistil škrtící klapku. A tadá.. Auto pak nikdy nechcíplo

0/−1
22.1.2015 9:28

V74l65a49d38i35m66í31r 13B29e27n86e77š 2622435554633

Jezdím s Fordem do servisu MP v Modřanech, vždy férové jednání a nikdy se mi nestalo, že by zkoušeli nějaké triky, férové jednání a solidní rychlost oprav.

0/0
21.1.2015 10:11

J48i16ř93í 31N85o27s40e47k 7596802125284

Mám souseda garážistu a nemůžu si stěžovat. Diagnostiku má a k tomu i přemýšlí vlastní hlavou a ví o co jde. A nevymýšlí si a nepodvádí. R^.

+1/0
21.1.2015 9:25

J48a55n 79K61o24n84v39a51l77i11n12k42a 5260101901975

U nás v ČR je se značkovými servisy trochu potíž. Nelze paušalizovat, ale přece jen tu máme českou morálku a české "pracanty". Na fórech majitelů BMW i MB jsem se dočetl, že jezdí servisovat do Německa. Za stejné peníze dostanou službu, na jejíž kvalitu se lze spolehnout. 

S Fordem jsem dříve jezdil do značkového servisu a byl jsem vcelku spokojený. Se současným vozem bych to, vzhledem ke značce, udělal párkrát a šel bych se pást. Jezdím do středně velkého neautorizovaného servisu, kde si s autem vědí rady. Kvůli každé blbosti jsou schopní mi zavolat a požádat o schválení. Šéf si navíc vždycky najde čas, aby mi vysvětlil, v čem je problém a jaké by pro mě bylo nejlevnější řešení. Zkrátka to je částečně o štěstí a také o tom, že by měl člověk něco o svém autě vědět a znát aspoň základní technické parametry auta, kterým jezdí.

0/0
20.1.2015 8:52

M67a25r73t26i60n 24K60a20r73á27s93e57k 1358124789544

Mám přesně opačnou zkušenost. Dokud diagnostika neukáže závadu, značkový servis je bezradný a maximálně preventivně vymění nějakou kravinu, která by s tím mohla souviset. Několik závad jsem si musel najít sám, jako laik a bez diagnostiky. Jasně, strávil jsem na tom o dost víc času než ten technik, ale ten to snad má mít zmáknuté, aby nemusel krůček po krůčku zjišťovat jak to vlastně má fungovat a co je asi tak špatně když to dělá něco jiného než by mělo. (snímač stisknutí pedálu plynu v servu volnoběhu, podruhé zase vadný středový kontakt ve víčku rozdělovače) Automechanici kteří umí závady i hledat a nejen opravovat výměnou celých kusů auta, se ve značkových servisech s jejich normohodinami a tabulkami na kdejaký prd asi nenajdou, ale když narazíte na dobrého, je radost mu auto svěřit.

+2/0
19.1.2015 17:29

P63e12t63r 73Z47d35e62n77ě14k 2144859464

Do servisu jedině ke známému, o kterém víme, že je zkušený automechanik.

+3/0
18.1.2015 22:48

T13o61m14á85š 35V41e79l43č17o85v67s34k93ý 4683868969898

OHROMUJÍCÍCH 300 000km??? 8-o Já donedávna jezdil v golfu z roku 89, který jsem koupil před 10 lety a za tu dobu v něm najezdil 200 000 - neohromujících, když jsem ho kupoval, měl najeto 300 000 a to byl tachometr nastopro přetočený. Za celou dobu jsem nezaznamenal zásadní závadu, auto nikdy nezůstalo stát - a funguje dodnes, jen jsem pořídil nové. A to stroje nikdy nešetřím!  ;-)Holt, pokrok... Rv

+6/0
16.1.2015 0:03

T81a26d74e32á57š 77V24y45s27k59o42č62i94l 4227567378231

i Ty kecko

+1/−3
16.1.2015 13:51

J16a22n 23M18a31c92h31a44c46e76k 1446391789772

v cem kecko? mam prvni generaci octavky (1.9tdi), a pred nedavnem protocila 500tis a je to bezproblemove auto. menime jen "spotrebni" dily, naposled se treba menily kotouce nekdy loni. ale jo, dneska, s dvakrat preplnovanym trivalcovym litrem bude clovek rad, ze to prezije aspon tech 100 :/

+7/0
17.1.2015 18:40

J47i65n87d31ř87i20c24h 55Š82k89o50p18e80k 4475801210735

srovnávat auto z dob, kdy se auta stavěla na výdrž a minimální provozní náklady pomalu s dnešními auty, kde je cílem výrobce maximálně vydělávat během provozu vozu, je trochu mimo

0/−1
17.1.2015 16:16
Foto

P20ř95e80m61y74s82l 80Č60e33j52p 8868207118786

Tak možná, že tak některé automobilky dělají, ale i dnes se stále dělají auta co ujedou 500tis.+ ... jenže dříve mělo auto motor, a čidlo tak max. na teplotu vody v chladiči. Dnes je to samej drát, samé čidlo, tuhle přídavné jistící raménko, támhle jiná pí... (kravina)... atd... A když vypadne třeba čidlo teploty výfukových plynů, tak to prostě nepojede jak má ... atd...

+1/0
19.1.2015 7:14
Foto

P15ř47e81m93y96s17l 89Č68e27j97p 8608387338676

JJ, starý Golf, prakticky žádná elektronika. Mohlo se do toho lejt co přišlo pod ruku. Jenže to dnes už u žádného auta neplatí. Samé čidlo, samej drát, samá závada ...

+1/0
19.1.2015 7:10

J22a21n 83J63o34r13d33a43n 5971257719

R^

přesně. Ujede to sotva 300000km a dělají tady z toho haló :-/

0/0
18.3.2015 11:46

V81í16t70ě63z66s37l44a81v 20S44e70i98n52e83r 6147836510777

Osobní zkušenosti s autorizovanými servisem. Po pravidelném servisu manželce sdělili, že jsou špatné klouby přední nápravy a vyžadují výměnu. Protože jsem měl jet krátce na to na technickou, nechal jsem to být a technika se přímo optal. Řekl mi, že na "hrkací" stolici by mu žádná vůle neutekla. Od té doby prošlo auto další STK.

  Jiný servis: a kupodivu zase jednali s manželkou. Po jemném ťukanci na předek (nedobrzdila) při kontrole v servisu se hned mluvilo o výměně chladiče. Přitom chladiči se nic nestalo a vydržel tam ještě 50 tisíc, než šlo auto z domu. Žádný úbytek chladiva.

  Na druhou stranu výborné zkušenosti s karosařinou na téměř novém rapidovi ve značkovém servisu.

  Je to v lidech - jak v odbornosti, tak poctivosti.

+9/−1
15.1.2015 14:58

P81e11t46r 59Z23d47e22n68ě33k 2844979544

Schopný a neschopný holič, schopný a neschopný lékař a tak podobně dále.

+1/0
18.1.2015 22:49

J71a49k65u32b 24M10a29š14e60k 6702256560227

j mam zkusenost s auth servisem opel:

moje astra F kdyz byla studena mela velmi nepravidleny chod motoru. Vykon spatny. Po zahrati to bylo ok. kdyz jsem mel auto v garazi tak bylo bez problemu i se studenym motoru.

nasledovala diagnostika za motoru za par tisic v servise. doporucili mi udelat GO motoru za 20tisic. Rikal jsem to kamaradovi kterej opravuje stare veterany. Kamarad auto nevidel a rekl: vimen si kabely ke svickam. A mel pravdu. Kabely byly zpuchrele a mely praskliny. Takze kdyz aito bylo venku a pres noc padala rosa, tak diky vlhkosti proslehavaly jiskry skrze kabely ven. kdyz se auto zahralo a vlhkost na motoru se vyparila, bylo po problemu. TO je videt ze v servisch jsou lidi neznali sve profese a kdejakej venca z dilny je strci do kapsy vsechny.

+6/−1
15.1.2015 13:17

M32a51r21e41k 78K30a28š81n64ý 9255242350315

Ve značkových servisech jsou pouze MĚNIČI ne MECHANICI. Udělá jen to co mu ukáže diagnostika-mozek vůbec nepoužívá!!! Měl jsem auto v záruce a vypínal se mi posilovač-mám záruku,jedu do značkového servisu-diagnostika 500kč a ZÁVADA SE NEPROJEVILA...ale hned jak se Vám to stane znova tak přijeďte-nas..rat!!! Nemám čas na blbosti. Zajel jsem ke kamarádovi mechanikovi-zapojil noťas,zapojil mozek,přitáhl mi pojistky na baterce a byl klid...

+8/−3
14.1.2015 20:15

P91e32t51r 97M14i58c83h65a72l 2300434301682

Jak se přitahují pojistky na baterce?

+3/0
15.1.2015 7:55

L13i64b47o27r 21M84o88u47č90k94a 1108367535642

normalne .. izolepou, treba ;-D

+5/−1
15.1.2015 9:25

R78o72m17a33n 50R95e91n18d95l 1614616664659

Tenhle test tím, že jsou vybrány pouze tři značkové a tři neznačkové navíc větší, které jsou součástí určitého řetězce opraven je velmi málo vypovídající, jak řekl jeden z diskutujících v pořadu na radiožurnálu k tomuto testu auto neopravuje servis myšleno jako budova nebo firma, ale mechanik v tom servisu, samozřejmě že mechanik ve značkovém servisu má lepší přístup k informacím, pokud o ně stojí. Ale já bych to trochu obrátil, takový mechanik by měl, tím že opravuje pouze jednu značku a má takovéto podmínky být schopen vyřešit každou záludnost a vědět o autě úplně všechno, praxe je ale poněkud jiná.Známý má Mercedes Vito klasicky se mu rozsvítila kontrolka motoru a auto přešlo do nouzového režimu, špičková značková diagnostika ve značkovém servisu mercedes určovala chybu snímače tlaku spalin v systému EGR, snímač samozřejmě vyměnily a závada se objevila znovu, navštívil tedy jiný značkový servis mercedes, opět snímač vyměnily opět se závada objevila, navštívil tedy servis znovu a po kontrole na nic nového nepřišly a auto mu vrátily neopravené.Závadu vyřešil až soukromý opravář s neznačkovou diagnostikou, která samozřejmě stejně jako ta značková určila snímač tlaku spalin, ale kromě diagnostiky použil i mozek a ve skutečných hodnotách, které každá slušná diagnostika také zobrazuje zjistil, že snímač ukazuje tlak spalin i po vypnutí motoru, problém byl v ucpaném kanálku spalinami,který vedl ke snímači, cena byla samozřejmě zlomek toho co zaplatil ve značkovém servisu.A mohl bych uvést další případy, samozřejmě jsou i opačné, kdy po nějakém umělci musel vše napravovat značkový servis.Tímto chci poukázat na to, že toto srovnání je silně zavádějící.A jak je uvedeno v nějakém předešlém příspěvku svůj podíl na tomto stavu má i stát, který jako obvykle své občany příliš nechrání tím,že opravy vozidel je volná živnost a živnostenský list dostane každý kdo chce a také prakticky nefungují žádná cechovní ani jiná sdružení živnostníků v autoopravárenství.

+4/0
14.1.2015 19:42

P72a56v59e31l 77S21t20a26v63j44a46n14í39k 6458835117361

Proč jezdil do servisů, kde dělají ženský?

+3/−1
16.1.2015 19:54

L51i70b59o93r 15F91l64e95i91s33c76h94h67a84n65s 1540282269897

Aby se podobné excesy nestávaly, existují přece moderní a velmi účinné metody vyhledávání závad, které může používat přece bez omezení každý servis pokud chce.

Třeba zde : http://www.fcd.eu/article.aspx?id=1589 (zde je i video)

Metody lze nezávisle na značce vozidla kombinovat a na tento případ EGR je možné přece vyzkoušet jeho funkci přes zásuvku, měřit na jeho kontaktech osciloskopem při jeho aktivaci, a tím by se věděl stav hned po ca pár minutách, kde chyba není, kde naopak chyba je, a co je třeba ještě lokalizovat (zda vedení přerušeno/zkratováno/zúžený průřez či přechodový odpor). Profesionální diagnostici se již dlouhá léta spojují na portálu fcd.eu, kde je takových řešení případů přes 4000 i s dokumentacemi, které si mezi sebou kolegiálně poskytují. Toto je velmi účinné, protože s Vámi v servisu stojí nad každou složitější závadou třeba 200 až 600 kolegů, které Vám on-line - nebo diskrétní poštou pomohou do pár minut, max. hodin.

+5/0
14.1.2015 16:03

L40a73d31i25s43l47a24v 38S70o29k21o59l 1170162685202

Často se setkáváme s pochybeními, které;-€;-€;-O;-O

0/0
14.1.2015 14:59

M90i16r71o66s63l93a34v 85J86o43c31h 3952581803588

Co se týče kvality personálu ve značkových servisech: Pokud je mlaďoch opravdu schopný, do pár let se naučí a jde do soukroma - vydělá si mnohonásobně víc. Takže většinou zůstávají ti méně schopní, co by se v soukromí nechytli. Existují výjimky typu starších pardů, co jsou sice dobří, ale už to chtějí doklepat s pravidelným příjmem. Až tihle chlapi odejdou, zůstane v servisech jen odpad. :-P

+10/0
14.1.2015 13:08

M20i29r93o69s61l29a54v 26J55o89c63h 3932751793738

To že v servisech nemění filtry nebo dolejí jen část oleje je dost rozšířená praktika. Zeptetejte se nějakých neznačkových servisů, odkud mají ty olejové sudy. Většinou dostanou nabídku od pracovníků značkových servisů. Nejhorší na tom je, že většina majitelů servisů o tom ví a celkem to toleruje. Nemusí tolik platit a životnosti motorů to teké neprospívá, tedy je stále kšeft. Prostě dvě mouchy jednou ranou. A takové dolití jen 1/3 oleje se těžko prokazuje. :-(

+1/0
14.1.2015 13:05

P68e87t98r 74M73i48c56h58a36l 2460494451382

Proč těžko? Nastartuji motor, nechám zahřát, vypnu, vytáhnu měrku a hned vidím. Jestli je to černé jak vix, je to na reklamaci.

+1/0
15.1.2015 7:59

O10n26d28r78e89j 70P11o40d23z46i16m90e46k 8883252767985

Zajímalo by mě, jestli vážená redakce podala u těch nejflagrantnějších případů trestní oznámení. Podle mě se jedná o pokus trestného činu podvodu. To není už žádná sranda. Dokud nepůjde někdo konečně do lochu, nic se nezmění.

+2/0
14.1.2015 12:49

F10r57a15n23t73i42š95e83k 16H20e62r69š66á33l22e82k 9268269383716

Vážení autoři člénku test autoservisů.Protože se celý život zabývám autopravárenstvím na všech možných postech, stejně jako motoristickým sportem, a na sklonku života mě nezbývá, než se přiživovat touto činností dále.Musím s Vaším závěrem hluboce nesouhlasit.Vámi provedený test absolutně nekoresponduje se skutečností a nevrhá dobré světlo na nezávyslé autoservisy.Samozřejmě i v branži nezávyslých jsou obrovské rozdíly, jako i ve značkových.

Vámi symulovaná závada přerušení vodiče k AGR ventilu, bude diagnostikou vždy vyhodnocena jako závada AGR ventilu, nebo skrat na kostru.Pak mechanik ví, kde má závadu hledat, v prvním okamžiku, Vás opravdu může upozornit na jeho výměnu, kde cena je nemalá. Pak zkušenější mechanim prověří vedení mezi řídící jednotkou /ŘJ/ a komponentem, AGR ventilem, k tomu musí mít buď znalost, nebo el.schéma.To jsou technická data, která sice výrobce musí v blokové výjimce poskytnout ale jejich cena podle jednotlivých tipů je cca 40 000,-Kč Diagnostika pro vozy VW koncern cca 7000,- Kč.Pak lze závadu jednoznačně identifikovat a odstranit.To samé platí v případě funkčnosti dveří, nebo jak uvádíte ovládání zrcátka.Máte pravdu v tom, že pracovníci značkových servisů jsou na to školeni.Ale pracovník, nebo majitel neznačkového servisu si jak přístroje, tak příručky musí sám uhradit.Pak také si udělejte představu, jaké finanční prostředky musí vynaložit vlastník neznačkového servisu, který se chce také podstivě uživit, na tom, co přijede z ulice, tedy veškerým průsečíkem zde provozovaných vozidel.Pak jsme někde jinde a proto není Váš test v tomto ohledu seriozní.Problém je jinde, především legislativě, podle živnostenského zákona lze provozovat živnostenskou činnost oprav vlastně kdokoliv a nemusí ani prokazovat žádné odborné znalosti. Pak je to tak, jak jste shledali, ale proto není seriozní házet všechny provozovatele autoservisů do jednoho pytle a urážet a poškozovat Ty kteří to umí.Napsal bych daleko víc důvodů, ale s ohledem na místo se nedá.s po

+5/−1
14.1.2015 12:48

J84a13n 15Z78e42m54a51n 1916835374586

Vážený pane, doufám, že v autoopravárenství neděláte tolik chyb, jako v jazyku českém. Jinak by to byl pro auta pohroma ;-D

+1/−1
18.1.2015 15:07

J40a81n36a 45M90e40r24o35p82e 7318949827599

Tipuji, že umí opravovat auta nikoli dělat korektury :-).

Jinak ale co se týče těch specializovaných živností, tak bych očekávala, že značkový servis i větší řetězec (což bylo testováno) má nějaké standardy na své pracovníky - tzn. tady už bych ty pracovníky viděla jako vyškolené.

A čím více lejster musí někdo mít, tím víc to nakonec bude formální záležitost a regulace nastane cenou příslušných lejster, nikoli znalostmi.

0/0
19.1.2015 8:55

J47a69n 56K23o93n17v29a72l86i14n24k95a 5510351791295

Má bohaté skušenosti v autopravárenství, kde nezávysle symuluje skrat vedení k AGR (EGR) ventilu s nesprávným tipem čehosi. A hlavně se chce podstivě uživit. Nic ve zlém. Bude to fachman, ale tenhle příspěvek mu měl někdo zkontrolovat před odesláním.

0/0
20.1.2015 9:04

J90i14ř10í 78K61u32c87h40t86a 6308525119897

Žena má trochu nezvyklou značku vozu, a i když mají v Brně servisní zastoupení tak jezdí do Vídně. Částka za cestu se jí vrátí v nižší ceně za díly, menším množstvím proopravovaných hodin (i když dražších) a spolehlivou kvalitou servisu s několikadesetiletou tradicí. Když tam vůz prohlédnou, tak jí vysadí cenu (posledně říkal že dá slevu 15% pro stálého klienta) a ta cena do posledního centu platí. Stejně tak čas. Když řeknou že to bude druhý den, tak druhý den v 10 telefonují že si skutečně pro to může přijet.

+3/0
14.1.2015 12:07

J54i49ř89í 29S55t41ö72h97r 1376965753171

Taky dost záleží na značce auta ,mám Japonce od roku 2006 a zatím jsem měnil pouze náplně najeto 135 tis km. tak zatím jsem servis nemusel řešit

0/0
14.1.2015 11:04

M84i53r76o22s49l49a14v 44J15o91c26h 3932141963248

Tak nevím co je na tom, že auto s nájezdem 135 tis. jezdí jen spotřební materiál. To je snad normání u normálních aut. ;-)

+9/0
14.1.2015 13:10

J81a25r35o72s64l28a81v 41K64a34d75l95e92c 5171319622161

Pro kvalitní neautorizovaný servis není problém si autorizaci vyřídit. Zde je hlavní problém, proč ji nemůže nebo nechce získat.

0/−2
14.1.2015 10:27

B33l70a75ž77e20j 28M47o80t47y66č84k62a 8337947245570

Autorizovaný servis vám podle diagnostiky vymění všech 6 dílů co mužou poruchu způsobovat a pak se ukáže že závada stále trvá:-), neautorizovaný pouze jeden a taky závadu neodstraní. Problém pak nejlépe vyřešíte na foru a pod vaším dozorem mechanik vymění požadovaný díl.

+2/0
14.1.2015 9:58

J26a90n 81D11l34o21u88h12ý 7224229860729

Neni nad to kdyz prijedete na svolavacku do autorizaku s 10 let starym autem a misto aby vymenili nadrz ( opravu plati vyrobce) snazili se mi dokazat, ze to auto je opravdu stare a at si poridim nove ( v tom me i povozili ) :-D

0/−1
14.1.2015 9:52
Foto

P52e21t36r 83M38o19o70s 6432315467

Hmmm, pěkný PR článeček;-);-D

Co se týče mne, využívám jak autorizované, tak neautorizované servisy (např. svého kamaráda automechanika a jeho dílnu). Rozděluji to následovně: ke kamarádovi jdu se závadami, které NEJDOU zjistit přes diagnostiku (typicky mechanické závady, ale také poruchy vn části zapalování - to už vám VAG neukáže); k autorizovaným jdu s těmi závadami, kde je spolupráce s diagnostikou NUTNÁ (u některých aut je to např. veškerá elektrika).

+4/0
14.1.2015 9:51
Foto

J70a96k87u91b 27Ž60á96d77n40ý 7389601470764

Mám taky takového kamaráda... Spostu věcí jde opravit jen s jeho nápovědou na telefonu... Teda šlo, na feldě... Když jsem kupoval jetou A3 měl jsem ho sebou a co vám v bazaru řeknou a co řekne on když to auto proleze - no nebe a dudy... Ale to je na jinej článek ;-)

0/0
15.1.2015 20:14

L26u49k60á81š 22V80a72ň65u97r40a 1745374363393

Ono je to casto o tom, ze to neznackovy servis nejak sbastli a ono to chviki funguje a zakaznuk za opravu nezaplati moc. Ale casto ori oprave nedodrzi technologicke postupy a zavada se za cas projevi zase. Znackovy servis meni cely dil, coz by melo byt zarukou neopakovani se zavady. Ale v praxi to casto byva jinak a zavada se neodstrani a opakuje se.

0/−1
14.1.2015 8:57
Foto

J10i33t23k34a 80Š36e79b29k83o23v41á 7925379155432

Prosim, uvadejte jmena servisu, pomuze to ostatnim.

Mam dobrou zkusenost s p. Brouckem z Prahy. Jeste jednou mu timto dekuji za praci na mem aute R^

+2/0
14.1.2015 8:45
Foto

J80a58n21a 15B43í20l43k76o37v57á 1613571792727

Mám výbornou zkušenost se servisem v Čebíně, u vlakového nádraží, pan Burian. Šokoval mě nejprv neuvěřitelným rozdílem v cenách, v Brně mě pěkně natahovali, ale první auto, člověk neví, kolik je "normální" platit... a k tomu neuvěřitelně vstřícný přístup se snahou maximálně vyhovět.

0/0
20.1.2015 8:33

M66i23c63h90a31l 95Š53u27l14c 8797217951954

Není servis jako servis, byť se jedná o autorizovaný. Měl jsem kdysi Fabii 1. generace a jezdil pravidelně do stejného autorizovaného servisu. Za ta léta jsem tam nechal poměrně dost peněz, i když s Fabkou nebylo nikdy nic zásadního (staral jsem se o ní dobře). Nicméně časem mi byla ukradnuta a já si pořídil nové auto. Časem se objevila drobounká závada, evidentně výrobní vada. Ovšem při reklamaci v mém obvyklém servisu mi bylo sděleno, že jsem si to musel způsobit sám a oprava bude za 1200,-. Když jsem se obrátil přímo na prodejce a jeho servis, opravu uznali bez mrknutí oka jako opravu v záruce, vše vyměnili hned a neplatil jsem ani korunu. Takže všude jsou rozdíly, jde o lidi, kteří o tom rozhodují. Po této zkušenosti už do původního servisu nejezdím.

+5/0
14.1.2015 8:08

M65i47c50h28a52l 67N31o26v80á63k 6324914285

Ať jsou zkušenosti všech jakékoliv, mě se ještě nepovedlo najít solidní servis. Všude se najde nějaký lump, který vás chce odrbat co nejvíce. Nejhorší je, že napoprvé většinou k problému nedojde. Platí totiž: když ptáčka chytají....  Je úplně jedno, jestli je to značkový servis nebo garážista či síť rychloopraven. Teď se znrovna peru s jedním značkovým servisem o to, že neopravili popsanou závadu a vyměnili díly, které podle projevu závady nebylo nutné měnit. Nebudu uvádět značku, protože by se asi všichni divili a protože ještě není konec mého sporu.

0/0
14.1.2015 7:27

L65u55k85á75š 28V78a98ň56u26r10a 1765124163183

Problem je v tom, ze zakaznik chce vetsinou nizkou cenu opravy a servis zase chce vydelat. Takze to vetsinou chteji udělat co nejrychleji.

0/0
14.1.2015 9:01

E89v62a 53K40a93l47l24i77s39t85o38v18á 6887588556840

No zaplať pámbu, že se nic nestalo ! Mohli ho taky vrátit rozbitý ! ;-D

0/0
14.1.2015 1:09

J59a41r98o12m40í96r 41K37r61á41l 4950499484479

On je u značkového servisu spíše problém v tom, že neopravují, ale vyměňují.  Když byla závada v elektronice klimatizace, autorizovaný servis nabídl výměnu za 24 tisíc.  Místní automechanik ji rozebral, opravil studený spoj a stálo to 1500 korun.

+17/0
13.1.2015 23:46





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.