Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Test autoservisů: zaplatili jsme 14 tisíc a auto stejně neopravili

Určitě jste slyšeli historky o tom, jak chtěl jeden autoservis účtovat za opravu tisíce, a když pak majitel auto odvezl jinam, zvládli to za pouhých pár stovek. Vybrat dobře servis je totiž věda. V testu se ukázalo, že autorizovaný servis nakonec může být nejlevnější.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

P41a64t17r39i24k 16D62i17a89m12a87n95t 3472611909262

Každý má s autoservisem jinou zkušenost. Ať už pozivitní nebo negativní, byla by škoda si ji nechat jen pro sebe. Připravili jsme pro Vás řidiče službu <a href="http://www.autodoservisu.cz”>AutoDoServisu.cz</a>  kde přístup daného autoservisu můžete okomentovat a poslat tak dál vlastní zkušenost a pomoci dalším řidičům.

0/0
10.3.2015 7:11
Foto

P89a78t64r33i43k 23D31i97a66m87a42n72t 3342591269342

Každý má s autoservisem jinou zkušenost. Ať už pozivitní nebo negativní, byla by škoda si ji nechat jen pro sebe. Připravili jsme pro Vás řidiče službu AutoDoServisu.cz, kde přístup daného autoservisu můžete okomentovat a poslat tak dál vlastní zkušenost a pomoci dalším řidičům.

0/0
4.3.2015 23:43

F19i59l57i45p 26K14o77h24o29u64t 7240453947120

Pak tátova zkušenost s Auto Jarov. Nechával si tam měnit manžetu homokinetickýho kloubu. Vyměnili ji. Pak mu po krátkém čase začlo roupat v kloubu na první pohled byla manžeta nepoškozená.  Při demontáži manžety se zjistilo, že tam nedali vůbec mazadlo. Kloub celou dobu jel na sucho.

0/0
22.1.2015 9:32

F77i39l60i90p 91K50o77h22o82u62t 7100823947100

Moje zkušenost s Auto Jarov. Popsal jsem problém s náhodným chcípnutím motoru při puštění plynu 1.4 16V 63kW Fabia II při spuštěné klimatizaci. Za 2 hodiny čekání(do telefonu při objednávání jsem říkali, že to do hodiny bude) Aktualizovali sw rj za 500,- bez dph.  Po odjezdu jsem zjistil, že mi po aktualizaci přestal fungovat tempomat. Takže druhý den opět do Auto jarov A opět 2 hodinové čekání na nakodovani tempomatu, který technik zapomněl nakodovat. Po pár dnech jsem zjistil, že závada se opět projevila. Ale to už jsem jel za kamarádem Pepíkem automechanikem-garážistou, který mi vyčistil škrtící klapku. A tadá.. Auto pak nikdy nechcíplo

0/−1
22.1.2015 9:28

V84l64a50d11i68m25í71r 86B45e65n17e40š 2302285174383

Jezdím s Fordem do servisu MP v Modřanech, vždy férové jednání a nikdy se mi nestalo, že by zkoušeli nějaké triky, férové jednání a solidní rychlost oprav.

0/0
21.1.2015 10:11

J45i17ř78í 11N73o96s76e32k 7816852735284

Mám souseda garážistu a nemůžu si stěžovat. Diagnostiku má a k tomu i přemýšlí vlastní hlavou a ví o co jde. A nevymýšlí si a nepodvádí. R^.

+1/0
21.1.2015 9:25

J67a17n 67K13o31n24v24a45l68i23n60k40a 5600751691455

U nás v ČR je se značkovými servisy trochu potíž. Nelze paušalizovat, ale přece jen tu máme českou morálku a české "pracanty". Na fórech majitelů BMW i MB jsem se dočetl, že jezdí servisovat do Německa. Za stejné peníze dostanou službu, na jejíž kvalitu se lze spolehnout. 

S Fordem jsem dříve jezdil do značkového servisu a byl jsem vcelku spokojený. Se současným vozem bych to, vzhledem ke značce, udělal párkrát a šel bych se pást. Jezdím do středně velkého neautorizovaného servisu, kde si s autem vědí rady. Kvůli každé blbosti jsou schopní mi zavolat a požádat o schválení. Šéf si navíc vždycky najde čas, aby mi vysvětlil, v čem je problém a jaké by pro mě bylo nejlevnější řešení. Zkrátka to je částečně o štěstí a také o tom, že by měl člověk něco o svém autě vědět a znát aspoň základní technické parametry auta, kterým jezdí.

0/0
20.1.2015 8:52

M29a14r15t22i15n 52K41a81r74á66s64e77k 1858484379714

Mám přesně opačnou zkušenost. Dokud diagnostika neukáže závadu, značkový servis je bezradný a maximálně preventivně vymění nějakou kravinu, která by s tím mohla souviset. Několik závad jsem si musel najít sám, jako laik a bez diagnostiky. Jasně, strávil jsem na tom o dost víc času než ten technik, ale ten to snad má mít zmáknuté, aby nemusel krůček po krůčku zjišťovat jak to vlastně má fungovat a co je asi tak špatně když to dělá něco jiného než by mělo. (snímač stisknutí pedálu plynu v servu volnoběhu, podruhé zase vadný středový kontakt ve víčku rozdělovače) Automechanici kteří umí závady i hledat a nejen opravovat výměnou celých kusů auta, se ve značkových servisech s jejich normohodinami a tabulkami na kdejaký prd asi nenajdou, ale když narazíte na dobrého, je radost mu auto svěřit.

+2/0
19.1.2015 17:29

P47e48t14r 58Z91d87e71n23ě60k 2134169304

Do servisu jedině ke známému, o kterém víme, že je zkušený automechanik.

+3/0
18.1.2015 22:48

T91o42m42á59š 45V46e70l16č25o37v98s62k11ý 4543968789828

OHROMUJÍCÍCH 300 000km??? 8-o Já donedávna jezdil v golfu z roku 89, který jsem koupil před 10 lety a za tu dobu v něm najezdil 200 000 - neohromujících, když jsem ho kupoval, měl najeto 300 000 a to byl tachometr nastopro přetočený. Za celou dobu jsem nezaznamenal zásadní závadu, auto nikdy nezůstalo stát - a funguje dodnes, jen jsem pořídil nové. A to stroje nikdy nešetřím!  ;-)Holt, pokrok... Rv

+6/0
16.1.2015 0:03

T42a70d12e58á82š 53V22y48s97k96o79č98i56l 4297277798271

i Ty kecko

+1/−3
16.1.2015 13:51

J31a71n 59M43a84c53h16a77c36e11k 1776971429632

v cem kecko? mam prvni generaci octavky (1.9tdi), a pred nedavnem protocila 500tis a je to bezproblemove auto. menime jen "spotrebni" dily, naposled se treba menily kotouce nekdy loni. ale jo, dneska, s dvakrat preplnovanym trivalcovym litrem bude clovek rad, ze to prezije aspon tech 100 :/

+7/0
17.1.2015 18:40

J87i18n22d15ř15i37c47h 59Š71k39o10p62e91k 4585671270405

srovnávat auto z dob, kdy se auta stavěla na výdrž a minimální provozní náklady pomalu s dnešními auty, kde je cílem výrobce maximálně vydělávat během provozu vozu, je trochu mimo

0/−1
17.1.2015 16:16
Foto

P29ř63e54m34y79s97l 65Č21e97j52p 8258977988156

Tak možná, že tak některé automobilky dělají, ale i dnes se stále dělají auta co ujedou 500tis.+ ... jenže dříve mělo auto motor, a čidlo tak max. na teplotu vody v chladiči. Dnes je to samej drát, samé čidlo, tuhle přídavné jistící raménko, támhle jiná pí... (kravina)... atd... A když vypadne třeba čidlo teploty výfukových plynů, tak to prostě nepojede jak má ... atd...

+1/0
19.1.2015 7:14
Foto

P69ř71e94m11y11s23l 65Č38e70j15p 8258657318946

JJ, starý Golf, prakticky žádná elektronika. Mohlo se do toho lejt co přišlo pod ruku. Jenže to dnes už u žádného auta neplatí. Samé čidlo, samej drát, samá závada ...

+1/0
19.1.2015 7:10

J34a81n 75J77o72r18d29a40n 5241337689

R^

přesně. Ujede to sotva 300000km a dělají tady z toho haló :-/

0/0
18.3.2015 11:46

V54í67t79ě35z38s81l48a72v 86S83e64i91n52e96r 6557446270617

Osobní zkušenosti s autorizovanými servisem. Po pravidelném servisu manželce sdělili, že jsou špatné klouby přední nápravy a vyžadují výměnu. Protože jsem měl jet krátce na to na technickou, nechal jsem to být a technika se přímo optal. Řekl mi, že na "hrkací" stolici by mu žádná vůle neutekla. Od té doby prošlo auto další STK.

  Jiný servis: a kupodivu zase jednali s manželkou. Po jemném ťukanci na předek (nedobrzdila) při kontrole v servisu se hned mluvilo o výměně chladiče. Přitom chladiči se nic nestalo a vydržel tam ještě 50 tisíc, než šlo auto z domu. Žádný úbytek chladiva.

  Na druhou stranu výborné zkušenosti s karosařinou na téměř novém rapidovi ve značkovém servisu.

  Je to v lidech - jak v odbornosti, tak poctivosti.

+9/−1
15.1.2015 14:58

P40e68t50r 36Z59d94e41n30ě29k 2724279384

Schopný a neschopný holič, schopný a neschopný lékař a tak podobně dále.

+1/0
18.1.2015 22:49

J91a97k86u81b 69M97a42š69e26k 6462446400927

j mam zkusenost s auth servisem opel:

moje astra F kdyz byla studena mela velmi nepravidleny chod motoru. Vykon spatny. Po zahrati to bylo ok. kdyz jsem mel auto v garazi tak bylo bez problemu i se studenym motoru.

nasledovala diagnostika za motoru za par tisic v servise. doporucili mi udelat GO motoru za 20tisic. Rikal jsem to kamaradovi kterej opravuje stare veterany. Kamarad auto nevidel a rekl: vimen si kabely ke svickam. A mel pravdu. Kabely byly zpuchrele a mely praskliny. Takze kdyz aito bylo venku a pres noc padala rosa, tak diky vlhkosti proslehavaly jiskry skrze kabely ven. kdyz se auto zahralo a vlhkost na motoru se vyparila, bylo po problemu. TO je videt ze v servisch jsou lidi neznali sve profese a kdejakej venca z dilny je strci do kapsy vsechny.

+6/−1
15.1.2015 13:17

M23a85r19e88k 92K18a26š75n42ý 9685882500915

Ve značkových servisech jsou pouze MĚNIČI ne MECHANICI. Udělá jen to co mu ukáže diagnostika-mozek vůbec nepoužívá!!! Měl jsem auto v záruce a vypínal se mi posilovač-mám záruku,jedu do značkového servisu-diagnostika 500kč a ZÁVADA SE NEPROJEVILA...ale hned jak se Vám to stane znova tak přijeďte-nas..rat!!! Nemám čas na blbosti. Zajel jsem ke kamarádovi mechanikovi-zapojil noťas,zapojil mozek,přitáhl mi pojistky na baterce a byl klid...

+8/−3
14.1.2015 20:15

P37e21t83r 11M31i52c40h65a63l 2910744241142

Jak se přitahují pojistky na baterce?

+3/0
15.1.2015 7:55

L57i57b45o90r 41M36o80u20č23k59a 1118377165852

normalne .. izolepou, treba ;-D

+5/−1
15.1.2015 9:25

R18o48m98a88n 69R15e37n39d52l 1284336194339

Tenhle test tím, že jsou vybrány pouze tři značkové a tři neznačkové navíc větší, které jsou součástí určitého řetězce opraven je velmi málo vypovídající, jak řekl jeden z diskutujících v pořadu na radiožurnálu k tomuto testu auto neopravuje servis myšleno jako budova nebo firma, ale mechanik v tom servisu, samozřejmě že mechanik ve značkovém servisu má lepší přístup k informacím, pokud o ně stojí. Ale já bych to trochu obrátil, takový mechanik by měl, tím že opravuje pouze jednu značku a má takovéto podmínky být schopen vyřešit každou záludnost a vědět o autě úplně všechno, praxe je ale poněkud jiná.Známý má Mercedes Vito klasicky se mu rozsvítila kontrolka motoru a auto přešlo do nouzového režimu, špičková značková diagnostika ve značkovém servisu mercedes určovala chybu snímače tlaku spalin v systému EGR, snímač samozřejmě vyměnily a závada se objevila znovu, navštívil tedy jiný značkový servis mercedes, opět snímač vyměnily opět se závada objevila, navštívil tedy servis znovu a po kontrole na nic nového nepřišly a auto mu vrátily neopravené.Závadu vyřešil až soukromý opravář s neznačkovou diagnostikou, která samozřejmě stejně jako ta značková určila snímač tlaku spalin, ale kromě diagnostiky použil i mozek a ve skutečných hodnotách, které každá slušná diagnostika také zobrazuje zjistil, že snímač ukazuje tlak spalin i po vypnutí motoru, problém byl v ucpaném kanálku spalinami,který vedl ke snímači, cena byla samozřejmě zlomek toho co zaplatil ve značkovém servisu.A mohl bych uvést další případy, samozřejmě jsou i opačné, kdy po nějakém umělci musel vše napravovat značkový servis.Tímto chci poukázat na to, že toto srovnání je silně zavádějící.A jak je uvedeno v nějakém předešlém příspěvku svůj podíl na tomto stavu má i stát, který jako obvykle své občany příliš nechrání tím,že opravy vozidel je volná živnost a živnostenský list dostane každý kdo chce a také prakticky nefungují žádná cechovní ani jiná sdružení živnostníků v autoopravárenství.

+4/0
14.1.2015 19:42

P56a90v91e42l 77S33t38a26v50j61a37n20í41k 6158105947831

Proč jezdil do servisů, kde dělají ženský?

+3/−1
16.1.2015 19:54

L12i89b18o92r 39F38l57e15i66s74c15h68h86a39n63s 1110822619867

Aby se podobné excesy nestávaly, existují přece moderní a velmi účinné metody vyhledávání závad, které může používat přece bez omezení každý servis pokud chce.

Třeba zde : http://www.fcd.eu/article.aspx?id=1589 (zde je i video)

Metody lze nezávisle na značce vozidla kombinovat a na tento případ EGR je možné přece vyzkoušet jeho funkci přes zásuvku, měřit na jeho kontaktech osciloskopem při jeho aktivaci, a tím by se věděl stav hned po ca pár minutách, kde chyba není, kde naopak chyba je, a co je třeba ještě lokalizovat (zda vedení přerušeno/zkratováno/zúžený průřez či přechodový odpor). Profesionální diagnostici se již dlouhá léta spojují na portálu fcd.eu, kde je takových řešení případů přes 4000 i s dokumentacemi, které si mezi sebou kolegiálně poskytují. Toto je velmi účinné, protože s Vámi v servisu stojí nad každou složitější závadou třeba 200 až 600 kolegů, které Vám on-line - nebo diskrétní poštou pomohou do pár minut, max. hodin.

+5/0
14.1.2015 16:03

L13a36d53i45s24l52a39v 25S69o71k28o53l 1980282215232

Často se setkáváme s pochybeními, které;-€;-€;-O;-O

0/0
14.1.2015 14:59

M32i24r48o53s10l83a49v 48J93o80c21h 3832851323518

Co se týče kvality personálu ve značkových servisech: Pokud je mlaďoch opravdu schopný, do pár let se naučí a jde do soukroma - vydělá si mnohonásobně víc. Takže většinou zůstávají ti méně schopní, co by se v soukromí nechytli. Existují výjimky typu starších pardů, co jsou sice dobří, ale už to chtějí doklepat s pravidelným příjmem. Až tihle chlapi odejdou, zůstane v servisech jen odpad. :-P

+10/0
14.1.2015 13:08

M53i74r46o92s11l50a12v 14J65o84c92h 3422611363598

To že v servisech nemění filtry nebo dolejí jen část oleje je dost rozšířená praktika. Zeptetejte se nějakých neznačkových servisů, odkud mají ty olejové sudy. Většinou dostanou nabídku od pracovníků značkových servisů. Nejhorší na tom je, že většina majitelů servisů o tom ví a celkem to toleruje. Nemusí tolik platit a životnosti motorů to teké neprospívá, tedy je stále kšeft. Prostě dvě mouchy jednou ranou. A takové dolití jen 1/3 oleje se těžko prokazuje. :-(

+1/0
14.1.2015 13:05

P45e95t67r 84M64i82c70h47a64l 2880864101442

Proč těžko? Nastartuji motor, nechám zahřát, vypnu, vytáhnu měrku a hned vidím. Jestli je to černé jak vix, je to na reklamaci.

+1/0
15.1.2015 7:59

O40n12d90r31e87j 60P44o67d76z75i67m48e85k 8303472137965

Zajímalo by mě, jestli vážená redakce podala u těch nejflagrantnějších případů trestní oznámení. Podle mě se jedná o pokus trestného činu podvodu. To není už žádná sranda. Dokud nepůjde někdo konečně do lochu, nic se nezmění.

+2/0
14.1.2015 12:49

F78r82a63n11t48i58š57e36k 85H55e85r89š81á20l39e12k 9478259783836

Vážení autoři člénku test autoservisů.Protože se celý život zabývám autopravárenstvím na všech možných postech, stejně jako motoristickým sportem, a na sklonku života mě nezbývá, než se přiživovat touto činností dále.Musím s Vaším závěrem hluboce nesouhlasit.Vámi provedený test absolutně nekoresponduje se skutečností a nevrhá dobré světlo na nezávyslé autoservisy.Samozřejmě i v branži nezávyslých jsou obrovské rozdíly, jako i ve značkových.

Vámi symulovaná závada přerušení vodiče k AGR ventilu, bude diagnostikou vždy vyhodnocena jako závada AGR ventilu, nebo skrat na kostru.Pak mechanik ví, kde má závadu hledat, v prvním okamžiku, Vás opravdu může upozornit na jeho výměnu, kde cena je nemalá. Pak zkušenější mechanim prověří vedení mezi řídící jednotkou /ŘJ/ a komponentem, AGR ventilem, k tomu musí mít buď znalost, nebo el.schéma.To jsou technická data, která sice výrobce musí v blokové výjimce poskytnout ale jejich cena podle jednotlivých tipů je cca 40 000,-Kč Diagnostika pro vozy VW koncern cca 7000,- Kč.Pak lze závadu jednoznačně identifikovat a odstranit.To samé platí v případě funkčnosti dveří, nebo jak uvádíte ovládání zrcátka.Máte pravdu v tom, že pracovníci značkových servisů jsou na to školeni.Ale pracovník, nebo majitel neznačkového servisu si jak přístroje, tak příručky musí sám uhradit.Pak také si udělejte představu, jaké finanční prostředky musí vynaložit vlastník neznačkového servisu, který se chce také podstivě uživit, na tom, co přijede z ulice, tedy veškerým průsečíkem zde provozovaných vozidel.Pak jsme někde jinde a proto není Váš test v tomto ohledu seriozní.Problém je jinde, především legislativě, podle živnostenského zákona lze provozovat živnostenskou činnost oprav vlastně kdokoliv a nemusí ani prokazovat žádné odborné znalosti. Pak je to tak, jak jste shledali, ale proto není seriozní házet všechny provozovatele autoservisů do jednoho pytle a urážet a poškozovat Ty kteří to umí.Napsal bych daleko víc důvodů, ale s ohledem na místo se nedá.s po

+5/−1
14.1.2015 12:48

J57a12n 58Z45e38m56a45n 1336275864166

Vážený pane, doufám, že v autoopravárenství neděláte tolik chyb, jako v jazyku českém. Jinak by to byl pro auta pohroma ;-D

+1/−1
18.1.2015 15:07

J13a98n78a 68M49e96r46o60p28e 7368299497129

Tipuji, že umí opravovat auta nikoli dělat korektury :-).

Jinak ale co se týče těch specializovaných živností, tak bych očekávala, že značkový servis i větší řetězec (což bylo testováno) má nějaké standardy na své pracovníky - tzn. tady už bych ty pracovníky viděla jako vyškolené.

A čím více lejster musí někdo mít, tím víc to nakonec bude formální záležitost a regulace nastane cenou příslušných lejster, nikoli znalostmi.

0/0
19.1.2015 8:55

J85a41n 89K30o80n57v13a19l17i11n59k63a 5140781531455

Má bohaté skušenosti v autopravárenství, kde nezávysle symuluje skrat vedení k AGR (EGR) ventilu s nesprávným tipem čehosi. A hlavně se chce podstivě uživit. Nic ve zlém. Bude to fachman, ale tenhle příspěvek mu měl někdo zkontrolovat před odesláním.

0/0
20.1.2015 9:04

J98i22ř97í 38K19u61c72h93t14a 6368125679567

Žena má trochu nezvyklou značku vozu, a i když mají v Brně servisní zastoupení tak jezdí do Vídně. Částka za cestu se jí vrátí v nižší ceně za díly, menším množstvím proopravovaných hodin (i když dražších) a spolehlivou kvalitou servisu s několikadesetiletou tradicí. Když tam vůz prohlédnou, tak jí vysadí cenu (posledně říkal že dá slevu 15% pro stálého klienta) a ta cena do posledního centu platí. Stejně tak čas. Když řeknou že to bude druhý den, tak druhý den v 10 telefonují že si skutečně pro to může přijet.

+3/0
14.1.2015 12:07

J38i86ř20í 50S39t18ö18h17r 1436465843951

Taky dost záleží na značce auta ,mám Japonce od roku 2006 a zatím jsem měnil pouze náplně najeto 135 tis km. tak zatím jsem servis nemusel řešit

0/0
14.1.2015 11:04

M84i31r51o74s58l42a95v 86J96o24c56h 3752131123738

Tak nevím co je na tom, že auto s nájezdem 135 tis. jezdí jen spotřební materiál. To je snad normání u normálních aut. ;-)

+9/0
14.1.2015 13:10

J42a60r20o28s84l19a14v 80K97a90d17l75e91c 5421939682131

Pro kvalitní neautorizovaný servis není problém si autorizaci vyřídit. Zde je hlavní problém, proč ji nemůže nebo nechce získat.

0/−2
14.1.2015 10:27

B88l31a75ž25e86j 96M29o14t60y92č96k95a 8907337525250

Autorizovaný servis vám podle diagnostiky vymění všech 6 dílů co mužou poruchu způsobovat a pak se ukáže že závada stále trvá:-), neautorizovaný pouze jeden a taky závadu neodstraní. Problém pak nejlépe vyřešíte na foru a pod vaším dozorem mechanik vymění požadovaný díl.

+2/0
14.1.2015 9:58

J60a42n 13D40l72o52u45h73ý 7124659650549

Neni nad to kdyz prijedete na svolavacku do autorizaku s 10 let starym autem a misto aby vymenili nadrz ( opravu plati vyrobce) snazili se mi dokazat, ze to auto je opravdu stare a at si poridim nove ( v tom me i povozili ) :-D

0/−1
14.1.2015 9:52
Foto

P60e96t94r 89M48o64o42s 6182435707

Hmmm, pěkný PR článeček;-);-D

Co se týče mne, využívám jak autorizované, tak neautorizované servisy (např. svého kamaráda automechanika a jeho dílnu). Rozděluji to následovně: ke kamarádovi jdu se závadami, které NEJDOU zjistit přes diagnostiku (typicky mechanické závady, ale také poruchy vn části zapalování - to už vám VAG neukáže); k autorizovaným jdu s těmi závadami, kde je spolupráce s diagnostikou NUTNÁ (u některých aut je to např. veškerá elektrika).

+4/0
14.1.2015 9:51
Foto

J53a39k44u13b 97Ž21á84d75n47ý 7979201780104

Mám taky takového kamaráda... Spostu věcí jde opravit jen s jeho nápovědou na telefonu... Teda šlo, na feldě... Když jsem kupoval jetou A3 měl jsem ho sebou a co vám v bazaru řeknou a co řekne on když to auto proleze - no nebe a dudy... Ale to je na jinej článek ;-)

0/0
15.1.2015 20:14

L19u51k52á51š 56V27a45ň52u44r61a 1545114933363

Ono je to casto o tom, ze to neznackovy servis nejak sbastli a ono to chviki funguje a zakaznuk za opravu nezaplati moc. Ale casto ori oprave nedodrzi technologicke postupy a zavada se za cas projevi zase. Znackovy servis meni cely dil, coz by melo byt zarukou neopakovani se zavady. Ale v praxi to casto byva jinak a zavada se neodstrani a opakuje se.

0/−1
14.1.2015 8:57
Foto

J51i44t92k37a 62Š76e94b98k94o95v12á 7985159395982

Prosim, uvadejte jmena servisu, pomuze to ostatnim.

Mam dobrou zkusenost s p. Brouckem z Prahy. Jeste jednou mu timto dekuji za praci na mem aute R^

+2/0
14.1.2015 8:45
Foto

J67a54n68a 83B59í96l79k68o63v32á 1663901282957

Mám výbornou zkušenost se servisem v Čebíně, u vlakového nádraží, pan Burian. Šokoval mě nejprv neuvěřitelným rozdílem v cenách, v Brně mě pěkně natahovali, ale první auto, člověk neví, kolik je "normální" platit... a k tomu neuvěřitelně vstřícný přístup se snahou maximálně vyhovět.

0/0
20.1.2015 8:33

M21i97c60h63a58l 40Š74u52l71c 8677447161814

Není servis jako servis, byť se jedná o autorizovaný. Měl jsem kdysi Fabii 1. generace a jezdil pravidelně do stejného autorizovaného servisu. Za ta léta jsem tam nechal poměrně dost peněz, i když s Fabkou nebylo nikdy nic zásadního (staral jsem se o ní dobře). Nicméně časem mi byla ukradnuta a já si pořídil nové auto. Časem se objevila drobounká závada, evidentně výrobní vada. Ovšem při reklamaci v mém obvyklém servisu mi bylo sděleno, že jsem si to musel způsobit sám a oprava bude za 1200,-. Když jsem se obrátil přímo na prodejce a jeho servis, opravu uznali bez mrknutí oka jako opravu v záruce, vše vyměnili hned a neplatil jsem ani korunu. Takže všude jsou rozdíly, jde o lidi, kteří o tom rozhodují. Po této zkušenosti už do původního servisu nejezdím.

+5/0
14.1.2015 8:08

M87i74c55h56a32l 48N50o45v56á24k 6124364805

Ať jsou zkušenosti všech jakékoliv, mě se ještě nepovedlo najít solidní servis. Všude se najde nějaký lump, který vás chce odrbat co nejvíce. Nejhorší je, že napoprvé většinou k problému nedojde. Platí totiž: když ptáčka chytají....  Je úplně jedno, jestli je to značkový servis nebo garážista či síť rychloopraven. Teď se znrovna peru s jedním značkovým servisem o to, že neopravili popsanou závadu a vyměnili díly, které podle projevu závady nebylo nutné měnit. Nebudu uvádět značku, protože by se asi všichni divili a protože ještě není konec mého sporu.

0/0
14.1.2015 7:27

L82u59k43á39š 81V18a41ň76u37r15a 1825124923403

Problem je v tom, ze zakaznik chce vetsinou nizkou cenu opravy a servis zase chce vydelat. Takze to vetsinou chteji udělat co nejrychleji.

0/0
14.1.2015 9:01

E47v14a 95K38a19l16l35i22s34t57o50v77á 6257718496880

No zaplať pámbu, že se nic nestalo ! Mohli ho taky vrátit rozbitý ! ;-D

0/0
14.1.2015 1:09

J59a20r27o12m25í72r 26K89r84á83l 4710519164669

On je u značkového servisu spíše problém v tom, že neopravují, ale vyměňují.  Když byla závada v elektronice klimatizace, autorizovaný servis nabídl výměnu za 24 tisíc.  Místní automechanik ji rozebral, opravil studený spoj a stálo to 1500 korun.

+17/0
13.1.2015 23:46







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.