Diskuze
Test autoservisů: zaplatili jsme 14 tisíc a auto stejně neopravili
Děkujeme za pochopení.
P28a41t45r56i95k 89D15i56a93m92a81n56t
Každý má s autoservisem jinou zkušenost. Ať už pozivitní nebo negativní, byla by škoda si ji nechat jen pro sebe. Připravili jsme pro Vás řidiče službu <a href="http://www.autodoservisu.cz”>AutoDoServisu.cz</a> kde přístup daného autoservisu můžete okomentovat a poslat tak dál vlastní zkušenost a pomoci dalším řidičům.
P54a93t43r78i57k 50D36i57a68m93a66n78t
Každý má s autoservisem jinou zkušenost. Ať už pozivitní nebo negativní, byla by škoda si ji nechat jen pro sebe. Připravili jsme pro Vás řidiče službu AutoDoServisu.cz, kde přístup daného autoservisu můžete okomentovat a poslat tak dál vlastní zkušenost a pomoci dalším řidičům.
F34i34l43i86p 11K94o46h76o45u52t
Pak tátova zkušenost s Auto Jarov. Nechával si tam měnit manžetu homokinetickýho kloubu. Vyměnili ji. Pak mu po krátkém čase začlo roupat v kloubu na první pohled byla manžeta nepoškozená. Při demontáži manžety se zjistilo, že tam nedali vůbec mazadlo. Kloub celou dobu jel na sucho.
F31i26l61i97p 39K84o51h56o23u29t
Moje zkušenost s Auto Jarov. Popsal jsem problém s náhodným chcípnutím motoru při puštění plynu 1.4 16V 63kW Fabia II při spuštěné klimatizaci. Za 2 hodiny čekání(do telefonu při objednávání jsem říkali, že to do hodiny bude) Aktualizovali sw rj za 500,- bez dph. Po odjezdu jsem zjistil, že mi po aktualizaci přestal fungovat tempomat. Takže druhý den opět do Auto jarov A opět 2 hodinové čekání na nakodovani tempomatu, který technik zapomněl nakodovat. Po pár dnech jsem zjistil, že závada se opět projevila. Ale to už jsem jel za kamarádem Pepíkem automechanikem-garážistou, který mi vyčistil škrtící klapku. A tadá.. Auto pak nikdy nechcíplo
V90l29a71d20i14m82í32r 77B55e49n25e33š
Jezdím s Fordem do servisu MP v Modřanech, vždy férové jednání a nikdy se mi nestalo, že by zkoušeli nějaké triky, férové jednání a solidní rychlost oprav.
J74i65ř31í 71N55o28s55e97k
Mám souseda garážistu a nemůžu si stěžovat. Diagnostiku má a k tomu i přemýšlí vlastní hlavou a ví o co jde. A nevymýšlí si a nepodvádí. .
J56a15n 20K11o72n26v27a58l21i51n15k21a
U nás v ČR je se značkovými servisy trochu potíž. Nelze paušalizovat, ale přece jen tu máme českou morálku a české "pracanty". Na fórech majitelů BMW i MB jsem se dočetl, že jezdí servisovat do Německa. Za stejné peníze dostanou službu, na jejíž kvalitu se lze spolehnout.
S Fordem jsem dříve jezdil do značkového servisu a byl jsem vcelku spokojený. Se současným vozem bych to, vzhledem ke značce, udělal párkrát a šel bych se pást. Jezdím do středně velkého neautorizovaného servisu, kde si s autem vědí rady. Kvůli každé blbosti jsou schopní mi zavolat a požádat o schválení. Šéf si navíc vždycky najde čas, aby mi vysvětlil, v čem je problém a jaké by pro mě bylo nejlevnější řešení. Zkrátka to je částečně o štěstí a také o tom, že by měl člověk něco o svém autě vědět a znát aspoň základní technické parametry auta, kterým jezdí.
M80a46r86t15i61n 33K81a27r72á68s30e95k
Mám přesně opačnou zkušenost. Dokud diagnostika neukáže závadu, značkový servis je bezradný a maximálně preventivně vymění nějakou kravinu, která by s tím mohla souviset. Několik závad jsem si musel najít sám, jako laik a bez diagnostiky. Jasně, strávil jsem na tom o dost víc času než ten technik, ale ten to snad má mít zmáknuté, aby nemusel krůček po krůčku zjišťovat jak to vlastně má fungovat a co je asi tak špatně když to dělá něco jiného než by mělo. (snímač stisknutí pedálu plynu v servu volnoběhu, podruhé zase vadný středový kontakt ve víčku rozdělovače) Automechanici kteří umí závady i hledat a nejen opravovat výměnou celých kusů auta, se ve značkových servisech s jejich normohodinami a tabulkami na kdejaký prd asi nenajdou, ale když narazíte na dobrého, je radost mu auto svěřit.
P37e96t51r 94Z76d66e38n33ě11k
Do servisu jedině ke známému, o kterém víme, že je zkušený automechanik.
O24d72s85t19r69a46n87ě64n72ý 65U14ž43i13v51a37t78e26l
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Šéf inovační platformy: V Praze by mohla nad Vltavou létat dronová donáška
Vysíláme Těžko průjezdná ucpaná města nejsou zdaleka jen českým problémem. Po celém světě se experti...
Milán auta vyhání, novinky se pokoutně představují mezi židlemi a módou
Lombardská metropole se už dlouhé roky vehementně snaží vyhnat auta z centra. Ta se tam v době...
Jak na rychlou a jednoduchou večeři s rýží?
Díky své všestrannosti se rýže LAGRIS už dlouho stávají nedílnou součástí mnoha pokrmů z celého světa. Bez ohledu na to, zda se používají k...