- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Každý má s autoservisem jinou zkušenost. Ať už pozivitní nebo negativní, byla by škoda si ji nechat jen pro sebe. Připravili jsme pro Vás řidiče službu <a href="http://www.autodoservisu.cz”>AutoDoServisu.cz</a> kde přístup daného autoservisu můžete okomentovat a poslat tak dál vlastní zkušenost a pomoci dalším řidičům.
Každý má s autoservisem jinou zkušenost. Ať už pozivitní nebo negativní, byla by škoda si ji nechat jen pro sebe. Připravili jsme pro Vás řidiče službu AutoDoServisu.cz, kde přístup daného autoservisu můžete okomentovat a poslat tak dál vlastní zkušenost a pomoci dalším řidičům.
Pak tátova zkušenost s Auto Jarov. Nechával si tam měnit manžetu homokinetickýho kloubu. Vyměnili ji. Pak mu po krátkém čase začlo roupat v kloubu na první pohled byla manžeta nepoškozená. Při demontáži manžety se zjistilo, že tam nedali vůbec mazadlo. Kloub celou dobu jel na sucho.
Moje zkušenost s Auto Jarov. Popsal jsem problém s náhodným chcípnutím motoru při puštění plynu 1.4 16V 63kW Fabia II při spuštěné klimatizaci. Za 2 hodiny čekání(do telefonu při objednávání jsem říkali, že to do hodiny bude) Aktualizovali sw rj za 500,- bez dph. Po odjezdu jsem zjistil, že mi po aktualizaci přestal fungovat tempomat. Takže druhý den opět do Auto jarov A opět 2 hodinové čekání na nakodovani tempomatu, který technik zapomněl nakodovat. Po pár dnech jsem zjistil, že závada se opět projevila. Ale to už jsem jel za kamarádem Pepíkem automechanikem-garážistou, který mi vyčistil škrtící klapku. A tadá.. Auto pak nikdy nechcíplo
Jezdím s Fordem do servisu MP v Modřanech, vždy férové jednání a nikdy se mi nestalo, že by zkoušeli nějaké triky, férové jednání a solidní rychlost oprav.
Mám souseda garážistu a nemůžu si stěžovat. Diagnostiku má a k tomu i přemýšlí vlastní hlavou a ví o co jde. A nevymýšlí si a nepodvádí. .
U nás v ČR je se značkovými servisy trochu potíž. Nelze paušalizovat, ale přece jen tu máme českou morálku a české "pracanty". Na fórech majitelů BMW i MB jsem se dočetl, že jezdí servisovat do Německa. Za stejné peníze dostanou službu, na jejíž kvalitu se lze spolehnout.
S Fordem jsem dříve jezdil do značkového servisu a byl jsem vcelku spokojený. Se současným vozem bych to, vzhledem ke značce, udělal párkrát a šel bych se pást. Jezdím do středně velkého neautorizovaného servisu, kde si s autem vědí rady. Kvůli každé blbosti jsou schopní mi zavolat a požádat o schválení. Šéf si navíc vždycky najde čas, aby mi vysvětlil, v čem je problém a jaké by pro mě bylo nejlevnější řešení. Zkrátka to je částečně o štěstí a také o tom, že by měl člověk něco o svém autě vědět a znát aspoň základní technické parametry auta, kterým jezdí.
Mám přesně opačnou zkušenost. Dokud diagnostika neukáže závadu, značkový servis je bezradný a maximálně preventivně vymění nějakou kravinu, která by s tím mohla souviset. Několik závad jsem si musel najít sám, jako laik a bez diagnostiky. Jasně, strávil jsem na tom o dost víc času než ten technik, ale ten to snad má mít zmáknuté, aby nemusel krůček po krůčku zjišťovat jak to vlastně má fungovat a co je asi tak špatně když to dělá něco jiného než by mělo. (snímač stisknutí pedálu plynu v servu volnoběhu, podruhé zase vadný středový kontakt ve víčku rozdělovače) Automechanici kteří umí závady i hledat a nejen opravovat výměnou celých kusů auta, se ve značkových servisech s jejich normohodinami a tabulkami na kdejaký prd asi nenajdou, ale když narazíte na dobrého, je radost mu auto svěřit.
Do servisu jedině ke známému, o kterém víme, že je zkušený automechanik.