Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Japonské ferrari Honda NSX: trvalo to deset let a teď je z ní hybrid

Honda se vrací do extraligy. Nový supersport NSX se má postavit těm nejlepším, třeba ferrari. Tomu mají odpovídat výkony i cena. Novinka přinese revoluční výrobu šasi a bude mít hybridní ústrojí s trojicí elektromotorů. Podstatné detaily ovšem Honda stále nezveřejnila.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J52i71ř62í 69R47a95m51e98š 8566414660552

tak pro ty zaslepene. co se ohaneji evropskymi auty a ferrari. tehdy prvni nsx to natrela jizdne ferrari i kvalitou plus na vic byl to pouzitelny sportak pro normalni jezde i a ferrari se muselo s kvaitou hod e zlepsit. jezdim na hondach a tak skvele usporne a vykone .otory plus jsou drzaky jen tak nekdo nema. mel jsem civicrok vyrob 2000 vtec 1.5 115 koni a zrala normal 5.4 mel jsem prelude dobre drzela v zatacckach. mel jsem accord 3.0 sporrtovni luxusni coupe pohodlny a dobre pouzitelny na okreskach. verim ze nova nsx jako pred x lety bude skvela a u ferrari se zase tchnicky otresou v zakladech.

+1/−1
17.1.2015 21:33

P53e33t56r 90G30a79z34d23a 6688802979697

nebuď slepec ...... a napsat "mel sem prelude a drzela v zatackach" dost vypovídá o tvém intelektu .........

+1/−2
17.1.2015 23:54

O30n74d31ř23e64j 66B88u42r43e49š 5690694183739

Taky mám D15Z8 a ta spotřeba sedí(v létě). Ovšem dlouhé kvalty to auto celkem zabíjí. Na pětku se musí min. 85km/h. A hatch 5D (Rover 400;) má i své mouchy oproti 3D a sedanu. Například brzdy, kliky dveří, ventilace... celkově Hondy tou dobou vyráběné v Japonsku byly po stránce dílenského zpracování o level vejš.

0/0
21.1.2015 21:06


Foto

R40o56s92t80i76s82l79a60v 43H19r87á38č70e32k 6108820726700

1,5 mil. dolarů je 3,6 mil. korun? Asi bych ty kursy měl líp sledovat.;-D;-D;-D

+6/0
17.1.2015 19:50

M73a92r49t72i74n 37K43l88u52v34á21n14e63k 9862818553483

2.40 je celkom fajn. To asi tie ceny ropy...??? ;-)

0/0
18.1.2015 10:50

P77a29v86e14l 25P88o68s41p22í34š35i94l 3651414603765

Asi do nej pujdu... a pak ho strelim za 18... porad to bude pulka bezny ceny. To mi urvou vsichni ruce:-D

0/0
18.1.2015 13:11

O25n34d67ř80e64j 46B86u40r54e49š 5380554113559

Honda a vlastně japonci vůbec nikdy neměli v plánu postavit Veyron či LaFerrari(srovnávat ho s něma může jen trouba). Dělají auta která jsou použitelná do reálného provozu a kladou důraz na maximální ovladatelnost při reálné maximálce(cca 250km/h). Honda vždy mačkala z minima maximum. Auta jako Integra či S2000 jsou dle mě legendy. Nikdo neříká že to bude o parník lepší než Ferrari(to snad ani nejde když se v Maranelu ojakživa nezabývaj ničím jiným;) jde o to ukázat že postavit takový auto které se 458ičce může rovnat pro ně není problém. Nic víc.

+7/0
17.1.2015 17:59

R24a82d32e62k 84V66i57n13š 2800413621

Pro Japonce je a bude ohromný problém postavit auto, který by se 458ičce alespoň vyrovnalo. Ani evropským automobilkám se to už 5 let(!) nepovedlo. NSX s tím co nabízí nemá šanci. Před rokem převzalo žezlo 458 Speciale, které hru posunulo na další úroveň. V závěsu je 650S, Huracán a GT3, NSX bude maximálně poddimenzované auto plné kompromisů, jako R8, které designově kopíruje.

+1/−1
17.1.2015 18:09

J12i18ř93í 85H91l60i37s65n89i66k31o80v95s63k49ý 9263841442281

Pro Ferrari bude ohromný problém za ty peníze udělat auto, které bude stejně jezdit jako Honda NSX (otázkou je další NSX Type R).

Japonci jsou technologicky daleko před Evropou, ale 99 % Evropy to nedochází.

+6/−1
17.1.2015 18:18

R12a66d33e78k 80V82i19n97š 2900403471

Lepší vtip už jsem dlouho nečetl. Že vy stále žijete v 70. letech? Nebo jste 40 let nevylezl z nory hluboko v neznámém lese a jste izolován od civilizace. Jedno z toho. Nebo jste obyčejný diskuzní trol, to je taky možnost.

+1/−5
17.1.2015 18:21

R21a52d36e28k 62V38i92n53š 2620873111

Porovnávat legendární Ferrari, stojící za ultimativními a ikonickými supersporty a spotřební, podřadnou značku jako je Honda může jen naprostý trouba ;-)

0/−6
17.1.2015 18:42

P88e21t88r 92G11a35z97d45a 6498722689617

ale sekačku ferrari si k autu koupit nemůžeš

0/0
17.1.2015 23:55
Foto

J38i94n78d38ř22i13c81h 61M46e34r51t54l77í54k 8767115202

to je právě ten problem, že to srovnávat jde

+3/−1
18.1.2015 10:08

J33i40ř80í 40K11o76c21u89r87e80k 6835984545908

Pořadnou? Ano jistě, každý přece ví, že motory Honda nikdy žádný sportovní úspěch neměly, natož aby byly pravidelně "na bedně".

+2/0
18.1.2015 14:43

K74a52r90e96l 32B82l10á79h50a 6796357644644

hehe asi tak, byly roky, kdy si Ferrarri neskrtlo a motory Honda vyhravaly jeden zavod za druhym, ale pry podradna znacka. Alespon je jasne, co za trapaka bude radobychytrak Vins. :-P

+2/0
21.1.2015 1:21

P68e43t24r 56G58a96z35d26a 6418862319377

Pro mne je legenda supra s turbem která čeká na nástupce

https://www.youtube.com/watch?v=QT4CkI-TOuE

0/0
17.1.2015 17:21

P28e66t47r 34G31a97z62d90a 6438762129867

Co to je za hloupý článek? Pokud vím tak legendární supersport z japonska, který se běžne po úpravách provozuje v režimu 600hp+ a natrhne zadek jak lambu tak ferrari je toyota supra se svým řadovým 8válcem. Dále pokud jde opravdu o supersport tak opět toyota ve spolupráci z yamahou vyrobila 500 kusů vozu Lexus LFA. Kam se hrabou italové nebo němci.

Tenhle vůz se vyráběl v továrně po stáji F1, který měla toyota po odstoupení ze seriálu zakonzervovanou.

Doporučuji zhlédnout tento dokumet který je v českém jazyce.

https://www.youtube.com/watch?v=GTegQGW22z0

0/−1
17.1.2015 17:13

R57a53d28e19k 52V89i11n14š 2460213521

Jo, prostě auto, které bylo ve vývoji deset let a když vyjelo, tak dostalo od všech pořádný výprask. Od Italů, Britů i Němců.

Nějaká Supra po náletu tunerů nemůže být něčím, co by se dalo byť jen vzdáleně obdivovat, probuďte se.

+2/0
17.1.2015 18:12

J56i72ř33í 34H12l29i73s42n64i69k69o14v25s62k54ý 9283801722721

Nebylo ve vývoji 10 let. To je blbost novináře. Před 10 lety byl vyvíjeno auto s 10 válcem, které ale nakonec nemělo na to se stát NSX. Vývoj tohoto NSX trval několik let, myslím že od 2011 nebo 2010.

Ono ještě nevyjelo, tedy jen testy, takže na prdel nedostalo. Máte dost špatné informace.

0/−1
17.1.2015 18:21

R31a91d40e37k 98V14i78n25š 2720513841

Co to melete? Bavíme se tu snad o LFA ne? Co sem házíte NSX a Hondu? Lexus LFA byl ve vývoji přes deset let, což byl známý fakt. Japonci jsou na dlouhé a posléze zastaralé projekty experti, ať už v automobilovém nebo herním průmyslu, či elektronice. Po představení daného produktu už je o 5 nebo 10 let dál.

+1/0
17.1.2015 18:25

P27e90t17r 24G89a61z96d73a 6608712689437

pane 10 let vývoje a moderní design? to to museli asi na poslední chvíly přepracovat

0/−1
17.1.2015 23:47

M46i26l87a49n 12K56l97o70u30č40e72k 3890595258457

Ten lexus, to je moderní design ale z roku 2000, velmi nehezké auto, to nejde s ferrari srovnávat.

0/0
18.1.2015 9:26

T34o29m33á13š 11B90í79l51ý 2775960107

Výkon a cena stačí na to, aby to bylo Ferrari. 8-o;-D;-D

+1/−1
17.1.2015 13:54

J71i92ř30í 17H22l10i61s58n93i20k21o64v75s68k74ý 9793641852271

Cena nižší, technologie Ferrari poněkud předstihují, jemně řečeno. Tvrdě řečeno - výkony (nejen motoru) uvedeného Ferrari za podstatně menší peníze ovšem s japonskou spolehlivostí. Se spolehlivostí na tom Ferrari nikdy nebyly dobře.

+2/−2
17.1.2015 13:57

R26a64d73e25k 72V53i37n68š 2670513661

Děláte si srandu? Technologie v NSX nesahají Ferrari ani po kotníky. Když přijde na takové LaFerrari, tak by jste se za svůj výrok měl stydět opravdu měrou vrchovatou. Nějaká převlečená Acura (japonci tohle auto nevyvíjí, to americká odnož Hondy ano) se nikdy ani z půlky nevyrovná mistrovským dílům z Maranella. Proti takovému 458 Italia, proti které je stavěné (a je 5 let staré!) nebude mít šanci. Proti nástupci, který bude letos představený v Ženevě už vůbec ne. Motorově, technicky, designově, aerodynamicky a především po stránce jízdního projevu a jízdních schopností je Ferrari jiný vesmír. K tomu charakter, emoce, aura, tradice a odkaz značky a vaše ničím nepodložené tvrzení je rozdrceno na prach. Kecy o spolehlivosti vaši neinformovanost jen potvrzují - doufám, že nějaké Ferrari vlastníte, aby jste si mohl něco takového obhájit. Stereotypy a předsudky čecháčků v plné polní Rv:-/

0/−4
17.1.2015 15:22

M74i19l52o11š 83K14a50č22a28l72a 7371113313349

No s tými kotníkami by som si až tak istý nebol ... skuste si prečítať históriu prvej NSX a potom rozprávajte niečo o kotníkoch, čo hovorí v prospech Hondy je jednoznačne počet vyrobených motorov, Ferrari je stále len malá hoci draha automobilka ....

+3/−2
17.1.2015 16:26

R23a63d56e43k 35V21i24n65š 2600793451

A tím chcete naznačit co? Kvantita není to samé co kvalita a s tím spojené inženýrské mistrovství, technologická vyspělost a navrhování pořádných velkoobjemových, skvostných, atmosférických motorů. Honda neudělala už celé roky motor, který by byl alespoň něčím výjímečný. Ferrari co pohonné ústrojí to skvost - 4,5 l V8 ve Speciale nejlepší litrový výkon, 605 koní při 9500 otáček, nejlepší současný V8, F12 - nejlepší V12  6,2 litrů a 730 koní při 9200 otáček, LaFerrari - V12 6,2 litru a 800 koní při 9500 otáčkách + 163 koní elektromotor. To všechno jsou atmosférické motory, při takových výkonech a otáčkách (a hlavně projevu!) je tohle jasný vrchol inženýrství. Jak vůbec může být někdo tak bláhový a hloupý a srovnávat Hondu s Ferrari, stejně tak jako evropskou produkci s japonskou. Honda a Japonsko vůbec je sto let za opicemi, jediné superauto, které za posledních 10 let za něco stálo byl Lexus LFA.

+1/−3
17.1.2015 16:41

P97e76t57r 62G84a40z93d16a 6368452119227

No ono ne jen že za něco stálo, vzhledem k produkci 500 kusů která je limitovaná a dotovaní toyotou, tzn že cena vývoje a výroby je vyšší než utržené peníze z prodeje dělá z LFA technicky dokonalý unikát, který oslní více než okoukané ferrari.

0/−2
17.1.2015 17:17

R74a84d69e38k 51V67i53n88š 2620513891

Okoukané? Vy jste divný patron... LFA bylo od začátku v porovnání s 458 Italia, MP4-12C, Gallardo LP-570, SLS AMG, 599 GTO a třeba Astonem V12 Vantage stále zastaralé a jízdně, technicky, prostě po celkové stránce Lexusu tyhle auta ukazují záď. To samé platí o ostřejší verzi Nürburgring Edition, které zase vypálilo rybník 458 Speciale, Gallardo Squadra Corse, 650S, SLS AMG Black Series, Aston Martin V12 Vantage S a 911 GT3. V LFA hapruje převodovka, není moc dobré na silnici a je prostě předražené (obvykle ohledně nastavení cen výhrady nemám), na to že není ani z poloviny tak dobré jako konkurence.

Pokud posuzujete vyjímečnost auta podle počtu vyrobených kusů a exkluzivity, tak očividně opět nevíte, že LaFerrari má omezenou sérii na 499 kusů, stejně tak 458 Aperta. Což jsou daleko výjimečnější, exkluzivnější, ultimativnější, schopnější a oduševnělejší auta než LFA kdy bylo a bude.

+1/0
17.1.2015 17:50

J58i88ř79í 34L41ž40i52č19a58ř 4710642852360

Promiňte, vím, že čas okolo Nürburgringu není vše, ale když je LFA v porovnání se skupinou aut zastaralé technicky, jízdě a prostě je mu ukazována záď, jak může mít LFA na ringu čas sice pomalejší, než 458 Italia, ale rychlejší, než Lambo LP-570 i SLS? Je pomalejší, než 599 GTO, ale vzhledem k ceně a neobvyklosti GTO bych GTO srovnával spíš s Nürburgring package. 

LFA Np je pak rychlejší, než absolutně všechna z aut, o kterých píšete a která na ringu mají čas.

Krom toho bych rád poukázal na hodnocení LFA od Jeremyho Clarksona, který ho vyzdvihoval nade vše. Jediné, co bych LFA vytknul je, že není z Itálie a že je drahý.

0/0
17.1.2015 20:03

P92e59t42r 41G42a94z94d88a 6218512819587

ten pán neví o čem mluví ..... ferari je pásovka ..... lfa ale ne

0/−1
17.1.2015 23:49

R64a81d71e96k 16V90i82n55š 2850973731

Jste očividně zaujatý zaslepenec, já nikoliv, vycházím z faktů :-)

0/−2
18.1.2015 1:17

J14i15ř62í 75H83l35i52s50n19i97k43o45v91s34k21ý 9553671562111

Opět špatné info. Motor a plno dalších komponent vyvíjí Japonci v Japonsku. V USA se auto vyvíjí jako celek.

Buďte si jistý, že Honda má technologie, které Ferrari nemá. Že jejich byznys je postaven na jiných autech, je irelevantní.

+1/−1
17.1.2015 18:23

R46a47d97e75k 75V58i79n21š 2510803811

Jaké technologie? Třeba sekačky s víceúrovňovým sekáním zahrady pro optimální anglický trávník? Honda je uboze zastaralá značka, není divu, že je po jejich autech čím dál menší poptávka. Já jsem si 100% vědom toho, že Ferrari dokáže postavit 10x lepší auto než Honda, protože má Ferrari více než 70letou historii ve stavění nejlepších supersportů a sporťáků na planetě, k čemuž jim pomáhají obrovské zkušenosti z motorsportu - GT, vytrvalostní závody a samozřejmě F1. Totální pitomost, že jejich byznys je postaven na jiných autech jak tvrdíte, jednotlivá odvětví se doplňují. Ferrari vyhrávají ocenění za nejlepší supersporty pravidelně každý rok, ocenění za auta a motory roku, vyhráli 2x Le Mans v posledních 4 letech, vyhráli 3x za sebou titul mistra ve World Endurance Championship, titul FIA GT, 3x International GT Series, European Le Mans Series, vyhráli za posledních 12 let přes 300 závodů. A co má Honda? To, co tu prezentujete je ničím nepodložená uzoufaná pohádka, kterou by si ve svých očích představujete, ale reálně má nulové šance k uskutečnění. Začínám se tu hlasitě smát ;-D Evropa byla, je a vždycky bude producentem těch nejlepších aut na světě, dejte si do rypáku wasabi kolik chcete, ale tenhle fakt nezměníte.

+1/−3
17.1.2015 18:38

P39e49t93r 85Š38i36d78l28i20k 5627683110721

Neviš co píšeš:-P

0/−1
17.1.2015 20:18

M59i31l45a79n 71V93o44t24a97v84a 5604356161392

Ja treba vlastnim a ve srovnani s Hondou tu jeden zasadni rozdil je. A v tom musim dat za pravdu. Honda byla pouzitelna pro kazdodeni jezdeni s pravidelným garancnim servisem. To si u eFka dovolit nemuzu, protoze bych byl v servisu porad. Jedina konkurence, ktera kvalitativne zvladala tuto zatez bylo Porsche. Ale to uz ted muze hodnotit byvala manzelka. Smutne vyrovnani;-(

0/0
17.1.2015 21:33

K86a26r14e24l 10B68l36á68h92a 6516167954844

opravdu skvele srovnavat auta jejichz cena se lisi radove. LaFerrarri za desitky milionu vs nova NSX za 4 mega. Ty budes fakt pekne vylizany Vinsi. 8-o

0/0
21.1.2015 1:33

R75o48m46a47n 77K46u35b25a53l22a 6105492579457

$110,000 tady bude zakladni cena, "loaded" nemuze stat vic nez $150,000, jinak by to nikdo nekoupil...;-D

0/−1
17.1.2015 12:43

J67i41ř63í 42H59r31a95d91e12c 9168487670414

Tak teď ještě Supru!

0/0
17.1.2015 12:38

J45i90ř37í 92H72l74i18s67n75i61k47o82v88s80k24ý 9433131132731

Ač je Supra zajímavé auto, NSX je přece jen jiná liga.

+1/0
17.1.2015 13:52

P52e32t68r 36G39a18z56d74a 6888832469397

ha ha ha xD,

nevíš o čem mluvíš xD xD

https://www.youtube.com/watch?v=Wf3Rfqw04H4

0/0
17.1.2015 17:19

J97i20ř14í 88H33l25i29s36n73i48k77o91v78s26k59ý 9693501802571

Vím. Honda NSX byla od začátku postavena jako supersport. Motor uprostřed, Supra vpředu, jako obyčejné auto. 

NSX měla jako první hliníkovou karosérii (sériové auto).

Ano, Toyota Supra v poslední verzi dostala výkonější motor, ale jako celek, koncepcí na NSX neměla. Také se Supra masově vyráběla na rozdíl od NSX.

+2/0
17.1.2015 18:31

P97e12t74r 24G18a76z63d97a 6838262109287

co na to říct? většina supersportu má motor vzadu ...... za druhé se jiné značky taky dají označit za masově prodávané ....... nicméně já hondu neodsuzuji chci si koupit accord 2.4ivtec ale nsx 1 gen. se mi nelíbí

0/0
17.1.2015 23:52

R83a38d32e48k 71V84i90n89š 2270833761

Nechci používat hanlivá označení, ale nejste tak trochu připitomělý s odpuštěním? Proč sem do diskuze lezete, když o automobilovém světě nemáte ani páru? Přečetl jste si pár prospektů o Hondě a to vám dodalo kuráž? Jak mi vysvětlíte ten váš neskutečný blábol, že témeř všechny supersporty mají motor vzadu?? Snad uprostřed, ne??? Diskuze plná laické veřejnosti a pár majitelů olítaných civiků...

0/−1
18.1.2015 1:22

O98n14d54ř75e57j 22B58u86r33e17š 5350484373339

Nova Fábia přišla s revoluční techologií XDS které při ostrém průjezdu zatáčkou přibrzdí vnitřní nadlehčené kolo. NSXo ve stejné situaci pošle veškerej výkon(elektromotorů) na vnější zatíženější kolo. Teď co bude lepší?? Já vím porovnávám jabka s hruškama 😉😀

0/0
17.1.2015 12:25

J95i94ř21í 68D27v44o20ř73á29k 5928623568760

Revoluční technologie ?

0/0
17.1.2015 13:01

J86i83ř58í 89H40l23i35s74n20i62k10o16v84s35k38ý 9753211572891

:-)) Ne. Honda už před 20 lety měla technologie, které dávala např. do Hondy Prelude, které nepřibrzďovaly vnitřní kolo, ale naopak přidávala kroutící moment do vnějších kol a zároveň natáčela kola na zadní nápravě podle rychlosti (při malé opačně než přední, při velké stejně), aby byla max. ovladatelnost.

+4/−1
17.1.2015 13:55

M94a25r75t88i79n 31V10o49j66á35č83e60k 9232118458707

hybrid mě do garáže nesmí Rv

+1/−10
17.1.2015 9:46

J12i73ř26í 94H34r12a58d84e42c 9208627410184

On tam nějaký chce?

+3/0
17.1.2015 12:39

J80i96ř18í 45H71l61i61s21n94i78k68o40v72s67k49ý 9353111862141

Brutální  zátah 3 elektromotorů není jen tak pro někoho:-)

0/−1
17.1.2015 18:32





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.