Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Japonské ferrari Honda NSX: trvalo to deset let a teď je z ní hybrid

Honda se vrací do extraligy. Nový supersport NSX se má postavit těm nejlepším, třeba ferrari. Tomu mají odpovídat výkony i cena. Novinka přinese revoluční výrobu šasi a bude mít hybridní ústrojí s trojicí elektromotorů. Podstatné detaily ovšem Honda stále nezveřejnila.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J42i58ř84í 23R31a28m71e96š 8846214350302

tak pro ty zaslepene. co se ohaneji evropskymi auty a ferrari. tehdy prvni nsx to natrela jizdne ferrari i kvalitou plus na vic byl to pouzitelny sportak pro normalni jezde i a ferrari se muselo s kvaitou hod e zlepsit. jezdim na hondach a tak skvele usporne a vykone .otory plus jsou drzaky jen tak nekdo nema. mel jsem civicrok vyrob 2000 vtec 1.5 115 koni a zrala normal 5.4 mel jsem prelude dobre drzela v zatacckach. mel jsem accord 3.0 sporrtovni luxusni coupe pohodlny a dobre pouzitelny na okreskach. verim ze nova nsx jako pred x lety bude skvela a u ferrari se zase tchnicky otresou v zakladech.

+1/−1
17.1.2015 21:33

P32e76t78r 13G14a65z27d64a 6308752679447

nebuď slepec ...... a napsat "mel sem prelude a drzela v zatackach" dost vypovídá o tvém intelektu .........

+1/−2
17.1.2015 23:54

O27n28d89ř80e33j 35B61u97r90e86š 5940504343429

Taky mám D15Z8 a ta spotřeba sedí(v létě). Ovšem dlouhé kvalty to auto celkem zabíjí. Na pětku se musí min. 85km/h. A hatch 5D (Rover 400;) má i své mouchy oproti 3D a sedanu. Například brzdy, kliky dveří, ventilace... celkově Hondy tou dobou vyráběné v Japonsku byly po stránce dílenského zpracování o level vejš.

0/0
21.1.2015 21:06

R48o14s52t56i59s86l61a65v 59H13r13á43č98e41k 6158670856650

1,5 mil. dolarů je 3,6 mil. korun? Asi bych ty kursy měl líp sledovat.;-D;-D;-D

+6/0
17.1.2015 19:50

M90a50r94t12i38n 90K73l59u59v36á39n44e81k 9372788703273

2.40 je celkom fajn. To asi tie ceny ropy...??? ;-)

0/0
18.1.2015 10:50

P23a21v73e26l 79P81o61s68p85í76š89i36l 3291924333115

Asi do nej pujdu... a pak ho strelim za 18... porad to bude pulka bezny ceny. To mi urvou vsichni ruce:-D

0/0
18.1.2015 13:11

O38n59d82ř47e45j 74B61u81r10e37š 5340354243319

Honda a vlastně japonci vůbec nikdy neměli v plánu postavit Veyron či LaFerrari(srovnávat ho s něma může jen trouba). Dělají auta která jsou použitelná do reálného provozu a kladou důraz na maximální ovladatelnost při reálné maximálce(cca 250km/h). Honda vždy mačkala z minima maximum. Auta jako Integra či S2000 jsou dle mě legendy. Nikdo neříká že to bude o parník lepší než Ferrari(to snad ani nejde když se v Maranelu ojakživa nezabývaj ničím jiným;) jde o to ukázat že postavit takový auto které se 458ičce může rovnat pro ně není problém. Nic víc.

+7/0
17.1.2015 17:59

R74a63d37e24k 90V55i21n49š 2200673421

Pro Japonce je a bude ohromný problém postavit auto, který by se 458ičce alespoň vyrovnalo. Ani evropským automobilkám se to už 5 let(!) nepovedlo. NSX s tím co nabízí nemá šanci. Před rokem převzalo žezlo 458 Speciale, které hru posunulo na další úroveň. V závěsu je 650S, Huracán a GT3, NSX bude maximálně poddimenzované auto plné kompromisů, jako R8, které designově kopíruje.

+1/−1
17.1.2015 18:09

J43i51ř23í 82H32l39i43s16n42i52k76o94v33s80k47ý 9593901262511

Pro Ferrari bude ohromný problém za ty peníze udělat auto, které bude stejně jezdit jako Honda NSX (otázkou je další NSX Type R).

Japonci jsou technologicky daleko před Evropou, ale 99 % Evropy to nedochází.

+6/−1
17.1.2015 18:18

R57a36d53e63k 11V35i97n15š 2110763881

Lepší vtip už jsem dlouho nečetl. Že vy stále žijete v 70. letech? Nebo jste 40 let nevylezl z nory hluboko v neznámém lese a jste izolován od civilizace. Jedno z toho. Nebo jste obyčejný diskuzní trol, to je taky možnost.

+1/−5
17.1.2015 18:21

R87a49d25e14k 11V33i47n97š 2760973891

Porovnávat legendární Ferrari, stojící za ultimativními a ikonickými supersporty a spotřební, podřadnou značku jako je Honda může jen naprostý trouba ;-)

0/−6
17.1.2015 18:42

P29e81t78r 97G68a14z42d52a 6948302339677

ale sekačku ferrari si k autu koupit nemůžeš

0/0
17.1.2015 23:55
Foto

J20i16n88d87ř21i57c34h 33M42e38r52t64l36í79k 8297795242

to je právě ten problem, že to srovnávat jde

+3/−1
18.1.2015 10:08

J22i91ř48í 53K66o16c71u84r13e66k 6935724575808

Pořadnou? Ano jistě, každý přece ví, že motory Honda nikdy žádný sportovní úspěch neměly, natož aby byly pravidelně "na bedně".

+2/0
18.1.2015 14:43

K68a63r81e14l 96B22l45á35h50a 6516747574894

hehe asi tak, byly roky, kdy si Ferrarri neskrtlo a motory Honda vyhravaly jeden zavod za druhym, ale pry podradna znacka. Alespon je jasne, co za trapaka bude radobychytrak Vins. :-P

+2/0
21.1.2015 1:21

P38e24t70r 87G83a62z38d82a 6388832249527

Pro mne je legenda supra s turbem která čeká na nástupce

https://www.youtube.com/watch?v=QT4CkI-TOuE

0/0
17.1.2015 17:21

P98e27t12r 18G89a40z60d83a 6578832109547

Co to je za hloupý článek? Pokud vím tak legendární supersport z japonska, který se běžne po úpravách provozuje v režimu 600hp+ a natrhne zadek jak lambu tak ferrari je toyota supra se svým řadovým 8válcem. Dále pokud jde opravdu o supersport tak opět toyota ve spolupráci z yamahou vyrobila 500 kusů vozu Lexus LFA. Kam se hrabou italové nebo němci.

Tenhle vůz se vyráběl v továrně po stáji F1, který měla toyota po odstoupení ze seriálu zakonzervovanou.

Doporučuji zhlédnout tento dokumet který je v českém jazyce.

https://www.youtube.com/watch?v=GTegQGW22z0

0/−1
17.1.2015 17:13

R74a31d67e78k 85V50i96n78š 2190263431

Jo, prostě auto, které bylo ve vývoji deset let a když vyjelo, tak dostalo od všech pořádný výprask. Od Italů, Britů i Němců.

Nějaká Supra po náletu tunerů nemůže být něčím, co by se dalo byť jen vzdáleně obdivovat, probuďte se.

+2/0
17.1.2015 18:12

J70i42ř77í 19H20l29i96s40n79i66k61o97v93s42k27ý 9593211232721

Nebylo ve vývoji 10 let. To je blbost novináře. Před 10 lety byl vyvíjeno auto s 10 válcem, které ale nakonec nemělo na to se stát NSX. Vývoj tohoto NSX trval několik let, myslím že od 2011 nebo 2010.

Ono ještě nevyjelo, tedy jen testy, takže na prdel nedostalo. Máte dost špatné informace.

0/−1
17.1.2015 18:21

R42a53d24e25k 22V62i94n59š 2960863861

Co to melete? Bavíme se tu snad o LFA ne? Co sem házíte NSX a Hondu? Lexus LFA byl ve vývoji přes deset let, což byl známý fakt. Japonci jsou na dlouhé a posléze zastaralé projekty experti, ať už v automobilovém nebo herním průmyslu, či elektronice. Po představení daného produktu už je o 5 nebo 10 let dál.

+1/0
17.1.2015 18:25

P45e43t82r 83G41a74z21d30a 6508642599537

pane 10 let vývoje a moderní design? to to museli asi na poslední chvíly přepracovat

0/−1
17.1.2015 23:47

M29i86l23a32n 72K45l67o89u84č64e46k 3830885568267

Ten lexus, to je moderní design ale z roku 2000, velmi nehezké auto, to nejde s ferrari srovnávat.

0/0
18.1.2015 9:26

T65o55m24á68š 10B52í91l31ý 2275250207

Výkon a cena stačí na to, aby to bylo Ferrari. 8-o;-D;-D

+1/−1
17.1.2015 13:54

J11i51ř48í 89H72l17i81s10n93i37k97o39v31s23k39ý 9953111792961

Cena nižší, technologie Ferrari poněkud předstihují, jemně řečeno. Tvrdě řečeno - výkony (nejen motoru) uvedeného Ferrari za podstatně menší peníze ovšem s japonskou spolehlivostí. Se spolehlivostí na tom Ferrari nikdy nebyly dobře.

+2/−2
17.1.2015 13:57

R97a93d83e58k 55V74i35n94š 2580113361

Děláte si srandu? Technologie v NSX nesahají Ferrari ani po kotníky. Když přijde na takové LaFerrari, tak by jste se za svůj výrok měl stydět opravdu měrou vrchovatou. Nějaká převlečená Acura (japonci tohle auto nevyvíjí, to americká odnož Hondy ano) se nikdy ani z půlky nevyrovná mistrovským dílům z Maranella. Proti takovému 458 Italia, proti které je stavěné (a je 5 let staré!) nebude mít šanci. Proti nástupci, který bude letos představený v Ženevě už vůbec ne. Motorově, technicky, designově, aerodynamicky a především po stránce jízdního projevu a jízdních schopností je Ferrari jiný vesmír. K tomu charakter, emoce, aura, tradice a odkaz značky a vaše ničím nepodložené tvrzení je rozdrceno na prach. Kecy o spolehlivosti vaši neinformovanost jen potvrzují - doufám, že nějaké Ferrari vlastníte, aby jste si mohl něco takového obhájit. Stereotypy a předsudky čecháčků v plné polní Rv:-/

0/−4
17.1.2015 15:22

M64i95l17o61š 44K25a51č93a90l38a 7111873613889

No s tými kotníkami by som si až tak istý nebol ... skuste si prečítať históriu prvej NSX a potom rozprávajte niečo o kotníkoch, čo hovorí v prospech Hondy je jednoznačne počet vyrobených motorov, Ferrari je stále len malá hoci draha automobilka ....

+3/−2
17.1.2015 16:26

R66a25d92e55k 70V55i90n51š 2300263261

A tím chcete naznačit co? Kvantita není to samé co kvalita a s tím spojené inženýrské mistrovství, technologická vyspělost a navrhování pořádných velkoobjemových, skvostných, atmosférických motorů. Honda neudělala už celé roky motor, který by byl alespoň něčím výjímečný. Ferrari co pohonné ústrojí to skvost - 4,5 l V8 ve Speciale nejlepší litrový výkon, 605 koní při 9500 otáček, nejlepší současný V8, F12 - nejlepší V12  6,2 litrů a 730 koní při 9200 otáček, LaFerrari - V12 6,2 litru a 800 koní při 9500 otáčkách + 163 koní elektromotor. To všechno jsou atmosférické motory, při takových výkonech a otáčkách (a hlavně projevu!) je tohle jasný vrchol inženýrství. Jak vůbec může být někdo tak bláhový a hloupý a srovnávat Hondu s Ferrari, stejně tak jako evropskou produkci s japonskou. Honda a Japonsko vůbec je sto let za opicemi, jediné superauto, které za posledních 10 let za něco stálo byl Lexus LFA.

+1/−3
17.1.2015 16:41

P26e92t91r 25G47a21z32d98a 6668712129327

No ono ne jen že za něco stálo, vzhledem k produkci 500 kusů která je limitovaná a dotovaní toyotou, tzn že cena vývoje a výroby je vyšší než utržené peníze z prodeje dělá z LFA technicky dokonalý unikát, který oslní více než okoukané ferrari.

0/−2
17.1.2015 17:17

R69a77d23e54k 17V88i67n96š 2150323691

Okoukané? Vy jste divný patron... LFA bylo od začátku v porovnání s 458 Italia, MP4-12C, Gallardo LP-570, SLS AMG, 599 GTO a třeba Astonem V12 Vantage stále zastaralé a jízdně, technicky, prostě po celkové stránce Lexusu tyhle auta ukazují záď. To samé platí o ostřejší verzi Nürburgring Edition, které zase vypálilo rybník 458 Speciale, Gallardo Squadra Corse, 650S, SLS AMG Black Series, Aston Martin V12 Vantage S a 911 GT3. V LFA hapruje převodovka, není moc dobré na silnici a je prostě předražené (obvykle ohledně nastavení cen výhrady nemám), na to že není ani z poloviny tak dobré jako konkurence.

Pokud posuzujete vyjímečnost auta podle počtu vyrobených kusů a exkluzivity, tak očividně opět nevíte, že LaFerrari má omezenou sérii na 499 kusů, stejně tak 458 Aperta. Což jsou daleko výjimečnější, exkluzivnější, ultimativnější, schopnější a oduševnělejší auta než LFA kdy bylo a bude.

+1/0
17.1.2015 17:50

J88i58ř41í 49L87ž54i45č23a74ř 4900452282310

Promiňte, vím, že čas okolo Nürburgringu není vše, ale když je LFA v porovnání se skupinou aut zastaralé technicky, jízdě a prostě je mu ukazována záď, jak může mít LFA na ringu čas sice pomalejší, než 458 Italia, ale rychlejší, než Lambo LP-570 i SLS? Je pomalejší, než 599 GTO, ale vzhledem k ceně a neobvyklosti GTO bych GTO srovnával spíš s Nürburgring package. 

LFA Np je pak rychlejší, než absolutně všechna z aut, o kterých píšete a která na ringu mají čas.

Krom toho bych rád poukázal na hodnocení LFA od Jeremyho Clarksona, který ho vyzdvihoval nade vše. Jediné, co bych LFA vytknul je, že není z Itálie a že je drahý.

0/0
17.1.2015 20:03

P59e77t52r 27G77a88z94d26a 6638922329777

ten pán neví o čem mluví ..... ferari je pásovka ..... lfa ale ne

0/−1
17.1.2015 23:49

R56a11d83e61k 61V28i20n93š 2330133661

Jste očividně zaujatý zaslepenec, já nikoliv, vycházím z faktů :-)

0/−2
18.1.2015 1:17

J15i71ř44í 53H30l57i37s40n33i59k90o94v38s46k50ý 9293261362521

Opět špatné info. Motor a plno dalších komponent vyvíjí Japonci v Japonsku. V USA se auto vyvíjí jako celek.

Buďte si jistý, že Honda má technologie, které Ferrari nemá. Že jejich byznys je postaven na jiných autech, je irelevantní.

+1/−1
17.1.2015 18:23

R34a64d19e70k 41V53i61n61š 2220713351

Jaké technologie? Třeba sekačky s víceúrovňovým sekáním zahrady pro optimální anglický trávník? Honda je uboze zastaralá značka, není divu, že je po jejich autech čím dál menší poptávka. Já jsem si 100% vědom toho, že Ferrari dokáže postavit 10x lepší auto než Honda, protože má Ferrari více než 70letou historii ve stavění nejlepších supersportů a sporťáků na planetě, k čemuž jim pomáhají obrovské zkušenosti z motorsportu - GT, vytrvalostní závody a samozřejmě F1. Totální pitomost, že jejich byznys je postaven na jiných autech jak tvrdíte, jednotlivá odvětví se doplňují. Ferrari vyhrávají ocenění za nejlepší supersporty pravidelně každý rok, ocenění za auta a motory roku, vyhráli 2x Le Mans v posledních 4 letech, vyhráli 3x za sebou titul mistra ve World Endurance Championship, titul FIA GT, 3x International GT Series, European Le Mans Series, vyhráli za posledních 12 let přes 300 závodů. A co má Honda? To, co tu prezentujete je ničím nepodložená uzoufaná pohádka, kterou by si ve svých očích představujete, ale reálně má nulové šance k uskutečnění. Začínám se tu hlasitě smát ;-D Evropa byla, je a vždycky bude producentem těch nejlepších aut na světě, dejte si do rypáku wasabi kolik chcete, ale tenhle fakt nezměníte.

+1/−3
17.1.2015 18:38

P33e96t55r 20Š46i54d43l44i73k 5677353610971

Neviš co píšeš:-P

0/−1
17.1.2015 20:18

M28i64l16a54n 25V21o98t93a66v80a 5774126951102

Ja treba vlastnim a ve srovnani s Hondou tu jeden zasadni rozdil je. A v tom musim dat za pravdu. Honda byla pouzitelna pro kazdodeni jezdeni s pravidelným garancnim servisem. To si u eFka dovolit nemuzu, protoze bych byl v servisu porad. Jedina konkurence, ktera kvalitativne zvladala tuto zatez bylo Porsche. Ale to uz ted muze hodnotit byvala manzelka. Smutne vyrovnani;-(

0/0
17.1.2015 21:33

K13a10r68e95l 24B68l97á35h93a 6486277984944

opravdu skvele srovnavat auta jejichz cena se lisi radove. LaFerrarri za desitky milionu vs nova NSX za 4 mega. Ty budes fakt pekne vylizany Vinsi. 8-o

0/0
21.1.2015 1:33

R84o80m62a83n 97K12u20b52a75l47a 6165462119717

$110,000 tady bude zakladni cena, "loaded" nemuze stat vic nez $150,000, jinak by to nikdo nekoupil...;-D

0/−1
17.1.2015 12:43

J26i77ř18í 49H53r40a44d14e71c 9218927100914

Tak teď ještě Supru!

0/0
17.1.2015 12:38

J70i66ř37í 25H25l23i22s14n95i78k98o85v57s36k62ý 9613581232951

Ač je Supra zajímavé auto, NSX je přece jen jiná liga.

+1/0
17.1.2015 13:52

P66e68t76r 69G18a59z50d54a 6468572229867

ha ha ha xD,

nevíš o čem mluvíš xD xD

https://www.youtube.com/watch?v=Wf3Rfqw04H4

0/0
17.1.2015 17:19

J19i19ř59í 14H79l78i30s84n58i28k62o30v97s19k62ý 9953131802511

Vím. Honda NSX byla od začátku postavena jako supersport. Motor uprostřed, Supra vpředu, jako obyčejné auto. 

NSX měla jako první hliníkovou karosérii (sériové auto).

Ano, Toyota Supra v poslední verzi dostala výkonější motor, ale jako celek, koncepcí na NSX neměla. Také se Supra masově vyráběla na rozdíl od NSX.

+2/0
17.1.2015 18:31

P22e96t95r 42G33a93z95d28a 6658732689757

co na to říct? většina supersportu má motor vzadu ...... za druhé se jiné značky taky dají označit za masově prodávané ....... nicméně já hondu neodsuzuji chci si koupit accord 2.4ivtec ale nsx 1 gen. se mi nelíbí

0/0
17.1.2015 23:52

R55a82d90e88k 75V97i32n82š 2820383381

Nechci používat hanlivá označení, ale nejste tak trochu připitomělý s odpuštěním? Proč sem do diskuze lezete, když o automobilovém světě nemáte ani páru? Přečetl jste si pár prospektů o Hondě a to vám dodalo kuráž? Jak mi vysvětlíte ten váš neskutečný blábol, že témeř všechny supersporty mají motor vzadu?? Snad uprostřed, ne??? Diskuze plná laické veřejnosti a pár majitelů olítaných civiků...

0/−1
18.1.2015 1:22

O47n48d15ř55e71j 98B95u54r51e65š 5150984893239

Nova Fábia přišla s revoluční techologií XDS které při ostrém průjezdu zatáčkou přibrzdí vnitřní nadlehčené kolo. NSXo ve stejné situaci pošle veškerej výkon(elektromotorů) na vnější zatíženější kolo. Teď co bude lepší?? Já vím porovnávám jabka s hruškama 😉😀

0/0
17.1.2015 12:25

J76i35ř20í 82D59v64o20ř88á52k 5168463168290

Revoluční technologie ?

0/0
17.1.2015 13:01

J86i96ř80í 96H68l83i68s57n92i27k47o34v29s69k29ý 9273201492821

:-)) Ne. Honda už před 20 lety měla technologie, které dávala např. do Hondy Prelude, které nepřibrzďovaly vnitřní kolo, ale naopak přidávala kroutící moment do vnějších kol a zároveň natáčela kola na zadní nápravě podle rychlosti (při malé opačně než přední, při velké stejně), aby byla max. ovladatelnost.

+4/−1
17.1.2015 13:55

M11a75r98t71i21n 10V33o72j27á57č95e98k 9192648788197

hybrid mě do garáže nesmí Rv

+1/−10
17.1.2015 9:46

J56i70ř67í 46H25r30a64d82e17c 9728577400944

On tam nějaký chce?

+3/0
17.1.2015 12:39

J90i71ř41í 65H63l15i53s86n34i68k96o45v20s50k10ý 9963281382691

Brutální  zátah 3 elektromotorů není jen tak pro někoho:-)

0/−1
17.1.2015 18:32







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.