Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Japonské ferrari Honda NSX: trvalo to deset let a teď je z ní hybrid

Honda se vrací do extraligy. Nový supersport NSX se má postavit těm nejlepším, třeba ferrari. Tomu mají odpovídat výkony i cena. Novinka přinese revoluční výrobu šasi a bude mít hybridní ústrojí s trojicí elektromotorů. Podstatné detaily ovšem Honda stále nezveřejnila.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J31i93ř29í 41R22a67m70e11š 8626624560982

tak pro ty zaslepene. co se ohaneji evropskymi auty a ferrari. tehdy prvni nsx to natrela jizdne ferrari i kvalitou plus na vic byl to pouzitelny sportak pro normalni jezde i a ferrari se muselo s kvaitou hod e zlepsit. jezdim na hondach a tak skvele usporne a vykone .otory plus jsou drzaky jen tak nekdo nema. mel jsem civicrok vyrob 2000 vtec 1.5 115 koni a zrala normal 5.4 mel jsem prelude dobre drzela v zatacckach. mel jsem accord 3.0 sporrtovni luxusni coupe pohodlny a dobre pouzitelny na okreskach. verim ze nova nsx jako pred x lety bude skvela a u ferrari se zase tchnicky otresou v zakladech.

+1/−1
17.1.2015 21:33

P89e87t81r 35G73a87z76d26a 6608652909637

nebuď slepec ...... a napsat "mel sem prelude a drzela v zatackach" dost vypovídá o tvém intelektu .........

+1/−2
17.1.2015 23:54

O18n45d79ř64e63j 80B27u18r52e32š 5500904953549

Taky mám D15Z8 a ta spotřeba sedí(v létě). Ovšem dlouhé kvalty to auto celkem zabíjí. Na pětku se musí min. 85km/h. A hatch 5D (Rover 400;) má i své mouchy oproti 3D a sedanu. Například brzdy, kliky dveří, ventilace... celkově Hondy tou dobou vyráběné v Japonsku byly po stránce dílenského zpracování o level vejš.

0/0
21.1.2015 21:06
Foto

R76o58s27t96i34s47l89a80v 10H58r15á59č45e90k 6328280966650

1,5 mil. dolarů je 3,6 mil. korun? Asi bych ty kursy měl líp sledovat.;-D;-D;-D

+6/0
17.1.2015 19:50

M13a64r32t76i87n 16K46l81u45v48á55n66e46k 9902398293213

2.40 je celkom fajn. To asi tie ceny ropy...??? ;-)

0/0
18.1.2015 10:50

P28a97v62e40l 52P72o36s45p31í59š13i44l 3351854343345

Asi do nej pujdu... a pak ho strelim za 18... porad to bude pulka bezny ceny. To mi urvou vsichni ruce:-D

0/0
18.1.2015 13:11

O84n87d40ř31e10j 70B21u60r51e12š 5510354423219

Honda a vlastně japonci vůbec nikdy neměli v plánu postavit Veyron či LaFerrari(srovnávat ho s něma může jen trouba). Dělají auta která jsou použitelná do reálného provozu a kladou důraz na maximální ovladatelnost při reálné maximálce(cca 250km/h). Honda vždy mačkala z minima maximum. Auta jako Integra či S2000 jsou dle mě legendy. Nikdo neříká že to bude o parník lepší než Ferrari(to snad ani nejde když se v Maranelu ojakživa nezabývaj ničím jiným;) jde o to ukázat že postavit takový auto které se 458ičce může rovnat pro ně není problém. Nic víc.

+7/0
17.1.2015 17:59

R23a30d26e79k 14V29i44n35š 2590903941

Pro Japonce je a bude ohromný problém postavit auto, který by se 458ičce alespoň vyrovnalo. Ani evropským automobilkám se to už 5 let(!) nepovedlo. NSX s tím co nabízí nemá šanci. Před rokem převzalo žezlo 458 Speciale, které hru posunulo na další úroveň. V závěsu je 650S, Huracán a GT3, NSX bude maximálně poddimenzované auto plné kompromisů, jako R8, které designově kopíruje.

+1/−1
17.1.2015 18:09

J41i65ř56í 42H47l20i62s30n42i61k13o98v97s21k56ý 9853121872501

Pro Ferrari bude ohromný problém za ty peníze udělat auto, které bude stejně jezdit jako Honda NSX (otázkou je další NSX Type R).

Japonci jsou technologicky daleko před Evropou, ale 99 % Evropy to nedochází.

+6/−1
17.1.2015 18:18

R31a11d12e19k 45V82i28n54š 2800143891

Lepší vtip už jsem dlouho nečetl. Že vy stále žijete v 70. letech? Nebo jste 40 let nevylezl z nory hluboko v neznámém lese a jste izolován od civilizace. Jedno z toho. Nebo jste obyčejný diskuzní trol, to je taky možnost.

+1/−5
17.1.2015 18:21

R59a37d48e35k 68V14i64n27š 2140903881

Porovnávat legendární Ferrari, stojící za ultimativními a ikonickými supersporty a spotřební, podřadnou značku jako je Honda může jen naprostý trouba ;-)

0/−6
17.1.2015 18:42

P14e10t59r 20G31a27z68d56a 6438412469187

ale sekačku ferrari si k autu koupit nemůžeš

0/0
17.1.2015 23:55
Foto

J68i93n38d56ř20i59c28h 64M80e26r51t12l74í59k 8717525522

to je právě ten problem, že to srovnávat jde

+3/−1
18.1.2015 10:08

J31i84ř82í 58K42o96c11u59r34e61k 6105854345708

Pořadnou? Ano jistě, každý přece ví, že motory Honda nikdy žádný sportovní úspěch neměly, natož aby byly pravidelně "na bedně".

+2/0
18.1.2015 14:43

K57a22r29e79l 41B39l57á53h66a 6856367174874

hehe asi tak, byly roky, kdy si Ferrarri neskrtlo a motory Honda vyhravaly jeden zavod za druhym, ale pry podradna znacka. Alespon je jasne, co za trapaka bude radobychytrak Vins. :-P

+2/0
21.1.2015 1:21

P57e56t45r 70G55a26z14d21a 6568622599367

Pro mne je legenda supra s turbem která čeká na nástupce

https://www.youtube.com/watch?v=QT4CkI-TOuE

0/0
17.1.2015 17:21

P96e36t95r 85G97a28z77d56a 6548932889557

Co to je za hloupý článek? Pokud vím tak legendární supersport z japonska, který se běžne po úpravách provozuje v režimu 600hp+ a natrhne zadek jak lambu tak ferrari je toyota supra se svým řadovým 8válcem. Dále pokud jde opravdu o supersport tak opět toyota ve spolupráci z yamahou vyrobila 500 kusů vozu Lexus LFA. Kam se hrabou italové nebo němci.

Tenhle vůz se vyráběl v továrně po stáji F1, který měla toyota po odstoupení ze seriálu zakonzervovanou.

Doporučuji zhlédnout tento dokumet který je v českém jazyce.

https://www.youtube.com/watch?v=GTegQGW22z0

0/−1
17.1.2015 17:13

R79a40d22e93k 76V27i96n32š 2350183531

Jo, prostě auto, které bylo ve vývoji deset let a když vyjelo, tak dostalo od všech pořádný výprask. Od Italů, Britů i Němců.

Nějaká Supra po náletu tunerů nemůže být něčím, co by se dalo byť jen vzdáleně obdivovat, probuďte se.

+2/0
17.1.2015 18:12

J12i88ř89í 54H69l29i58s11n58i69k52o44v12s61k67ý 9683671572591

Nebylo ve vývoji 10 let. To je blbost novináře. Před 10 lety byl vyvíjeno auto s 10 válcem, které ale nakonec nemělo na to se stát NSX. Vývoj tohoto NSX trval několik let, myslím že od 2011 nebo 2010.

Ono ještě nevyjelo, tedy jen testy, takže na prdel nedostalo. Máte dost špatné informace.

0/−1
17.1.2015 18:21

R42a63d66e89k 90V25i13n19š 2440383651

Co to melete? Bavíme se tu snad o LFA ne? Co sem házíte NSX a Hondu? Lexus LFA byl ve vývoji přes deset let, což byl známý fakt. Japonci jsou na dlouhé a posléze zastaralé projekty experti, ať už v automobilovém nebo herním průmyslu, či elektronice. Po představení daného produktu už je o 5 nebo 10 let dál.

+1/0
17.1.2015 18:25

P36e11t87r 82G92a95z17d73a 6188362959917

pane 10 let vývoje a moderní design? to to museli asi na poslední chvíly přepracovat

0/−1
17.1.2015 23:47

M39i85l36a95n 19K42l19o58u39č73e74k 3740885458987

Ten lexus, to je moderní design ale z roku 2000, velmi nehezké auto, to nejde s ferrari srovnávat.

0/0
18.1.2015 9:26

T97o38m65á20š 24B71í92l42ý 2515550297

Výkon a cena stačí na to, aby to bylo Ferrari. 8-o;-D;-D

+1/−1
17.1.2015 13:54

J67i70ř60í 93H48l33i46s70n37i14k64o28v92s75k35ý 9793351612361

Cena nižší, technologie Ferrari poněkud předstihují, jemně řečeno. Tvrdě řečeno - výkony (nejen motoru) uvedeného Ferrari za podstatně menší peníze ovšem s japonskou spolehlivostí. Se spolehlivostí na tom Ferrari nikdy nebyly dobře.

+2/−2
17.1.2015 13:57

R22a92d57e96k 19V44i51n26š 2800293451

Děláte si srandu? Technologie v NSX nesahají Ferrari ani po kotníky. Když přijde na takové LaFerrari, tak by jste se za svůj výrok měl stydět opravdu měrou vrchovatou. Nějaká převlečená Acura (japonci tohle auto nevyvíjí, to americká odnož Hondy ano) se nikdy ani z půlky nevyrovná mistrovským dílům z Maranella. Proti takovému 458 Italia, proti které je stavěné (a je 5 let staré!) nebude mít šanci. Proti nástupci, který bude letos představený v Ženevě už vůbec ne. Motorově, technicky, designově, aerodynamicky a především po stránce jízdního projevu a jízdních schopností je Ferrari jiný vesmír. K tomu charakter, emoce, aura, tradice a odkaz značky a vaše ničím nepodložené tvrzení je rozdrceno na prach. Kecy o spolehlivosti vaši neinformovanost jen potvrzují - doufám, že nějaké Ferrari vlastníte, aby jste si mohl něco takového obhájit. Stereotypy a předsudky čecháčků v plné polní Rv:-/

0/−4
17.1.2015 15:22

M52i84l49o89š 74K47a96č45a34l50a 7381283183949

No s tými kotníkami by som si až tak istý nebol ... skuste si prečítať históriu prvej NSX a potom rozprávajte niečo o kotníkoch, čo hovorí v prospech Hondy je jednoznačne počet vyrobených motorov, Ferrari je stále len malá hoci draha automobilka ....

+3/−2
17.1.2015 16:26

R43a20d72e43k 87V91i67n79š 2240423351

A tím chcete naznačit co? Kvantita není to samé co kvalita a s tím spojené inženýrské mistrovství, technologická vyspělost a navrhování pořádných velkoobjemových, skvostných, atmosférických motorů. Honda neudělala už celé roky motor, který by byl alespoň něčím výjímečný. Ferrari co pohonné ústrojí to skvost - 4,5 l V8 ve Speciale nejlepší litrový výkon, 605 koní při 9500 otáček, nejlepší současný V8, F12 - nejlepší V12  6,2 litrů a 730 koní při 9200 otáček, LaFerrari - V12 6,2 litru a 800 koní při 9500 otáčkách + 163 koní elektromotor. To všechno jsou atmosférické motory, při takových výkonech a otáčkách (a hlavně projevu!) je tohle jasný vrchol inženýrství. Jak vůbec může být někdo tak bláhový a hloupý a srovnávat Hondu s Ferrari, stejně tak jako evropskou produkci s japonskou. Honda a Japonsko vůbec je sto let za opicemi, jediné superauto, které za posledních 10 let za něco stálo byl Lexus LFA.

+1/−3
17.1.2015 16:41

P20e73t51r 59G96a17z64d51a 6908602789787

No ono ne jen že za něco stálo, vzhledem k produkci 500 kusů která je limitovaná a dotovaní toyotou, tzn že cena vývoje a výroby je vyšší než utržené peníze z prodeje dělá z LFA technicky dokonalý unikát, který oslní více než okoukané ferrari.

0/−2
17.1.2015 17:17

R12a11d87e81k 88V36i84n83š 2740493111

Okoukané? Vy jste divný patron... LFA bylo od začátku v porovnání s 458 Italia, MP4-12C, Gallardo LP-570, SLS AMG, 599 GTO a třeba Astonem V12 Vantage stále zastaralé a jízdně, technicky, prostě po celkové stránce Lexusu tyhle auta ukazují záď. To samé platí o ostřejší verzi Nürburgring Edition, které zase vypálilo rybník 458 Speciale, Gallardo Squadra Corse, 650S, SLS AMG Black Series, Aston Martin V12 Vantage S a 911 GT3. V LFA hapruje převodovka, není moc dobré na silnici a je prostě předražené (obvykle ohledně nastavení cen výhrady nemám), na to že není ani z poloviny tak dobré jako konkurence.

Pokud posuzujete vyjímečnost auta podle počtu vyrobených kusů a exkluzivity, tak očividně opět nevíte, že LaFerrari má omezenou sérii na 499 kusů, stejně tak 458 Aperta. Což jsou daleko výjimečnější, exkluzivnější, ultimativnější, schopnější a oduševnělejší auta než LFA kdy bylo a bude.

+1/0
17.1.2015 17:50

J74i33ř78í 81L91ž36i77č72a69ř 4160642642720

Promiňte, vím, že čas okolo Nürburgringu není vše, ale když je LFA v porovnání se skupinou aut zastaralé technicky, jízdě a prostě je mu ukazována záď, jak může mít LFA na ringu čas sice pomalejší, než 458 Italia, ale rychlejší, než Lambo LP-570 i SLS? Je pomalejší, než 599 GTO, ale vzhledem k ceně a neobvyklosti GTO bych GTO srovnával spíš s Nürburgring package. 

LFA Np je pak rychlejší, než absolutně všechna z aut, o kterých píšete a která na ringu mají čas.

Krom toho bych rád poukázal na hodnocení LFA od Jeremyho Clarksona, který ho vyzdvihoval nade vše. Jediné, co bych LFA vytknul je, že není z Itálie a že je drahý.

0/0
17.1.2015 20:03

P54e85t37r 43G72a76z27d44a 6638412699427

ten pán neví o čem mluví ..... ferari je pásovka ..... lfa ale ne

0/−1
17.1.2015 23:49

R10a20d77e52k 38V58i59n69š 2710763351

Jste očividně zaujatý zaslepenec, já nikoliv, vycházím z faktů :-)

0/−2
18.1.2015 1:17

J27i34ř72í 24H22l87i19s71n47i46k24o36v13s98k51ý 9213971322661

Opět špatné info. Motor a plno dalších komponent vyvíjí Japonci v Japonsku. V USA se auto vyvíjí jako celek.

Buďte si jistý, že Honda má technologie, které Ferrari nemá. Že jejich byznys je postaven na jiných autech, je irelevantní.

+1/−1
17.1.2015 18:23

R21a91d18e49k 91V26i10n29š 2400573141

Jaké technologie? Třeba sekačky s víceúrovňovým sekáním zahrady pro optimální anglický trávník? Honda je uboze zastaralá značka, není divu, že je po jejich autech čím dál menší poptávka. Já jsem si 100% vědom toho, že Ferrari dokáže postavit 10x lepší auto než Honda, protože má Ferrari více než 70letou historii ve stavění nejlepších supersportů a sporťáků na planetě, k čemuž jim pomáhají obrovské zkušenosti z motorsportu - GT, vytrvalostní závody a samozřejmě F1. Totální pitomost, že jejich byznys je postaven na jiných autech jak tvrdíte, jednotlivá odvětví se doplňují. Ferrari vyhrávají ocenění za nejlepší supersporty pravidelně každý rok, ocenění za auta a motory roku, vyhráli 2x Le Mans v posledních 4 letech, vyhráli 3x za sebou titul mistra ve World Endurance Championship, titul FIA GT, 3x International GT Series, European Le Mans Series, vyhráli za posledních 12 let přes 300 závodů. A co má Honda? To, co tu prezentujete je ničím nepodložená uzoufaná pohádka, kterou by si ve svých očích představujete, ale reálně má nulové šance k uskutečnění. Začínám se tu hlasitě smát ;-D Evropa byla, je a vždycky bude producentem těch nejlepších aut na světě, dejte si do rypáku wasabi kolik chcete, ale tenhle fakt nezměníte.

+1/−3
17.1.2015 18:38

P93e10t77r 60Š19i18d98l61i14k 5557543690311

Neviš co píšeš:-P

0/−1
17.1.2015 20:18

M94i85l82a73n 53V86o46t61a47v15a 5644426181842

Ja treba vlastnim a ve srovnani s Hondou tu jeden zasadni rozdil je. A v tom musim dat za pravdu. Honda byla pouzitelna pro kazdodeni jezdeni s pravidelným garancnim servisem. To si u eFka dovolit nemuzu, protoze bych byl v servisu porad. Jedina konkurence, ktera kvalitativne zvladala tuto zatez bylo Porsche. Ale to uz ted muze hodnotit byvala manzelka. Smutne vyrovnani;-(

0/0
17.1.2015 21:33

K80a97r22e67l 77B23l43á52h24a 6586527884424

opravdu skvele srovnavat auta jejichz cena se lisi radove. LaFerrarri za desitky milionu vs nova NSX za 4 mega. Ty budes fakt pekne vylizany Vinsi. 8-o

0/0
21.1.2015 1:33

R21o45m27a20n 65K32u86b53a15l42a 6355742539207

$110,000 tady bude zakladni cena, "loaded" nemuze stat vic nez $150,000, jinak by to nikdo nekoupil...;-D

0/−1
17.1.2015 12:43

J51i55ř94í 22H28r10a33d28e63c 9908867760554

Tak teď ještě Supru!

0/0
17.1.2015 12:38

J87i52ř71í 34H31l63i54s35n25i29k93o98v19s31k41ý 9743641862921

Ač je Supra zajímavé auto, NSX je přece jen jiná liga.

+1/0
17.1.2015 13:52

P34e12t90r 95G28a45z34d87a 6198912819357

ha ha ha xD,

nevíš o čem mluvíš xD xD

https://www.youtube.com/watch?v=Wf3Rfqw04H4

0/0
17.1.2015 17:19

J33i88ř75í 97H10l43i17s13n20i97k84o36v35s10k23ý 9183781912531

Vím. Honda NSX byla od začátku postavena jako supersport. Motor uprostřed, Supra vpředu, jako obyčejné auto. 

NSX měla jako první hliníkovou karosérii (sériové auto).

Ano, Toyota Supra v poslední verzi dostala výkonější motor, ale jako celek, koncepcí na NSX neměla. Také se Supra masově vyráběla na rozdíl od NSX.

+2/0
17.1.2015 18:31

P98e14t93r 52G52a95z55d52a 6888962759457

co na to říct? většina supersportu má motor vzadu ...... za druhé se jiné značky taky dají označit za masově prodávané ....... nicméně já hondu neodsuzuji chci si koupit accord 2.4ivtec ale nsx 1 gen. se mi nelíbí

0/0
17.1.2015 23:52

R42a43d92e70k 19V42i32n40š 2400563831

Nechci používat hanlivá označení, ale nejste tak trochu připitomělý s odpuštěním? Proč sem do diskuze lezete, když o automobilovém světě nemáte ani páru? Přečetl jste si pár prospektů o Hondě a to vám dodalo kuráž? Jak mi vysvětlíte ten váš neskutečný blábol, že témeř všechny supersporty mají motor vzadu?? Snad uprostřed, ne??? Diskuze plná laické veřejnosti a pár majitelů olítaných civiků...

0/−1
18.1.2015 1:22

O81n35d27ř64e70j 28B31u25r19e26š 5480814313389

Nova Fábia přišla s revoluční techologií XDS které při ostrém průjezdu zatáčkou přibrzdí vnitřní nadlehčené kolo. NSXo ve stejné situaci pošle veškerej výkon(elektromotorů) na vnější zatíženější kolo. Teď co bude lepší?? Já vím porovnávám jabka s hruškama 😉😀

0/0
17.1.2015 12:25

J46i33ř12í 54D90v28o15ř44á62k 5518923418390

Revoluční technologie ?

0/0
17.1.2015 13:01

J74i55ř61í 23H51l30i22s27n35i41k84o34v67s80k65ý 9283931602711

:-)) Ne. Honda už před 20 lety měla technologie, které dávala např. do Hondy Prelude, které nepřibrzďovaly vnitřní kolo, ale naopak přidávala kroutící moment do vnějších kol a zároveň natáčela kola na zadní nápravě podle rychlosti (při malé opačně než přední, při velké stejně), aby byla max. ovladatelnost.

+4/−1
17.1.2015 13:55

M42a72r19t30i85n 48V38o77j46á71č75e71k 9382878278507

hybrid mě do garáže nesmí Rv

+1/−10
17.1.2015 9:46

J63i64ř34í 40H10r25a29d96e69c 9688667590334

On tam nějaký chce?

+3/0
17.1.2015 12:39

J78i44ř56í 41H69l96i40s64n34i74k73o22v51s74k54ý 9593691562451

Brutální  zátah 3 elektromotorů není jen tak pro někoho:-)

0/−1
17.1.2015 18:32







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.