- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
tak pro ty zaslepene. co se ohaneji evropskymi auty a ferrari. tehdy prvni nsx to natrela jizdne ferrari i kvalitou plus na vic byl to pouzitelny sportak pro normalni jezde i a ferrari se muselo s kvaitou hod e zlepsit. jezdim na hondach a tak skvele usporne a vykone .otory plus jsou drzaky jen tak nekdo nema. mel jsem civicrok vyrob 2000 vtec 1.5 115 koni a zrala normal 5.4 mel jsem prelude dobre drzela v zatacckach. mel jsem accord 3.0 sporrtovni luxusni coupe pohodlny a dobre pouzitelny na okreskach. verim ze nova nsx jako pred x lety bude skvela a u ferrari se zase tchnicky otresou v zakladech.
nebuď slepec ...... a napsat "mel sem prelude a drzela v zatackach" dost vypovídá o tvém intelektu .........
1,5 mil. dolarů je 3,6 mil. korun? Asi bych ty kursy měl líp sledovat.
2.40 je celkom fajn. To asi tie ceny ropy...??? ;-)
Honda a vlastně japonci vůbec nikdy neměli v plánu postavit Veyron či LaFerrari(srovnávat ho s něma může jen trouba). Dělají auta která jsou použitelná do reálného provozu a kladou důraz na maximální ovladatelnost při reálné maximálce(cca 250km/h). Honda vždy mačkala z minima maximum. Auta jako Integra či S2000 jsou dle mě legendy. Nikdo neříká že to bude o parník lepší než Ferrari(to snad ani nejde když se v Maranelu ojakživa nezabývaj ničím jiným;) jde o to ukázat že postavit takový auto které se 458ičce může rovnat pro ně není problém. Nic víc.
Pro Japonce je a bude ohromný problém postavit auto, který by se 458ičce alespoň vyrovnalo. Ani evropským automobilkám se to už 5 let(!) nepovedlo. NSX s tím co nabízí nemá šanci. Před rokem převzalo žezlo 458 Speciale, které hru posunulo na další úroveň. V závěsu je 650S, Huracán a GT3, NSX bude maximálně poddimenzované auto plné kompromisů, jako R8, které designově kopíruje.
Pro mne je legenda supra s turbem která čeká na nástupce
Co to je za hloupý článek? Pokud vím tak legendární supersport z japonska, který se běžne po úpravách provozuje v režimu 600hp+ a natrhne zadek jak lambu tak ferrari je toyota supra se svým řadovým 8válcem. Dále pokud jde opravdu o supersport tak opět toyota ve spolupráci z yamahou vyrobila 500 kusů vozu Lexus LFA. Kam se hrabou italové nebo němci.
Tenhle vůz se vyráběl v továrně po stáji F1, který měla toyota po odstoupení ze seriálu zakonzervovanou.
Doporučuji zhlédnout tento dokumet který je v českém jazyce.
Jo, prostě auto, které bylo ve vývoji deset let a když vyjelo, tak dostalo od všech pořádný výprask. Od Italů, Britů i Němců.
Nějaká Supra po náletu tunerů nemůže být něčím, co by se dalo byť jen vzdáleně obdivovat, probuďte se.
Výkon a cena stačí na to, aby to bylo Ferrari.
Cena nižší, technologie Ferrari poněkud předstihují, jemně řečeno. Tvrdě řečeno - výkony (nejen motoru) uvedeného Ferrari za podstatně menší peníze ovšem s japonskou spolehlivostí. Se spolehlivostí na tom Ferrari nikdy nebyly dobře.
$110,000 tady bude zakladni cena, "loaded" nemuze stat vic nez $150,000, jinak by to nikdo nekoupil...
Ač je Supra zajímavé auto, NSX je přece jen jiná liga.
Nova Fábia přišla s revoluční techologií XDS které při ostrém průjezdu zatáčkou přibrzdí vnitřní nadlehčené kolo. NSXo ve stejné situaci pošle veškerej výkon(elektromotorů) na vnější zatíženější kolo. Teď co bude lepší?? Já vím porovnávám jabka s hruškama 😉😀