Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

S porsche za 3,5 litru. Vyzkoušeli jsme panameru do zásuvky

Panamera umí být pořádně ostrý dálniční expres, který se neztratí ani v zatáčkách. Ale taky je úsporná a klidná. Naturelu značky to možná moc nepasuje, ale když s předoucím elektromotorem neslyšně plachtíte Stuttgartem, má to svoje kouzlo. Vyzkoušeli jsme dobíjecí hybridní Porsche Panamera S E-Hybrid.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J75a75n 39D17l73o12u91h11ý 7504449200449

Mno dobry, tak tu mame imaginarni spotrebu, ktera o celkove spotrebe vozu na celou nadrz nerika vubec nic. Moje auto jezdi za 0 litru benzinu kdyz ho tlacim, ale celou cestu to taky nedam jak ten elektro-motor :-D

0/0
19.4.2015 18:26

J98i19ř96í 45Š79e33j72n12o96h27a 4292753984923

Proč uvádějí spotřebu u aut do zásuvky ?

To je  každému jasné, že  když auto ujede  prvních  30 km z  35  km na  nabité baterie,  tak  mu průměrná spotřeba  vychází  hezky.

Horší  ale  budou ty  další  stovky  km po cestě  k moři. Tam už bude zase spotřeba horší než průměr :-)

0/0
17.4.2015 22:15

J13i81ř29í 64S97c38h91w67a46c62h 8908384848596

... a proč? Na dvě tři hodinky zastavíš někde kde je "zásuvka", "zasuneš" a spotřeba bude zase -> 0 ;-)

0/−1
17.4.2015 22:32


K25a76r16e53l 43K20ř17i50v54a58n 7345711575285

A on tě někdo pustí zadarmo ke své zásuvce ? Leda přespat v motelu, mít hodně dlouhý kabel a dobít si z pokoje.

0/0
18.4.2015 19:03

P36e57t56r 63B18á80č97a 8205806855455

"Když s předoucím elektromotorem neslyšně plachtíte Stuttgartem, má to svoje kouzlo."

tak to teda rozhodne svoje kouzlo nema Rv

0/0
17.4.2015 16:10

P80e51t40r 71Č43e53r50v47e22n86ý 3306219757419

Pořád tvrdím, že hybridy mají budoucnost, ale proč dávat elektromotor do nadupaného sporťáku za 2,9mil.? To mě rozum nebere.

Výrobci by se spíš měly zaměřit na úsporné elektromobily, kde miniaturní spalovací motor bude sloužit jako doplněk k elektromotoru pro zvětšení dojezdu či občasné navýšení výkonu a ne naopak8-oElektromotor se totiž ideálně hodí na rozjezd zatímco spalovací motor na klidnou dálniční jízdu. Jejich současným použitím se pak z obyčejného auta stává dravec!!

0/0
17.4.2015 13:23

J87o85s61e37f 70N39o36v79a73k 5418872166378

Prvních 100 za dva litry, dalších 100 za osmnáct? Evropská metodologie měření je fakt k smíchu. Rv

+6/0
16.4.2015 10:07

K30a14r60e14l 94F29a17j61t 5688752771203

13,5 ale technicky to tak je

+2/0
16.4.2015 15:56

M14a82r33t45i40n 16R46a79y31m30a93n 4462828203558

Kdy konecne se zacne psat u hybridu spotreba prvnich 100 km a pak nasledujicich 100 km. To bych zvladnul taky nabit baterky a s uplne vystavenyma rict jezdim za 0,8 l/100km. Sice dalsich 100 km ujedete za 8,5 l, ale koho to zajima :-P

+8/0
16.4.2015 8:34
Foto

T18o10m76á98š 83K36i26r30o42v 1605818345907

Vážená redakce. Tento test jste už jednou vydalj, proč tedy teď znovu?

0/0
16.4.2015 8:15

J68a78n 29Š20l82é26g66l 8562120448433

Tak jako jo... já bych si to i Porsche vzal, ale ta cena.... :-). Fakt by mne zajímalo, kolik lidí si to přečte a řekne "to musím mít" a jdou si to koupit :-)

0/0
16.4.2015 7:52

M15a10r19t24i31n 84L73ž98i61č90a76ř 9935827872624

Budete se divit ale Panamera, Cayenne a teď nový Macan jde na dračku i u nás

0/0
16.4.2015 10:24

J90a83r57o80s54l21a51v 10D83r62o66b52n98ý 6166648437727

ale nekupují verze, kdy je chodec rychlejší

+1/0
16.4.2015 22:29

J62i98ř35í 60Š64e41j73n92o95h56a 4132613834763

Co to znamená "na dračku" ?

Prodají se jich desetitisíce ? :-)

0/0
17.4.2015 22:17

M67a47r95t40i37n 51L33ž71i50č73a33ř 9735157932144

U nás tisíce, po světě statisíce, což je na danou cenovou skupinu 2 - 21 500 000 Kč perfektní

0/0
18.4.2015 15:03

J58a29r45o83s56l30a96v 84K95a18d52l75e31c 5801399362581

S Fabkou jezdím za 4 litry;-D;-D;-DRv

0/0
16.4.2015 7:41

C11y60r53i23l 87P22a68v73e39l36k83a 4866402668685

Jasně, oktávka v dieselu, pi.o ;-)

0/0
16.4.2015 10:08





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.