Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

S porsche za 3,5 litru. Vyzkoušeli jsme panameru do zásuvky

Panamera umí být pořádně ostrý dálniční expres, který se neztratí ani v zatáčkách. Ale taky je úsporná a klidná. Naturelu značky to možná moc nepasuje, ale když s předoucím elektromotorem neslyšně plachtíte Stuttgartem, má to svoje kouzlo. Vyzkoušeli jsme dobíjecí hybridní Porsche Panamera S E-Hybrid.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J16a31n 63D63l96o48u27h44ý 7934109430119

Mno dobry, tak tu mame imaginarni spotrebu, ktera o celkove spotrebe vozu na celou nadrz nerika vubec nic. Moje auto jezdi za 0 litru benzinu kdyz ho tlacim, ale celou cestu to taky nedam jak ten elektro-motor :-D

0/0
19.4.2015 18:26

J78i25ř96í 18Š10e65j50n39o68h96a 4472683464503

Proč uvádějí spotřebu u aut do zásuvky ?

To je  každému jasné, že  když auto ujede  prvních  30 km z  35  km na  nabité baterie,  tak  mu průměrná spotřeba  vychází  hezky.

Horší  ale  budou ty  další  stovky  km po cestě  k moři. Tam už bude zase spotřeba horší než průměr :-)

0/0
17.4.2015 22:15

J95i43ř49í 75S95c36h41w44a92c54h 8518494118426

... a proč? Na dvě tři hodinky zastavíš někde kde je "zásuvka", "zasuneš" a spotřeba bude zase -> 0 ;-)

0/−1
17.4.2015 22:32

K51a26r34e34l 38K34ř49i12v68a28n 7585231255355

A on tě někdo pustí zadarmo ke své zásuvce ? Leda přespat v motelu, mít hodně dlouhý kabel a dobít si z pokoje.

0/0
18.4.2015 19:03

P52e46t84r 23B67á63č98a 8505486675685

"Když s předoucím elektromotorem neslyšně plachtíte Stuttgartem, má to svoje kouzlo."

tak to teda rozhodne svoje kouzlo nema Rv

0/0
17.4.2015 16:10

P97e18t33r 72Č56e16r67v23e33n14ý 3446689227299

Pořád tvrdím, že hybridy mají budoucnost, ale proč dávat elektromotor do nadupaného sporťáku za 2,9mil.? To mě rozum nebere.

Výrobci by se spíš měly zaměřit na úsporné elektromobily, kde miniaturní spalovací motor bude sloužit jako doplněk k elektromotoru pro zvětšení dojezdu či občasné navýšení výkonu a ne naopak8-oElektromotor se totiž ideálně hodí na rozjezd zatímco spalovací motor na klidnou dálniční jízdu. Jejich současným použitím se pak z obyčejného auta stává dravec!!

0/0
17.4.2015 13:23

J44o80s77e83f 35N60o70v83a93k 5598792866878

Prvních 100 za dva litry, dalších 100 za osmnáct? Evropská metodologie měření je fakt k smíchu. Rv

+6/0
16.4.2015 10:07

K50a59r93e83l 57F35a26j14t 5618912941113

13,5 ale technicky to tak je

+2/0
16.4.2015 15:56

M15a35r18t80i65n 39R27a50y41m88a79n 4722898773828

Kdy konecne se zacne psat u hybridu spotreba prvnich 100 km a pak nasledujicich 100 km. To bych zvladnul taky nabit baterky a s uplne vystavenyma rict jezdim za 0,8 l/100km. Sice dalsich 100 km ujedete za 8,5 l, ale koho to zajima :-P

+8/0
16.4.2015 8:34
Foto

T73o48m38á45š 83K16i56r72o38v 1755778275637

Vážená redakce. Tento test jste už jednou vydalj, proč tedy teď znovu?

0/0
16.4.2015 8:15

J59a37n 48Š79l71é57g27l 8792140538763

Tak jako jo... já bych si to i Porsche vzal, ale ta cena.... :-). Fakt by mne zajímalo, kolik lidí si to přečte a řekne "to musím mít" a jdou si to koupit :-)

0/0
16.4.2015 7:52

M19a47r96t18i76n 68L26ž11i82č86a87ř 9675767842484

Budete se divit ale Panamera, Cayenne a teď nový Macan jde na dračku i u nás

0/0
16.4.2015 10:24

J37a76r59o39s62l12a78v 88D11r61o27b31n55ý 6206738397967

ale nekupují verze, kdy je chodec rychlejší

+1/0
16.4.2015 22:29

J38i89ř48í 75Š38e86j56n37o91h90a 4382953824513

Co to znamená "na dračku" ?

Prodají se jich desetitisíce ? :-)

0/0
17.4.2015 22:17

M98a52r94t97i86n 26L12ž73i86č17a84ř 9795857312584

U nás tisíce, po světě statisíce, což je na danou cenovou skupinu 2 - 21 500 000 Kč perfektní

0/0
18.4.2015 15:03

J52a70r85o57s96l29a11v 56K60a79d48l66e48c 5341169952461

S Fabkou jezdím za 4 litry;-D;-D;-DRv

0/0
16.4.2015 7:41

C12y19r31i32l 68P93a70v64e19l31k14a 4676882178385

Jasně, oktávka v dieselu, pi.o ;-)

0/0
16.4.2015 10:08







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.