Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

S porsche za 3,5 litru. Vyzkoušeli jsme panameru do zásuvky

Panamera umí být pořádně ostrý dálniční expres, který se neztratí ani v zatáčkách. Ale taky je úsporná a klidná. Naturelu značky to možná moc nepasuje, ale když s předoucím elektromotorem neslyšně plachtíte Stuttgartem, má to svoje kouzlo. Vyzkoušeli jsme dobíjecí hybridní Porsche Panamera S E-Hybrid.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J98a23n 72D97l96o36u62h20ý 7464359560789

Mno dobry, tak tu mame imaginarni spotrebu, ktera o celkove spotrebe vozu na celou nadrz nerika vubec nic. Moje auto jezdi za 0 litru benzinu kdyz ho tlacim, ale celou cestu to taky nedam jak ten elektro-motor :-D

0/0
19.4.2015 18:26

J70i33ř27í 12Š18e51j45n94o28h29a 4372713534323

Proč uvádějí spotřebu u aut do zásuvky ?

To je  každému jasné, že  když auto ujede  prvních  30 km z  35  km na  nabité baterie,  tak  mu průměrná spotřeba  vychází  hezky.

Horší  ale  budou ty  další  stovky  km po cestě  k moři. Tam už bude zase spotřeba horší než průměr :-)

0/0
17.4.2015 22:15

J62i21ř15í 88S13c17h10w77a64c37h 8828624118616

... a proč? Na dvě tři hodinky zastavíš někde kde je "zásuvka", "zasuneš" a spotřeba bude zase -> 0 ;-)

0/−1
17.4.2015 22:32

K39a35r60e54l 18K85ř94i91v63a42n 7935171905515

A on tě někdo pustí zadarmo ke své zásuvce ? Leda přespat v motelu, mít hodně dlouhý kabel a dobít si z pokoje.

0/0
18.4.2015 19:03

P49e46t12r 67B19á92č29a 8615416815975

"Když s předoucím elektromotorem neslyšně plachtíte Stuttgartem, má to svoje kouzlo."

tak to teda rozhodne svoje kouzlo nema Rv

0/0
17.4.2015 16:10

P72e26t68r 71Č86e76r56v95e36n19ý 3336369737399

Pořád tvrdím, že hybridy mají budoucnost, ale proč dávat elektromotor do nadupaného sporťáku za 2,9mil.? To mě rozum nebere.

Výrobci by se spíš měly zaměřit na úsporné elektromobily, kde miniaturní spalovací motor bude sloužit jako doplněk k elektromotoru pro zvětšení dojezdu či občasné navýšení výkonu a ne naopak8-oElektromotor se totiž ideálně hodí na rozjezd zatímco spalovací motor na klidnou dálniční jízdu. Jejich současným použitím se pak z obyčejného auta stává dravec!!

0/0
17.4.2015 13:23

J59o24s71e68f 65N51o11v48a90k 5838442756518

Prvních 100 za dva litry, dalších 100 za osmnáct? Evropská metodologie měření je fakt k smíchu. Rv

+6/0
16.4.2015 10:07

K80a13r87e23l 65F88a67j41t 5388972641543

13,5 ale technicky to tak je

+2/0
16.4.2015 15:56

M18a66r43t60i91n 34R74a42y11m66a91n 4792698563468

Kdy konecne se zacne psat u hybridu spotreba prvnich 100 km a pak nasledujicich 100 km. To bych zvladnul taky nabit baterky a s uplne vystavenyma rict jezdim za 0,8 l/100km. Sice dalsich 100 km ujedete za 8,5 l, ale koho to zajima :-P

+8/0
16.4.2015 8:34
Foto

T31o31m45á65š 83K72i21r66o38v 1945798345717

Vážená redakce. Tento test jste už jednou vydalj, proč tedy teď znovu?

0/0
16.4.2015 8:15

J29a30n 91Š80l20é75g40l 8762670478333

Tak jako jo... já bych si to i Porsche vzal, ale ta cena.... :-). Fakt by mne zajímalo, kolik lidí si to přečte a řekne "to musím mít" a jdou si to koupit :-)

0/0
16.4.2015 7:52

M91a64r15t93i43n 80L66ž77i10č15a93ř 9295707692684

Budete se divit ale Panamera, Cayenne a teď nový Macan jde na dračku i u nás

0/0
16.4.2015 10:24

J73a83r93o24s39l10a52v 63D65r69o89b33n42ý 6456648817267

ale nekupují verze, kdy je chodec rychlejší

+1/0
16.4.2015 22:29

J37i11ř83í 27Š94e21j61n43o75h18a 4632133544463

Co to znamená "na dračku" ?

Prodají se jich desetitisíce ? :-)

0/0
17.4.2015 22:17

M96a66r80t75i87n 23L11ž76i43č67a31ř 9685387612644

U nás tisíce, po světě statisíce, což je na danou cenovou skupinu 2 - 21 500 000 Kč perfektní

0/0
18.4.2015 15:03

J38a76r25o87s97l18a19v 35K92a65d30l90e69c 5911129852811

S Fabkou jezdím za 4 litry;-D;-D;-DRv

0/0
16.4.2015 7:41

C89y81r75i32l 65P12a96v59e56l97k48a 4286872288945

Jasně, oktávka v dieselu, pi.o ;-)

0/0
16.4.2015 10:08







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.