- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
tak to bych spis sahl po Toyota Mirai. Palivove clanky (pohon ciste na elektriku), zadnej dodatecnej spalovaci motor, dojezd 500km, 155 k, 335Nm. V tohle vidim budoucnost. Az se jednou doladi studena fuze tak bude elektriny dostatek i pro elektrolyzu a tim dostatek levneho vodiku.
Nechci takové auto. "Mámo, kolikrát budeme dobíjet, než dojedeme do Popradu?"
Pro moje potřeby by to bylo vlastně naprosto ideální auto. Asi si ho nechám dovézt
To je přesně to co bys měl udělat - a pak poznáš, jak moc to byly vyhozené peníze.
Elektromotoru pro dobíjení se obvykle říká generátor ;)
To je recenze na hlavu. Samozřejmě klíčová feature je těch "80 kilometrů jízdy čistě na elektrický pohon". Když to recenzent pojme jako auto na benzín se spotřebou 5,7 litrů, tak to tu recenzi nemusel psát, to pak nedává smysl. Ale tak recenze na elektomobily na automobilovejch sites nikdy nefungovaly, ty se daj číst na IT sites, kde ale zase o hybridech na půl cesty nikdo psát nebude.
Se spotřebou 5,7l to je zbytečné auto. S podobnou se dá jezdit i na fosilní paliva s podobně velkým autem. Navíc 3 druhy pohodnu to je 3x větší pravděpodobnost že se něco porouchá. Systém navigace, která bude odkazovat na nejbližší dobíjecí stanice je fajn.
jenze 90% lidi najezdi 90% svych dennich cest (domov - prace - obchod) do 80 km. Takze z tech 90% budou jezdit pouze na elektriku, na benzin pak jen nekam na chatu, dovolenou etc.
To je prostě holý nesmysl . Tak komplikované a při tom žádný zázrak, co se ekonomiky týče.
Jenže automobilky nemají co prodávat.. .tak vyrábí auta s omezenou životností na 6 let (moc dobře se to dá načasovat hlavně u plastů) a elektromobily a hybridy... ale je to jen past na hejly, pokud nebudeme počítat dotace a spotřební daně vychází benzín a nafta levněji než LPG, CNG a dokonce i než elektřina.
Ouu, tomu říkám design! Fantastický exteriér i interiér Z vnějšku mi hodně připomíná novou Elantru
18.4 kWh v baterii znamená, že pokud budete spotřebovávat u auta těžkého 1,6 tuny celkem na vše jen 18,4 kW (na pohon, světla, klimatizace/topení), pak můžete jet (pokud nepočítáme účinnost) maximálně jednu hodinu.
Blbost. Všechny světla v autě, pokud budou alespoň částečně v LED vám seberou max. 0,1-0,2 kW. Klimatizací o příkonu 1kW uchladíte v pohodě velkou místnost, 1kW topením rovněž. Takže kolik bude potřeba příkonu topení/chlazení na 1-2 m3 vzduchu v interiéru auta? A příkon motoru auta při jízdě určitě nebude vyšší než jednotky kilowatů.
K čemu jsou takové kreace? Dva elektromotory, sada těžkých baterií, spalovací motor nedostatečného výkonu, ale se vším nutným příslušenství /katalyzátor/. Je to drahé, složité a při tom dnes existují čistě spalovací pohony, které si vezmou i méně než 5,7 l tohoto elekropaskvilu a jsou podstatně lehčí při nižších výrobních nákladech.
K tomu, že při jízdě po městě (denně do práce) to pojede jen na elektřinu-levně a bez exhalací. Až pojedete o víkendu na chalupu, tak využijete ten spalovací motor.