Diskuze

Zvolte Volt II a bude lépe. Americký hybrid přichází v nové verzi

Relativně neobvyklý hybrid Chevrolet Volt přichází v druhé generaci. Automobilka ho představila na autosalonu v Detroitu. Novinka je uhlazenější, větší a má vylepšený pohonný systém. Navíc docela výrazně zhubla. Ale do Evropy se už druhá generace asi nedostane.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

tak to bych spis sahl po Toyota Mirai. Palivove clanky (pohon ciste na elektriku), zadnej dodatecnej spalovaci motor, dojezd 500km, 155 k, 335Nm. V tohle vidim budoucnost. Az se jednou doladi studena fuze tak bude elektriny dostatek i pro elektrolyzu a tim dostatek levneho vodiku.

0 0
možnosti

Nechci takové auto. "Mámo, kolikrát budeme dobíjet, než dojedeme do Popradu?"

0 0
možnosti

staci jendou natankovat...

0 0
možnosti

Pro moje potřeby by to bylo vlastně naprosto ideální auto. Asi si ho nechám dovézt :-)

1 0
možnosti

To je přesně to co bys měl udělat - a pak poznáš, jak moc to byly vyhozené peníze. ;-D

2 1
možnosti

Elektromotoru pro dobíjení se obvykle říká generátor ;)

3 0
možnosti

To je recenze na hlavu. Samozřejmě klíčová feature je těch "80 kilometrů jízdy čistě na elektrický pohon". Když to recenzent pojme jako auto na benzín se spotřebou 5,7 litrů, tak to tu recenzi nemusel psát, to pak nedává smysl. Ale tak recenze na elektomobily na automobilovejch sites nikdy nefungovaly, ty se daj číst na IT sites, kde ale zase o hybridech na půl cesty nikdo psát nebude.

0 0
možnosti

Se spotřebou 5,7l to je zbytečné auto. S podobnou se dá jezdit i na fosilní paliva s podobně velkým autem. Navíc 3 druhy pohodnu to je 3x větší pravděpodobnost že se něco porouchá. Systém navigace, která bude odkazovat na nejbližší dobíjecí stanice je fajn.

1 1
možnosti

jenze 90% lidi najezdi 90% svych dennich cest (domov - prace - obchod) do 80 km. Takze z tech 90% budou jezdit pouze na elektriku, na benzin pak jen nekam na chatu, dovolenou etc.

2 0
možnosti

To je prostě holý nesmysl . Tak komplikované a při tom žádný zázrak, co se ekonomiky týče. 8-o

3 2
možnosti

Jenže automobilky nemají co prodávat.. .tak vyrábí auta s omezenou životností na 6 let (moc dobře se to dá načasovat hlavně u plastů) a elektromobily a hybridy... ale je to jen past na hejly, pokud nebudeme počítat dotace a spotřební daně vychází benzín a nafta levněji než LPG, CNG a dokonce i než elektřina.

0 3
možnosti

J66a14n 79S84t22a26r65ý

24. 1. 2015 15:04

Ouu, tomu říkám design! Fantastický exteriér i interiér R^R^ Z vnějšku mi hodně připomíná novou Elantru

1 0
možnosti

18.4 kWh v baterii znamená, že pokud budete spotřebovávat u auta těžkého 1,6 tuny celkem na vše jen 18,4 kW (na pohon, světla, klimatizace/topení), pak můžete jet (pokud nepočítáme účinnost) maximálně jednu hodinu.

0 2
možnosti

J38a42n 35S27t62a30r16ý

24. 1. 2015 15:17

Blbost. Všechny světla v autě, pokud budou alespoň částečně v LED vám seberou max. 0,1-0,2 kW. Klimatizací o příkonu 1kW uchladíte v pohodě velkou místnost, 1kW topením rovněž. Takže kolik bude potřeba příkonu topení/chlazení na 1-2 m3 vzduchu v  interiéru auta? A příkon motoru auta při jízdě určitě nebude vyšší než jednotky kilowatů.

0 2
možnosti

J43a46n 65F44r73o27l91í48k

24. 1. 2015 11:43

K čemu jsou takové kreace? Dva elektromotory, sada těžkých baterií, spalovací motor nedostatečného výkonu, ale se vším nutným příslušenství /katalyzátor/. Je to drahé, složité a při tom dnes existují čistě spalovací pohony, které si vezmou i méně než 5,7 l tohoto elekropaskvilu a jsou podstatně lehčí při nižších výrobních nákladech.

11 1
možnosti

K tomu, že při jízdě po městě (denně do práce) to pojede jen na elektřinu-levně a bez exhalací. Až pojedete o víkendu na chalupu, tak využijete ten spalovací motor.

1 0
možnosti