Diskuze

Vodíková Toyota Mirai míří do prodeje, podívali jsme se na ni zblízka

Na veletrhu CES v Las Vegas se japonská Toyota pochlubila sériovou podobou svého prvního masového vodíkového modelu Mirai. Už na první pohled je to hodně nezvyklé auto, bližší pohled pak odhalil řadu dalších specifik.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JF

J32a93n 15F29r88o21l77í24k

21. 1. 2015 18:12

Všechna auta na vodík se potýkala s problémem nádrží a rozvodů. Škoda, že nám článek neodtajnil co Japonci v tomto směru vymysleli.

0 0
možnosti
PK

P61a39v36e41l 45K83u32r28a77l

24. 1. 2015 15:17

No myslim ze nic... patent na material co to vydrzi by je zabezpecil na 50 let dopredu i bez vyroby aut

0 0
možnosti

Toyota nezverejnila podrobnosti? Veskere udaje tykajici se vodikoveho pohonu dala Toyota k dispozici i konkurencnim automobilkam...

0 0
možnosti
JS

tak si to tam přečti!

0 0
možnosti
Foto

Hnusny design, kolečka malinkatý a možná by se ten vodík mohl rovnou spalovat a netahat sebou agregát + baterie ! Ktere se budou muset měnit!!RvRvRv

1 1
možnosti
VO

V26í33t 95O58ž65a94n67a

20. 1. 2015 21:40

Nic se měnit nebude. Ty baterky to auto klidně přežijí.

1 0
možnosti
PN

No tak jestli na jednu nádž ujede 480km, tak to už se vyplatí neztrácet elektřinu výrobou vodíku, ale rovnou ji načepovat do baterek ne? Proč platit a tahat s sebou tak složité zařízení jako je tenhl eagregát. Místo toho to auto po technické stránce mohlo být o ten vodík jednodušší a mít jen motor plus baterky. To co je jednoduché je většinou i nejspolehlivější a nejlevnější.

Aneb proč to dělat jednoduše když to jde složitě, že?

0 1
možnosti
PZ

Protože baterky jsou strašně drahý vyrobit. Proto Tesla buduje Gigafactory, ale ani z ní nebudou baterky "zadarmo".

0 1
možnosti
VT

Já jsem pořád skeptik - zatím není nad benzín nebo naftu. Natankuji bez problému, kde chci. Dojezd vůči elektro nebo tomuto vodíku mnohem větší. Zatím je to všechno ve stádiu vývoje, ale že bych se do toho hrnul jako běžný zákazník, tak to ne. To je pro příští generace.

2 0
možnosti
PZ

Akorát to smrdí a prdí. Ale kdyz vám to stačí... S elektromobilem bych nemusel v zimě otvírat okna, když přijedu do garáže, mohl bych si nechat otevřený dveře do baráku, když z garáže nosím nákup, splodiny by se mi netáhly do bytu. Taky by auto s elektromotorem nemuselo řadit, a to ani automatem. Je jenom otázka, jestli ten komfort je za přijatelný peníze, zatím je jen pro málo lidí.

2 0
možnosti
PB

P25e61t14r 27B97á64č33a

20. 1. 2015 11:51

Chapu, ze na tom aute je nejzajimavejsi motor, ale krabice je to teda skareda radne.

1 1
možnosti
AO

To je věc vkusu. Mě se líbí, podobá se např. i40ce.

0 0
možnosti
RS

Hmmm... " a šejkové nebudou mít co žrát "....;-(

0 0
možnosti
VO

V91í69t 38O78ž96a25n55a

20. 1. 2015 12:38

Písku mají kolem sebe více než dost ;-D

0 0
možnosti
ZJ

Dobrá věc - formu bych neřešil, to je otázka vkusu, provozní náklady taky moc ne - faktem je, že ropa za chvíli dojde a je jí třeba i na jiné věci, než na pohonné hmoty, kdežto vodíku je nevyčerpatelné množství.

0 0
možnosti
ZJ

Pobavilo srování s Pasatem - ten je fajn, ale nic naplat, za 50 let nebude mít na co jezdit.

0 0
možnosti
PN

Ten, co to kreslil asi ujížděl na něčem hodně silném...strašný Rv

1 1
možnosti
AK

Chladič ukazuje, jak moc palivové články hřejí. Ono tam probíhá oxidace vodíku. Sice na katalyzátoru, ale stále je to v podstatě plamen autogenu.

0 0
možnosti