- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jsem v tomto směru naprostý laik,ale důvod pro umělé oslabování koruny bankou je mi zcela nejasný a jeho smysl nevidím-zato důsledky už začínáme pociťovat všichni,kdo nejsme mnohonásobnými milionáři.Vysvětlení,podávaná tu a tam bankoui jsou nejasná,rozpačitá a nepřesvědčující.
Ceny produktů, včetně automobilů, by se měly primárně odvíjet od kupní síly občanů. V běžně fungující ekonomice západního typu by tak neměly mít na ceny výrobků vliv umělé deformace kurzů od stolu, ale změny ve finančních možnostech kupujících. Ale stále čteme, že jsme trh se zanedbatelnou spotřebou, takže pokud poklesnou prodeje vozidel o desítky procent, výrobci si toho jistě ani nevšimnou...
To jako ze v Nigerii by stal superb 1000$, protoze tam je nizka kuupni sila obcanu?
Druha veta uz je OK.
Skoda loni poprve prodala pres 1.000.000 vozu v CR nejvice Oktavii tusim 18.000, ostatnich modelu vyrazne mene celkem cca 50.000 vozu. Tedy asi 5%
To vypada jako rocni narust vyroby.
Zdroje:
http://www.skoda-auto.cz/news/2015-01-09-skoda-auto-v-rekordnim-roce-2014
Když má nějaký produkt reprezentovat společenský status, tak vyšší cena vlastně nevadí.
o čem psát když v sektoru auto - moto neřádí žádní 1 až 3 teroristé kteří drze si oblékli neprůstřelné vesty.