Diskuze
Americký dinosaurus vás nesežere, vystačí s naftou. Obří pick-up v testu
Děkujeme za pochopení.
J20a47n 54D57l83o47u54h61ý
Kdyz RAM tak jedine benzinak s vidlicovym motorem !!! Boze diesel v tomhle je automobilove fópá.
P83a27v73e47l 14O37d40r65a76z20i87l
Je to pěkný auto do USA, tam je všecko prostě velký. I parkovací stání a jízdní pruhy a tak. V ČR to působí jako zhmotnění starého fórku na téma velikost vozu a pindíka.
Š95t95ě12p77á69n 85V49a68n13ě90k
To je zajímavé, vcelku by mě zajímala spojitost mezi velikostí našich silnic a velikosti auta.
A84n53t54o73n40i11n 51K88a68d31l61c56e68k
Hlavne nezapomenout dat lehce negativni nadpis ke kazdemu americkemu parniku.
D17a68v84i70d 43P77r51o69c67h42á30z92k40a
S tímhle jezdím v USA :) Parádní auto, jen korba je o trošku větší něž tady. Auto je to Dodge RAM 1500, to jsem v článku neviděl, jen v popisku pod videem. Ten co tady mám je 5,7 HEMI benzíňák, neskutečná paráda, když to trochu přišlápnete, tak vás to hodí to sedadel, jak prd :) Průměrná spotřeba 17 mil / galon, (cca 13,8 l/100 km) což je o trochu víc, ale koho to zajímá při ceně benzínu 1,8 dolarů za galon :) V plné výbavě za cca 50 tisíc dolarů, satelitní rádio, navigace, startování auta přes telefon (pro zapnutí topení/klimatizace) a ani s tím parkováním to není tak hrozný :) je pravda, že v Evropě to horší bude kvůli velikosti parkovacích míst, má to kamery, takže to je usnadnění. 4x4 funguje bezvadně, minulý týden v cca 30-40 cm sněhu a drželo to suprově. Nemůžu si to vynachválit :) Do Evropy asi trochu zbytečný, ale pro ty, pro které je to srdcovka a chtějí vyniknout, tak super :)
R96o39m23a87n 51K66u44b49a43l50a
To ses teda dobrej s tou spotrebou, nevim jak to delas, ja jezdim s 2014 Infiniti Q50 po meste 16 mpg a kolega v hokne ma RAM 1500 5.7 HEMI a jezdi za 13mpg a kdyz tahne lod tak za 7mpg...
J79a50r28o30s30l70a35v 79T86i44c49h32y
Pro cloveka, ktery to nevyuziva na tahani privesu ci neco nevozi je to neprakticke a v zime na korbe vozi vetsinou akorat tak snih...
To ani nemluvim o zavratnych cenach nahradnich dilu, ktere se na tyto vozy vetsinou kupuji hodne a casto....
D66a27v34i52d 19P85r10o93c68h51á89z49k52a
víte o tom, že na zadní korbu existuje plachta?
J16i11ř62í 98H74o84v73o27r14k29a
Klasická nepřímá úměra, čím větší auto (ve smyslu kolik zabere místa na parkování), tím titěrnější vnitřní prostor, kterou jen Američani umí dovést k dokonalosti
Skoro 6m a 3 tuny a chlapík na fotce má nohy jen tak tak, protože ho ze strany utiskuje birazně obrovský středový panel. Vzádu de facto jen 2 místa, a na Netu stížnosti maminek, že se za většího řidiče sedačka taky nevejde. Takže prostorově prakticky cca Fabia.
P25e57t31r 98Č41e61r42n58ý
Ale to není vůbec pravda. Ono je to o dost širší než se zdá. V levnějších verzích jsou vpředu 3 sedadla. A docela pohodlně se sedí i na tom prostředním. Samozřejmě, pro ježdění v ČR to asi není. Ale pro farmáře, stavebníky apod. je to ideální auto. Docela dobře se za tím dá tahat obytný přívěs i loď . I když ti, kteří tahají větší loď nebo přívěs pravidelně si spíš koupí něco silnějšího - RAM 2500 nebo 3500. Tohle je v USA brané spíš jako menší pickup a tahání jen příležitostně.
J90a74n 97K55v69a27p23i34l
Todle ze je dinosaurus?? To nema ani poradnej motor. To ma v usa kazdy remeslnik. Kdo potrebuje neco utahnout ma 5ti nebo 6ti litr. Si delate srandu.
J62i43ř56í 21S98c38h80w76a63c34h
ne dinosaurus to opravdu není proto, jakej to má motor....
P27e87t69e64r 57C23e62r96m19a93k
Pic up je velice bezpecne auto,proto ho mam taky F 150
J87i86ř67í 42S36c92h98w73a54c60h
Při srážce s kamionem ti to bude prd platný....
Kamion bez návěsu by byl ještě "bezpečnější", proč ho ještě nemáš?
P40e45t84r 49V31o40p70i91č30k85a
Deset až dvanáct litrů mi žral Wartburg, jenom místo toho Ad Blue jsem tam lil olej proto to asi tolik smrdělo. :-)
J76i53ř44í 17S43c53h88w36a26c83h
ten Warťas už tedy měl zenit za sebou, lépe řečeno byl v klinické smrti.
Jinak tento RAM v benzínu se bude pohybovat okolo 20 litrů
Takže jako obvykle se tu srovnávají jablka s hruškami....
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...
Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari
Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Šárka Hamrusová: Díky laktační poradkyni jsem si přestala myslet, že je chyba ve mně
Šárka chtěla kojit. Chvíli to ale vypadalo, že se jí to nepodaří. Díky správně zvolené laktační poradkyni nakonec dosáhla úspěchu. Poslechněte si...