Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Titul Auto roku 2015 patří v Česku Škodě Fabii

Titul Auto roku 2015 v České republice získala malá škodovka. Druhé místo patří nové generaci Volkswagenu Passat, třetí skončil Mercedes Benz třídy C. Rozhodla o tom odborná porota složená z motoristických novinářů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P68e49t87r 25E36b47r 2562670243680

To je výsměch. Fabie před Mercedesem. Ono určovat v pulce ledna nejlepší auto roku 2015 je taky komedie.

0/0
30.1.2015 6:44

R20o23m44a27n 63Š12í33m37a 9151524555551

By mě zajímalo kdo tuto soutěž sponzoruje, protože větší nesmysl už jen těžko někdo vymyslí. Zajímalo vy mě kolik to Skodovku stálo.

+1/0
25.1.2015 12:36

A33l87e81š 13L77e67w44i12c16k92i 5975629221628

Vzhledem k tomu,že je Fabie v podstatě na stejné úrovni,jako její koncernoví bratři,například Polo,tak aby získali tento titul,musela se Škoda hodně prohnout...A pak že korupce nekvete i na poli novinářském.Tady vždy novináři ale straní Škodě,minimálně od doby sloučení s VW.Pochybuji,že v jiných zemích po Evropě bude Fabie vyhrávat obdobné ankety.

0/0
25.1.2015 14:35

J53i47ř36í 51S21c63h77w43a61c27h 8888344868106

tak nepochybuj 

http://www.skoda-auto.cz/news/2015-01-08-fabia-auto-roku ;-)

0/0
25.1.2015 16:40

A41l23e50š 15L23e26w10i42c32k68i 5885329211618

O.K.Ale auto roku v zemi pořád vidím jinak,měl by to být vůz nějak vyjímečný,technikou,designem...A to mi Fabie prostě nesplnila.

0/0
25.1.2015 16:48

O27n24d81ř15e11j 58R85a10z62ý41m 2905766895357

Šak jeden rok porazila Octávka Combi i Ferrari, tak to neřešte, je to fraška soutěž :)

0/−1
23.1.2015 23:04

J64i23ř53í 79S44c50h73w78a57c56h 8978464528146

asi to bude tím, že ta soutěž není závod....:-P

+2/0
25.1.2015 14:10

D14a81n31i41e66l 80B44a12ž17a29n85t 3505742410593

Kolik to automobilku stálo, aby "náhodou" vyhrál její nejhorší model? :-/

+1/−4
23.1.2015 9:28

J19i24ř45í 35S73c77h18w25a18c87h 8698874478666

kolik v tom "nejhorším modelu" máš najeto, že tak jistě víš, že je nejhorší?

+3/−1
23.1.2015 10:19

L34a16ď63a 15M80a95y80e19r 7592201190907

176 tisic momentálně se spotřebou 1l oleje na 1000km

0/−2
23.1.2015 18:05

A61n16t34o93n92í75n 41S29e48b42e61r20a 7783368940659

Tak to přesně vím,  který máš motor.  1.4 MPI 16V 74 KW. O těch motorech se ví dávno,že žerou olej.  Proto ho nemám a mám ve fabce motor, co nežere žádný olej a má čtyři válce.

0/0
23.1.2015 18:19

P23e53t96r 91K96u45n81e22š 4317457930

kazdy motor zere olej.

0/0
24.1.2015 7:37

A45n77t98o63n35í26n 81S25e12b90e24r94a 7933558270289

No to je možné, ale u většiny motorů tak málo, že za 15 tisíc km nemusíš dolívat. Klesne to mezi ryskami třeba o 20% max. Pokud se musí dolívat, tak to už je něco konstrukčně špatně.

+1/0
24.1.2015 10:43

P91e53t52r 36K53u10n25e95š 4157237260

to souhlasim, krom konstrukcnich chyb ale velmi castym vinikem je spatny zabeh motoru.

0/0
24.1.2015 13:24

R93o26m34a21n 72Š57í80m95a 9511484775361

To máš pravdu..pro škodovácké motory to platí. S tím souhlasím. A u většiny traktorů též.

0/−1
25.1.2015 12:38

J93i95ř20í 91S73c97h58w12a46c78h 8278884678776

Mayer, ptal jsem se někoho jiného (no možná multi-nick a zapomněl jsi se přehlásit) a hlavně ptal jsem se na něco jiného.:-P

0/0
23.1.2015 20:29

R18o49m44a62n 13Š57í22m10a 9871984765781

V tom nemusim ani jezdit, abych to věděl...stačí otevřít oči.

0/0
25.1.2015 12:36

J51i46ř22í 59S74c78h24w27a58c39h 8438184508966

nj tester plakátový....;-D

0/0
25.1.2015 16:42

P56e20t79r 24M98a44r52e93č48e40k 1603881459298

Pokud bude povedená jako její první generace tak určitě nepůjde o nejhorší model. :-) Jen ty motory jsou hrůza Rv . Nechápu proč tam nedají "šestnácku"  s turbem.

0/0
24.1.2015 9:29

R24o93m17a21n 25Š93í56m21a 9891854135471

Bohužel motor dělá auto a né držák na coca colu a nebo škrabka na okna v nádrži. Pokud, jak říkáte, ty motory jsou hrůza, pak toto auto je pro mě nezajímavé.

0/0
25.1.2015 12:40

D74a50v29i77d 16R36y21c15h10e12t29s73k98ý 9426361560970

Myslím, že i mezi českou novinářskou škodo-nábožnou porotou se našli objektivní jedinci, co se stydí za ten zbytek. Proč někdy nevyjde článek o tom, kolik motoristických novinářů by si opravdu pořídilo 1.0 MPI domů.

Někdo napíše jak má Octavia 1,2 63kW báječnou dynamiku a v hospodském rozhovoru z něj vypadne, že to je teda pravda, ale by v žádném případě by nekoupil cokoliv pod 1,4 103kW.

+1/0
23.1.2015 8:28

J81i97ř85í 42S93c13h64w32a31c92h 8558504458306

tomu se říká právo svobodné volby, nikdy bych si nekoupil základní motorizace Dacie, či Hyundai a nikdy by mě nenapadlo někde tvrdit, jaký je to podvod na zákazníka a podobné haterské výmysly co se objevují objevují pod články o škodovkách. Ať si to kupuje kdo uzná za vhodné.....

A je velmi pravděpodobné, že naprostá většina novinářů co volili za evropské auto roku Fiat Uno, nebo Renault Clio, měli auta z vyšších segmennů....;-)

+3/0
23.1.2015 10:29

J92i20ř60í 69S11c74h69w34a33c76h 8408284228736

....segmentů

0/0
23.1.2015 10:32

E43r21i81k 67D98r22a17g86o27m14i80r47e63c55k83ý 2431653647649

chyba není v automobilce, ale v lidech. Nejslabší motor je prostě na to, že s tím jezdíte po městě, max. někdy občas někam dál. A na to je super. Jezdil jsem s HTP po Praze a opravdu nevím na co bych si stěžoval. Že si to někdo pořídí do Fabii kterou naloží po třechu a diví se že to po dálnici nejede je jenom jeho blbost. Nabídka motorů je dostatečná

+1/−1
23.1.2015 17:51

L80a35ď63a 47M71a34y81e37r 7562741180127

a/V kterém autosalonu ti to řeknou?

b/na jakou cenovou hladinu se s fabii musíš dostat aby to bylo jako auto v zakladním modelu od jiných automobilek?

+1/0
23.1.2015 18:09

E74r89i89k 88D19r20a86g50o32m22i16r91e55c87k62ý 2201233497899

chcete mi snad říct, že když v autosalonu řeknete že chcete auto pro rodinu a budete s ní jezdit dlouhé trasy, tak Vám nabídnou HTP?

0/0
23.1.2015 21:14

P21e74t63r 40K47u78n72e19š 4437267830

klidne... tam se zeptaj, kolik hodlas utratit a oni uz ti vysvetlej, ze za ty prachy budes mit v aute uplne vsechno myslitelne, neboj... ;-)

0/0
24.1.2015 7:42

P60e22t18r 12M15a56r73e66č73e33k 1773231419688

Když hodíte sumou , kterou můžete utratit tak vám přece nebudou nabízet něco co je mimo vaše možnosti. ;-D

0/0
24.1.2015 8:34

P29e70t91r 83K70u71n24e16š 4837967360

to je jasne, ja jen ze i o fabii pak prodejce hovori jako o petimistnem aute idealnim pro rodinu - a pozor, v zakladni vybave ma uz i volant!

0/0
24.1.2015 13:27

P21e59t51r 19K45u10n53e33š 4487607920

nevim, mne prijde nabidka motoru uhozena, ale tohle neni vysadou jen fabie, to smrdi smerem od eu a jejich pseudosnahou snizovat flotilovou spotrebu

+1/0
24.1.2015 7:40

R83o53m81a16n 46Š56í75m66a 9421614315701

Už to radši nechlastejte. Ty motory jsou katastrofa. HTP = H.vno To Pojede.

0/0
25.1.2015 12:42

E28r18i80k 35D71r54a69g53o37m20i74r93e95c31k57ý 2371333347889

Katastrofa na co? Na ježdění po městě?

0/0
25.1.2015 13:03

P92e17t35r 86K47u11l64i34c67h 9400271642745

HTP jsou v pohodě, levný malý atmosféry v malým autě, jen ta hlučnost ve vyšších otáčkách může vadit. i proto si myslím, že nový tišší MPI v nové fabii může být zajímavá motorizace.

0/0
26.1.2015 9:09

P88a88v33e11l 64J73e80ř77á77b17e65k 7721782874197

Zpráva z Persie:¨

Vozem roku se stal vůz s bronzovými srpy nasazených na kolech s motorem o tří hp.

O mnoho hlasů tak získal cenné prvenství před vozem Makedonců, který byl poháněn jen motorem 2 hp.

+1/−1
22.1.2015 23:27

J25a97n 47K42u18t71m38a62n 9924309430

Výsledek článku je jasný. Motorističtí novináři jsou humoristi...

+2/−1
22.1.2015 20:37

A34n17d29r12e22j 20O55l10e15k17s97a 3555721587521

...volám hochy ze Sýrie, ta redakce je fakt na zabití ;-D

+2/−1
22.1.2015 22:11

L20u24d10ě69k 23M68u23s55e19l68í92k 6833569122598

Nevím proč ,ale nějak se v těch nových modelech Škodovky nevyznám.Prostě mají stejnej ksicht.:-P

+1/0
22.1.2015 20:23

L36a39ď79a 30M49a73y58e75r 7932541260777

Tady už jen chybí, aby jste se začali rozplývat nad motory HTP no ni? Takový klenot že ano. Já až časem pochopil proč jen tři válce. To je ekonomika. Méně vstřikovačů méně cívek méně ventilu na podpálení. Jsou to borci v té Boleslavi. A o co méně Válců o to drahší díly. Ale české ovce tu budou mlít o české automobilce a budou jim šít zakázky na míru z naších daní. A tahle anketa je jen další střípek z ubohosti nejen Škodovky ale národa Českého.Rv

+3/−7
22.1.2015 19:56

O82n11d26ř51e73j 83L64o60š23o61t33h 9160732214602

Obdobný motory má snad každá automobilka, ale nikdo si ho nemusí montovat povinně, nebo jo?

+4/−2
22.1.2015 20:07

L20a42ď29a 35M98a96y54e79r 7672751510197

probuď se žádná automobilka nemá tak poruchové motory jako je HTP. A reakce Škody potažmo VW ? Je to motor do města. Ale při koupi vám to v žádném autosalonu neřeknou protože VEŠKERÁ konkurence ma za tuhle cenu univerzální auto. A podpálený ventil? Nejezděte po dálnici !!!!!!

+1/−5
22.1.2015 20:12

J77i61ř48í 16S24c96h89w39a53c91h 8268284108906

a jaká je ta poruchovost v procentech provozovaných motorů u HTP řekněme za poslední dva tři roky?

Nějak problematické motory či série  má ve své minulosti asi každá automobilka:

http://www.autorevue.cz/techto-20-motoru-obejdete-v-bazaru-sirokym-obloukem#articleStart.

apropos, u HTP je tam uváděna rizikovost do roku 2009, motory jsou samozřejmě průběžně modifikovány, zůstává jen ta jejich pověst v hlavách některých jedinců žijících v době "temna". Tak se probuď!

+5/−1
22.1.2015 20:54

L50a45ď73a 16M72a56y37e23r 7482421730297

Mám vlastní zkušenost nepotřebuji poučovat! Najeto 175 tisíc  3 vztřikovače 2 cívky a jeden podpálený ventil momentálně 1l oleje na 1000km a 7,5l benzínu

Můj kolega Fiat punto 1,2 o litr menší spotřena benzínu najeto 220000  motor bez poruchy a za 15000 km dolity 0,4l oleje

Jděte do hajzlu s vynášením Škodovky do nebez čecháčci i vámi zasměšňovaný Fiat strčí Škodu do kapsy!!

+3/−4
23.1.2015 18:15

R27o80b37i31n 58Ž75i32ž73k86a 2988744556186

Takže tenhle diskuzní hysterák pramení ze zkušenosti se dvěma vozy? ;-D;-D;-D Minuta ticha za tvé odumírající mozkové buňky..

+3/0
23.1.2015 19:08

P19e83t80r 17K27u26l11i34c18h 9550181162605

no, 2 auta, vyloženě reprezentativní vzorek ;-D;-D;-D přidávám se k minutě ticha.

+1/0
23.1.2015 20:06

P13e94t80r 64M23a15r41e94č79e19k 1123321439508

Fiaty jsou šunky Rv .. já jsem svého času jezdil s kámošovo htp do Norska. Plně naložená po přední sedačky , ve dvou lidech na německých dálnicích udělala i tachometrových 150. Spotřeba samozřejmě nad 8 litrů. A žádná velká spotřeba oleje nebo podpálené ventily se nekonaly. Mimo město se s ní dalo jet i za 4,5. To vše v létě zimě. Zpracování v pohodě , spotřeba náhr. dílů . Krom silentbloků předních ramen a brzdových kotoučů a destiček nulová. Tak trochu nechápu ty nenávistné příspěvky. RvPokud si někdo pořídil http, čekal zátah tédéíčka a bůhví co a k tomu neunesl  posměšky známých, jeho chyba.

0/0
24.1.2015 9:27

V94í36ť13a 51K69r27u97t62i71š 1560164315267

Zkuste napsat podobnou hlubokomyslnou úvahu na téma: Toyota, Citroen, Renault, Ford, Hyundai, Dacia, Peugeot, Mini, Opel, Mitsubishi, Smart, Suzuki, Chevrolet, MB, honda, Kia, Nissan, BMW nebo Volvo...

To je namátkou pár automobilek mimo koncern, které trivalce nabízí nebo velmi brzy budou...

+3/−2
22.1.2015 20:17

L93a18ď34a 29M24a96y72e36r 7912321840697

To není o třiválci ale o zfušovaném třiválci kde u 50tkm podpalíš ventil u 100-120 tkm vyměníš všechny vstřikovače a alespoň jednu cívku a od 150 tkm ti to žere litr oleje na 1000 km. to vše bratru ve verzi kombi za 298000 kč a taky to bylo auto roku v ČR[>-]

+3/−6
22.1.2015 20:26

P24e23t39r 74K78u83l82i75c15h 9970141142475

a přesně proto, že nemáš pravdu, je fabia s motorem HTP skoro nejrozšířenějším soukromým autem...

0/0
23.1.2015 20:08

R87o62m49a32n 33Š58í91m88a 9671114705841

Měli jsem tyto HTP jako služebáky a musím řici, že máte pravdu. Kdyz klekl třetí motor, ak se toho firma zbavila a nakoupila oktávky TDI. HTP je tak pro důchodce jezdit do Teska pro rohlíky.

0/0
25.1.2015 12:46

M81a17r45t76i68n 43K80o66v10á13ř 2841330969776

HTP měl problém s přehříváním a tím rychlou degradací oleje. Doporučovala se tam výměna oleje už po 7500 km.

0/0
25.1.2015 20:58





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.