Diskuze
Němci mluví o snížení rychlosti na okreskách na osmdesátku
Děkujeme za pochopení.
M10i36r37o79s10l66a61v 25S52t41e32i15n54e36r
Je třeba stromům zakázat, aby se stavěly do cesty spěchajícím řidičům. Já se ale těm stromům raději vyhnu sám.
J34i59ř82í 50K11o22c24u22r32e55k
Kdysi dávno bývaly k vidění značky s doporučenou rychlostí 20-40 km/h za mokra a náledí. Dnes je v těch místech natvrdo 30 km/h. Za sucha buzerace, na náledí k ničemu. Děje se to posledních cca 10 let, sametovou revoluci bych do toho tím pádem netahal.
Ale mohli bychom zavést po vzoru železnice několik rychlostních omezení, určených podle počasí. Vypadalo by to následovně: Nejvýše umístěné omezení platí pro osobní automobily za sucha. Prostřední značka platí za deště a pro nákladní automobily za sucha. Spodní značka platí na sněhu a pro nákladní automobily za deště. Vedle této trojice značek se nachází svislý pruh s vyznačenou rychlostí pro nákladní automobily na sněhu. Svislý pruh je dále platný pro motocyky za mokra s vyjímkou motocyklů s postranním vozíkem. Přičemž za déšť se považuje situace, kdy na metr čtvereční spadně nejméně deset kapek během pěti vteřin.
Uff. A budeme s jásotem moci zjednodušit paragraf omezující rychlost jízdy. Může se z něj vymazat povinnost jet nejvýše takovou rychlostí, aby řidič dokázal zastavit před překážkou. Většina těch, co potkali strom, tento paragraf stejně porušila.
A pak ještě bude potřeba nějaký ten paragraf omezující ryclost cyklisty v lese, jelikož Zákon o provozu na pozemních komunikacích v lese neplatí.
J16i69ř34í 75L18i85b23e64r
Jsou dva druhy lidí. Jedni si myslí, že snížení rychlosti něco vyřeší. Druzí si myslí, že pokud řidič přecení své schopnosti, tak nabourá, ať je tam předepsaná rychlost jakákoli.
L35u32k65á43š 29V49a94ň88u82r59a
Problem je v tom, ze neukaznenost ridicu a jejich nevyzralost chteji resit omezovanim max rychlosti. Ale priznejme si, kolik ridicu v CR dodrzuje maximalni rychlost a jak casto policie dodrzovani rychlosti meri?
V43l33a33d36i13m17í52r 96Z78a23u84š28k75a
To je obecná choroba úředníků- nedodržuje občan stávající normu? Místo, abychom spřísnili kontrolu, tak radši přitvrdíme normu (dle logiky: když tam dáme 30-tku, tak řidiči spomalí alespoň na těch 50). Takže už máme řadu drakonických předpisů, které nikdo nedodržuje, páč už ani dodržovat nejdou, a příslušná místa to ví, tak nad tím přivřou oči. Jak taková situace ovlivňuje v očích lidí respekt k zákonu a k státu, je jasné každému, kromě "odborníků".
Řešením není neustálé spřísňování předpisů, ale dohled nad dodržováním těch stávajících, to by úplně stačilo.
M76i52c65h76a65l 42Z83e47t66e57k
Osmdesátka na silnicích mimo obec? To má v Evropě snad jen Švýcarsko, kde je ale proti těm, co jezdí rychle, vedena kampaň srovnatelná snad jen s praktikami inkvizice.
V34l93a18d74i86s30l39a86v 35B36u79r40y37š79e49k
Švýcarsko, to je kapitola sama pro sebe, když jsem tam poprvé přijel, tak jedu po nádherné dálnici a všichni se tam hrabou tak asi 110, říkám si, šetřej benzín, u nás tak někteří taky jezdí a rozjel sem se na 130, vím že tam mají 120, ale říkám si, nikdo mě hlavu neutrhne a oni z toho byli úplně zděšení, dívali se na mě jako bych spáchal zločin, bylo vidět, že mají fakt velkej strach
V37l72a79d12i90m32í49r 58Z54a22u77š52k82a
A co kdyby se místo snížení rychlosti na inkriminované cesty namalovali ty chybějící bílé čáry?? To ještě experty nenapadlo?
P61e14t44r 91N84e98s39v27a37d30b32a
A co ta bílá čára jako zmůže? Tak nějak jsem si nevšiml že by třeba plná čára zabránila dementovi za volantem předjíždět.
J66a91n 87K58r47p45e49c
dalsi za dalsi samozvani experti a narizovaci dobra. zadne dopravnebuzeracni narizeni jeste zivot nikomu nezachranilo. ti co to navali nekde na okresce do stromu to tam navali at uz je tam povolenych 130 nebo 50. je to upne jedno. pokud nekdo nepouziva mozek tak ho zadny predpis neochrani.
T25o49m91á61š 81V56a44l17d74e48r
V první řadě je rozdíl mezi německou a českou okreskou. Sice jsou záplatované, ale bez hran jako vyžehlené. Je radost na takových silnicích jezdit. Hlavní odpovědnost má řidič. Mluvíme o silnicích s třímístným značení. Tam v 80-tce problém nevidím. Stejně zatáčky nedovolí rychlejší jízdu pokud dokonale neznáte situaci. Běžně se mi stává, že na rovince mne předjedou, i když jedu na hranici povolené rychlosti . V zatáčkách pak překážejí a nejsou schopni je projet plynule. Blokují a na rovince opět vůz rozjedou. Pak jsem nucen za nimi brzdit a opět rozjíždět vozidlo na rozumnou rychlost. U benzínu pak pociťuji jízdu těchto neumětelů v mé peněžence. Většina zatáček je čitelných. Zatím mne překvapily čtyři zatáčky, kde jsem pro jejich větší utaženost v druhé půli měl plné ruce práce. Tam by upozorňující a omezující značky mohli být. Ale právě u takových zákeřných úseků většinou chybí. Nepřejíždím do protisměru a okresky mne baví, tak nám neničte požitky z jízdy.
J95i96ř43í 46K76o81c90u43r94e41k
1/47 u obce Topolany. Je tam esíčko, které se dá projet 80 km/h za sucha, 60 za mokra a 40 na sněhu. Několik lidí se tam podívalo do pole, když do toho esíčka vjeli stovkou. Někteří to provedli na sněhu. Teď je tam 50 km/h, pro jistotu 200 metrů před zatáčkou.
Otázka za bludišťáka je: Po omezení rychlosti na 50 km/h se už žádná podobná nehoda nestala. Platí toto tvrzení? ANO - NE.
Otázka za dva bludišťáky: Policisté v tom místě měří rychlost pouze když prší nebo sněží. Platí toto tvrzení? ANO - NE.
J97o61s21e16f 50Z22a20j12í72c
Všichni se potáhnou třicítkou nebo šedesátkou a budou nervózní. Nakonec to všechno bude horší. Stačí se podívat na magistrálu v Praze. Ta trapná padesátka je tam šílená a hned, jak končí, všichni vyrazí jak blázni. Původní nastavení 60 - 90 - 130 bylo promyšlené dobře. Navíc auta jsou lepší. Jen se zapomíná na bezpečnost kolem silnic - přechod pro chodce na 4 proudé silnici, neosvětlené přechody, ...
M12i23c15h49a61l 12R89e10j32z86e56k
30 na 80? To snad ne? Mluvi se o Nemecku, kde nemusis prakticky nikde jet po okreskach dal nez 20km. A ta magistrala je kvuli tomu, ze to tak rozhodl urednik, ze znacka s 50 je levnejsi nez protihlukova stena. Tam o chodce opravdu nejde. Dalsi vec je ze fyzika, mechanika a kinetika nema s modernosti aut nic spolecneho.
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Sraz vytříbených bavoráků přivítal žraloka, botu i nejlepší M všech dob
Rekordní. Tak se dá shrnout letošní setkání majitelů a příznivců vozů BMW divize M. Na trať...
Tesla 3 je v ČR nejlevnější v historii, značce klesají prodeje
Americký výrobce elektromobilů Tesla snížil ceny, například v USA, Číně a Německu, všimla si...
Pozemní biz-jet startuje. Excentrický lexus inspiroval svět letecké dopravy
Kdo by to byl býval řekl, že nejdražším lexusem současnosti se stane luxusní dodávka s monogramem...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Účet za policejní manévry s radary: policie vybrala na pokutách 3,5 milionu
Dopravní policisté zaznamenali při páteční celorepublikové bezpečnostní akci 2 166 dopravních...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!