Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Paříž chystá emisní zóny, v roce 2020 nepustí žádné diesely

Od letošního 1. července by se v Paříži měla zcela zakázat doprava osobních a nákladních aut, která nejvíce znečišťují ovzduší. Uvedla to starostka francouzské metropole Anne Hidalgová. Kritéria pro určení škodlivosti jednotlivých typů vozidel se spalovacím motorem by radnice měla upřesnit v průběhu února. Hodlá naopak podpořit provoz elektrických aut.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JB

J94i21ř82í 49B17o48l36f

3. 2. 2015 13:42

Aha, takže ještě předloni jsme podporovali nafťáky, abychom je od roku 202 zakázali ;-D  Vždyť celý koncern PSA a Renault taky je postaven ha HDI/DCI motorech ;-D  Ještě, že ne Francie autem nějak moc neláká ....

2 0
možnosti
PH

2020? To uz tam bude platit saria. Po ovzdusi nikdo ani nestekne.

3 0
možnosti
MH

Hmm, a my sme nadavali na socializmus ;-):-P

1 1
možnosti

Hlavne bych zakazal vjezd veskerych dodavek a nakladnich automobilu a to predevsim zasobovani:-)

Treba se vrati k autum na paru.

http://www.lowtechmagazine.com/2010/01/wood-gas-cars.html

1 1
možnosti
JZ

J75i95ř46í 44Z67ý88k55a

1. 2. 2015 22:55

a nabíjet ty elektromobily budou šlapacími koly? Nebo už mají vybudovánu dostatečně silnou infrastrukturu?

Také by mě zajímalo, kdo, resp. čím jim budou zavážet všemožné obchody. Snad to nechtějí vozit jen v benzinových pickupech?

2 0
možnosti
PM

Nafasují ebonitovou tyč a liščí ohon. :-)

0 0
možnosti
JK

J74a60n 67K55r29p39e61c

1. 2. 2015 21:10

tak predne je treba rici ze dieslove motory jsou ciste zlo, nicmene je treba vyratit mytus ze starsi diesely skodi zdravi vice nez ty nove, ono je to presne opacne.

4 1
možnosti
IM

není, ty nový prostě vypustěj méně sajrajtu. To, že tam lítaj i malý částečky sazí nic neznamená, ty létaly vždycky,,,

0 1
možnosti
PM

P88e25t84r 91M35a47r41e59k

1. 2. 2015 20:00

Tak to ještě, že jsem tu Fraqncii už stihl navštívit, snad taloši nebudou takhle blbnout, zbyde mi alespoň země, kde se mi líbí. Dobré jídlo, milí lidé, logická pravidla na silnici a hlavně žádnej spěch a klídek, kafíčko, pohoda :) :) :)

1 0
možnosti

Zahyneme na vlastní blbost. Amerika na ekologii kašle, Čína to samé (Kjótó). Jen my budem papežštější než papež a nesmysly tohoto typu + biosložky apod. si sami pod sebou řežeme větev. Už norma Euro 3 z dob Felicií produkuje zanedbatelné množství emisí ve srovnání s tím, co tu jezdilo od 30. do 80. let.

8 4
možnosti
PS

Zustanme u aut - v Americe maji prisnejsi limity na NOx, podobne jako v Japonsku. Tam projde diesej jedine jako u nas EU6 - tedy EGR, DPF a SCR

Cina ma obrovsky problem - emisem aut ve mestech, sice 99% benzinovych, ale vetsina Euro0. Zavadi vjezd do mest na sude a liche znacky, v loteri losuje kdo si bude moct registrovat nove auto, vlada dotuje programy na eketrifikaci aut.

Euro3 u nafty je nula nic. Je to jen ohnuty vyfuk smerem dolu. Mozna u nekterych aut EGR, u nas vetsinou zaslepen. Az EU5 resi emise nafty na viditelne urovni.

4 0
možnosti
FL

Benzin s neprimym vstřikem a katem je ta nejlepší volba. Jejich vyfukove plyny jsou opravdu ciste. I moderni benziny s primym vstřikem jemne saze produkuji, krasne zalezaji do plicnich sklipku.

6 1
možnosti
MB

Tak k čemu jsou všechny ekofičury, vstřikování močoviny, filtry pevných částic atd. když pak s tím autem nemohou jet kam potřebují? Tohle je koncentrovaný ekofašismus a diskriminace! Doufám, že jim za to lidé dostatečně "poděkují".

PS: mám benzín!

10 0
možnosti
JF

J78a23n 88F24r68o11l63í98k

1. 2. 2015 16:54

Proč tedy francouzské automobilky nabízí auta s naftovými motory, když se nebudou moci používat?

2 0
možnosti
  • Nejčtenější

Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit

18. dubna 2024

Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku

18. dubna 2024

Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

Milánský ohňostroj kreativity. Podívejte se na auta trochu jinak

25. dubna 2024

Letošního Milánského týdne designu se opět zúčastnily i automobilky. Tento tradiční svátek...

VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě

24. dubna 2024

Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...

Tesla 3 je v ČR nejlevnější v historii, značce klesají prodeje

24. dubna 2024

Americký výrobce elektromobilů Tesla snížil ceny, například v USA, Číně a Německu, všimla si...

Pozemní biz-jet startuje. Excentrický lexus inspiroval svět letecké dopravy

24. dubna 2024

Kdo by to byl býval řekl, že nejdražším lexusem současnosti se stane luxusní dodávka s monogramem...

Svatý grál na suchou kůží na nohou. Přečtěte si, co vám pomůže!
Svatý grál na suchou kůží na nohou. Přečtěte si, co vám pomůže!

30 uživatelů eMimina mělo možnost otestovat krém na nohy od Manufaktury z kolekce Louka. Pomohl vám na suchou a hrubou pokožku chodidel? Přečtěte...