- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Aha, takže ještě předloni jsme podporovali nafťáky, abychom je od roku 202 zakázali Vždyť celý koncern PSA a Renault taky je postaven ha HDI/DCI motorech Ještě, že ne Francie autem nějak moc neláká ....
2020? To uz tam bude platit saria. Po ovzdusi nikdo ani nestekne.
Hlavne bych zakazal vjezd veskerych dodavek a nakladnich automobilu a to predevsim zasobovani
Treba se vrati k autum na paru.
a nabíjet ty elektromobily budou šlapacími koly? Nebo už mají vybudovánu dostatečně silnou infrastrukturu?
Také by mě zajímalo, kdo, resp. čím jim budou zavážet všemožné obchody. Snad to nechtějí vozit jen v benzinových pickupech?
tak predne je treba rici ze dieslove motory jsou ciste zlo, nicmene je treba vyratit mytus ze starsi diesely skodi zdravi vice nez ty nove, ono je to presne opacne.
není, ty nový prostě vypustěj méně sajrajtu. To, že tam lítaj i malý částečky sazí nic neznamená, ty létaly vždycky,,,
Tak to ještě, že jsem tu Fraqncii už stihl navštívit, snad taloši nebudou takhle blbnout, zbyde mi alespoň země, kde se mi líbí. Dobré jídlo, milí lidé, logická pravidla na silnici a hlavně žádnej spěch a klídek, kafíčko, pohoda :) :) :)
Zahyneme na vlastní blbost. Amerika na ekologii kašle, Čína to samé (Kjótó). Jen my budem papežštější než papež a nesmysly tohoto typu + biosložky apod. si sami pod sebou řežeme větev. Už norma Euro 3 z dob Felicií produkuje zanedbatelné množství emisí ve srovnání s tím, co tu jezdilo od 30. do 80. let.
Zustanme u aut - v Americe maji prisnejsi limity na NOx, podobne jako v Japonsku. Tam projde diesej jedine jako u nas EU6 - tedy EGR, DPF a SCR
Cina ma obrovsky problem - emisem aut ve mestech, sice 99% benzinovych, ale vetsina Euro0. Zavadi vjezd do mest na sude a liche znacky, v loteri losuje kdo si bude moct registrovat nove auto, vlada dotuje programy na eketrifikaci aut.
Euro3 u nafty je nula nic. Je to jen ohnuty vyfuk smerem dolu. Mozna u nekterych aut EGR, u nas vetsinou zaslepen. Az EU5 resi emise nafty na viditelne urovni.
Benzin s neprimym vstřikem a katem je ta nejlepší volba. Jejich vyfukove plyny jsou opravdu ciste. I moderni benziny s primym vstřikem jemne saze produkuji, krasne zalezaji do plicnich sklipku.
Tak k čemu jsou všechny ekofičury, vstřikování močoviny, filtry pevných částic atd. když pak s tím autem nemohou jet kam potřebují? Tohle je koncentrovaný ekofašismus a diskriminace! Doufám, že jim za to lidé dostatečně "poděkují".
PS: mám benzín!
Proč tedy francouzské automobilky nabízí auta s naftovými motory, když se nebudou moci používat?