Diskuze

Paříž chystá emisní zóny, v roce 2020 nepustí žádné diesely

Od letošního 1. července by se v Paříži měla zcela zakázat doprava osobních a nákladních aut, která nejvíce znečišťují ovzduší. Uvedla to starostka francouzské metropole Anne Hidalgová. Kritéria pro určení škodlivosti jednotlivých typů vozidel se spalovacím motorem by radnice měla upřesnit v průběhu února. Hodlá naopak podpořit provoz elektrických aut.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J12i21ř17í 89B13o36l81f

3. 2. 2015 13:42

Aha, takže ještě předloni jsme podporovali nafťáky, abychom je od roku 202 zakázali ;-D  Vždyť celý koncern PSA a Renault taky je postaven ha HDI/DCI motorech ;-D  Ještě, že ne Francie autem nějak moc neláká ....

2 0
možnosti

2020? To uz tam bude platit saria. Po ovzdusi nikdo ani nestekne.

3 0
možnosti

Hmm, a my sme nadavali na socializmus ;-):-P

1 1
možnosti

Hlavne bych zakazal vjezd veskerych dodavek a nakladnich automobilu a to predevsim zasobovani:-)

Treba se vrati k autum na paru.

http://www.lowtechmagazine.com/2010/01/wood-gas-cars.html

1 1
možnosti

J96i13ř89í 83Z94ý82k48a

1. 2. 2015 22:55

a nabíjet ty elektromobily budou šlapacími koly? Nebo už mají vybudovánu dostatečně silnou infrastrukturu?

Také by mě zajímalo, kdo, resp. čím jim budou zavážet všemožné obchody. Snad to nechtějí vozit jen v benzinových pickupech?

2 0
možnosti

Nafasují ebonitovou tyč a liščí ohon. :-)

0 0
možnosti

J16a85n 19K17r59p56e76c

1. 2. 2015 21:10

tak predne je treba rici ze dieslove motory jsou ciste zlo, nicmene je treba vyratit mytus ze starsi diesely skodi zdravi vice nez ty nove, ono je to presne opacne.

4 1
možnosti

není, ty nový prostě vypustěj méně sajrajtu. To, že tam lítaj i malý částečky sazí nic neznamená, ty létaly vždycky,,,

0 1
možnosti

P88e36t14r 30M54a73r23e37k

1. 2. 2015 20:00

Tak to ještě, že jsem tu Fraqncii už stihl navštívit, snad taloši nebudou takhle blbnout, zbyde mi alespoň země, kde se mi líbí. Dobré jídlo, milí lidé, logická pravidla na silnici a hlavně žádnej spěch a klídek, kafíčko, pohoda :) :) :)

1 0
možnosti

Zahyneme na vlastní blbost. Amerika na ekologii kašle, Čína to samé (Kjótó). Jen my budem papežštější než papež a nesmysly tohoto typu + biosložky apod. si sami pod sebou řežeme větev. Už norma Euro 3 z dob Felicií produkuje zanedbatelné množství emisí ve srovnání s tím, co tu jezdilo od 30. do 80. let.

8 4
možnosti

Zustanme u aut - v Americe maji prisnejsi limity na NOx, podobne jako v Japonsku. Tam projde diesej jedine jako u nas EU6 - tedy EGR, DPF a SCR

Cina ma obrovsky problem - emisem aut ve mestech, sice 99% benzinovych, ale vetsina Euro0. Zavadi vjezd do mest na sude a liche znacky, v loteri losuje kdo si bude moct registrovat nove auto, vlada dotuje programy na eketrifikaci aut.

Euro3 u nafty je nula nic. Je to jen ohnuty vyfuk smerem dolu. Mozna u nekterych aut EGR, u nas vetsinou zaslepen. Az EU5 resi emise nafty na viditelne urovni.

4 0
možnosti

Benzin s neprimym vstřikem a katem je ta nejlepší volba. Jejich vyfukove plyny jsou opravdu ciste. I moderni benziny s primym vstřikem jemne saze produkuji, krasne zalezaji do plicnich sklipku.

6 1
možnosti

Tak k čemu jsou všechny ekofičury, vstřikování močoviny, filtry pevných částic atd. když pak s tím autem nemohou jet kam potřebují? Tohle je koncentrovaný ekofašismus a diskriminace! Doufám, že jim za to lidé dostatečně "poděkují".

PS: mám benzín!

10 0
možnosti

J55a42n 68F84r95o15l95í50k

1. 2. 2015 16:54

Proč tedy francouzské automobilky nabízí auta s naftovými motory, když se nebudou moci používat?

2 0
možnosti