- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Takže když koupím v jiným kraji, zůstane mi podle tohohle modelu jejich SPZka??
Jo a na auto s AB budete psát "Já su z Brna". Mnohdy ovšem marně.
Víte jak se prodává/kupuje pistole?
Prodávající a kupující střelec se sejdou o víkendu na střelnici, zbraň si kupující vyzkouší a pak si sednou ke stolu - vyplní "šediváky" tedy oznámení o nabytí či převedení zbraně, zkontrolují si zbrojní průkazy a potřesou si rukama.
Každý pak odnese svůj vyplněný "šedivák" na své příslušné oddělení a kupující si vyzvedne nový techničák na policii...
Žádná technická kontrola zbraně, žádné "musíte se oba dostavit v pracovní době" atd..
to je pozůstatek estébáckýho přístpu k lidem z dřívějšího režimu, bodejť by ne když většina těch bolševiků tam pořád sedí!!! každý ho.no o sobě sdělit úřadům a zadat ho do registru, máme OP,ŘP, cestovní pas, kartu pojištěnce, open kartu.........doklady, doklady, doklady, všechno platíme, na všem se živí spousta úředníků
U nás to jde taky. Dáte značky do depozitu.
celý je to jednoduchý, dokud bude v Česku auto bráno nové auto jako luxus a lidi na nové auta mít budou, tak ojetiny takovou váhu mít nebudou, v Německu a Rakousku si lidé kupují nové auta v pohodě . Prostě i prodavačka v Penny marketu v Německu si může dovolit nové auto což v česku je absurdní.
Proč jednoduše, když to jde složitě. Stát chce mít vozidla po kontrolou a vyžaduje registraci při provozování vozidla na PK Tato registrace má být jednoduchý administrativní úkon. Registr nepotřebuje EK, STK ani pojištění. Sankce za nesplnění již takto plynou ze zákona. Ještě navíc ekodaň Jinak pokud se rozhodnete, že si koupíte nové vozidlo a nebudete ho provozovat na PK, nemusíte jej vůbec registrovat (např. náklaďáky co celou životnost odjezdí v lomech atp.)
No jo když na PK je potřeba EK, STK, ME a ZP. Tak proč jednoduše na OÚ nebo MÚ odbor RV nestačí OP a nepotřebuji k tomu ani nové RZ. Jsme z toho KO, ale věřím, že to bude OK. Hezký den JN. Tady JK z BO.
jedny strany to je vyborny ze zrusily poloprevod ale mohly zrusit eko dane.
Kdo navrhnul tento zákon? A kdo ho schválil? Státní úředníci. Konkrétní lidé. Jak se jmenují a kde sedí? A teď soudružka ministryně Marksová jim chce zvýšit plat o desítky procent.
navrhli to poslanci na základě bordelu, co dělali lidi, kteří auto koupili, nechali v polopřevodu a jezdili s tím
V Německu, když prodáváte ojetý vůz, jednoduše jdete na registr, kde vám odstraní nálepky o STK (nebo zničí RZ) a do technického průkazu vám dají značku "odhlášeno". Můžete zrušit pojistku a nemůžete s vozem jezdit. Postavíte ho do bazaru (většinou ho tam necháte před odhlášením) a s vozem nemáte co společného.
Nový majitel si ho koupí, udělá vše potřebné (evidenčku nebo STK, zaplatí pojistku) a jde na registr si ho přihlásit na sebe. Vyplňuje papír o velikosti A5, kde je jméno, adresa a VIN. S původním vlastníkem se nikdy nesetká a ani nemusí. Jak jednoduché. A víte proič? Němci si uvědomili, že pokud přepisy ojetin jednoduché budou, tak to rozproudí i trh s auty novými. Dokonce i automobilky tlačily na úřady, aby procesy byly jednoduché a rychlé. Jo a ještě jeden postřeh, nejsou tam fronty a přitom je to nesrovnatelně větší trh s automobily než u nás.
Proč máme vše složité, pod pokutami a ještě se úředníků musíme stále o něco doprošovat? Proč auto nemohu přihlásit na sebe kdekoli, když jsou data v databázi? Proč musím vyplňovat dvoulist A4 a opisovat technická data vozidla, když to mají vše v počítači?
Je to vše schválně udělané...
A co když si ho nový majitel nekoupí?
Humla platí AAA auto, kterému se (jistě úplně náhodou) tohle docela hodí...