- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
To je suprová zpráva, jen aby to vědcům vyšlo, a auta nebyla o moc dražší.
Otázkou je, co na to producenti aut (a dalších produktů - samozřejmě) v konfekční kvalitě. Oni je dnes většinou vyrábí, aby tato vydržela předem propočítanou dobu. Myslím, že "to dělá" zhruba 5 - 7 let. Není v zájmu těchto firem aby po světě jejich výrobky jezdily déle.
to by se hodilo spíš na okýnka, ne? Jediné auto, které vám zaručeně nezrezne, byl a je Trabant :-)
Trabant hnije taky, jen ne viditelně
Pokud vím, tak byla auta, která měla části karoserie z nějaké nereznoucí slitiny. Tohle ale fungovat nemůže jinde než v laboratoři. Jakmile se povrch zapráší, přestane povrchová úprava fungovat a výhody jsou v tahu...
nereznouci auta lze vyrobit uz takovych 30-40 let. A vsechny automobilky se toho boji jako cert krize, protoze by prisly o prodeje novych vozu
ano rez je přesně to, proč lidé mění svá auta. Motory, podvozky a jiné namáhané části vůbec neodchází mnohem rychleji. Krom toho se automobilky bojí tak strašně moc, že na prorezivění karoserie dávají většinou 10, někdy 12 a někteří (Mercedes) dokonce 50 let záruku.
" A komu tím prospějete?..."
Myslíte, že automobilky mají zájem aby auta nerezla ?
Alespoň po dobu záruky, jistě...
To už by vyšel levněji hliník. A jak už někdo psal, i současný pozink vydrží klidně 20 let (při troše péče).
když je dobře udělaný a mechanicky se nepoškodí, vydrží
jasně, určitě budou mít automobilky zájem vyrábět auto, co vydrží déle, když už cca od roku 2000 se čím dál více kvalita mění na provedení "přežít záruku"
Nesmíte kupovat Dačii
Můj negarážovanej 13 let starej Ford Focus I, je z hlediska koroze skoro jako novej. Akorát jednou za tři roky dostane nástřik dutin