Diskuze

Focus RS má srdce mustangu a poprvé pohon všech kol

Nový Focus RS už žhaví gumy. Zesílil, má pět dveří a hlavně má pohon všech kol. Elektronika prý zajistí hodně zábavy včetně přetáčivosti, ale žádnou nedotáčivost. Motor už není z Volva, ale od amerického příbuzného Fordu Mustang.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J87a63n 92D89l82o56u17h97ý

12. 2. 2015 7:23

Zdechlina z mustangu dela paradu ve focusu (mozna). Proste 4 valec do ponny car nepatri! Zajimalo by me ktery pako z fordu za to muze. Za ty same penize mustangu mate 6ti valcovej challenger nebo charger, popripade Camaro!!! Tohle je jenom motor, ktery plni statistiky pro moznost prodeje v EU.

0 0
možnosti

Prý zdechlina... ;-D

Další názorný příklad omylů ve kterém žijí "staromilci počtu válců a objemů".

V6 v US verzi Mustangu má na maximu asi 10 koní méně a krouťák o cca 10-15% nižší v celé spodní polovině otáčkového spektra, takže to je evidentně větší "zdechlina" než ten 4-válec. To že má 6-válec navíc jeden a půl litru objemu a 2 válce v jeho "zdechlosti" nehraje žádnou roli.

0 0
možnosti

P51a27v56e40l 88B70u85š44e71k

11. 2. 2015 15:32

Ať se na mě nikdo nezlobí, ale univerzálnost motoru v Focusu RS si představuju teda rozhodně jinak, než že bude mít o 20% nižší spotřebu naměřenou někde v laboratoři. To auto stejně nebude jezdit míň než za 12 litrů, spíš půjde vysoko nad. Přece jen 235kW nepojede za 7 litrů. :-)

A další věc, když si koupím Focus RS, kterej je jasně zaměřenej na výkon a super svezení, budu koukat na spotřebu? Já teda ne.

1 0
možnosti

Na jízdu po okresce 90 po rovině potřebuješ cca 12-15 kW, kolik myslíš, že to v té chvíli bude žrát? Myslím tak okolo 5 na 100, možná i méně.

Normovaná spotřeba samozřejmě nepředpokládá akceleraci se zapojením maximálního výkonu motoru. Takže při lehké noze se celkově klidně pod 10, 9,.... litrů může dostat, při jízdě plyn-brzda někde v kopcích, nebude problém se dostat někam k třicítce.;-)

0 0
možnosti

Srdce z Mustangu? Spíše by bylo lepší napsat, že srdce z Focusu má Mustang. 4 válec v Mustangu moc slávy neudělá, pokud si to u Fordu myslí. Již tam sice v minulosti byl, ale dneska již takový rozdíl ve spotřebě není, jako byl dříve. V8 k mustangu prostě patří a ne R4, to je úlet.

2 0
možnosti

Tabulkové spotřeby 2.3 a 5,0 u Mustanga město/mimo město/kombinovaná:

10,1 / 6.8 / 8.0

20,1 /9.6 / 13,5

Mě to tedy nepřipadá jako malý rozdíl, zvláště to město ;-)

0 0
možnosti

Nemít  "tlamajznu" té škaredé ryby, mohlo to být docela pěkné a povedené auto! :-/

1 2
možnosti

I95v88a63n 38R77á86m65e27š

11. 2. 2015 13:28

Konečně další poctivě vypadající alternativa k Impreze a již se nevyrábějícímu Lancer Evolutionu...

0 0
možnosti
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti

M30i32l36a83n 59K40r36á34l

11. 2. 2015 13:33

Stejná jak Tvá upocená košile;-D

0 0
možnosti

Po zkušenostech se služebním Tranzitem bych od Fordu nechtěl ani tříkolku. Pokud bych chtěl něco jako Focus RS, tak bych si raději počkal Civic Type-R 9G.

2 1
možnosti

J27a51n 82D71l62o80u40h66ý

13. 2. 2015 8:59

Sam jsem neveril, koupil noveho forda a dopadl po 5 letech stejne. Forda uz nikdy!

0 0
možnosti

Pro každodenní použití to není nejlepší volba, i když se s tím dá jezdit do práce i po nákupech. 

Motor Volvo nebyl špatný. Naopak. Někteří odpůrci Fordu tvrdí, že to bylo to nejlepší, co se kdy pod kapotou s modrým oválem objevilo. Uvidíme, co tenhle "baby mustang" dokáže.

Co se týče jízdních vlastností, bude to motokára křížená s raketou na kolech. Chtěl bych ho aspoň půjčit na víkend.

0 0
možnosti

Myslím, že nejlepší motor ve Fordu byl třílitr v ST220. Vlastní čtyřletá zkušenost. Nádherný zvuk a klasická atmosféra, vůbec bylo estéčko parádní auto. Budu na něj vždycky vzpomínat jenom v nejlepším.

1 0
možnosti

bože to je slint. článek i auto. že bude v prodeji za rok ? to je asi ftip

Fordem tam, vlakem zpátky ;-)

0 5
možnosti
Foto

Opravdu hloupé.

1 0
možnosti

R53o45m55a55n 79Š79í78m92a

11. 2. 2015 8:07

Pěkný auto, určitě to bude pěkné svezení. Líbí se me na youtube video, kde ho testuje Ken Block. k závodnímu speciálu to má už hodně blízko...konečně 4kolka. Ale Subaru je subaru.

4 0
možnosti