- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Zdechlina z mustangu dela paradu ve focusu (mozna). Proste 4 valec do ponny car nepatri! Zajimalo by me ktery pako z fordu za to muze. Za ty same penize mustangu mate 6ti valcovej challenger nebo charger, popripade Camaro!!! Tohle je jenom motor, ktery plni statistiky pro moznost prodeje v EU.
Prý zdechlina...
Další názorný příklad omylů ve kterém žijí "staromilci počtu válců a objemů".
V6 v US verzi Mustangu má na maximu asi 10 koní méně a krouťák o cca 10-15% nižší v celé spodní polovině otáčkového spektra, takže to je evidentně větší "zdechlina" než ten 4-válec. To že má 6-válec navíc jeden a půl litru objemu a 2 válce v jeho "zdechlosti" nehraje žádnou roli.
Ať se na mě nikdo nezlobí, ale univerzálnost motoru v Focusu RS si představuju teda rozhodně jinak, než že bude mít o 20% nižší spotřebu naměřenou někde v laboratoři. To auto stejně nebude jezdit míň než za 12 litrů, spíš půjde vysoko nad. Přece jen 235kW nepojede za 7 litrů.
A další věc, když si koupím Focus RS, kterej je jasně zaměřenej na výkon a super svezení, budu koukat na spotřebu? Já teda ne.
Na jízdu po okresce 90 po rovině potřebuješ cca 12-15 kW, kolik myslíš, že to v té chvíli bude žrát? Myslím tak okolo 5 na 100, možná i méně.
Normovaná spotřeba samozřejmě nepředpokládá akceleraci se zapojením maximálního výkonu motoru. Takže při lehké noze se celkově klidně pod 10, 9,.... litrů může dostat, při jízdě plyn-brzda někde v kopcích, nebude problém se dostat někam k třicítce.
Srdce z Mustangu? Spíše by bylo lepší napsat, že srdce z Focusu má Mustang. 4 válec v Mustangu moc slávy neudělá, pokud si to u Fordu myslí. Již tam sice v minulosti byl, ale dneska již takový rozdíl ve spotřebě není, jako byl dříve. V8 k mustangu prostě patří a ne R4, to je úlet.
Tabulkové spotřeby 2.3 a 5,0 u Mustanga město/mimo město/kombinovaná:
10,1 / 6.8 / 8.0
20,1 /9.6 / 13,5
Mě to tedy nepřipadá jako malý rozdíl, zvláště to město
Nemít "tlamajznu" té škaredé ryby, mohlo to být docela pěkné a povedené auto!
Konečně další poctivě vypadající alternativa k Impreze a již se nevyrábějícímu Lancer Evolutionu...
Po zkušenostech se služebním Tranzitem bych od Fordu nechtěl ani tříkolku. Pokud bych chtěl něco jako Focus RS, tak bych si raději počkal Civic Type-R 9G.
Sam jsem neveril, koupil noveho forda a dopadl po 5 letech stejne. Forda uz nikdy!
Pro každodenní použití to není nejlepší volba, i když se s tím dá jezdit do práce i po nákupech.
Motor Volvo nebyl špatný. Naopak. Někteří odpůrci Fordu tvrdí, že to bylo to nejlepší, co se kdy pod kapotou s modrým oválem objevilo. Uvidíme, co tenhle "baby mustang" dokáže.
Co se týče jízdních vlastností, bude to motokára křížená s raketou na kolech. Chtěl bych ho aspoň půjčit na víkend.
Myslím, že nejlepší motor ve Fordu byl třílitr v ST220. Vlastní čtyřletá zkušenost. Nádherný zvuk a klasická atmosféra, vůbec bylo estéčko parádní auto. Budu na něj vždycky vzpomínat jenom v nejlepším.
bože to je slint. článek i auto. že bude v prodeji za rok ? to je asi ftip
Fordem tam, vlakem zpátky
Pěkný auto, určitě to bude pěkné svezení. Líbí se me na youtube video, kde ho testuje Ken Block. k závodnímu speciálu to má už hodně blízko...konečně 4kolka. Ale Subaru je subaru.