Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Po letech přijíždí zase krásné Ferrari. Má 670 koní, turbo a sexy žábry

Socha Ferrariho koně, která vás vítá na příjezdu do Maranella hned vedle fabriky, kde staví asi nejuhrančivější supersporty světa, se dme pýchou. Firma právě představila nové veledílo. Tak krásné ferrari tu už dlouho nebylo. Jmenuje se 488 GTB a číslo odkazuje na objem každého válce nového přeplňovaného motoru.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K44a55r50e30l 78B83a76r76t29a87k 9536851795596

Čekal jsem víc. Možná, že je to jen špatně nafocené. Nebo mám jiný vkus.

0/0
10.2.2015 11:25

R24o52m47a25n 18Š52í95m57a 9621434965861

Dokonalost...jako vždy.

0/0
7.2.2015 19:18

R89o29m21a70n 52K47u37b39a58l55a 6965792309697

Nejhorsi na tom je ze misto diskuze o Ferrari se tady diskutujici dohaduji o tom co je lepsi jestli atmosfericky motot nebo turbo, popripade ze Mitsubishi je rychlejsi nez Supersporty... ale je to jenom diskuze, ze...:-)

0/0
7.2.2015 12:49

O39s53k37a29r 96K94o51v62a85ř81í58k 8817873856107

VR^

0/0
6.2.2015 20:11

R85o92m17a32n 91K93u56b65a58l45a 6155572499107

Jinak mezi námi do "opravdového" Ferrari patří 12-cylinders, F12 Berlinetta!

0/0
6.2.2015 15:56

J67i55ř67í 93B47a23r51t30á43k 9450115448364

ani ne, jsou mozna fakticky rychlejsi, ale naprosta vetsina lidi ma lepsi pocit ve V8, dokonce jim prijde i pocitove rychlejsi

0/0
6.2.2015 16:22

R42o38m21a70n 59K51u38b71a62l89a 6565382759817

To je Váš názor který Vám neberu. Osobně Ferrari nevlastním a z těch krátkých projížděk se to těžko dá posoudit, ale v každém Ferrari se člověk cítí jako " milion $", to jenom interpretuji názor člověka který měl za posledních 10 let všechny modely Ferrari které si může "běžný" zákazník u Ferrari koupit.

0/0
6.2.2015 16:34

J73i55ř15í 20B38a14r65t20á65k 9710405638514

pokud ten dotycny s tim jezdil maximalne po parizske, tak ten rozdil asi uplne nepozna, ovsem rict, ze neco je opravdove a to druhe uz ne...no nevim

0/0
6.2.2015 16:36

R59o52m63a43n 73K23u12b30a83l19a 6795792159137

To je všechno o preferencích....

Občas jezdíme na okruh, Sebring, jinak se dá celkem slušně jezdit na SR 64, east of I 75, po Pařížské žádné auto člověk moc nevychutná...:)

0/0
6.2.2015 16:47

J27i35ř80í 18B67a61r40t19á45k 9410895338244

preference jsou samozrejme dulezite, nicmene pokud ferrari dela americke verze (coz nevim) tak by to hodne vysvetlovalo :-)

0/0
6.2.2015 16:53

R70o79m30a77n 40K94u24b98a28l67a 6235922109337

Po těch "amerických verzích" už nemá smysl dál o něčem diskutovat, nezlobte se....

0/0
6.2.2015 16:56

J26i89ř46í 35B39a32r10t47á84k 9840625718114

ja se nezlobim, mne to je jedno, ale zrovna me to zacalo zajimat, tak delaji nebo ne? GTR dela, Porsche jak ktere

0/0
6.2.2015 17:19

J20a49n 17K32e52f50u98r41t 9490629413485

V

0/0
6.2.2015 15:18

M84a90r14t98i67n 66K25ř67í37ž 9243292980157

Tak musím uznat, že je kapánek hezčí, než nová Fabia, o které tu byly desítky článků. Jen by mě zajímalo, jak velký má kufr? Bez této informace je článek o ničem :-)

+1/0
6.2.2015 14:41

P59. 10N23o32v93á44k 1245689926

Co kufr,  ale bez škrabky na led jste vodvařený... ;-D

+1/0
6.2.2015 15:10

M14a58r20t44i69n 51K10ř91í75ž 9363142860547

A co deštníky, byly by?

+1/0
6.2.2015 15:51

J41i94ř47í 27S27c46h14w73a95c30h 8178264928496

Báčo, tohle infantilní vlákno může ohodnotit plusem jen někdo opravdu "na úrovni"....;-D

0/−1
7.2.2015 0:55

M85i18l55a27n 26T78á91b86o55r87s32k96ý 8724673447478

povedené, oproti italii je to ještě o kousek dál, jen ten prolis před motorem mi příjde až moc veliký a takový netvárný, 308 to sice evokuje, ale je to už moc extrémní

nejkrásnější a nejuhlazenější je stejně ta 308 :-)

0/0
6.2.2015 14:38

D91a93v27i15d 68K27a84p76r 4274769638290

ja bych bral i to nejosklivejsi Ferrari :)

0/0
6.2.2015 13:42

R17o37m13a28n 76K12u23b83a30l18a 6875172619537

...neni nad pozitek z jizdy ve Ferrari...

http://s1192.photobucket.com/user/Moravia1963/media/DreamGarageCharlie008_zps722f9195.jpg.html

+1/0
6.2.2015 13:37

R59o93m30a73n 45K38u58b38a22l97a 6865792679337

Pokud bych si ho mohl koupit za mesicni prijem tak bych necekal ani minutu...R^

+3/0
6.2.2015 12:05
Foto

P77e10t48r 25P72r78o27c84h14á29z70k53a 3602266822164

Tak to nesmíte šroubovat ve fabrice,ale rozjet vlastní kšeft a moooc dobrý.;-D

+1/0
6.2.2015 13:30

R19o52m24a76n 34K81u95b13a28l89a 6585982899297

Nic proti lidem kteří pracují ve fabrice nemám, i když jsem nikdy ve fabrice nepracoval a ani to neplánuji.

0/0
6.2.2015 14:36

J88i31ř55í 60P52o18s48p91í88š74i32l 8732890106138

Kluci umí. Paráda :-)

+1/0
6.2.2015 11:18

9911774410547

Upřímně, pokud si ho představíte v šedé barvě a bez znaků Ferrari, tak se jedná o evidentně sportovní, rychlé, ale ne zrovna hezké auto. Ano, je zajímavé, určitě by se za ním člověk otočil, ale rozhodně bych ho nenazval hezkým (ač chápu, že je to velmi subjektivní pojem).

0/−4
6.2.2015 11:04

T88o43m64á89š 97F94i14r45b95a82c29h27e93r 9830400484970

Povedzte Kefalín, čo vy si predstavujete pod takým slovom " hezké " ?

+1/0
6.2.2015 12:06

9731744660277

Určitě něco jiného, než Vy. Právě proto píši, že je to subjektivní dojem, že?

+1/−1
6.2.2015 12:59

M63a49r54t60i90n 95K10ř35í21ž 9273542830407

tak všichni víme že Lada VAZ 2105 byla nepřekonatelná..

0/0
6.2.2015 14:43

9541664640617

8-o proboha. Kvůli tomu, že si prostě myslím, že designově to není nejkrásnější auto na světě, jsem hned nějaký vyznavač hnusu nebo co?

0/−1
6.2.2015 15:28

M14a13r94t15i54n 14K79ř16í69ž 9633932770677

já to nemyslel zle, mně se ta Lada docela líbí.

0/0
6.2.2015 16:01

J78a48k71u78b 24Z45a47c14h 3175446703700

Jako pěkné je, ale asi bych se mírnil v tvrzení že je to za poslední dobu nejpěknější Ferrari.... v poslední době vypadají vč. tohoto dost podobně, mi přijde.... ale projet bych se tím určitě projel :-)

0/0
6.2.2015 10:54

M12a72r19t53i84n 81Š42t47ě26p70á63n31e58k 3947503793841

Tak to se mi moc nelibi.:-P Umi hezci:-)

0/0
6.2.2015 10:54

M35i45l41a43n 58K75r45á68l 8743518281241

Já jako správný komunista bych tato auta zakázal, jsou hlučné, nepraktické a nákup z Jednoty se do nich nevejde a nekoupí si to běžný prostý pracující lid. Povolil bych maximálně Fabie se švihadlama!

0/−1
6.2.2015 10:29

V52o95j67t34ě44c51h 41B70r61y83c81h60t40a 8502176832495

i jako vtip to zní dost hloupě ;)

+2/0
6.2.2015 11:02

R30a29d94i66m 28S81v97o38b36o53d96a 9723849206402

neni to spatne, ale designove se mi stejne vic libi 599

0/0
6.2.2015 10:19

D68a95v18i96d 44M96a76t73ě51j46ů 2175752427878

Samo Ferrari priznava, ze turba se ke sportovnim autum nehodi (reakci atmosfery sebelepsim turbem nenapodobis), ale musi je delat kvuli nesmyslnym regulacim :-(

+2/−3
6.2.2015 9:23

J53i17ř74í 85S57c94h39w44a57c33h 8448384218666

co to je za pojem ta "reakce atmosféry"? Proč by se něco takového vůbec mělo napodovat?

100Nm navíc v krouťáku je mnohem podstatnější parametr. Znamená, že při 3000/4000 otáčkách ten turbomotor dá o 43/57 koní více a to se sportovnímu autu hodí rozhodně více něž nějaké napodobování reakcí atmosféry.

0/0
6.2.2015 9:40

O65n18d89ř74e49j 60B35u10r15e55š 5730224553779

Asi si přečetl tento článek :  http://www.autoforum.cz/zajimavosti/ferrari-rika-ze-turba-jsou-spatne-reseni-tohle-jsou-duvody/

+1/0
6.2.2015 12:43

J41i35ř72í 73S46c56h46w98a38c83h 8348484838626

ten článek je plný nesmyslů vyplozených "milovníkem atmosfér" hlavně ten o jakési turbodíře při jízdě na limitu pobavil...

A ty neustále opakovaný kecy o spotřebě. Je přece logický, že když z motoru začnu tahat výkon, tak bude žrát. Když z atmosféry chci výkon stejný jako z turba tak ji musím více točit (a to třeba i o 1000 ot/min) a v té chvíli bude žrát více než to turbo. Situace je to naprosto analogicky obdobná jako u "papírové spotřeby".

0/0
6.2.2015 13:51

D15a84v20i18d 43M55a41t36ě80j61ů 2535122297228

"ten článek je plný nesmyslů vyplozených "milovníkem atmosfér" hlavně ten o jakési turbodíře při jízdě na limitu pobavil..." - az budete mit OSOBNI zkusenosti se silnymi stroji s a bez turba, prijde sem diskutovat. Tohle fakt nema cenu, jste smesny :-)

+1/−2
6.2.2015 15:09

J44i49ř61í 33S22c37h13w13a47c91h 8288614528746

a proto v zatáčkách "neovadatelné" auto poráží na okruhu tu snadno ovladatelnou atmosféru o 2 sekujdy na kolo....;-D;-D;-D

0/0
6.2.2015 15:41

D21a76v11i61d 30M92a68t36ě45j68ů 2775872627148

Jasne, nekde mozna ano, ale obecne nikoliv. Samozrejme se musi jednat o v jinych parametrech srovnatelna auta - vykon, kroutak, podvozek, brzdy, rizeni, ... Mam pocit, ze s tim moc osobnich zkusenosti nemate. Nebo se mylim?

+1/−2
6.2.2015 16:26

J53i20ř30í 43S36c34h63w88a31c11h 8358564588116

Srovnal jsem jen časy uvedené v článku o stejně výkonném s těžkém špičkovém atmo Enzu a této "turbo novince";-)

0/0
6.2.2015 16:37

D47a27v88i81d 13M65a25t14ě59j90ů 2815352527188

Takze nemylim :-)

0/−1
6.2.2015 18:31

J13i91ř54í 34S73c97h58w36a70c84h 8348274218316

a to na těch 2 sekundách na kolo něco změní? Akorát to že tvoje "praxe na motokárách" je poněkud k ničemu.... ;-)

0/0
7.2.2015 0:30

J54i10ř35í 73B44a66r88t27á79k 9950845968884

mam osobni zkusenosti se sakra silnymi stroji jak v atmosce tak v turbu, protoze takove vlastnim, v atmosce mam z jizdy mnohem vetsi zazitek a ten zvuk...vykonostne je ovsem turbo stejne dobre

+1/0
6.2.2015 16:24

D49a60v38i61d 10M80a55t84ě39j55ů 2115812597518

Tak nejak :-)

0/0
6.2.2015 18:31

J20i56ř14í 56S84c54h92w58a59c64h 8188904858296

výkonnostně je turbo lepší :-)

0/0
7.2.2015 0:28

J85i21ř58í 49S76c19h19w75a41c32h 8338454648466

subjektivní zážitek je věc jedna, objektivně změřený parametr je věc druhá, záleží na preferencích každého soudruha ;-)

0/0
7.2.2015 0:32

J25i54ř34í 90B83a24r78t70á75k 9480985518944

No, kdyby slo o ty "objektivne" merene parametry, tak by se toto auto vubec neprodavalo, dostane na zadek od kazdeho zavodniho auta a jeste za zlomek nakladu

0/0
7.2.2015 8:24







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.