Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Po letech přijíždí zase krásné Ferrari. Má 670 koní, turbo a sexy žábry

Socha Ferrariho koně, která vás vítá na příjezdu do Maranella hned vedle fabriky, kde staví asi nejuhrančivější supersporty světa, se dme pýchou. Firma právě představila nové veledílo. Tak krásné ferrari tu už dlouho nebylo. Jmenuje se 488 GTB a číslo odkazuje na objem každého válce nového přeplňovaného motoru.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

K72a88r45e55l 19B24a45r68t80a33k 9696201905156

Čekal jsem víc. Možná, že je to jen špatně nafocené. Nebo mám jiný vkus.

0/0
10.2.2015 11:25

R46o20m94a27n 21Š33í68m63a 9501354835951

Dokonalost...jako vždy.

0/0
7.2.2015 19:18

R12o81m32a30n 34K32u90b97a59l33a 6125952929117

Nejhorsi na tom je ze misto diskuze o Ferrari se tady diskutujici dohaduji o tom co je lepsi jestli atmosfericky motot nebo turbo, popripade ze Mitsubishi je rychlejsi nez Supersporty... ale je to jenom diskuze, ze...:-)

0/0
7.2.2015 12:49


O49s36k41a42r 70K98o26v46a17ř64í18k 8477193706227

VR^

0/0
6.2.2015 20:11

R91o19m79a53n 60K67u37b68a84l22a 6875142299617

Jinak mezi námi do "opravdového" Ferrari patří 12-cylinders, F12 Berlinetta!

0/0
6.2.2015 15:56

J98i65ř67í 56B34a44r69t89á92k 9270375568644

ani ne, jsou mozna fakticky rychlejsi, ale naprosta vetsina lidi ma lepsi pocit ve V8, dokonce jim prijde i pocitove rychlejsi

0/0
6.2.2015 16:22

R74o66m21a85n 22K30u84b66a23l32a 6515422439217

To je Váš názor který Vám neberu. Osobně Ferrari nevlastním a z těch krátkých projížděk se to těžko dá posoudit, ale v každém Ferrari se člověk cítí jako " milion $", to jenom interpretuji názor člověka který měl za posledních 10 let všechny modely Ferrari které si může "běžný" zákazník u Ferrari koupit.

0/0
6.2.2015 16:34

J66i56ř30í 81B94a95r84t17á98k 9500895848354

pokud ten dotycny s tim jezdil maximalne po parizske, tak ten rozdil asi uplne nepozna, ovsem rict, ze neco je opravdove a to druhe uz ne...no nevim

0/0
6.2.2015 16:36

R52o11m25a61n 26K14u12b62a11l73a 6355742829447

To je všechno o preferencích....

Občas jezdíme na okruh, Sebring, jinak se dá celkem slušně jezdit na SR 64, east of I 75, po Pařížské žádné auto člověk moc nevychutná...:)

0/0
6.2.2015 16:47

J94i84ř43í 26B24a90r33t12á43k 9720455418594

preference jsou samozrejme dulezite, nicmene pokud ferrari dela americke verze (coz nevim) tak by to hodne vysvetlovalo :-)

0/0
6.2.2015 16:53

R79o66m67a70n 94K37u93b41a65l97a 6695342379407

Po těch "amerických verzích" už nemá smysl dál o něčem diskutovat, nezlobte se....

0/0
6.2.2015 16:56

J58i65ř81í 93B16a21r60t89á31k 9650345758934

ja se nezlobim, mne to je jedno, ale zrovna me to zacalo zajimat, tak delaji nebo ne? GTR dela, Porsche jak ktere

0/0
6.2.2015 17:19

J12a50n 67K52e26f84u53r31t 9940429133395

V

0/0
6.2.2015 15:18

M47a88r13t38i86n 72K90ř85í59ž 9733452600787

Tak musím uznat, že je kapánek hezčí, než nová Fabia, o které tu byly desítky článků. Jen by mě zajímalo, jak velký má kufr? Bez této informace je článek o ničem :-)

+1/0
6.2.2015 14:41

P38. 30N98o89v44á12k 1455299426

Co kufr,  ale bez škrabky na led jste vodvařený... ;-D

+1/0
6.2.2015 15:10

M90a89r96t55i53n 49K83ř19í62ž 9323782630677

A co deštníky, byly by?

+1/0
6.2.2015 15:51

J32i57ř60í 44S91c42h88w44a38c14h 8168724868646

Báčo, tohle infantilní vlákno může ohodnotit plusem jen někdo opravdu "na úrovni"....;-D

0/−1
7.2.2015 0:55

M54i40l60a40n 66T20á14b96o22r40s41k29ý 8514123497208

povedené, oproti italii je to ještě o kousek dál, jen ten prolis před motorem mi příjde až moc veliký a takový netvárný, 308 to sice evokuje, ale je to už moc extrémní

nejkrásnější a nejuhlazenější je stejně ta 308 :-)

0/0
6.2.2015 14:38

D23a80v24i69d 97K50a39p10r 4194139408970

ja bych bral i to nejosklivejsi Ferrari :)

0/0
6.2.2015 13:42

R62o85m90a81n 65K84u39b78a12l90a 6225532629347

...neni nad pozitek z jizdy ve Ferrari...

http://s1192.photobucket.com/user/Moravia1963/media/DreamGarageCharlie008_zps722f9195.jpg.html

+1/0
6.2.2015 13:37

R45o29m12a72n 89K86u93b27a90l34a 6585272659137

Pokud bych si ho mohl koupit za mesicni prijem tak bych necekal ani minutu...R^

+3/0
6.2.2015 12:05
Foto

P11e59t30r 63P79r16o44c36h49á59z63k66a 3722706172314

Tak to nesmíte šroubovat ve fabrice,ale rozjet vlastní kšeft a moooc dobrý.;-D

+1/0
6.2.2015 13:30

R68o69m16a72n 15K20u96b46a22l52a 6145442939657

Nic proti lidem kteří pracují ve fabrice nemám, i když jsem nikdy ve fabrice nepracoval a ani to neplánuji.

0/0
6.2.2015 14:36

J32i47ř28í 35P76o51s69p58í73š56i89l 8182780516198

Kluci umí. Paráda :-)

+1/0
6.2.2015 11:18

9321244320197

Upřímně, pokud si ho představíte v šedé barvě a bez znaků Ferrari, tak se jedná o evidentně sportovní, rychlé, ale ne zrovna hezké auto. Ano, je zajímavé, určitě by se za ním člověk otočil, ale rozhodně bych ho nenazval hezkým (ač chápu, že je to velmi subjektivní pojem).

0/−4
6.2.2015 11:04

T68o64m88á20š 91F97i90r61b83a50c36h11e98r 9410820374250

Povedzte Kefalín, čo vy si predstavujete pod takým slovom " hezké " ?

+1/0
6.2.2015 12:06

9481464920647

Určitě něco jiného, než Vy. Právě proto píši, že je to subjektivní dojem, že?

+1/−1
6.2.2015 12:59

M60a20r95t58i82n 95K40ř55í36ž 9883382800347

tak všichni víme že Lada VAZ 2105 byla nepřekonatelná..

0/0
6.2.2015 14:43

9351104430377

8-o proboha. Kvůli tomu, že si prostě myslím, že designově to není nejkrásnější auto na světě, jsem hned nějaký vyznavač hnusu nebo co?

0/−1
6.2.2015 15:28

M35a37r85t89i85n 17K47ř54í89ž 9763952240937

já to nemyslel zle, mně se ta Lada docela líbí.

0/0
6.2.2015 16:01

J83a76k39u53b 17Z54a91c60h 3195116593160

Jako pěkné je, ale asi bych se mírnil v tvrzení že je to za poslední dobu nejpěknější Ferrari.... v poslední době vypadají vč. tohoto dost podobně, mi přijde.... ale projet bych se tím určitě projel :-)

0/0
6.2.2015 10:54

M56a60r96t30i73n 15Š81t92ě86p23á19n17e74k 3747123573141

Tak to se mi moc nelibi.:-P Umi hezci:-)

0/0
6.2.2015 10:54

M92i29l44a40n 42K15r61á51l 8793278551501

Já jako správný komunista bych tato auta zakázal, jsou hlučné, nepraktické a nákup z Jednoty se do nich nevejde a nekoupí si to běžný prostý pracující lid. Povolil bych maximálně Fabie se švihadlama!

0/−1
6.2.2015 10:29

V75o26j36t35ě82c38h 56B49r34y25c70h23t30a 8162706672325

i jako vtip to zní dost hloupě ;)

+2/0
6.2.2015 11:02

R78a41d51i44m 56S26v81o25b75o24d54a 9453789926872

neni to spatne, ale designove se mi stejne vic libi 599

0/0
6.2.2015 10:19
Foto

D36a52v21i96d 82M80a91t46ě55j17ů 2795762577318

Samo Ferrari priznava, ze turba se ke sportovnim autum nehodi (reakci atmosfery sebelepsim turbem nenapodobis), ale musi je delat kvuli nesmyslnym regulacim :-(

+2/−3
6.2.2015 9:23

J19i36ř44í 92S28c11h84w14a16c28h 8988534208166

co to je za pojem ta "reakce atmosféry"? Proč by se něco takového vůbec mělo napodovat?

100Nm navíc v krouťáku je mnohem podstatnější parametr. Znamená, že při 3000/4000 otáčkách ten turbomotor dá o 43/57 koní více a to se sportovnímu autu hodí rozhodně více něž nějaké napodobování reakcí atmosféry.

0/0
6.2.2015 9:40

O24n11d14ř54e32j 82B85u77r93e72š 5840514853949

Asi si přečetl tento článek :  http://www.autoforum.cz/zajimavosti/ferrari-rika-ze-turba-jsou-spatne-reseni-tohle-jsou-duvody/

+1/0
6.2.2015 12:43

J94i36ř76í 48S34c93h65w86a20c51h 8598904128316

ten článek je plný nesmyslů vyplozených "milovníkem atmosfér" hlavně ten o jakési turbodíře při jízdě na limitu pobavil...

A ty neustále opakovaný kecy o spotřebě. Je přece logický, že když z motoru začnu tahat výkon, tak bude žrát. Když z atmosféry chci výkon stejný jako z turba tak ji musím více točit (a to třeba i o 1000 ot/min) a v té chvíli bude žrát více než to turbo. Situace je to naprosto analogicky obdobná jako u "papírové spotřeby".

0/0
6.2.2015 13:51
Foto

D46a91v96i38d 69M84a32t54ě13j34ů 2545732447418

"ten článek je plný nesmyslů vyplozených "milovníkem atmosfér" hlavně ten o jakési turbodíře při jízdě na limitu pobavil..." - az budete mit OSOBNI zkusenosti se silnymi stroji s a bez turba, prijde sem diskutovat. Tohle fakt nema cenu, jste smesny :-)

+1/−2
6.2.2015 15:09

J41i70ř18í 76S25c89h18w78a50c60h 8298264508366

a proto v zatáčkách "neovadatelné" auto poráží na okruhu tu snadno ovladatelnou atmosféru o 2 sekujdy na kolo....;-D;-D;-D

0/0
6.2.2015 15:41
Foto

D90a61v93i40d 80M64a41t11ě75j55ů 2805102727508

Jasne, nekde mozna ano, ale obecne nikoliv. Samozrejme se musi jednat o v jinych parametrech srovnatelna auta - vykon, kroutak, podvozek, brzdy, rizeni, ... Mam pocit, ze s tim moc osobnich zkusenosti nemate. Nebo se mylim?

+1/−2
6.2.2015 16:26

J32i51ř93í 59S59c34h54w48a43c82h 8758214228666

Srovnal jsem jen časy uvedené v článku o stejně výkonném s těžkém špičkovém atmo Enzu a této "turbo novince";-)

0/0
6.2.2015 16:37
Foto

D51a46v18i53d 44M94a63t51ě40j23ů 2915792107398

Takze nemylim :-)

0/−1
6.2.2015 18:31

J94i61ř95í 24S27c67h55w98a65c69h 8658264818516

a to na těch 2 sekundách na kolo něco změní? Akorát to že tvoje "praxe na motokárách" je poněkud k ničemu.... ;-)

0/0
7.2.2015 0:30

J28i20ř63í 68B51a73r59t39á47k 9360655768864

mam osobni zkusenosti se sakra silnymi stroji jak v atmosce tak v turbu, protoze takove vlastnim, v atmosce mam z jizdy mnohem vetsi zazitek a ten zvuk...vykonostne je ovsem turbo stejne dobre

+1/0
6.2.2015 16:24
Foto

D80a21v80i66d 78M34a24t53ě81j86ů 2605932547208

Tak nejak :-)

0/0
6.2.2015 18:31

J51i79ř48í 86S28c23h21w32a29c58h 8338384358796

výkonnostně je turbo lepší :-)

0/0
7.2.2015 0:28

J64i24ř68í 58S49c80h74w86a84c12h 8868904668966

subjektivní zážitek je věc jedna, objektivně změřený parametr je věc druhá, záleží na preferencích každého soudruha ;-)

0/0
7.2.2015 0:32

J45i33ř13í 74B95a63r17t58á97k 9490475638744

No, kdyby slo o ty "objektivne" merene parametry, tak by se toto auto vubec neprodavalo, dostane na zadek od kazdeho zavodniho auta a jeste za zlomek nakladu

0/0
7.2.2015 8:24





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.