Diskuze
Prohledejte babiččinu stodolu. Stará tatrovka se prodává za 14 milionů
Děkujeme za pochopení.
O62l82d20ř84i93c23h 39L38e37b84e76d19a
Třeba někoho bude zajímat tohle auto Aero Minor II
J66a42n 95D24l73o24u63h71ý
14 micu za nerestaurovanou tatru neda ani to muzeum v Koprivnici :-D
J57i43ř78í 85E21r28b10e28n
Jen taková drobnost: "Tatra 77 je první sériově vyráběný aerodynamický vůz na světě" - tak to tedy rozhodně není. A ani automobilka to nikdy oficiálně netvrdila, i když se nikdy žádné propagandě ve svůj prospěch nebránila. Například Němci totiž svůj Tropfenwagen vyráběli už ve 20. letech a počátkem 30. let se v Československu vyráběl Wikov 35, byť jen malosériově.
Správně to totiž má být, že "Tatra 77 je první sériově vyráběný aerodynamický vůz bez stupaček a se vzduchem chlazeným motorem vzadu."
R95a87d53e71k 60F87o75l68p94r16e36c87h54t
Ale k tomu bychom zase museli dodat, že Wikov 35 v aerodynamické verzi byl postaven pouze ve třech kusech. Program Tropfenwagen pak byl z hlediska uživatelského neúspěšným pokusem a z hlediska technického řešení slepou cestou vývoje, neboť aerodynamický tvar karoserie byl řešen (pouze) ve vodorovné rovině (z toho důvodu nemohl mít například zakryta kola). Bylo jich sice vyrobeno podobné množství jako Tater 77, ale skoro nikdo je nechtěl kupovat. Po nějaké době prý část odstavených a zahálejících vozů od výrobce levně zakoupil nějaký nadšenec, a plánoval jejich využití v taxislužbě. Pokusil se o to, ale potenciální zákazníci se těmto neortodoxním vozům vyhýbali jak čert kříži, a proto splakal nad výdělkem.
V27o54j79t29a 14S34u72k
Stejne ty Sudetaci meli hlavy a celkem vymysleli dost dobre veci no a Cesi pod taktovkou dilenskych mistru umeli udelat.Dnes jste tam zase v te situaci zase ze SKODOU.Proste nemci umi......
J17a23n 78B88u34c62h85a48r
Třeba plynový komory, to je taky prima německej vynález...
L94u75k51á17š 89M40a34c50h91á33č89e14k
Tatra Kopřivnice, Jawa, Poldi SONP Kladno, ČKD, Walter, Avia Letňany, Škoda Plzeň, Liaz... Místo podniků ruiny, za to všude rostou pracáky, banky, zastavárny a herny.
P51e17t33r 66M36i24c98h54a84l
Většinu těchto podniků zruinoval bolševik.
J72o93s98e47f 72R97i28c69h52a15r94d 32P77l38i22s23k93a
opravdu velká paráda..
V47á35c31l85a51v 37H35o63r71á70k
Jó. Tenkrát byl soused z Nošovic tááááákhle maličký.
P64e66t36r 70M48i49c90h77a22l
Soused z Nošovic tehdy ještě ani netušil, že auta vůbec existují. :-)
L91e61o51š 72K63ř47e97n
Ano tu samolepku mého dětství poznávám. Ale není to samolepka, je to "obtisk" uvolňovaný z původního papíru pomocí vody...
L67e30o72š 78K21ř53e41n
...a až se ve vodě uvolnila, tak se přes nosný papír se kousíček přetáhl...chytit na nový podklad...povede se...nepovede...pokrčí se...nepokrčí...hurá! Přesně tu postavičku jsem lepil do tatinkovy Š100...
M31i66c73h82a11l 37H63o12r26s44k55y
možná má tahle nějaký příběh jako že je nejstarší ale viděl sem je zrenovovaný kolem 2 m.
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Denní recepční - poloviční úvazek
Clarion Hotel Prague Old Town****
Praha