Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nový VW Caddy se představuje, jeho dvojčetem má být Škoda Roomster II

Čtvrtá generace oblíbené dodávky, která umí se ctí sehrát i roli rodinného vozu, se představuje. Z čerstvého Volkswagenu Caddy, vzniklého výrazným přepracováním předchůdce, vyjde nový roomster.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

M95i35r16o35s29l25a14v 97S98t95e49i36n67e50r 6208104983915

VW Caddy se může dodávat i s Haldexem a 4x4 pohonem. To by velmi dobře doplnilo českou řadu Scoutů. Třeba jako vozidlo pro pohybově postižené by byl nový Roomster nesporně zajímavý- už kvůli šoupacím zadním dveřím.

0/0
13.2.2015 22:14
Foto

B38o75h84u95m32i81l 44P39r89o53c67h53á80z78k96a 2293521123861

VW z Polska. Ach jo.

+1/0
9.2.2015 19:46

J64a53n 61D46l53o87u63h82ý 7914499690519

Kdyz vidim jak vzdycky skodovkari srovnavaji Roomster s Caddy, musim se smat;-D Caddy je proste lepe prostorove reseny a tudiz se do nej ve finle vejde vic. Roomster je pro zlost, samej oblouk, divny dvere a furt tam clovek musi s necim soupat aby tam neco nalozil. Proste auto k nicemu...

0/0
9.2.2015 12:21

J70i36ř18í 13S31c66h10w12a33c90h 8888354608396

Srovnávat Caddyho s Roomsterem se příliš nedá. Nbo dá ale výsledek je předem dán.

Caddy je hlavně o třídu větší auto takže je logické, že se do něj vejde více. A taky je cenově někde jinde.

Roomsterem jsem jezdil několik let a tvrzení, že je špatně prostorově řešený je naprostý nesmysl. Oblouky tvoří tak maximálně rámy zadních oken. Neznám, jiné takové "malé" auto, kam by se vešlo více. Kufr v základu je solidně velký, přičemž to není na úkor cestujících na zadních sedadlech (tedy pokud se trvale nejezdí v 5, to se musí prostě o třídu výše), v podélném směru je tam místa skoro jak v superbu. Sklápěním sedadel se kufr nádherně a jednoduše zvětší se zcela rovnou podlahou, nemluvě o možnosti jednoduché demontáže sedadel, to se pak v něm odveze více jak v kombících o třídu výše. A nevypadá to jak tuctová krabice! ;-)

3-4 členné rodině může velmi dobře posloužit.

Za ty prachy prostě "malý velký muž"!

0/0
9.2.2015 13:39

R54i25c69h39a48r96d 17Ž23u44r48m75a38n 1402171684972

To má být jako "nová generace"? Vždyť je to jen obyčejný, prachsprostý facelift!! Navíc čím dál tím hnusnější, stále více a více hranatější Rv:-/

+1/0
8.2.2015 22:15

J51i88ř30í 11S96c27h71w75a74c61h 8528104628726

jestli to nebude tím, že u této kategorie je velikost vnitřního prostoru naprosto primární záležitostí a z tohoto pohledu optimálnější předmět než kvádr nikdo nevymyslel a už ani nevymyslí. Jakákoliv designerská odchylka od tohoto základního tvaru znamená velkou ztrátu vnitřního prostoru.... a hrany jsou nyní více in než obliny v podstatě u všech značek.

Navíc modely VW jsou tím známé, že nemění mezi generacemi nějak extra zvé vzezření. Proč taky měnit něco co se osvědčilo....stáči to jen jemně doladit. R^

0/0
9.2.2015 10:26
Foto

M63i36r85o24s42l48a23v 62S11t71e43i56n91e68r 6378914363915

Máte pravdu, barok se už přežil. Moderní vozy budou buď aerodynamické, nebo prostorné,

0/0
13.2.2015 22:16

J43a35n 49G10u14t58b41a37y52e93r 6631859545175

Ješmarja to je plasťák hnusnej... Btw je to skutečně nový model? Vždyť je exaktně stejný jako ten předchozí... :)

A btw takový detail, plasty na zadních dveřích se neuvěřitelně snadno zdrápou... naprosto nevhodný materiál pro styk s čímkoli, například s dětskými nehty. Člověk si koupí auto za pár set tisíc a za chvíli je vybydlený...

0/0
8.2.2015 13:35

J59o70s84e48f 51Z26d74r29á84h88a86l 2580670491348

Btw...omg wtf! Exaktne stejny? Vy jste takovy anglictinar ze neumite napsat presne stejny a mimochodem?

0/0
10.2.2015 0:04

J12i48ř81í 35K59o65c37u33r62e32k 6375814155958

Už to vidím: Nekupujte si VW Caddy, kupte si Škodu Roomster. Ta je aspoň česká. 8-o

0/−3
7.2.2015 17:15

J28i97ř24í 26S35c96h30w83a87c50h 8198274238496

a iPhone nebo procesory Intel  jsou čínský.... ;-)

+2/0
7.2.2015 19:17

M60i22c54h89a90e12l 49K55o80n60e94č51n32ý 6472313259239

Všechno bude hezčí než stávající Rommster

+3/−3
7.2.2015 13:57
Foto

M44i68r33o66s89l72a42v 41S52t13e28i59n41e25r 6418514873715

Caddy má trochu malá kolečka. Škoda by se mohla odlišit zavedením 17 palců a širších běhounů, zvýšením nosnosti.

0/0
13.2.2015 22:18

J50a76k47u89b 12K55r72o27u62p31a 5834737828613

Velký čtyřválec ;-D

+1/0
7.2.2015 9:41

Z71d36e73n57ě89k 82D69u49b22e58c47k97ý 3317954490458

taky jsem se pousmal nad tim objemem

dvoulitr je uz obri ctyrvalec :-)

0/0
7.2.2015 15:05
Foto

M63i98r44o74s80l48a75v 54S66t77e92i72n19e20r 6568784303655

Výkon 170 HP byl ještě na začátku tohoto století spojován s obsahem 2700 ccm. Současné motory VW to získají z 2000 ccm.

0/0
13.2.2015 22:20

J86i14n50d82ř61i14c12h 11F64i88a51l13a 4338752779279

No nevím co je na tom tak novýho, ale budiž. ;-D

0/0
7.2.2015 8:14

A66l84e39x17a80n33d60r 29V90i22d88n96e39r 1117110687775

coze roomster se vejde caddikovi do kufru, i yeti je proti tomu polovicni

0/0
7.2.2015 7:54

P65e18t44r 93G79a46z39d72a 6798822869137

Slovo dodávka u tohoto vozu ve mne vzbuzují rozpaky :-P

+1/−1
7.2.2015 1:50

F62i53l27i94p 90B53.71.48. 1230837629538

Snad už to bude vypadat jako jednou auto a ne slepenina dvou.. :-P

+2/−3
6.2.2015 22:53

A31l90e49š 25J15a70n62á87č81e35k 3673674426333

Caddy se mi libí, jenže stojí nesmysl a teď se do aut dávají parodie na motory B-S ze sekaček na trávu :-) nebo spíš :-(

+3/−1
6.2.2015 22:16

V86i48k98t44o11r 49K72o26š37k68a 4712120477579

Mám rád celý segment VW, ale v případě Caddy.... pickup v ceně Passata??? děkuji ani ne...

+3/0
6.2.2015 20:21

J39a29k64u80b 54N89o72v87á96k 8240673180302

Neurazí, nenadchne.

+2/0
6.2.2015 18:42

J98i30ř37í 84S58m61e67t66a32n48a 7775829232798

Dvojčetem bude ŠKODA KORUN.;-D;-D;-D

+2/−8
6.2.2015 17:32

L14a63d79i53s12l33a14v 57P61a69j86e22r 9520602975508

Nejlepší služební auto, které jsem kdy měl. Rád bych si ho pořídil i domů, ale bohužel je nad mé možnosti ;-€

+3/−1
6.2.2015 17:16

V84i76k92t29o73r 94N98á82r22o49ž79n90ý 3169792858

Párkrát jsem jel v jeho nákladní verzi a jede to hodně dobře... V osobní verzi to musí být špička..jen si myslím , že nový roomster bude ve srovnání se starým asi o hodně dražší...

0/−1
6.2.2015 18:18

P97e41t19r 67G34a26z69d64a 6848252509687

špička xD to myslíte indiánka?

+1/0
7.2.2015 1:51

T66o97m45a18s 16A67p81l 4636116893920

Nerikam, ze to auto neni pekne, ale Roomster byl aspon originalni auto, toto je takove nejaké..nudné...a esi se na to pleskne jen maska  Skody, je to skoda :( Rv

+2/0
6.2.2015 17:08

V16l19a63d95i40m62í53r 23K51o80n83e87č80n42ý 6925720348249

sem zvedavej jestli Caddy nebo Roomster v nove podobe dostanou 7-mi mistnou verzi

0/0
6.2.2015 16:57

T22o18m13á33š 36P41r84c75h41a72l 1328333263840

Určitě bude zase Caddy Maxi

0/0
8.2.2015 9:01

D18a47n13i58e70l 29T39o12m40e12k 8979865828196

Caddy je můj sen...Když to bude mít placku Škoda, o to lépe.

+7/−1
6.2.2015 16:40

P64e75t23r 94K56n48ě88b81o89r81t 3811310

Já si ten sen už splnil. 3x:-)

+2/−1
6.2.2015 16:46

P21e63t30r 79G89a27z63d98a 6798422399437

a v kterém oddělení psychiatrické léčebny se nacházíte prosím? O tomto voze nikdo normální nemůže přece snít ....... Jako služební na pár hodin budiž 8-o

+2/−4
7.2.2015 1:53

P12e14t84r 20K76n11ě34b49o58r75t 3211640

Asi nejsem normální. Párkrát jsem se v něm svezl jako ve služebním a usoudil jsem, že i jako rodinný vůz to je ideální. Spotřeba rozumná a užitné vlastnosti maximální. Proto už mám třetí. A doufám, že ne poslední.

0/0
7.2.2015 16:17

L58u36d76v77í94k 36G57a30j75d48o18š74í80k 2605213794322

Akorát s tou cenou upadli na hlavu.

0/0
7.2.2015 17:20

M83i38l31a46n 79Š92v51a62g78r14o87v57s41k72ý 9442529645318

Hezkého Roomstra z toho uděláme.

+2/0
6.2.2015 16:34

M62a50r85t13i53n 84K18ř66í62ž 9953192380267

Nový "kaďák" nevypadá špatně, velmi užitečné auto.

0/0
6.2.2015 16:13

P88e54t26r 74M46i88c28h78a43l 2340244261312

To vůbec nevypadá špatně.

0/0
6.2.2015 16:10







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.