Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nový VW Caddy se představuje, jeho dvojčetem má být Škoda Roomster II

Čtvrtá generace oblíbené dodávky, která umí se ctí sehrát i roli rodinného vozu, se představuje. Z čerstvého Volkswagenu Caddy, vzniklého výrazným přepracováním předchůdce, vyjde nový roomster.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

M60i96r93o19s33l72a73v 94S29t60e65i96n63e18r 6708344813605

VW Caddy se může dodávat i s Haldexem a 4x4 pohonem. To by velmi dobře doplnilo českou řadu Scoutů. Třeba jako vozidlo pro pohybově postižené by byl nový Roomster nesporně zajímavý- už kvůli šoupacím zadním dveřím.

0/0
13.2.2015 22:14
Foto

B43o20h38u23m18i36l 75P38r84o21c96h66á78z87k41a 2613801493551

VW z Polska. Ach jo.

+1/0
9.2.2015 19:46

J61a88n 87D98l92o68u44h53ý 7604639660599

Kdyz vidim jak vzdycky skodovkari srovnavaji Roomster s Caddy, musim se smat;-D Caddy je proste lepe prostorove reseny a tudiz se do nej ve finle vejde vic. Roomster je pro zlost, samej oblouk, divny dvere a furt tam clovek musi s necim soupat aby tam neco nalozil. Proste auto k nicemu...

0/0
9.2.2015 12:21

J71i32ř28í 39S94c89h46w87a66c43h 8938864628966

Srovnávat Caddyho s Roomsterem se příliš nedá. Nbo dá ale výsledek je předem dán.

Caddy je hlavně o třídu větší auto takže je logické, že se do něj vejde více. A taky je cenově někde jinde.

Roomsterem jsem jezdil několik let a tvrzení, že je špatně prostorově řešený je naprostý nesmysl. Oblouky tvoří tak maximálně rámy zadních oken. Neznám, jiné takové "malé" auto, kam by se vešlo více. Kufr v základu je solidně velký, přičemž to není na úkor cestujících na zadních sedadlech (tedy pokud se trvale nejezdí v 5, to se musí prostě o třídu výše), v podélném směru je tam místa skoro jak v superbu. Sklápěním sedadel se kufr nádherně a jednoduše zvětší se zcela rovnou podlahou, nemluvě o možnosti jednoduché demontáže sedadel, to se pak v něm odveze více jak v kombících o třídu výše. A nevypadá to jak tuctová krabice! ;-)

3-4 členné rodině může velmi dobře posloužit.

Za ty prachy prostě "malý velký muž"!

0/0
9.2.2015 13:39

R81i77c65h12a37r30d 78Ž30u70r54m21a44n 1542721824252

To má být jako "nová generace"? Vždyť je to jen obyčejný, prachsprostý facelift!! Navíc čím dál tím hnusnější, stále více a více hranatější Rv:-/

+1/0
8.2.2015 22:15

J74i27ř60í 34S44c59h57w45a70c43h 8608874278936

jestli to nebude tím, že u této kategorie je velikost vnitřního prostoru naprosto primární záležitostí a z tohoto pohledu optimálnější předmět než kvádr nikdo nevymyslel a už ani nevymyslí. Jakákoliv designerská odchylka od tohoto základního tvaru znamená velkou ztrátu vnitřního prostoru.... a hrany jsou nyní více in než obliny v podstatě u všech značek.

Navíc modely VW jsou tím známé, že nemění mezi generacemi nějak extra zvé vzezření. Proč taky měnit něco co se osvědčilo....stáči to jen jemně doladit. R^

0/0
9.2.2015 10:26
Foto

M10i45r94o16s62l75a93v 60S38t38e92i11n56e83r 6838544913245

Máte pravdu, barok se už přežil. Moderní vozy budou buď aerodynamické, nebo prostorné,

0/0
13.2.2015 22:16

J83a28n 29G68u12t72b27a31y29e29r 6401939695895

Ješmarja to je plasťák hnusnej... Btw je to skutečně nový model? Vždyť je exaktně stejný jako ten předchozí... :)

A btw takový detail, plasty na zadních dveřích se neuvěřitelně snadno zdrápou... naprosto nevhodný materiál pro styk s čímkoli, například s dětskými nehty. Člověk si koupí auto za pár set tisíc a za chvíli je vybydlený...

0/0
8.2.2015 13:35

J13o76s54e74f 49Z47d20r17á30h23a88l 2310400421138

Btw...omg wtf! Exaktne stejny? Vy jste takovy anglictinar ze neumite napsat presne stejny a mimochodem?

0/0
10.2.2015 0:04

J72i60ř26í 51K46o14c97u74r40e42k 6325874405558

Už to vidím: Nekupujte si VW Caddy, kupte si Škodu Roomster. Ta je aspoň česká. 8-o

0/−3
7.2.2015 17:15

J74i30ř43í 68S13c96h79w39a18c15h 8538134768976

a iPhone nebo procesory Intel  jsou čínský.... ;-)

+2/0
7.2.2015 19:17

M15i79c79h41a84e28l 55K67o24n52e32č85n14ý 6122233419269

Všechno bude hezčí než stávající Rommster

+3/−3
7.2.2015 13:57
Foto

M58i79r60o55s91l54a61v 37S44t33e43i52n20e96r 6428374103685

Caddy má trochu malá kolečka. Škoda by se mohla odlišit zavedením 17 palců a širších běhounů, zvýšením nosnosti.

0/0
13.2.2015 22:18

J60a62k89u13b 21K98r16o16u90p45a 5274927768263

Velký čtyřválec ;-D

+1/0
7.2.2015 9:41

Z75d87e93n32ě25k 52D22u34b27e14c49k93ý 3227254130548

taky jsem se pousmal nad tim objemem

dvoulitr je uz obri ctyrvalec :-)

0/0
7.2.2015 15:05
Foto

M89i57r13o42s61l78a36v 55S67t60e48i85n63e26r 6208514553265

Výkon 170 HP byl ještě na začátku tohoto století spojován s obsahem 2700 ccm. Současné motory VW to získají z 2000 ccm.

0/0
13.2.2015 22:20

J75i32n13d19ř21i57c55h 36F44i85a63l26a 4868892129459

No nevím co je na tom tak novýho, ale budiž. ;-D

0/0
7.2.2015 8:14

A55l68e88x44a63n96d61r 48V64i63d13n36e70r 1117930967485

coze roomster se vejde caddikovi do kufru, i yeti je proti tomu polovicni

0/0
7.2.2015 7:54

P94e49t80r 51G79a45z54d86a 6358442499907

Slovo dodávka u tohoto vozu ve mne vzbuzují rozpaky :-P

+1/−1
7.2.2015 1:50

F50i73l58i82p 27B69.51.62. 1210627779708

Snad už to bude vypadat jako jednou auto a ne slepenina dvou.. :-P

+2/−3
6.2.2015 22:53

A64l54e57š 54J29a64n42á91č65e77k 3913494316933

Caddy se mi libí, jenže stojí nesmysl a teď se do aut dávají parodie na motory B-S ze sekaček na trávu :-) nebo spíš :-(

+3/−1
6.2.2015 22:16

V74i32k43t56o38r 61K21o56š23k89a 4532520527409

Mám rád celý segment VW, ale v případě Caddy.... pickup v ceně Passata??? děkuji ani ne...

+3/0
6.2.2015 20:21

J51a44k37u42b 70N19o86v35á87k 8100673690112

Neurazí, nenadchne.

+2/0
6.2.2015 18:42

J57i34ř72í 80S18m61e33t94a28n28a 7635339252588

Dvojčetem bude ŠKODA KORUN.;-D;-D;-D

+2/−8
6.2.2015 17:32

L17a41d67i10s75l22a11v 49P31a50j59e77r 9220162485438

Nejlepší služební auto, které jsem kdy měl. Rád bych si ho pořídil i domů, ale bohužel je nad mé možnosti ;-€

+3/−1
6.2.2015 17:16

V43i87k67t60o62r 31N49á18r45o90ž29n45ý 3339262728

Párkrát jsem jel v jeho nákladní verzi a jede to hodně dobře... V osobní verzi to musí být špička..jen si myslím , že nový roomster bude ve srovnání se starým asi o hodně dražší...

0/−1
6.2.2015 18:18

P18e55t59r 78G93a30z98d90a 6578102179137

špička xD to myslíte indiánka?

+1/0
7.2.2015 1:51

T32o31m39a49s 26A55p84l 4846756643640

Nerikam, ze to auto neni pekne, ale Roomster byl aspon originalni auto, toto je takove nejaké..nudné...a esi se na to pleskne jen maska  Skody, je to skoda :( Rv

+2/0
6.2.2015 17:08

V95l84a90d58i64m84í92r 65K26o15n76e50č32n61ý 6375540238439

sem zvedavej jestli Caddy nebo Roomster v nove podobe dostanou 7-mi mistnou verzi

0/0
6.2.2015 16:57

T96o20m59á55š 28P26r85c15h50a12l 1888473403960

Určitě bude zase Caddy Maxi

0/0
8.2.2015 9:01

D52a89n63i93e12l 70T44o16m63e44k 8909965548806

Caddy je můj sen...Když to bude mít placku Škoda, o to lépe.

+7/−1
6.2.2015 16:40

P17e86t88r 10K70n50ě77b54o15r49t 3651730

Já si ten sen už splnil. 3x:-)

+2/−1
6.2.2015 16:46

P72e59t43r 89G75a77z73d79a 6978422969437

a v kterém oddělení psychiatrické léčebny se nacházíte prosím? O tomto voze nikdo normální nemůže přece snít ....... Jako služební na pár hodin budiž 8-o

+2/−4
7.2.2015 1:53

P52e98t89r 55K25n63ě31b71o14r97t 3621230

Asi nejsem normální. Párkrát jsem se v něm svezl jako ve služebním a usoudil jsem, že i jako rodinný vůz to je ideální. Spotřeba rozumná a užitné vlastnosti maximální. Proto už mám třetí. A doufám, že ne poslední.

0/0
7.2.2015 16:17

L88u76d88v28í97k 83G23a37j37d96o83š71í73k 2685233324732

Akorát s tou cenou upadli na hlavu.

0/0
7.2.2015 17:20

M82i73l89a55n 57Š28v51a86g97r88o85v44s12k67ý 9612799765858

Hezkého Roomstra z toho uděláme.

+2/0
6.2.2015 16:34

M11a84r61t10i57n 82K15ř25í54ž 9243282810567

Nový "kaďák" nevypadá špatně, velmi užitečné auto.

0/0
6.2.2015 16:13

P50e97t96r 31M33i72c66h40a57l 2460404981942

To vůbec nevypadá špatně.

0/0
6.2.2015 16:10







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.