Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Nový VW Caddy se představuje, jeho dvojčetem má být Škoda Roomster II

Čtvrtá generace oblíbené dodávky, která umí se ctí sehrát i roli rodinného vozu, se představuje. Z čerstvého Volkswagenu Caddy, vzniklého výrazným přepracováním předchůdce, vyjde nový roomster.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

M92i76r42o48s26l86a52v 94S26t82e27i42n23e71r 1585105308353

VW Caddy se může dodávat i s Haldexem a 4x4 pohonem. To by velmi dobře doplnilo českou řadu Scoutů. Třeba jako vozidlo pro pohybově postižené by byl nový Roomster nesporně zajímavý- už kvůli šoupacím zadním dveřím.

0/0
13.2.2015 22:14
Foto

B24o16h48u43m73i71l 54P26r76o33c72h94á32z93k81a 2363751943901

VW z Polska. Ach jo.

+1/0
9.2.2015 19:46

J77a70n 92D14l52o24u96h77ý 7484599540479

Kdyz vidim jak vzdycky skodovkari srovnavaji Roomster s Caddy, musim se smat;-D Caddy je proste lepe prostorove reseny a tudiz se do nej ve finle vejde vic. Roomster je pro zlost, samej oblouk, divny dvere a furt tam clovek musi s necim soupat aby tam neco nalozil. Proste auto k nicemu...

0/0
9.2.2015 12:21


J89i77ř76í 73S53c40h33w44a96c53h 8668804178956

Srovnávat Caddyho s Roomsterem se příliš nedá. Nbo dá ale výsledek je předem dán.

Caddy je hlavně o třídu větší auto takže je logické, že se do něj vejde více. A taky je cenově někde jinde.

Roomsterem jsem jezdil několik let a tvrzení, že je špatně prostorově řešený je naprostý nesmysl. Oblouky tvoří tak maximálně rámy zadních oken. Neznám, jiné takové "malé" auto, kam by se vešlo více. Kufr v základu je solidně velký, přičemž to není na úkor cestujících na zadních sedadlech (tedy pokud se trvale nejezdí v 5, to se musí prostě o třídu výše), v podélném směru je tam místa skoro jak v superbu. Sklápěním sedadel se kufr nádherně a jednoduše zvětší se zcela rovnou podlahou, nemluvě o možnosti jednoduché demontáže sedadel, to se pak v něm odveze více jak v kombících o třídu výše. A nevypadá to jak tuctová krabice! ;-)

3-4 členné rodině může velmi dobře posloužit.

Za ty prachy prostě "malý velký muž"!

0/0
9.2.2015 13:39

R18i23c48h23a25r98d 18Ž81u34r83m27a92n 1802951114472

To má být jako "nová generace"? Vždyť je to jen obyčejný, prachsprostý facelift!! Navíc čím dál tím hnusnější, stále více a více hranatější Rv:-/

+1/0
8.2.2015 22:15

J32i31ř90í 70S73c36h68w14a94c76h 8778664428546

jestli to nebude tím, že u této kategorie je velikost vnitřního prostoru naprosto primární záležitostí a z tohoto pohledu optimálnější předmět než kvádr nikdo nevymyslel a už ani nevymyslí. Jakákoliv designerská odchylka od tohoto základního tvaru znamená velkou ztrátu vnitřního prostoru.... a hrany jsou nyní více in než obliny v podstatě u všech značek.

Navíc modely VW jsou tím známé, že nemění mezi generacemi nějak extra zvé vzezření. Proč taky měnit něco co se osvědčilo....stáči to jen jemně doladit. R^

0/0
9.2.2015 10:26
Foto

M36i95r60o85s43l89a80v 40S45t15e34i73n78e67r 1905295558153

Máte pravdu, barok se už přežil. Moderní vozy budou buď aerodynamické, nebo prostorné,

0/0
13.2.2015 22:16

J50a25n 57G64u42t83b73a26y52e74r 6851559935225

Ješmarja to je plasťák hnusnej... Btw je to skutečně nový model? Vždyť je exaktně stejný jako ten předchozí... :)

A btw takový detail, plasty na zadních dveřích se neuvěřitelně snadno zdrápou... naprosto nevhodný materiál pro styk s čímkoli, například s dětskými nehty. Člověk si koupí auto za pár set tisíc a za chvíli je vybydlený...

0/0
8.2.2015 13:35

J14o55s27e83f 48Z53d98r50á61h88a41l 2200390371308

Btw...omg wtf! Exaktne stejny? Vy jste takovy anglictinar ze neumite napsat presne stejny a mimochodem?

0/0
10.2.2015 0:04

J44i40ř26í 18K86o46c86u48r84e79k 6135304115158

Už to vidím: Nekupujte si VW Caddy, kupte si Škodu Roomster. Ta je aspoň česká. 8-o

0/−3
7.2.2015 17:15

J16i23ř92í 40S47c27h83w55a85c72h 8388304118706

a iPhone nebo procesory Intel  jsou čínský.... ;-)

+2/0
7.2.2015 19:17

M57i24c79h94a42e16l 22K47o64n21e62č94n94ý 6682793969109

Všechno bude hezčí než stávající Rommster

+3/−3
7.2.2015 13:57
Foto

M68i28r46o41s86l36a13v 25S43t89e95i23n41e62r 1105725578273

Caddy má trochu malá kolečka. Škoda by se mohla odlišit zavedením 17 palců a širších běhounů, zvýšením nosnosti.

0/0
13.2.2015 22:18

J82a18k54u15b 30K19r72o17u80p91a 5824167318593

Velký čtyřválec ;-D

+1/0
7.2.2015 9:41

Z42d68e17n49ě82k 84D19u91b35e66c26k39ý 3187624970238

taky jsem se pousmal nad tim objemem

dvoulitr je uz obri ctyrvalec :-)

0/0
7.2.2015 15:05
Foto

M17i20r12o19s68l98a93v 81S16t24e38i81n11e66r 1145825878183

Výkon 170 HP byl ještě na začátku tohoto století spojován s obsahem 2700 ccm. Současné motory VW to získají z 2000 ccm.

0/0
13.2.2015 22:20

J83i28n27d29ř84i22c50h 89F72i87a51l75a 4118422529409

No nevím co je na tom tak novýho, ale budiž. ;-D

0/0
7.2.2015 8:14

A90l77e48x24a81n52d25r 63V94i72d83n72e71r 1347890607455

coze roomster se vejde caddikovi do kufru, i yeti je proti tomu polovicni

0/0
7.2.2015 7:54

P51e75t31r 88G41a78z17d21a 6948682859357

Slovo dodávka u tohoto vozu ve mne vzbuzují rozpaky :-P

+1/−1
7.2.2015 1:50

F20i28l88i23p 46B47.84.23. 1250787199818

Snad už to bude vypadat jako jednou auto a ne slepenina dvou.. :-P

+2/−3
6.2.2015 22:53

A59l17e82š 50J83a92n36á89č61e79k 3673354196583

Caddy se mi libí, jenže stojí nesmysl a teď se do aut dávají parodie na motory B-S ze sekaček na trávu :-) nebo spíš :-(

+3/−1
6.2.2015 22:16

V80i93k68t19o25r 33K64o53š79k10a 4302220197679

Mám rád celý segment VW, ale v případě Caddy.... pickup v ceně Passata??? děkuji ani ne...

+3/0
6.2.2015 20:21

J56a21k56u83b 68N28o62v92á19k 8930783380682

Neurazí, nenadchne.

+2/0
6.2.2015 18:42

J70i37ř83í 38S37m43e77t21a74n63a 7445839502728

Dvojčetem bude ŠKODA KORUN.;-D;-D;-D

+2/−8
6.2.2015 17:32

L43a83d27i95s14l92a16v 76P51a21j21e24r 9620742215748

Nejlepší služební auto, které jsem kdy měl. Rád bych si ho pořídil i domů, ale bohužel je nad mé možnosti ;-€

+3/−1
6.2.2015 17:16

V39i84k24t21o39r 91N38á80r40o23ž42n44ý 3189142838

Párkrát jsem jel v jeho nákladní verzi a jede to hodně dobře... V osobní verzi to musí být špička..jen si myslím , že nový roomster bude ve srovnání se starým asi o hodně dražší...

0/−1
6.2.2015 18:18

P77e52t45r 59G94a21z71d65a 6448762609847

špička xD to myslíte indiánka?

+1/0
7.2.2015 1:51

T32o65m96a22s 88A33p19l 4436576373540

Nerikam, ze to auto neni pekne, ale Roomster byl aspon originalni auto, toto je takove nejaké..nudné...a esi se na to pleskne jen maska  Skody, je to skoda :( Rv

+2/0
6.2.2015 17:08

V42l81a92d63i23m47í70r 79K97o80n28e66č16n90ý 6375720698789

sem zvedavej jestli Caddy nebo Roomster v nove podobe dostanou 7-mi mistnou verzi

0/0
6.2.2015 16:57

T89o13m48á72š 57P60r30c54h89a75l 1468953253600

Určitě bude zase Caddy Maxi

0/0
8.2.2015 9:01

D68a18n87i31e50l 77T88o71m79e63k 8229245518676

Caddy je můj sen...Když to bude mít placku Škoda, o to lépe.

+7/−1
6.2.2015 16:40

P25e92t32r 26K27n15ě84b67o74r52t 3781530

Já si ten sen už splnil. 3x:-)

+2/−1
6.2.2015 16:46

P89e65t85r 50G35a17z15d80a 6698892409687

a v kterém oddělení psychiatrické léčebny se nacházíte prosím? O tomto voze nikdo normální nemůže přece snít ....... Jako služební na pár hodin budiž 8-o

+2/−4
7.2.2015 1:53

P48e34t59r 10K76n96ě17b40o48r18t 3311120

Asi nejsem normální. Párkrát jsem se v něm svezl jako ve služebním a usoudil jsem, že i jako rodinný vůz to je ideální. Spotřeba rozumná a užitné vlastnosti maximální. Proto už mám třetí. A doufám, že ne poslední.

0/0
7.2.2015 16:17

L92u43d51v13í12k 62G74a35j19d28o89š96í35k 2735253604202

Akorát s tou cenou upadli na hlavu.

0/0
7.2.2015 17:20

M97i49l81a86n 10Š80v65a32g56r21o88v40s17k64ý 9652809755568

Hezkého Roomstra z toho uděláme.

+2/0
6.2.2015 16:34

M32a64r34t10i17n 46K40ř30í91ž 9223632920387

Nový "kaďák" nevypadá špatně, velmi užitečné auto.

0/0
6.2.2015 16:13

P88e28t70r 18M33i38c55h53a17l 2120874611382

To vůbec nevypadá špatně.

0/0
6.2.2015 16:10





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.