Diskuze

Žlutý cirkus startuje do Austrálie. Jede i trabant s automatem

Trabant už se nedá vylepšit, říká s nadsázkou trabantista Dan Přibáň, který s tím východoněmeckým čmoudivým zázrakem objíždí zeměkouli. Až přejede Austrálii, chybět mu bude už jen Antarktida. Ke klokanům a do tichomoří s ním jedou i dva vozíčkáři s trabantem s ručním ovládáním a původním řazením bez spojky.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

nevim, jestli je uplne koser napsat v clanku o trabantu s ovladanim pro vozickare vetu: Pro zpomalení stačí sundat nohu z pravého pedálu, poklesnou otáčky a zařízení rozpojí spojku. :-P

0 0
možnosti

Nevím proč musí jet těmito smradlavými Honeckery. Pochopil bych a podporoval třeba nějakou Tatrovku, starší Škodovku ale tohle je tak leda pro ostudu, Němci se za to stydí a my z toho tady máme osmé Vánoce....

0 3
možnosti

Kolik vás to stojí?

1 1
možnosti

Přeji šťastnou cestu a už se těším na filmy z váší cesty.Předešlé se mi moc líbili.A ještě něco.Nenechte se otrávit nepřejícími příspěvky některých pisatelů.Je to jen závist od lidí co v životě nic nedokázali a v hospodě od piva jen remcají.

1 0
možnosti

Docela obdivuju ty Poláky, já měl pro změnu toho malucha a to opravdu nebylo bezúdržbové auto.. kazilo se na něm úplně všechno. Je ale fakt, že se jednoduše opravoval.

0 0
možnosti

Jo, málem bych zapomněl dodat, POZDRAVUJTE KLOKANY!!!!!! Jsem Bohemák.R^[>-]:-)

0 0
možnosti

Přeji jenom hodně šťastnou cestu a dojetí až do cíle,R^, víc nemohu.

Sám vím něco o Trabantu, měli jsme dva a táta na NĚJ nedal dopustit,:-) benzín + olej, jednou za 5let vyměnit svíčky a hotovo..., prostě bezúdržbové auto!!!!!! Já zase nedal dopustit na mojí Škodovku 125l, žádné zimní gumy a to do Rokytnice na Jizerou třeba i třikrát za týden (pracovně), "zlatá těžká pr.elka", potom přední náhony a ono to nejede ani do travnatého kopce s ranní rosou?Tak držím všech "pět" palcůR^R^R^R^R^

0 0
možnosti

O24t55o 17P39a14l42d40u80s

21. 2. 2015 23:23

Dobrý ale smradlavý autíčko. Životnost motoru tak 80 až 100 tisíc km. Před smrtí si vzal běžně 15l na sto km. Jízda zážitek plný fetování (smradu z výfuku)  a sexu (největší vibrátor na světě). Tvrdilo se, že nehnije. Blud. Podvozek byl samozřejmě kovový.

0 1
možnosti

M81a11r77t57i43n 34L67a10c62o

22. 2. 2015 10:07

1) Životnosť motora = životnosť kľuky. Zvlášť pri dvojtakte, ktorý má nevyvážený chod. Rozumnou jazdou, hlavne nepodtáčaním, sa životnosť prehupla cez 100t, ale nie moc. Našťastie, motorov je dosť. Ale keď dôjdu kľukovky, bude to zánik trabantov.

2) 15l na sto? Jedine ak s totálne rozštelovaným karburátorom a zas..tým filtrom. Aj vylietaný motor sa musí zmestiť do 7l (mimo mesto), v meste 8,5.

3) Smrad z výfuku obťažoval hlavne ostatných. Vďaka šikmo dozadu umiestnenému výfuku dym do kabíny nešiel. Ale ak si niekto urobil "športový" zadný diel výfuku, vyvedený dozadu, mohol sa vďaka turbulenciám zadusiť. ;-) 

4) Trabanty hrdzaveli, hlavne zadné ramená. Ale protikorózna ochrana bola na tú dobu veľmi pokročilá, karosérie sa máčali v špeciálnom roztoku. Zaujímavé je, že Trabanty kombi hrdzaveli v oblasti zadných tretích dverí viac, pretože sa nezmestili do vane s roztokom celé. Moja limuzína má karosériu "E", čo bolo označenie náhradného diela. Náhradný diel bol vyradený zo sériovej výroby kvôli nejakej chybe, ale ako náhradný diel poslúžil. Karoséria menená v roku 1990, jazdená leto+zima (cca70tis.). Prahy by už chceli vyvariť...Ináč zdravá.R^

4 0
možnosti

P58e21t92e14r 67G97a80l57a73n

21. 2. 2015 19:08

Presne takyto Trabant (ale biely) s Hycomatom som kedysi vlastnil. Az na ubohu zivotnost akumulatora, bolo to lepsie auto nez Fiat 850 ci Skoda 105, ktore som tiez vlastnil. Najma jeho predny nahon sa nedal ani porovnat s tymi dvoma. A nevyzadoval takmer ziadnu udrzbu. Jedinou neprijemnostou bolo cerpnie benzinu. Kupovat "Mix" bolo velmi riskantne, takze manualne miesanie oleja z benzinom bolo nevyhnutnostou. Zapadonemecke dvojtakty (DKW, Audi) boli vybavene specialnou pumpou, ktora automaticky pridavala olej do benzinu, co bolo podstatne pohodlnejsie. A viete, ze Trabant mal omnoho efektivnejsi motor nez napriklad Wartburg? Nemal sice ventily (ako stvorvalec), ale mal rotacne "supatka" (uz neviem presny technicky nazov), ktore fungovali takmer ako ventily. To boli casy...

2 0
možnosti

J33a22n 92K64o94z65e53l

21. 2. 2015 20:41

Plácáš ptákoviny,přečti si něco o Trabantech, apotom něco piš.

0 2
možnosti

To zapomel jeste zkusit objet svet s hadroletem :-P By me asi i vzal, kdybych napsal nove heslo "letem svetem s hadroletem" a poslal foto neco tak http://img.ceskatelevize.cz/program/porady/10176269182/foto09/209411000360027_04.jpg

nebo co na koni? Preprava kone do Jizni Ameriky / Australie, potom vedle trabantu jet na koni, to by byla zajmava podivana. Jen ted me nenapada, zda by to kun cele ustal ;-D

Byl by ale min nakladnejsi a nemusel byse opravovat jako trabant :-):-)

0 1
možnosti

Hlavně držím pěsti, ať se jim ten trabant s automatem nějak nepokazí! To by mohl být snad takový jediný zásadní zásek, se kterým by si bohužel nemuseli tak úplně poradit...

Šťastnou cestu! R^

2 0
možnosti

Hycomat sa skôr, či neskôr pokazí, je to súčiastka navyše. Mám to doma, už tretí rok je mimo prevádzky....:-( Výhoda je, že sa dá za pár minút odstaviť a auto funguje normálne ďalej, s nohou ovládanou spojkou. A nešpekuluj, Dane, s nejakým prídavným mazaním, je to zase len niečo navyše. Čerpadlo sa pokazí = motor sa zadrie. Mali to kedysi Jawy a Čezety (oilmaster), komplikované...

Držím palceR^

1 0
možnosti