- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
nevim, jestli je uplne koser napsat v clanku o trabantu s ovladanim pro vozickare vetu: Pro zpomalení stačí sundat nohu z pravého pedálu, poklesnou otáčky a zařízení rozpojí spojku.
Nevím proč musí jet těmito smradlavými Honeckery. Pochopil bych a podporoval třeba nějakou Tatrovku, starší Škodovku ale tohle je tak leda pro ostudu, Němci se za to stydí a my z toho tady máme osmé Vánoce....
Přeji šťastnou cestu a už se těším na filmy z váší cesty.Předešlé se mi moc líbili.A ještě něco.Nenechte se otrávit nepřejícími příspěvky některých pisatelů.Je to jen závist od lidí co v životě nic nedokázali a v hospodě od piva jen remcají.
Docela obdivuju ty Poláky, já měl pro změnu toho malucha a to opravdu nebylo bezúdržbové auto.. kazilo se na něm úplně všechno. Je ale fakt, že se jednoduše opravoval.
Jo, málem bych zapomněl dodat, POZDRAVUJTE KLOKANY Jsem Bohemák.
Přeji jenom hodně šťastnou cestu a dojetí až do cíle,, víc nemohu.
Sám vím něco o Trabantu, měli jsme dva a táta na NĚJ nedal dopustit, benzín + olej, jednou za 5let vyměnit svíčky a hotovo..., prostě bezúdržbové auto Já zase nedal dopustit na mojí Škodovku 125l, žádné zimní gumy a to do Rokytnice na Jizerou třeba i třikrát za týden (pracovně), "zlatá těžká pr.elka", potom přední náhony a ono to nejede ani do travnatého kopce s ranní rosouTak držím všech "pět" palců
Dobrý ale smradlavý autíčko. Životnost motoru tak 80 až 100 tisíc km. Před smrtí si vzal běžně 15l na sto km. Jízda zážitek plný fetování (smradu z výfuku) a sexu (největší vibrátor na světě). Tvrdilo se, že nehnije. Blud. Podvozek byl samozřejmě kovový.
1) Životnosť motora = životnosť kľuky. Zvlášť pri dvojtakte, ktorý má nevyvážený chod. Rozumnou jazdou, hlavne nepodtáčaním, sa životnosť prehupla cez 100t, ale nie moc. Našťastie, motorov je dosť. Ale keď dôjdu kľukovky, bude to zánik trabantov.
2) 15l na sto? Jedine ak s totálne rozštelovaným karburátorom a zas..tým filtrom. Aj vylietaný motor sa musí zmestiť do 7l (mimo mesto), v meste 8,5.
3) Smrad z výfuku obťažoval hlavne ostatných. Vďaka šikmo dozadu umiestnenému výfuku dym do kabíny nešiel. Ale ak si niekto urobil "športový" zadný diel výfuku, vyvedený dozadu, mohol sa vďaka turbulenciám zadusiť.
4) Trabanty hrdzaveli, hlavne zadné ramená. Ale protikorózna ochrana bola na tú dobu veľmi pokročilá, karosérie sa máčali v špeciálnom roztoku. Zaujímavé je, že Trabanty kombi hrdzaveli v oblasti zadných tretích dverí viac, pretože sa nezmestili do vane s roztokom celé. Moja limuzína má karosériu "E", čo bolo označenie náhradného diela. Náhradný diel bol vyradený zo sériovej výroby kvôli nejakej chybe, ale ako náhradný diel poslúžil. Karoséria menená v roku 1990, jazdená leto+zima (cca70tis.). Prahy by už chceli vyvariť...Ináč zdravá.
Presne takyto Trabant (ale biely) s Hycomatom som kedysi vlastnil. Az na ubohu zivotnost akumulatora, bolo to lepsie auto nez Fiat 850 ci Skoda 105, ktore som tiez vlastnil. Najma jeho predny nahon sa nedal ani porovnat s tymi dvoma. A nevyzadoval takmer ziadnu udrzbu. Jedinou neprijemnostou bolo cerpnie benzinu. Kupovat "Mix" bolo velmi riskantne, takze manualne miesanie oleja z benzinom bolo nevyhnutnostou. Zapadonemecke dvojtakty (DKW, Audi) boli vybavene specialnou pumpou, ktora automaticky pridavala olej do benzinu, co bolo podstatne pohodlnejsie. A viete, ze Trabant mal omnoho efektivnejsi motor nez napriklad Wartburg? Nemal sice ventily (ako stvorvalec), ale mal rotacne "supatka" (uz neviem presny technicky nazov), ktore fungovali takmer ako ventily. To boli casy...
Plácáš ptákoviny,přečti si něco o Trabantech, apotom něco piš.
To zapomel jeste zkusit objet svet s hadroletem By me asi i vzal, kdybych napsal nove heslo "letem svetem s hadroletem" a poslal foto neco tak http://img.ceskatelevize.cz/program/porady/10176269182/foto09/209411000360027_04.jpg
nebo co na koni? Preprava kone do Jizni Ameriky / Australie, potom vedle trabantu jet na koni, to by byla zajmava podivana. Jen ted me nenapada, zda by to kun cele ustal
Byl by ale min nakladnejsi a nemusel byse opravovat jako trabant
Hlavně držím pěsti, ať se jim ten trabant s automatem nějak nepokazí! To by mohl být snad takový jediný zásadní zásek, se kterým by si bohužel nemuseli tak úplně poradit...
Šťastnou cestu!
Hycomat sa skôr, či neskôr pokazí, je to súčiastka navyše. Mám to doma, už tretí rok je mimo prevádzky.... Výhoda je, že sa dá za pár minút odstaviť a auto funguje normálne ďalej, s nohou ovládanou spojkou. A nešpekuluj, Dane, s nejakým prídavným mazaním, je to zase len niečo navyše. Čerpadlo sa pokazí = motor sa zadrie. Mali to kedysi Jawy a Čezety (oilmaster), komplikované...
Držím palce