Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

SsangYong chce dobýt Evropu. Dokázat to má malé SUV Tivoli

Nové malé SUV Tivoli by mělo vrátit SsangYong do hry. Značka prochází novou životní etapou pod křídly indického koncernu Mahindra, který ho zachránil před smrtí. Tivoli nevypadá špatně a rozhodně má šanci uspět. Pokud bude cenově výhodné.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

T95o71m22á23š 88V20a81l57d35e98r 7153600369

Totéž jsem četl o Korandu. Článek skoro jako přes kopírák. Korando jsem snad viděl jen v inzerátu. Takže o dobití trhu se spíše jedná na západ od nás.

0/0
27.2.2015 17:21
Foto

M23i18r71o62s16l76a55v 21S29t69e26i79n22e16r 6128274493985

Krása je hodnota velmi pomíjivá. Korejský barok je světoznámý, Kilián Ignác Dientzenhofer by ho ale neuznával. Co naplat, to podstatné je, zda nás ta bedna dopraví z A do B jakž takž ekonomicky, pohodlně a bezpečně, jak dlouho to dokáže.

Jinak nárazníky, blatníky atd. nejsou z hlediska užitného až tak podstatné.

0/0
26.2.2015 21:19

D74a87v61i47d 31H97u85r81k69a 3250453931971

V roce 2000 jsem neměl na nové 4x4 a koupil ojeté Ssangyoung Musso. Potřebovali jsme do Jeseníků pořádné auto do hor (chalupa na SAMOTĚ). Po 4 letech jsme hledali novou čtyřkolku a po zkušenostech dovezli z Německa rok starého Rextona v plné výbavě, automat, kůže za super cenu. Teď máme Actyona 2010. Všechna auta jsem prodával v cca 190.000 km, nikdy jsem nic nemusel měnit a nic opravovat. Design je věc vkusu, neříkám, že auta jsou krasavci, ale jsou levná a bezproblémová. A to jsem vždy kupoval ojetiny s cca 50 tis na tachometru. A pokud mám k tomu designu něco říct, tak mi se dnes zdá to auta zajímavější než ty velké SUV od VW. Ale nikomu to nenutím.

+2/0
26.2.2015 18:49

L13u91k38a69s 21B27u68c67h12t20a 8849760114947

v Česku to bude velmi populární vůz už jen díky tomu názvu tyvoli..

0/0
26.2.2015 16:57

T42o76m14á78š 39R85ů10ž40i71č73k74a 8855735754346

Jako vtip je nadpis článku dobrý.

0/0
26.2.2015 11:45

J16a40n 74S34t70a23r86ý 8827460902105

Design Ssangyong je českými novináři označen jako hnusny, zatímco design Roomstera jako netradiční a svěží :-)

+2/−1
26.2.2015 7:40
Foto

M79i40r71o77s76l70a29v 12S53t14e65i45n16e18r 6978724293635

Mám Yeti a názor kohokoliv je mi lhostejný, já jsem s pohodlím, výhledem, spotřebou i schopností projet obtížným terénem velmi spokojen. Stejné bedny dělá i Range Rover nebo Jeep a nikoho to nezvedne.

0/0
26.2.2015 21:24

S93l34a53v92o43m94í78r 19Š51t39ě81p55á93n 1678874392154

Co nám to se zase ti voli z Asie táhnout?

0/−1
26.2.2015 6:49

S68l67a92v95o13m66í70r 32Š29t50ě93p68á26n 1728504662294

Co nám to se zase ti voli z Asie táhnout?

0/−1
26.2.2015 6:49

S51l65a56v86o96m75í98r 66Š28t88ě30p97á20n 1978564752134

Nevíte někdo jaký je přepočet kW na voly? Abych si udělal představu co ti voli zvládnou? :-D :-D

0/−1
26.2.2015 6:44

S39l14a36v66o89m67í81r 69Š24t54ě83p50á35n 1668414872744

Nevíte někdo jaký je přepočet kW na voly? Abych si udělal představu co ti voli zvládnou? :-D :-D

+1/−1
26.2.2015 6:42

M25i31c82h27a70l 90P93a39v84l76á50t 9343183524469

Ono to skoro vypada, ze se tu Evropu chystaji dobyt stale osklivejsimi a osklivejsimi vozy. A to uz by clovek minimalne pred peti lety neveril, ze se to jeste ma kam zhorsovat. :o)))))

(Resim jen design. Jinak to nejsou tak spatna auta..)

0/0
26.2.2015 2:15

P91e23t42r 45H40l61o60u96š73e27k 9816313245251

uvnitř kopie Hyundai, zvenčí mix Nissanu a nevím čeho, hezké to není, prodávat se to bude pokud to bude stát pod 300 tisíc

0/0
25.2.2015 22:29

Z92d31e87n19ě45k 81H34a91n84z67l 1231416372154

Tak 700tisíc

0/0
26.2.2015 7:20

J90o41s44e16f 11Z46d57r21á33h94a56l 2220630341198

Ale rupii...tohle nebude stat pres 400tis ani v plne palbe!

0/0
1.3.2015 20:34

P98e87t69r 79B23á90č54a 8615256715705

Korejska Dacia? Ani zadarmo V

+1/0
25.2.2015 20:25

O22l10a38f 74F32r98a33n55t16i42š82e75k 5290760665813

To nestačí že tu straší Hnujdaj a Kia? Ještě ňákej SongGong?... Ať si to prodávaj doma, tady je na výběr dost aut Rv

0/−1
25.2.2015 19:34

M96o91n61i32k27a 10K82o84n78e52c61n23a 7233451781294

Mate pravdu s tim hnujdajem, ale my mame zrovna SsangYonga Rextona a je to uzasne, skvele, proste brilatni vozitko. Jednak je teda obrovske, bezpecne - je cele na ramu, pohodlne, no proste sama superlativa. MAme jeste Toyotu Ravika, ctyrkolku, taky pecka, ale RExik je proste Rexik.

+3/−2
25.2.2015 19:39

T43o40m34á57š 82Z58e72m57a88n 3185288764265

To bych raději Terracana.. na rexton jsem četl jen nelichotivé recenze majitelů..

0/0
25.2.2015 19:53

P22e49t12r 55B19á56č69a 8625486525215

Sama superlativa, az na to ze je osklivy jak noc ;-D

0/−1
25.2.2015 20:25

J27o52s94e78f 47Z19d41r69á62h63a41l 2880520191978

Jestli jste rodina slepcu tak v poradku...jinak chvalit auto ktere bylo znacne zastarale uz kdyz vyjelo z vyrobni linky je na povazenou...nejlepsi co jsem kdy slysel ze pouzivaji motory Mercedes-jo pouzivali ale min.deset let stare modely.

0/0
1.3.2015 20:36

T48o29m14á43š 18Z81e15m68a66n 3135588674145

Ocenil bych nějakou konkurenci SX4..

+1/0
25.2.2015 19:26

M88i19r66o94s86l23a40v 40J62a92r20o78š 6750572239627

Mně to připadá jako slepenec:

Předek - malinko Land Rover

Bok - Škoda Fabia II

Zadek - Mini

Asi se špioni činili na autosalonech ;-D

+4/0
25.2.2015 18:46

V79á59c59l46a20v 17Š49m57í14d 2439386210820

Měl jsem Rextona 3 roky a velká spokojenost byla to kopie eMeLa včetně mercedes motoru a převodovky, je otázka co s tím Ind udělá za zázrak.

+2/0
25.2.2015 18:19

M38o74n87i51k37a 79K53o96n46e11c38n77a 7673851351934

My ho mame taky a uzasne auto. Kdo nezkusil nevi co to opravdu RExton je.

+1/−1
25.2.2015 19:40

R64o41m33a91n 16K86u52b98a30l92a 8807680182

Nejlepší na tom je že si to auto nikdo, včetně mě, nemusí kupovat!:)

0/−3
25.2.2015 16:03

S89v53a83t29o56p33l28u32k 36S48i76l69n65ý 4422586309688

Indický Korejec. Opravdu pozoruhodná kombinace

0/0
25.2.2015 15:32

M52o31n24i63k49a 11K14o28n76e51c31n87a 7303441981834

To neni tak presne, mame RExika / Rextona/ a je to skvele auto. Ve skutecnosti to je jenom Korejska krabice a pod ni je mercedes motor.

+1/0
25.2.2015 19:42

P87e56t56r 54B57á20č61a 8175706375925

"korejska krabice" - to jste vystihla presne :-P

+2/−1
25.2.2015 21:17

L56e31o49š 53N93a78v61r49á58t53i54l 9493510785105

Na výběr budou tři barevné varianty: černá, béžová a červená.

...a proto na rendrech predstavujeme stribrnaka ;-D

0/0
25.2.2015 15:17

J78a81r95o44s16l13a77v 84J76i85r11á74k 4209410694173

Až na to, že to jsou barvy čalounění interiéru, ne barvy kastle :-)

+2/0
25.2.2015 21:08

M91i22l17a57n 96K37r97a37v18a68r 9943505395433

Nevím jak Tivoli, ale starší modely se řídily stejně dobře jako zaoceánský parník.

0/0
25.2.2015 15:14

V16á15c74l56a41v 79H20o36s31c89h 8776458712671

pro cesky trh by to mohli prejmenovat na tyvole

+6/0
25.2.2015 13:41

Z91d14e50n17ě88k 46F61l37i43n30t13a 9512833671364

Jak oni to dělají, že ty jejich "auta" jsou tak neuvěřitelně hnusný ?

+2/0
25.2.2015 13:10

Z46d18e37n54ě43k 78H95a98n62z10l 1891956642904

Za milion

0/0
25.2.2015 12:22

R27o78m60a64n 39K45u13b27a86l60a 8927800782

To jak auto vypada, jak velky ma kufr, jakou spotrebu, pro me neni rozhodujici, motor, jizdni vlastnosti a pocit z jizdy jsou a to je problem dnesni doby, nizkoobjemove motory, turbo motory, diesel, elektricka auta, hybridy....

+1/0
25.2.2015 11:49

M70i53c53h88a95l 52Š10r83o80u50b89e38k 8874956143860

jenže jste jednak v menšině a jednak pláčete na špatném hrobě. pro vás se na trhu rozhodně najde řada automobilů (ovšem je otázka, co na to vaše rodina, žeáno). Typicky pokud si to někdo může dovolit, tak má jednou auto praktické a jedno pro radost. Pokud nemůže tak u většiny řidičů vítězí to praktické.

0/0
25.2.2015 17:21

R17o97m50a95n 46K25u51b52a86l53a 8327320282

Ještě pořád se dají najít "kompromisy"....:) záleží na tom kolik je člověk ochoten za auto utratit. Vím jedno že moje příští auto bude mít V8 a 400 plus hp, teď mám V6 300 plus hp, mám ho 7 měsíců a už su z něho unavenej a tak se vrátím zpět k V8...:)

0/0
25.2.2015 20:30

J31i75ř61í 61S10c34h54w19a21c93h 8538644168466

To ho musíš tak často tlačit? ;-)

+1/0
26.2.2015 11:59

R37o69m35a51n 48K98u40b78a62l52a 8837410552

Sice jsem ho ještě netlačil ani jednou má najeto 3500 miles a rok výroby 2014, ale jsem "unavený" z toho motoru, prostě to není ten požitek z jízdy jako u V8 motoru...:)

0/0
26.2.2015 16:40

J12a10n 11S52l30a77v65í59k 2741389750876

Mě to zezadu připomnělo Mini, no splácanina i když ta z hezčích.

0/0
25.2.2015 11:18

M71i58r76o95s14l95a41v 40Š78i23m81k60o 7115823322875

Docela hezké auto. Kdyby do něj strčili jednoduchý bezúdržbový dvoulitr, tak by to hit mohl být...

+1/−1
25.2.2015 10:41

J52a23n 18D76l67o78u51h18ý 7194519320869

Problem ssangu je hlavne design. Tohle uz vypada aspon jako auto, ale furt to neni zadnej krasavec.... Cenove to taky neni zadnej hit.

+6/−2
25.2.2015 10:30

J49i85n62d40ř59i63c76h 49P62o82d57r55á52z11s75k88ý 6285498505465

NO jestli se bude cenově blížit svým "kolegům" ze stáje, pak se obávám, že na Evropském trhu tyhle auta neuspějí

+2/0
25.2.2015 10:25

M54a77r17e61k 29K97a29l91i16n68a 3859624735548

Rpzhodně designově zajímavé auto, stačí srovnat s nudnou Škodovkou a jejímu "designy", kde Yetti je ještě asi to nejhorší...

+3/−3
25.2.2015 9:41

M89i91l59a50n 11Š47v15a81g34r68o64v62s34k66ý 9122629895688

Když porovnáme Yetiho a Tři voly, tak nám z toho lecos vyjde.

+1/−1
25.2.2015 9:24

J11i85ř41í 71A78l10e21x60a 5446846435938

Že je Yeti k ničemu?

+1/−3
25.2.2015 9:40

M95a93r81e97k 20K82a39l76i48n12a 3419724525478

Když potký sob soba, mají radost oba. Když se potkaj´ tři sobi, tak se radost násobí...

0/0
25.2.2015 9:42

V95i66l73é61m 89B53a77r27á61k 1868223288238

Co pane redaktore kecáte :-), měl jsem Kyron a bylo to krásné auto. Pravda, až na ten zadek, ale i tak.

+2/0
25.2.2015 9:02

P58e39t50r 13H30l48o40u72š69e79k 9356553295331

;-D;-D;-D a viděl jste i interiér?

0/0
25.2.2015 22:34







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.