Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

SsangYong chce dobýt Evropu. Dokázat to má malé SUV Tivoli

Nové malé SUV Tivoli by mělo vrátit SsangYong do hry. Značka prochází novou životní etapou pod křídly indického koncernu Mahindra, který ho zachránil před smrtí. Tivoli nevypadá špatně a rozhodně má šanci uspět. Pokud bude cenově výhodné.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

T74o80m62á50š 16V69a43l10d46e49r 7103100339

Totéž jsem četl o Korandu. Článek skoro jako přes kopírák. Korando jsem snad viděl jen v inzerátu. Takže o dobití trhu se spíše jedná na západ od nás.

0/0
27.2.2015 17:21
Foto

M29i27r28o66s19l21a77v 22S31t89e56i24n10e97r 1775365738693

Krása je hodnota velmi pomíjivá. Korejský barok je světoznámý, Kilián Ignác Dientzenhofer by ho ale neuznával. Co naplat, to podstatné je, zda nás ta bedna dopraví z A do B jakž takž ekonomicky, pohodlně a bezpečně, jak dlouho to dokáže.

Jinak nárazníky, blatníky atd. nejsou z hlediska užitného až tak podstatné.

0/0
26.2.2015 21:19

D53a91v64i88d 96H81u91r64k62a 3900453411611

V roce 2000 jsem neměl na nové 4x4 a koupil ojeté Ssangyoung Musso. Potřebovali jsme do Jeseníků pořádné auto do hor (chalupa na SAMOTĚ). Po 4 letech jsme hledali novou čtyřkolku a po zkušenostech dovezli z Německa rok starého Rextona v plné výbavě, automat, kůže za super cenu. Teď máme Actyona 2010. Všechna auta jsem prodával v cca 190.000 km, nikdy jsem nic nemusel měnit a nic opravovat. Design je věc vkusu, neříkám, že auta jsou krasavci, ale jsou levná a bezproblémová. A to jsem vždy kupoval ojetiny s cca 50 tis na tachometru. A pokud mám k tomu designu něco říct, tak mi se dnes zdá to auta zajímavější než ty velké SUV od VW. Ale nikomu to nenutím.

+2/0
26.2.2015 18:49


L81u46k48a55s 73B19u43c11h96t79a 8379580554717

v Česku to bude velmi populární vůz už jen díky tomu názvu tyvoli..

0/0
26.2.2015 16:57

T39o83m48á40š 61R74ů43ž43i95č61k40a 8295465744536

Jako vtip je nadpis článku dobrý.

0/0
26.2.2015 11:45

J58a85n 76S89t37a73r77ý 8617520132275

Design Ssangyong je českými novináři označen jako hnusny, zatímco design Roomstera jako netradiční a svěží :-)

+2/−1
26.2.2015 7:40
Foto

M40i67r56o22s36l39a51v 20S61t80e24i59n83e65r 1275485498853

Mám Yeti a názor kohokoliv je mi lhostejný, já jsem s pohodlím, výhledem, spotřebou i schopností projet obtížným terénem velmi spokojen. Stejné bedny dělá i Range Rover nebo Jeep a nikoho to nezvedne.

0/0
26.2.2015 21:24

S54l72a67v57o48m92í60r 68Š27t96ě61p32á95n 1378444442744

Co nám to se zase ti voli z Asie táhnout?

0/−1
26.2.2015 6:49

S83l34a10v76o35m22í72r 43Š36t92ě33p19á34n 1378744362584

Co nám to se zase ti voli z Asie táhnout?

0/−1
26.2.2015 6:49

S53l71a20v17o28m75í70r 34Š22t10ě58p27á32n 1488314522614

Nevíte někdo jaký je přepočet kW na voly? Abych si udělal představu co ti voli zvládnou? :-D :-D

0/−1
26.2.2015 6:44

S64l60a25v77o46m55í84r 14Š66t67ě44p17á72n 1338564682784

Nevíte někdo jaký je přepočet kW na voly? Abych si udělal představu co ti voli zvládnou? :-D :-D

+1/−1
26.2.2015 6:42

M65i58c38h51a22l 21P24a26v13l53á12t 9663713714249

Ono to skoro vypada, ze se tu Evropu chystaji dobyt stale osklivejsimi a osklivejsimi vozy. A to uz by clovek minimalne pred peti lety neveril, ze se to jeste ma kam zhorsovat. :o)))))

(Resim jen design. Jinak to nejsou tak spatna auta..)

0/0
26.2.2015 2:15

P21e80t17r 26H35l12o60u17š36e27k 9496763115571

uvnitř kopie Hyundai, zvenčí mix Nissanu a nevím čeho, hezké to není, prodávat se to bude pokud to bude stát pod 300 tisíc

0/0
25.2.2015 22:29

Z82d98e11n85ě35k 34H43a69n87z62l 1241426492104

Tak 700tisíc

0/0
26.2.2015 7:20

J61o42s57e97f 82Z54d39r75á14h50a12l 2340710441228

Ale rupii...tohle nebude stat pres 400tis ani v plne palbe!

0/0
1.3.2015 20:34

P67e59t93r 51B79á88č71a 8225356545815

Korejska Dacia? Ani zadarmo V

+1/0
25.2.2015 20:25

O82l64a24f 97F92r92a77n49t24i67š10e54k 5750140565163

To nestačí že tu straší Hnujdaj a Kia? Ještě ňákej SongGong?... Ať si to prodávaj doma, tady je na výběr dost aut Rv

0/−1
25.2.2015 19:34

M57o30n13i30k89a 68K20o88n30e32c52n10a 7703741611164

Mate pravdu s tim hnujdajem, ale my mame zrovna SsangYonga Rextona a je to uzasne, skvele, proste brilatni vozitko. Jednak je teda obrovske, bezpecne - je cele na ramu, pohodlne, no proste sama superlativa. MAme jeste Toyotu Ravika, ctyrkolku, taky pecka, ale RExik je proste Rexik.

+3/−2
25.2.2015 19:39

T18o56m32á30š 53Z67e14m27a46n 3325828764615

To bych raději Terracana.. na rexton jsem četl jen nelichotivé recenze majitelů..

0/0
25.2.2015 19:53

P53e30t83r 16B93á94č71a 8135186385355

Sama superlativa, az na to ze je osklivy jak noc ;-D

0/−1
25.2.2015 20:25

J47o76s12e75f 43Z81d54r88á12h74a54l 2380770131628

Jestli jste rodina slepcu tak v poradku...jinak chvalit auto ktere bylo znacne zastarale uz kdyz vyjelo z vyrobni linky je na povazenou...nejlepsi co jsem kdy slysel ze pouzivaji motory Mercedes-jo pouzivali ale min.deset let stare modely.

0/0
1.3.2015 20:36

T97o12m52á46š 37Z22e68m80a98n 3785858674675

Ocenil bych nějakou konkurenci SX4..

+1/0
25.2.2015 19:26

M48i92r93o16s89l12a50v 13J49a37r87o58š 6750972909167

Mně to připadá jako slepenec:

Předek - malinko Land Rover

Bok - Škoda Fabia II

Zadek - Mini

Asi se špioni činili na autosalonech ;-D

+4/0
25.2.2015 18:46

V12á40c95l69a59v 70Š11m23í78d 2959126960560

Měl jsem Rextona 3 roky a velká spokojenost byla to kopie eMeLa včetně mercedes motoru a převodovky, je otázka co s tím Ind udělá za zázrak.

+2/0
25.2.2015 18:19

M24o86n77i26k69a 16K45o82n96e71c95n60a 7483951981334

My ho mame taky a uzasne auto. Kdo nezkusil nevi co to opravdu RExton je.

+1/−1
25.2.2015 19:40

R19o14m10a86n 79K64u36b24a25l54a 8767910802

Nejlepší na tom je že si to auto nikdo, včetně mě, nemusí kupovat!:)

0/−3
25.2.2015 16:03

S36v93a98t53o56p35l50u20k 42S16i91l55n32ý 4152686109188

Indický Korejec. Opravdu pozoruhodná kombinace

0/0
25.2.2015 15:32

M21o74n11i88k69a 90K12o19n75e58c59n62a 7103251381524

To neni tak presne, mame RExika / Rextona/ a je to skvele auto. Ve skutecnosti to je jenom Korejska krabice a pod ni je mercedes motor.

+1/0
25.2.2015 19:42

P12e70t77r 95B17á90č69a 8585236755975

"korejska krabice" - to jste vystihla presne :-P

+2/−1
25.2.2015 21:17

L18e40o57š 59N67a23v16r43á12t90i91l 9663120955445

Na výběr budou tři barevné varianty: černá, béžová a červená.

...a proto na rendrech predstavujeme stribrnaka ;-D

0/0
25.2.2015 15:17

J80a76r89o56s41l90a62v 12J30i44r89á13k 4119290144513

Až na to, že to jsou barvy čalounění interiéru, ne barvy kastle :-)

+2/0
25.2.2015 21:08

M92i80l36a61n 20K13r75a98v72a20r 9923675655433

Nevím jak Tivoli, ale starší modely se řídily stejně dobře jako zaoceánský parník.

0/0
25.2.2015 15:14

V96á17c47l19a35v 50H20o40s24c14h 8386188212831

pro cesky trh by to mohli prejmenovat na tyvole

+6/0
25.2.2015 13:41

Z19d58e86n48ě49k 90F82l25i39n87t66a 9392233931394

Jak oni to dělají, že ty jejich "auta" jsou tak neuvěřitelně hnusný ?

+2/0
25.2.2015 13:10

Z62d34e21n61ě53k 58H86a24n44z43l 1891866302874

Za milion

0/0
25.2.2015 12:22

R88o50m54a61n 41K42u63b95a94l29a 8537480892

To jak auto vypada, jak velky ma kufr, jakou spotrebu, pro me neni rozhodujici, motor, jizdni vlastnosti a pocit z jizdy jsou a to je problem dnesni doby, nizkoobjemove motory, turbo motory, diesel, elektricka auta, hybridy....

+1/0
25.2.2015 11:49

M89i34c68h36a96l 64Š79r81o71u94b92e33k 8234816233260

jenže jste jednak v menšině a jednak pláčete na špatném hrobě. pro vás se na trhu rozhodně najde řada automobilů (ovšem je otázka, co na to vaše rodina, žeáno). Typicky pokud si to někdo může dovolit, tak má jednou auto praktické a jedno pro radost. Pokud nemůže tak u většiny řidičů vítězí to praktické.

0/0
25.2.2015 17:21

R71o26m81a82n 87K70u95b34a18l72a 8137810512

Ještě pořád se dají najít "kompromisy"....:) záleží na tom kolik je člověk ochoten za auto utratit. Vím jedno že moje příští auto bude mít V8 a 400 plus hp, teď mám V6 300 plus hp, mám ho 7 měsíců a už su z něho unavenej a tak se vrátím zpět k V8...:)

0/0
25.2.2015 20:30

J46i78ř38í 18S12c19h37w24a96c67h 8428134978346

To ho musíš tak často tlačit? ;-)

+1/0
26.2.2015 11:59

R75o78m76a87n 96K95u10b60a50l16a 8467550862

Sice jsem ho ještě netlačil ani jednou má najeto 3500 miles a rok výroby 2014, ale jsem "unavený" z toho motoru, prostě to není ten požitek z jízdy jako u V8 motoru...:)

0/0
26.2.2015 16:40

J89a31n 36S67l44a88v23í57k 2541289370876

Mě to zezadu připomnělo Mini, no splácanina i když ta z hezčích.

0/0
25.2.2015 11:18

M82i91r88o13s26l26a71v 62Š25i51m58k67o 7635933212235

Docela hezké auto. Kdyby do něj strčili jednoduchý bezúdržbový dvoulitr, tak by to hit mohl být...

+1/−1
25.2.2015 10:41

J10a20n 93D75l13o97u18h95ý 7734569700849

Problem ssangu je hlavne design. Tohle uz vypada aspon jako auto, ale furt to neni zadnej krasavec.... Cenove to taky neni zadnej hit.

+6/−2
25.2.2015 10:30

J74i81n64d64ř36i46c44h 86P46o89d63r88á32z38s61k40ý 6335438835145

NO jestli se bude cenově blížit svým "kolegům" ze stáje, pak se obávám, že na Evropském trhu tyhle auta neuspějí

+2/0
25.2.2015 10:25

M33a77r70e52k 30K75a55l69i54n96a 3469654285378

Rpzhodně designově zajímavé auto, stačí srovnat s nudnou Škodovkou a jejímu "designy", kde Yetti je ještě asi to nejhorší...

+3/−3
25.2.2015 9:41

M73i10l60a93n 31Š67v62a16g12r20o55v15s53k73ý 9452779725408

Když porovnáme Yetiho a Tři voly, tak nám z toho lecos vyjde.

+1/−1
25.2.2015 9:24

J34i16ř92í 61A74l76e88x49a 5606696755878

Že je Yeti k ničemu?

+1/−3
25.2.2015 9:40

M73a62r67e58k 44K58a19l83i98n43a 3279554255458

Když potký sob soba, mají radost oba. Když se potkaj´ tři sobi, tak se radost násobí...

0/0
25.2.2015 9:42

V87i71l39é77m 51B49a62r52á22k 1918473798728

Co pane redaktore kecáte :-), měl jsem Kyron a bylo to krásné auto. Pravda, až na ten zadek, ale i tak.

+2/0
25.2.2015 9:02

P71e48t76r 90H87l47o46u38š55e39k 9346423405661

;-D;-D;-D a viděl jste i interiér?

0/0
25.2.2015 22:34





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.