Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

SsangYong chce dobýt Evropu. Dokázat to má malé SUV Tivoli

Nové malé SUV Tivoli by mělo vrátit SsangYong do hry. Značka prochází novou životní etapou pod křídly indického koncernu Mahindra, který ho zachránil před smrtí. Tivoli nevypadá špatně a rozhodně má šanci uspět. Pokud bude cenově výhodné.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

T55o61m31á32š 58V27a76l75d82e39r 7733620889

Totéž jsem četl o Korandu. Článek skoro jako přes kopírák. Korando jsem snad viděl jen v inzerátu. Takže o dobití trhu se spíše jedná na západ od nás.

0/0
27.2.2015 17:21
Foto

M49i78r18o43s82l25a64v 88S87t31e22i74n51e24r 6398814953465

Krása je hodnota velmi pomíjivá. Korejský barok je světoznámý, Kilián Ignác Dientzenhofer by ho ale neuznával. Co naplat, to podstatné je, zda nás ta bedna dopraví z A do B jakž takž ekonomicky, pohodlně a bezpečně, jak dlouho to dokáže.

Jinak nárazníky, blatníky atd. nejsou z hlediska užitného až tak podstatné.

0/0
26.2.2015 21:19

D76a51v83i41d 10H88u70r14k71a 3140133141641

V roce 2000 jsem neměl na nové 4x4 a koupil ojeté Ssangyoung Musso. Potřebovali jsme do Jeseníků pořádné auto do hor (chalupa na SAMOTĚ). Po 4 letech jsme hledali novou čtyřkolku a po zkušenostech dovezli z Německa rok starého Rextona v plné výbavě, automat, kůže za super cenu. Teď máme Actyona 2010. Všechna auta jsem prodával v cca 190.000 km, nikdy jsem nic nemusel měnit a nic opravovat. Design je věc vkusu, neříkám, že auta jsou krasavci, ale jsou levná a bezproblémová. A to jsem vždy kupoval ojetiny s cca 50 tis na tachometru. A pokud mám k tomu designu něco říct, tak mi se dnes zdá to auta zajímavější než ty velké SUV od VW. Ale nikomu to nenutím.

+2/0
26.2.2015 18:49

L37u48k53a62s 16B19u73c12h22t44a 8409660394197

v Česku to bude velmi populární vůz už jen díky tomu názvu tyvoli..

0/0
26.2.2015 16:57

T57o17m12á46š 93R86ů92ž95i21č14k17a 8775295724776

Jako vtip je nadpis článku dobrý.

0/0
26.2.2015 11:45

J53a60n 84S83t65a83r36ý 8967610332715

Design Ssangyong je českými novináři označen jako hnusny, zatímco design Roomstera jako netradiční a svěží :-)

+2/−1
26.2.2015 7:40
Foto

M31i43r64o16s52l74a70v 79S22t95e68i66n19e26r 6718414373495

Mám Yeti a názor kohokoliv je mi lhostejný, já jsem s pohodlím, výhledem, spotřebou i schopností projet obtížným terénem velmi spokojen. Stejné bedny dělá i Range Rover nebo Jeep a nikoho to nezvedne.

0/0
26.2.2015 21:24

S54l38a89v11o33m67í83r 55Š81t72ě34p31á20n 1508234312654

Co nám to se zase ti voli z Asie táhnout?

0/−1
26.2.2015 6:49

S58l41a14v61o42m17í48r 59Š81t84ě92p75á67n 1938524982574

Co nám to se zase ti voli z Asie táhnout?

0/−1
26.2.2015 6:49

S16l93a81v30o19m95í32r 95Š91t96ě54p90á85n 1278534862604

Nevíte někdo jaký je přepočet kW na voly? Abych si udělal představu co ti voli zvládnou? :-D :-D

0/−1
26.2.2015 6:44

S22l98a32v86o21m31í50r 50Š51t81ě89p79á24n 1778814322624

Nevíte někdo jaký je přepočet kW na voly? Abych si udělal představu co ti voli zvládnou? :-D :-D

+1/−1
26.2.2015 6:42

M43i28c48h44a48l 44P80a65v50l19á93t 9683943674489

Ono to skoro vypada, ze se tu Evropu chystaji dobyt stale osklivejsimi a osklivejsimi vozy. A to uz by clovek minimalne pred peti lety neveril, ze se to jeste ma kam zhorsovat. :o)))))

(Resim jen design. Jinak to nejsou tak spatna auta..)

0/0
26.2.2015 2:15

P87e17t81r 52H75l69o94u72š41e79k 9666243425261

uvnitř kopie Hyundai, zvenčí mix Nissanu a nevím čeho, hezké to není, prodávat se to bude pokud to bude stát pod 300 tisíc

0/0
25.2.2015 22:29

Z76d28e72n67ě32k 82H35a47n25z72l 1641506312704

Tak 700tisíc

0/0
26.2.2015 7:20

J21o55s80e55f 24Z50d91r17á95h38a56l 2910480541178

Ale rupii...tohle nebude stat pres 400tis ani v plne palbe!

0/0
1.3.2015 20:34

P63e81t30r 48B49á72č90a 8315116725835

Korejska Dacia? Ani zadarmo V

+1/0
25.2.2015 20:25

O22l49a90f 18F86r34a48n33t61i84š98e20k 5980900345693

To nestačí že tu straší Hnujdaj a Kia? Ještě ňákej SongGong?... Ať si to prodávaj doma, tady je na výběr dost aut Rv

0/−1
25.2.2015 19:34

M31o43n21i40k44a 80K40o60n90e44c12n80a 7963301341784

Mate pravdu s tim hnujdajem, ale my mame zrovna SsangYonga Rextona a je to uzasne, skvele, proste brilatni vozitko. Jednak je teda obrovske, bezpecne - je cele na ramu, pohodlne, no proste sama superlativa. MAme jeste Toyotu Ravika, ctyrkolku, taky pecka, ale RExik je proste Rexik.

+3/−2
25.2.2015 19:39

T82o40m38á51š 26Z86e51m31a52n 3245918324645

To bych raději Terracana.. na rexton jsem četl jen nelichotivé recenze majitelů..

0/0
25.2.2015 19:53

P70e30t57r 25B13á68č87a 8895416485415

Sama superlativa, az na to ze je osklivy jak noc ;-D

0/−1
25.2.2015 20:25

J19o39s27e52f 32Z66d36r41á59h29a36l 2670620811538

Jestli jste rodina slepcu tak v poradku...jinak chvalit auto ktere bylo znacne zastarale uz kdyz vyjelo z vyrobni linky je na povazenou...nejlepsi co jsem kdy slysel ze pouzivaji motory Mercedes-jo pouzivali ale min.deset let stare modely.

0/0
1.3.2015 20:36

T44o91m88á86š 30Z87e18m95a30n 3245538654935

Ocenil bych nějakou konkurenci SX4..

+1/0
25.2.2015 19:26

M61i46r88o51s91l95a41v 85J69a97r98o84š 6870602719447

Mně to připadá jako slepenec:

Předek - malinko Land Rover

Bok - Škoda Fabia II

Zadek - Mini

Asi se špioni činili na autosalonech ;-D

+4/0
25.2.2015 18:46

V43á61c94l42a59v 33Š95m10í53d 2289526110420

Měl jsem Rextona 3 roky a velká spokojenost byla to kopie eMeLa včetně mercedes motoru a převodovky, je otázka co s tím Ind udělá za zázrak.

+2/0
25.2.2015 18:19

M95o37n77i10k41a 79K23o40n84e75c65n50a 7663731921884

My ho mame taky a uzasne auto. Kdo nezkusil nevi co to opravdu RExton je.

+1/−1
25.2.2015 19:40

R11o42m37a45n 61K86u61b58a33l44a 8377500882

Nejlepší na tom je že si to auto nikdo, včetně mě, nemusí kupovat!:)

0/−3
25.2.2015 16:03

S96v72a53t40o52p72l69u31k 83S55i80l57n14ý 4572856399918

Indický Korejec. Opravdu pozoruhodná kombinace

0/0
25.2.2015 15:32

M91o59n13i20k52a 85K25o64n80e19c75n28a 7763951511724

To neni tak presne, mame RExika / Rextona/ a je to skvele auto. Ve skutecnosti to je jenom Korejska krabice a pod ni je mercedes motor.

+1/0
25.2.2015 19:42

P87e12t22r 20B23á11č32a 8675266855565

"korejska krabice" - to jste vystihla presne :-P

+2/−1
25.2.2015 21:17

L87e56o38š 74N29a41v51r76á47t77i54l 9863380745705

Na výběr budou tři barevné varianty: černá, béžová a červená.

...a proto na rendrech predstavujeme stribrnaka ;-D

0/0
25.2.2015 15:17

J62a93r12o17s58l38a84v 61J69i82r26á81k 4789580794523

Až na to, že to jsou barvy čalounění interiéru, ne barvy kastle :-)

+2/0
25.2.2015 21:08

M35i98l68a76n 33K80r11a98v45a54r 9743355725433

Nevím jak Tivoli, ale starší modely se řídily stejně dobře jako zaoceánský parník.

0/0
25.2.2015 15:14

V24á83c44l51a47v 37H64o19s36c27h 8136948682911

pro cesky trh by to mohli prejmenovat na tyvole

+6/0
25.2.2015 13:41

Z12d58e72n28ě66k 35F28l86i69n97t46a 9812923131714

Jak oni to dělají, že ty jejich "auta" jsou tak neuvěřitelně hnusný ?

+2/0
25.2.2015 13:10

Z14d63e58n88ě36k 67H42a46n36z21l 1521866252724

Za milion

0/0
25.2.2015 12:22

R50o72m38a21n 18K95u85b80a55l68a 8467240372

To jak auto vypada, jak velky ma kufr, jakou spotrebu, pro me neni rozhodujici, motor, jizdni vlastnosti a pocit z jizdy jsou a to je problem dnesni doby, nizkoobjemove motory, turbo motory, diesel, elektricka auta, hybridy....

+1/0
25.2.2015 11:49

M23i46c14h64a44l 60Š47r31o63u53b15e42k 8334686223450

jenže jste jednak v menšině a jednak pláčete na špatném hrobě. pro vás se na trhu rozhodně najde řada automobilů (ovšem je otázka, co na to vaše rodina, žeáno). Typicky pokud si to někdo může dovolit, tak má jednou auto praktické a jedno pro radost. Pokud nemůže tak u většiny řidičů vítězí to praktické.

0/0
25.2.2015 17:21

R17o24m47a13n 24K28u34b18a70l83a 8177850322

Ještě pořád se dají najít "kompromisy"....:) záleží na tom kolik je člověk ochoten za auto utratit. Vím jedno že moje příští auto bude mít V8 a 400 plus hp, teď mám V6 300 plus hp, mám ho 7 měsíců a už su z něho unavenej a tak se vrátím zpět k V8...:)

0/0
25.2.2015 20:30

J17i89ř51í 22S40c28h10w31a55c17h 8368774508856

To ho musíš tak často tlačit? ;-)

+1/0
26.2.2015 11:59

R29o32m78a84n 36K73u45b48a54l97a 8217220942

Sice jsem ho ještě netlačil ani jednou má najeto 3500 miles a rok výroby 2014, ale jsem "unavený" z toho motoru, prostě to není ten požitek z jízdy jako u V8 motoru...:)

0/0
26.2.2015 16:40

J21a95n 93S60l53a61v98í56k 2621639300916

Mě to zezadu připomnělo Mini, no splácanina i když ta z hezčích.

0/0
25.2.2015 11:18

M49i21r24o60s16l21a34v 72Š42i14m84k91o 7975793212865

Docela hezké auto. Kdyby do něj strčili jednoduchý bezúdržbový dvoulitr, tak by to hit mohl být...

+1/−1
25.2.2015 10:41

J67a45n 52D11l27o33u87h34ý 7614559810269

Problem ssangu je hlavne design. Tohle uz vypada aspon jako auto, ale furt to neni zadnej krasavec.... Cenove to taky neni zadnej hit.

+6/−2
25.2.2015 10:30

J51i39n66d68ř58i91c85h 61P30o86d47r86á85z49s61k17ý 6215128615725

NO jestli se bude cenově blížit svým "kolegům" ze stáje, pak se obávám, že na Evropském trhu tyhle auta neuspějí

+2/0
25.2.2015 10:25

M49a21r87e26k 20K29a74l25i32n88a 3989604395178

Rpzhodně designově zajímavé auto, stačí srovnat s nudnou Škodovkou a jejímu "designy", kde Yetti je ještě asi to nejhorší...

+3/−3
25.2.2015 9:41

M31i12l47a25n 43Š16v92a59g65r80o97v65s24k77ý 9712809235598

Když porovnáme Yetiho a Tři voly, tak nám z toho lecos vyjde.

+1/−1
25.2.2015 9:24

J92i18ř76í 40A51l49e57x38a 5276696385418

Že je Yeti k ničemu?

+1/−3
25.2.2015 9:40

M87a85r56e78k 28K58a68l94i68n55a 3799884545178

Když potký sob soba, mají radost oba. Když se potkaj´ tři sobi, tak se radost násobí...

0/0
25.2.2015 9:42

V27i54l14é95m 53B50a74r48á66k 1308403898608

Co pane redaktore kecáte :-), měl jsem Kyron a bylo to krásné auto. Pravda, až na ten zadek, ale i tak.

+2/0
25.2.2015 9:02

P96e67t14r 88H32l30o33u91š21e18k 9456593225211

;-D;-D;-D a viděl jste i interiér?

0/0
25.2.2015 22:34







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.